Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 16

Θέμα: Σφουγγαράκι επιστροφής καυσαερίων

  1. #1

    Σφουγγαράκι επιστροφής καυσαερίων

    Παιδιά καλησπέρα. Χθες έκανα το σέρβις των 54.000 χιλιομέτρων στην Σούζη μου.
    Για να αλλάξω το φίλτρο αέρα σηκώσαμε το ντεπόζιτο, από κάτω είχε ένα πλαστικό κάλυμμα του φίλτρου που ξεβιδώνοντας το διαπιστώσαμε πως είχε κάτι σαν σφουγγαράκι σε μια εσοχή του. Το σφουγγαράκι αυτό ήταν στα κατά του τα χάλια και διαλυόταν και μόνο που το κοίταγες.
    Ο μάστορας μου είπε πως είναι κάτι σαν φίλτρο της επιστροφής των καυσαερίων για να κρατάει υγρασίες κλπ πριν επιστρέψει στην μηχανή για καύση.
    Γνωρίζει κανείς πως λέγεται; Θέλω να το βρω για να το αγοράσω.
    Επειδή ήταν χάλια ο μηχανικός το έβγαλε και στην θέση του έβαλε αφρολέξ, αλλά προσωπικά θα προτιμούσα να μπει το ίδιο υλικό που είχε από την μάνα του.
    Γνωρίζει κάτι κάποιος σχετικά;
    Μ' αρέσει που τα καφενεία έχουν γεμίσει άνεργους επιστήμονες με 2 μεταπτυχιακά.Πλέον πας για ουζάκι και αντί για μπάλα συζητάς για μαύρες τρύπες τουλάχιστον..

  2. #2
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    Στα χοντα μου αυτο το σφουγγαρι ρυθμιζει την ιδανικη αναλογια 14:1 στα καρμπς. Στοιχιζει 2 κ κατι ευρω κ εχει αισθητη διαφορα στο χουφτωμα του γκαζιου στις μεσαιες. Καθε 10 με 15 χιλιαδες χλμ αλλαγη.

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    μαλλον μιλας για τις αναθυμιασεις λαδιων απο το καρτερ που τις πεταει στην εισαγωγη
    αν δεν υπαρχει σαν ανταλλακτικο μπορεις να χρησιμοποιησεις κομματι απο οποιοδηποτε σφουγγαρι για φιλτρο αερα

  4. #4
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Viper4 Προβολή μηνύματος
    Παιδιά καλησπέρα. Χθες έκανα το σέρβις των 54.000 χιλιομέτρων στην Σούζη μου.
    Για να αλλάξω το φίλτρο αέρα σηκώσαμε το ντεπόζιτο, από κάτω είχε ένα πλαστικό κάλυμμα του φίλτρου που ξεβιδώνοντας το διαπιστώσαμε πως είχε κάτι σαν σφουγγαράκι σε μια εσοχή του. Το σφουγγαράκι αυτό ήταν στα κατά του τα χάλια και διαλυόταν και μόνο που το κοίταγες.
    Ο μάστορας μου είπε πως είναι κάτι σαν φίλτρο της επιστροφής των καυσαερίων για να κρατάει υγρασίες κλπ πριν επιστρέψει στην μηχανή για καύση.
    Γνωρίζει κανείς πως λέγεται; Θέλω να το βρω για να το αγοράσω.
    Επειδή ήταν χάλια ο μηχανικός το έβγαλε και στην θέση του έβαλε αφρολέξ, αλλά προσωπικά θα προτιμούσα να μπει το ίδιο υλικό που είχε από την μάνα του.
    Γνωρίζει κάτι κάποιος σχετικά;
    μηχανικάρα ο μηχανικός σου....
    είναι η εξαέρωση του στροφαλοθαλάμου...πάνε σε μια αντιπροσωπεία να το παραγγείλεις....

    ή μπορείς ακόμη και να ταπώσεις την είσοδο στο φιλτροκούτι και να βάλεις ένα τέτοιο φιλτράκι στο σωληνάκι
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2168.jpg 
Προβολές:	200 
Μέγεθος:	41,8 KB 
ID:	333116
    Τελευταία τροποποίηση από RaGe_Raptor; 27/03/2015 στις 16:27.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Φίλτρο αναθυμιάσεων στροφαλοθαλάμου, λέγεται.

  6. #6
    Μπορεί να δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα η αλλαγή του με το αφρολέξ;
    Αν το αλλάξω στο επόμενο σέρβις δηλαδή μετά από 6000 χιλιόμετρα θα υπάρξει θέμα;

    Επίσης το γκουκλάρω σαν "Φίλτρο αναθυμιάσεων στροφαλοθαλάμου" αλλά δεν βλέπω πουθενά κάτι σχετικό. Ξέρετε μήπως την αγγλική ορολογία του;
    Μ' αρέσει που τα καφενεία έχουν γεμίσει άνεργους επιστήμονες με 2 μεταπτυχιακά.Πλέον πας για ουζάκι και αντί για μπάλα συζητάς για μαύρες τρύπες τουλάχιστον..

  7. #7
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Viper4 Προβολή μηνύματος
    Μπορεί να δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα η αλλαγή του με το αφρολέξ;
    Αν το αλλάξω στο επόμενο σέρβις δηλαδή μετά από 6000 χιλιόμετρα θα υπάρξει θέμα;

    Επίσης το γκουκλάρω σαν "Φίλτρο αναθυμιάσεων στροφαλοθαλάμου" αλλά δεν βλέπω πουθενά κάτι σχετικό. Ξέρετε μήπως την αγγλική ορολογία του;
    crankcase breather filter
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Αν ήδη τρίβεται με την αφή, καλύτερα άλλαξε το τώρα.

  9. #9
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lykourgi Προβολή μηνύματος
    Αν ήδη τρίβεται με την αφή, καλύτερα άλλαξε το τώρα.
    To άλλαξε ο μηχανικός και έκοψε ένα κομμάτι αφρολέξ και έβαλε στην θέση του... Απλά δεν ξέρω αν κάνει για την δουλειά εκείνο...
    Το θέμα είναι πως το βρίσκω στο ebay με λιγότερο από ενάμιση ευρώ αλλά θέλουν άλλα 19 (!!!) ευρώ για τα μεταφορικά!
    Μ' αρέσει που τα καφενεία έχουν γεμίσει άνεργους επιστήμονες με 2 μεταπτυχιακά.Πλέον πας για ουζάκι και αντί για μπάλα συζητάς για μαύρες τρύπες τουλάχιστον..

  10. #10
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gixxerman Προβολή μηνύματος

    ή μπορείς ακόμη και να ταπώσεις την είσοδο στο φιλτροκούτι και να βάλεις ένα τέτοιο φιλτράκι στο σωληνάκι
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2168.jpg 
Προβολές:	200 
Μέγεθος:	41,8 KB 
ID:	333116
    +1000

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Viper4 Προβολή μηνύματος
    To άλλαξε ο μηχανικός και έκοψε ένα κομμάτι αφρολέξ και έβαλε στην θέση του... Απλά δεν ξέρω αν κάνει για την δουλειά εκείνο...
    Το θέμα είναι πως το βρίσκω στο ebay με λιγότερο από ενάμιση ευρώ αλλά θέλουν άλλα 19 (!!!) ευρώ για τα μεταφορικά!
    Από το δικό σου (στην κατάσταση που ήταν) καλύτερα το αφρολέξ.

    Στο μεταξύ μπορείς να ψάχνεις για το σωστό ανταλλακτικό.

  12. #12
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Viper4 Προβολή μηνύματος
    Παιδιά καλησπέρα. Χθες έκανα το σέρβις των 54.000 χιλιομέτρων στην Σούζη μου.
    Για να αλλάξω το φίλτρο αέρα σηκώσαμε το ντεπόζιτο, από κάτω είχε ένα πλαστικό κάλυμμα του φίλτρου που ξεβιδώνοντας το διαπιστώσαμε πως είχε κάτι σαν σφουγγαράκι σε μια εσοχή του. Το σφουγγαράκι αυτό ήταν στα κατά του τα χάλια και διαλυόταν και μόνο που το κοίταγες.
    Ο μάστορας μου είπε πως είναι κάτι σαν φίλτρο της επιστροφής των καυσαερίων για να κρατάει υγρασίες κλπ πριν επιστρέψει στην μηχανή για καύση.
    Γνωρίζει κανείς πως λέγεται; Θέλω να το βρω για να το αγοράσω.
    Επειδή ήταν χάλια ο μηχανικός το έβγαλε και στην θέση του έβαλε αφρολέξ, αλλά προσωπικά θα προτιμούσα να μπει το ίδιο υλικό που είχε από την μάνα του.
    Γνωρίζει κάτι κάποιος σχετικά;
    Ρε τι άλλο θα σοφιστούν οι μαστόροι ??


    Ωραίος πάντως δεν ήξερε αλλά είπε την μαστορική μ@λακια του. Άλλοι στη θέση του θα λέγανε "άστο μωρέ, μια χαζομάρα είναι μην το βάζεις".
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  13. #13
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729


    Στο Dominator οπως και στο fmx εχει το γνωστο πλαστικο καζανακι που καταληγει με σωληνακι ξανα στο φιλτροκουτιον.
    Η ερωτηση μου και για να μην ανοιγω αλλο θρεντ, μιας και το 'χα απορια, αν καταργησω το συστημα βγαζωντας το σωληνακι που οδηγει στο φιλτροκουτι, θα επηρεασει την λειτουργεια του μοτερ αρνητικα;;
    Νομιζω πως ειχα διαβασει οτι το συστημα στο συγκεκριμενο μοτερ υπηρχε μονο για προδιαγραφες ρυπων.
    MADE IN JAPAN 日本製

  14. #14
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος


    Στο Dominator οπως και στο fmx εχει το γνωστο πλαστικο καζανακι που καταληγει με σωληνακι ξανα στο φιλτροκουτιον.
    Η ερωτηση μου και για να μην ανοιγω αλλο θρεντ, μιας και το 'χα απορια, αν καταργησω το συστημα βγαζωντας το σωληνακι που οδηγει στο φιλτροκουτι, θα επηρεασει την λειτουργεια του μοτερ αρνητικα;;
    Νομιζω πως ειχα διαβασει οτι το συστημα στο συγκεκριμενο μοτερ υπηρχε μονο για προδιαγραφες ρυπων.
    Ουτε θετικα ουτε αρνητικα, οποτε αστο οπως ειναι.
    Εκτος βεβαια αν θες να μετατρεψεις το σωληνα αναθυμιασεων σε αυτοματο λαδωτηρα αλυσιδας, αλλα τοτε θα πρεπει να βαλεις μια ανεπιστροφη βαλβιδα στην πορεια του σωληνα αναθυμιασεων.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Φίλε οι αναθυμιάσεις στροφαλοθαλάμου καλό είναι να οδηγούνται στο φιλτροκούτι. Απόφυγε ανεπίστροφες βαλβίδες διότι αν χαλάσουν την έκατσες.
    Επίσης με ξεχωριστά φιλτράκια έχεις το μειονέκτημα ότι θα λερώνουν το γύρω χώρο και θα θέλουν καθάρισμα.

    Ή θα κάνεις δοχείο αναθυμιάσεων της προκοπής(αφού φυσικά ταπώσεις την είδοσο στο φιλτροκούτι απ'το μαμά σωληνάκι)ή άστο όπως είναι και αντικατέστησε το σφουγγαράκι.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από theofilos888 Προβολή μηνύματος
    Στα χοντα μου αυτο το σφουγγαρι ρυθμιζει την ιδανικη αναλογια 14:1 στα καρμπς. Στοιχιζει 2 κ κατι ευρω κ εχει αισθητη διαφορα στο χουφτωμα του γκαζιου στις μεσαιες. Καθε 10 με 15 χιλιαδες χλμ αλλαγη.
    Δεν παίζει κάτι τέτοιο,η αναλογία καυσίμου δεν έχει να κάνει με το σφουγγάρι των αναθυμιάσεων.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. καρτα καυσαεριων αυτοκινητου
    από st.John στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 10/02/2010, 16:15
  2. Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 11/09/2008, 09:32
  3. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 06/06/2008, 19:04
  4. το πήγαινε της επιστροφής...
    από nimbus στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 15/01/2006, 23:31
  5. Προσκλητήριο Επιστροφής...
    από free rider στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 29
    Τελευταίο μήνυμα: 22/02/2005, 13:50

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF