Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 42

Θέμα: SUZUKI V STROM 650 K4 αλλαγή λαδιών μπροστινού

  1. #1
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317

    SUZUKI V STROM 650 K4 αλλαγή λαδιών μπροστινού

    Πρόκειται για φίλο και ίσως πάω με αυτό στην Τσεχία τον Αύγουστο, οπότε να βάλω ένα χεράκι.
    Ερωτήσεις
    Βγαζουμε τροχό, λύνουμε τις μάνες πάνω και κάτω.
    Ξεβιδωνουμε την τάπα( μέχρι εδώ οκ?)
    Μετά γυρνάμε τις μπουκάλες, αδειαζουμε τα λάδια. Αφαιρούμε ξύστρες- εξωτερικές τσιμουχες.
    Στην συνέχεια τι κάνουμε?
    Έχω καθαρίσει λυμένα καλάμια και ελατήρια, αλλά αυτά πώς τα λύνουμε?
    Επίσης τις εσωτερικές τσιμουχες πώς τις αλλάζουμε σωστά?
    Η Suzuki λέει λάδι sae 10 αν παίξουμε με λίγο ποίο χοντρό θα σκλυρηνει μάλλον.
    Και τέλος πόσο λάδι παίρνει η κάθε μπουκάλα?
    Μετράμε ύψος - στάθμη η με μετρικο δοχείο τα ml?

  2. #2
    Κσεβιδωνεις την βιδα αποκατΟΥ απο την μποτα (με την μακρια μερια του αλεν, την βλεπς στην φωλια του αξονα) και αφου βγει, τραβας και θα χωρισουν καλαμι και μποτα. Θα βγει η εσωτερικη τσιμουχα μαζι με το καλαμι, μια ροδελα που παταει το πανω κουζινετο και το πανω κουζινετο. Α, να εχεις βγαλει την ασφαλεια κατω απο την ξυστρα με ενα κατσαβιδακι πριν τα τραβηξεις για να χωρισουν. Δες την κατασταση των κουζινετων με την ευκαιρια, αν το τεφλον εχει ψευτισει και βλεπεις το χαλκο, παρε νεα.

    Ειτε μετρησεις υψος η ml το ιδιο ειναι, το υψος πιο ευκολο. Μπορεις να βαλεις παλι 10αρι αλλα λιγο περισσοτερο, παλι θα σφιξει και δεν θα χασεις ανεση.

    Προσθηκη: Αναλογα τη χρονια θελει αλλο υψος (η ml).
    Οποτε δες το μανιουαλ. Οι ξενοι λενε 135χιλιοστα για πιο σφιχτο και 15αρι λαδι.
    Τελευταία τροποποίηση από amyroukai; 14/04/2015 στις 23:35.

  3. #3
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Δηλαδή πόσο παίρνει κανονικά το κάθε καλάμι, και πόσο προτείνεις να βάλουμε?

  4. #4
    και, λυσε τις επανω βιδες/ταπες στα καλαμια (αφου κανεις την προφορτιση μηδεν) πριν λυσεις τις τιμονοπλακες γιατι ενω θελουν ελαχιστη ροπη, συνηθως τις καργαρουν θανατερα και δυσκολα λυνουν με το καλαμι κατω.

  5. #5
    Δεν κάνετε και καμια αναβαθμιση με κανα ελατηριάκι άλλο ας πόυμε ......

  6. #6
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    Δηλαδή πόσο παίρνει κανονικά το κάθε καλάμι, και πόσο προτείνεις να βάλουμε?
    Fork Capacity: 02 505cc, 03-04 496cc
    Fork Oil Level: 02 133mm, 03-04 140mm

    Και λενε για λιγο παραπανω, αντι 140 να πας 135.
    Τελευταία τροποποίηση από amyroukai; 14/04/2015 στις 23:51.

  7. #7
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Lioulios Προβολή μηνύματος
    Δεν κάνετε και καμια αναβαθμιση με κανα ελατηριάκι άλλο ας πόυμε ......
    Είδαμε κάποια σετ ελατήρια.
    Αν τού βγαίνουν τα κουκιά, θα τα χτυπήσει

  8. #8
    Παίξε πρώτα με την πυκνότητα και την στάθμη του λαδιού γιατί 120 ευρά για σετάκι δεν είναι για πέταμα.


    Και ένας βίδεος που δείχνει την διαδικασία. Σκεφτόμουν να την γράψω αλλά με πρόκαμε ο αμερικανός και την οπτικοποίησε.
    http://www.motorcyclistonline.com/su...c-garage-video

  9. #9
    Παίξε πρώτα με την πυκνότητα και την στάθμη του λαδιού γιατί 120 ευρά για σετάκι δεν είναι για πέταμα.


    Και ένας βίδεος που δείχνει την διαδικασία. Σκεφτόμουν να την γράψω αλλά με πρόκαμε ο αμερικανός και την οπτικοποίησε.
    http://www.motorcyclistonline.com/su...c-garage-video

  10. #10
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Παίξε πρώτα με την πυκνότητα και την στάθμη του λαδιού γιατί 120 ευρά για σετάκι δεν είναι για πέταμα.


    Και ένας βίδεος που δείχνει την διαδικασία. Σκεφτόμουν να την γράψω αλλά με πρόκαμε ο αμερικανός και την οπτικοποίησε.
    http://www.motorcyclistonline.com/su...c-garage-video
    Σε ευχαριστώ

  11. #11
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.791
    δεν θυμαμαι την ποσοτητα και το ιξωδες καθολου.
    παντως τοτε του ειχα βαλει ελατηρια wp για βαραντερο καθως και πλακα πανω απο το φτερο.μπετον αρμε εγινε.
    μιλαμε μαρτιο το ειχα αγορασει,ιουνιο ειχα κανει την μετατροπη τοτε την εποχη της ολυμπιαδας.
    ολα πατεντα,δεν ειχαν βγει τοτε after.
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  12. #12
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Η πλάκα ηταν φτιαχτη η έτοιμη του εμπορίου?
    Γιατί κάποτε όταν είχα την κουμπινα ( super tenere) αν και είχα αλλάξει ελατήρια, λάδια, revalving κλπ. Ενώ σκλυρηνε είχα την εντύπωση ότι έπαιζε ο τροχός μέσα στα καλάμια.
    Η λύση βρέθηκε με γέφυρα πάνω απ το φτερό

  13. #13
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.791
    εμποριου,αλλα την ειχα ελαχιστα τροχισει.δεν θυμαμαι απο πιο μοντελο
    νομιζω οτι τωρα βγαζουν γεφυρα για το vstrom.
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  14. #14
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Δες την κατασταση των κουζινετων με την ευκαιρια, αν το τεφλον εχει ψευτισει και βλεπεις το χαλκο, παρε νεα.
    +1 μεγάλη προσοχή σε αυτό!
    αν έχουν φθαρεί τα κουζινέτα (bushings)/θρος, είτε με συνολική φθορά, είτε με χαρακιές, γρατζουνιές, να τα αλλάξετε οπωσδήποτε, μην βάλετε τα ίδια διότι θα φθαρούν γρήγορα ξύστρες και τσιμουχες. Για οικονομία, ψάξε σε μαγαζί που πουλάει κουζινέτα επενδεδυμένα με τεφλόν μήπως βρείτε στις ίδιες διαστάσεις ίδια, διότι η σουζουκι τα πουλάει νομιζω κανα 40άρι ενώ έτσι αν τα βρείτε θα τα πάρετε 3 ευρώ το κομμάτι....
    επίσης για οικονομική αλλαγή στο σφίξιμο εμπρός, αλλά και με γνώμωνα ότι θα κάνετε ταξιδιάρικα χιλιόμετρα, προσθέστε μισό με ένα πόντο αποστάτη πάνω από τα ελατήρια (ροδέλες εναλλακτικά) και αφήστε το λάδι με ίδιο sae ή έστω με μία πρόσμιξη με 15άρι πηγένετέ το στο 12... όχι πιο χοντρό θα είναι κούτσουρο σε μικροανωμαλίες και θα το καταλάβετε....

    τέλος στο φόρουμ του vstrom, vstromhellasforum.com είναι ένα παλικάρι που φτιάχνει γέφυρες με κανα 50άρικο νομίζω...
    vkosmos αν δεν κάνω λάθος. Είναι ότι πιο οικονομικό υπάρχει σε γέφυρα, και απ' ότι είδα από τα μέλη είναι ευχαριστημένα από τη δουλειά....!

    καλή συνέχεια.

  15. #15
    οταν εβαλα γεφυρα στο δικο μου μπροστινο στο στρωμα ... Εδεσε το μπροστινο και μετα εχασα το πισω μερος


Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Suzuki V-strom 650
    από petridist στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 25/08/2005, 07:58

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF