Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 46

Θέμα: Σπασμενο πιστονι vs Καθε τριτη συνεργειο vs Καμμενος ανορθωτης

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    03/09/2008
    Μηνύματα
    3

    Σπασμενο πιστονι vs Καθε τριτη συνεργειο vs Καμμενος ανορθωτης

    Ο τιτλος μερικως αναληθης παρ'ολα αυτά απαραίτητος για να κρατήσει μακρυά τους τους γνωστούς Σταυροφόρους μισητες των ευρωπαϊκών μότο που ασχολουνται μόνο με τα προβλήματα τους.Και εξηγούμαι αμέσως... Η μετάφραση του τίτλου η εξής: triumph tiger 1050 vs ktm 990 smt vs ducati multistrada 1100s. Ναι το ξερω οτι καποια triumph εχουν παρει τα πιστονια στο χερι, ναι το ξερω οτι πολλα ktm και ducati επισκεπτονται συχνοτερα απο αλλα το συνεργειο αλλα τεινω να θεωρω τα προβληματα χαρακτηραοποτε θα ηθελα το δικο σας 1,2,3, για αποφασισω..
    Τιμη η ιδια καθως παω για μεταχειρισμενο
    Τελευταία τροποποίηση από MOITSOS; 09/08/2014 στις 18:22.

  2. #2
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Δεν με κρατησε μακρια ο τιτλος! Αντιθετως με τραβηξε σαν μαγνητης!
    Θα παρακολουθησω το group therapy session των Ευρωπαϊστων μοτοσυκλετιστων με βαθυ και ειληκρινες αισθημα συμπαραστασης για τα μυριαδες προβληματα που αντιμετωπιζουν καθημερινα!

    (Η απαντηση στο ερωτημα σου "for the record" : Παρε ενα honda να ησυχασεις φιλε μου! )

    MADE IN JAPAN 日本製

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    03/09/2008
    Μηνύματα
    3
    Φίλε μου ειχα και honda και yamaha και μπορω να σου πω οτι τα προβληματα δεν ελειπαν... Τωρα οσον αφορα το παρε honda να ησυχασεις αυτο προσπαθω να αποφυγω να ησυχασω,με τη "cbf" εννοια του ορου...

  4. #4
    Παρε CBR1000 και ασε τα αναξιοπιστα ευρωπαικα. Τουλαχιστον θα σου λεει ο Σαρακακης οτι πιωμα μεχρι 1 λιτρο λαδι στα 1000 χιλιομετρα, ειναι φυσιολογικο για το μοτερ-ταφο. Θα εχεις να γελας και οχι να ψαχνεις τροπο να τα φτιαξεις με την κορη του μαστορα.
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Άμα έχεις λεφτά πάρε όποια γουστάρεις...
    ΆΜα δεν έχεις ησήχασε με τη Cbf.

    Το θέμα φυσικά είναι τι θες να κάνεις με τα παραπάνω μηχανάκια αλλά
    αν το ήξερες αυτό θα ήξερες και την απάντηση οπότε δεν θα ρώταγες...
    λέω...
    ανανήψαντας

  6. #6
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bros400pgm Προβολή μηνύματος
    Παρε CBR1000 και ασε τα αναξιοπιστα ευρωπαικα. Τουλαχιστον θα σου λεει ο Σαρακακης οτι πιωμα μεχρι 1 λιτρο λαδι στα 1000 χιλιομετρα, ειναι φυσιολογικο για το μοτερ-ταφο. Θα εχεις να γελας και οχι να ψαχνεις τροπο να τα φτιαξεις με την κορη του μαστορα.
    Εγω τα εχω με την κορη του Σαρακακη οποτε καταλαβαινετε...
    Δεν θα ξαναενοχλησω αλλο, αντε να πεταξω καμια τρολια ακομα αν το σηκωνει το κλιμα.

    Σοβαρη απαντηση στην ερωτηση: Το ΚΤΜ smt με τα χιλια θα προτιμουσα προσωπικα.
    MADE IN JAPAN 日本製

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.408
    Δεν ξερω να σου απαντησω γιατι ειναι και τα τρια πολυ σπανια μηχανακια ,δεν τα εχω οδηγησει και νομιζω ελαχιστοι στο φορουμ θα μπορουν απο προσωπικη εμπειρια και στα τρια να σου απαντησουν.Ομως επειδη μαλλον εισαι αποφασισμενος και μαλλον δεν σε απασχολει το οικονομικο,παρε οτι σου την ανεβαζει περισσοτερο-την διαθεση-
    Και τα τρια τα θεωρω καβλομηχανες με την ευχαριστη εννοια του ορου με το DUCATI προσωπικα να μου αρεσει περισσοτερο
    ΑΛΛΩΣΤΕ ειναι τοις πασι γνωστον οτι οι ιταλοι ειναι ετη φωτος μπροστα στην αισθητικη αυτων που φτιαχνουν,σε οτι και να φτιαχνουν
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  8. #8
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.790
    δυναμη
    107 τροχο ktm
    101 τροχο tiger
    86 troxo multi

    εθνικη
    1.tiger
    2.smt
    3.multi

    ανοικτος επαρχιακος
    1.smt
    2.multi
    3.tiger

    κλειστος επαρχιακος
    1.multi
    2.smt
    3.tiger

    φορτωμα ΜΑΜΙΣΙΑ
    1.smt
    2.multi
    3.tiger

    φορτωμα after
    1.smt
    2.tiger
    3.multi

    χαρακτηρας
    1.multi
    2.smt
    3.tiger

    ολα απο προσωπικη εμπειρια
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nickald
    Εγγραφή
    22/04/2005
    Μηνύματα
    995
    Γιαμαχα παρε.... αυτα δε χαλανε ποτε....

    Μακρια απο τους ευρωπαικους ματρακαδες....

    Εκεινο το τοπικ με τα μοτερ "βαγδατη" των γιαπωνεζων εχει κριθει ως αναληθες

  10. #10
    Σμτ

    ή

    Τιγρη

    Με αυτη τη σειρα
    πουτσ@@@@@@@@@

  11. #11
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Αμα ειναι να παρεις ενα Ευρωπαικο, βρωμογκαζο, μουρατο, καλοστημενο, ακριβο και πληρως αναξιοπιστο μηχανακι καν'το ΣΩΣΤΑ και παρε ενα ΚΤΜ.

    Δεν εχω οδηγησει κανενα απο τα 3 οποτε δεν μπορω να εκφερω καποια συγκεκριμενη αποψη περαν του οτι εμφανισιακα παντα μου αρεσε το smt και το αντιστοιχο adventure οποτε αυτο θα διαλεγα και το θεωρω και πιο "αξιοπιστο" απο τα αλλα δυο.
    MADE IN JAPAN 日本製

  12. #12
    Είχα tiger 2 χρόνια με τον οποίο έκανα απο track days έως ταξίδι δολομίτες τριβάλιτσο κλπ
    Έχω smt 1.5 χρόνο με βόλτες ~500 km και αρκετές κοντινές εξορμήσεις. Και σε αυτό τριβάλιτσο κλπ
    Multi δεν έχω οδηγήσει αλλά το ειχε φίλος, ποτέ δεν με τράβηξε...οπότε θα πω για τα άλλα 2.

    Αν είσαι πάνω από 1.70-1.75
    Εθνική:
    1) tiger
    2) smt

    Λόγω τρικίλυνδρου και περισσότερου χώρου για τον αναβάτη και πιο σταθερή συμπεριφορά σε ταχύτητες κοντά στην τελική.

    Στροφιλίκια
    1) smt
    2) tiger

    Λόγω στησίματος και περιφερικών (αναρτήσεις, φρένα, πλαίσιο). Δεν υπάρχει σύγκριση.

    Καγκουριλίκια
    1) smt
    2) tiger

    Το smt φαίνεται πιο παιχνιδιαρικο λόγω των supermoto καταβολών.

    Δικάβαλο
    Παίζουν στα ίσια, το καινούριο tiger έχει καλύτερη θέση για συνεπιβάτη, το παλιο τον έβαζε πολύ ψηλα. Το smt είναι πιο compact. Φόρτωμα το ίδιο.

    Επιδόσεις:
    1) smt
    2) tiger

    Προσωπική εκτίμηση, ίσως βγάζουν τα ίδια άλογα καθώς το tiger το είχα με το κλασικό άνοιγμα στο φιλτροκούτι+εξάτμιση+πρόγραμμα, στο smt έχω εξατμίσεις και πλέον έχω αλλάξει και φιλτροκούτι. Σε εμένα δείχνει ότι είναι πιο σβέλτο μέχρι τα ~180-200 από εκεί και πάνω δεν με ενδιαφέρει καθώς δεν είναι αυτός ο σκοπός τους

    Το tiger από μαμά είναι μια πολύ στρωμένη μηχανή με καλά περιφεριακά (η πίσω ανάρτηση υστερεί βέβαια).
    Smt αρκετά απότομος ψεκασμός μαμα, διορθώνεται πολύ εύκολα με χαρτη αλλά μπορεί να εξελιχθεί σε ένα πολύ ομαλό αλλά αρκετά δυνατό μηχανάκι.

    Τελευταίο, κατανάλωση υπέρ του τίγρη..
    Btw μτχ smt στα ίδια λεφτά πας για 2009-2010 χωρίς abs και πιθανόν με το παλιό υποπλαίσιο που σε μερικούς έβγαζε πρόβλημα στο φόρτωμα (ράγισμα).
    Τελευταία τροποποίηση από xaotikos; 09/08/2014 στις 23:55. Αιτία: Συμπλήρωμα

  13. #13
    γιατι δεν παιρνεις ενα 990 adv ?

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panos_zip
    Εγγραφή
    01/02/2012
    Μηνύματα
    795
    Εχω τιγρη 3,5 χρονια.
    Ήμουν στο ίδιο δίλημα και εγώ τότε. Εγώ έψαχνα τελείως μαμά μηχανάκι και κατεληξα στο tiger γιατί βρήκα ένα σε πολύ καλή κατάσταση με ελάχιστα χιλιόμετρα σε καλή τιμή.

    Το μουλτι το απέκλεισα σχετικά γρήγορα γιατί δεν έβρησκα τότε κανένα με όλινς. Μόνο τα απλά.
    Είναι το φθηνότερο από τα 3.

    Το κτμ μου άρεσε και μου αρέσει ακόμα.
    Από ανάρτηση-φρένα είναι ανώτερο από το tiger. Το οποίο μετά από ταξιδια διπλος, με βαλιτσες, πιστες κλπ με 35 χιλ χλμ η πίσω ανάρτηση έχει κλάσει τελείως και με ξενερώνει απίστευτα.

    Το κακό το κτμ είναι η κατανάλωση. ( όχι οτι το tiger είναι υβριδικό. Αλλά είναι λίγο καλύτερα. Από γκάζι περίπου στα ίδια. Υπάρχουν καλές και δοκιμασμένες λυσεις και για τα 2.
    Τα πιστόνια μην σε φοβίζουν. Όσα είχαν σπάσει ήταν μοντέλα 08 κατασκευή. Το δικό μου, 07 δεν καιει σταγόνα λάδι. Και όσα ήταν να σπάσουν σπάσανε.
    Από φόρτωμα το tiger μαμά είναι γτπ. Μικρες βαλίτσες, που στην ουσία δεν κάνουν ούτε για γλάστρες. Τις είχα πάρει τότε γιατί εμφανισιακά είναι όμορφες Και τελικά το μετάνιωσα. Με αφτερ ειναι οκ.

    Ενα κακό που έχει το tiger ειναι ότι βρόμισε ο τόπος. Έχει γίνει tdm. To ktm εμφανισιακά νομίζω είναι πιο συνχρονο, και κυκλοφορούν λιγότερα.

    Εγώ προτείνω κτμ. Εκτός εάν βρεις duc το καλό με τα ολινς οπότε ίσως αξίζει να το σκεφτείς.

  15. #15
    Αfricaνος και Τζεντλεμαν Το avatar του/της montechristo
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    179
    Multi 1100S εχει ενα μτχ ο Μπαξεβανης παντως (με Ωχλινς...) http://www.baxevanismoto.com/index.php?sel=used&idu=446

    Υπαρχουν βεβαια κι αλλα... http://www.car.gr/classifieds/bikes/...ffer_type=sale
    Benelli TRK 502 X 2020 - Honda SH 150 2009

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 04/03/2009, 12:28
  2. GG EC300 Rac Vs KTM EXC 400 Vs WR250f
    από itsikis στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 39
    Τελευταίο μήνυμα: 31/08/2008, 17:16
  3. Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 14/12/2007, 13:38
  4. Richa vs Lookwell και Uvex vs Shark
    από tolis_glx στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 16/05/2005, 15:47

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF