Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 22

Θέμα: ΚΤΜ LC4, KTM DUKE II, XT 660X

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    15/07/2015
    Μηνύματα
    6

    ΚΤΜ LC4, KTM DUKE II, XT 660X

    Καλησπερα στα παιδια.

    Ειμαι 21 χρονων και σκευτομαι να αγορασω μια απο τις τρεις sm (ΚΤΜ LC4, KTM DUKE II, XT 660X). Η καθε μια μου αρεσει για ξεχωριστους λογους, οι κτμ κυριως για το γκαζι και τις αποδοσεις και η χτχ για την αξιοποιστια της (ισως λογω χαμηλοτερης αποδοσης).


    Εκατσα και διαβασα παρα πολλα φορουμ και θα ειναι ψεμα αν πω οτι δεν ειμαι μπερδεμενος.

    Καταρχην, ζω σε επαρχειακη πολη και το μεγαλυτερο ταξιδι που θα κανω θα ειναι το πολυ 50-80 χιλιομετρα την μερα -πανε ελα- (Οχι καθημερινος, αλλα 2,3 φορες την εβδομαδα).

    Για τις κτμ διαβασα οτι δεν θελουν στα ρελαντι, αλλα ουτε και σε σταθερο γκαζι για ωρα, σε αντιθεση με την χτχ που θα ειναι πιο ευελικτη σε τετοια θεματα. Οποτε το "ταξιδακι" θα με προβληματιζει με τις αυξομοιωσεις στο γκαζι.
    Απο την αλλη η χτχ θα σβηνει και στα χαμηλα θα υπαρχουν μικροπροβληματα, αλλα θα εχει και χαμηλοτερες αποδοσεις.

    Γενικα, μου αρεσουν ολες, απλα επειδυ δεν θα ειναι μονο για μεσα στην πολη, και ρε φιλε θα θελω να παω καπου με το πασο μου χαλαρα, αποτελεσμα θα ειναι η ραγισμενη κεφαλη και και και...;


    Παρακαλω τα φωτα σας.

    Υ.Γ: μιλαω για μοντελα 2003-2005
    Τελευταία τροποποίηση από petrosbomb3; 15/07/2015 στις 15:19.

  2. #2
    Το συζηταμε σε ενα χρονο.

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    15/07/2015
    Μηνύματα
    6
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taisteal Προβολή μηνύματος
    Το συζηταμε σε ενα χρονο.


    Διορθόθηκε

  4. #4
    Κατ'αρχας μην οδηγεις χωρις διπλωμα.
    ΚΤΜ παρε αν εχεις μαστορα που να τα γνωριζει,γιατι συνηθως τα πιανουν στα χερια τους ασχετοι και τα χαλανε.
    Τα KTM ειναι fun bikes,το γιαμαχα βολταδικο,πιο βαρυ και πιο αργο.
    Αν θες να κανεις ταρζανιες,ΚΤΜ
    Αν θες βολτες χαλαρα κτλ,γιαμαΠα.
    Αν και με το ΚΤΜ πας χαλαρα
    Αλλα με το γιαμαχα δεν κανεις ταρζανιες...
    Τελευταία τροποποίηση από taisteal; 15/07/2015 στις 15:38.

  5. #5
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.462
    Εύκολο. Αν θες επιδόσεις, πάρε ΚΤΜ. Αν θες πρακτικότητα, πάρε ΧΤΧ.
    Life begins at 45°.

  6. #6
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    Hayabusa πάρε φίλε.
    Φίου φίου φι φι φίου

  7. #7
    d.m.w.t.l. Το avatar του/της congate7
    Εγγραφή
    02/06/2012
    Μηνύματα
    877
    Μπορείς να δεις και το fmx που χάνει σε επιδόσεις(για τα κυβικά του) αλλά κερδίζει σε αξιοπιστία.
    O παππούλης


    Θα πάω σε ένα νησί, να ψαρεύω πρόκες.

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gior-gos
    Εγγραφή
    22/02/2014
    Μηνύματα
    1.262
    Τωρα που σαι 21 χρονων παρε κτμ

    Ναι το χτ σε γενικες γραμμες ειναι πιο αξιοπιστο απ το κτμ

    αλλά με το κτμ θα φχαριστηθεις μηχανακι

    Εχεις καιρο μπροστα σου για να παρεις αξιοπιστα μοτορια..


  9. #9
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    15/07/2015
    Μηνύματα
    6
    Mαλιστα,
    ευχαριστω για τις άμεσες απαντησεις.
    Το fmx δεν μου πολυαρεσει σε εμφάνιση και εχει υπερβολικα χαμηλη αποδοση, για μενα τουλαχιστον. Ειναι και αεροψυκτο



    Οταν λετε η κτμ παει και χαλαρα, μπορει καποιος να το προσδιορισει περισσοτερο;
    Γιατι με αυτα που διαβασα φανταζομαι το γκαζι να πηγαινει περιοδικα πανω κατω κι οχι σε μια σταθερη εστω και για καποια λεπτα θεση.

  10. #10
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.462
    Δεν πάνε χαλαρά τα ΚΤΜ. Άσ'τους να λένε.
    Life begins at 45°.

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    27/12/2008
    Μηνύματα
    1.004
    Γιατι με αυτα που διαβασα φανταζομαι το γκαζι να πηγαινει περιοδικα πανω κατω κι οχι σε μια σταθερη εστω και για καποια λεπτα θεση.
    Ρε φίλε μια συμβουλή, μην πιστεύεις ακριτα ΟΤΙ διαβάζεις στο ίντερνετ μόνο κ μόνο επειδή το έγραψε κάποιος άρα ξέρει. Κυκλοφορεί Η παπαρια εκεί έξω κ μια απ αυτές είναι αυτό που λες παραπάνω χωρίς παρεξήγηση.
    Κατ αρχήν το κτμ να πάρεις κι άσε την μλκια το χτχ . Να επιλέξεις μάστορα από το thread ο καλός ο κακός κ ο άσχημος όπου αναφέρονται διεξοδικά καλοί κ οχι τόσο μαστορες για τα κτμ.
    Τα μονοκυλινδρα όλα όμως κ τα γιαμαχα έχουν εκ φύσεως θέμα με το παρατεταμένο τέρμα γκάζι πχ εθνική καρυδωμενος 170-180 για πολύ ώρα. Σ όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις οδηγουνται φυσιολογικά. Το κτμ στην εθνική με 90-100 δε πρόκειται να πάθει τίποτα όση ώρα κ να το κάνεις. Απο την άλλη πάρε γιαμαχα κ χτυπά κόφτες όλη μέρα να δούμε την περιβόητη ιαπωνικη (εδώ γελάμε) αξιοπιστία.

  12. #12
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από typhoon Προβολή μηνύματος
    Απο την άλλη πάρε γιαμαχα κ χτυπά κόφτες όλη μέρα να δούμε την περιβόητη ιαπωνικη (εδώ γελάμε) αξιοπιστία.

    Αληθεια το πιστευεις αυτο που γραφεις;;
    Εδω και 13 χρονια κινητηρας,με ποσες πωλησεις και με συνηθως καγκουρες ιδιοκτητες που τα
    εσκιζαν και τα σκιζουν ακομη,με σερβις οποτε θυμουνται,και τα περισσοτερα που γνωριζω τουλαχιστον με
    150.000 χλμ και πανω,και ακομη δουλευουν απροβληματιστα.
    Και ειχα XTX του 04,που ακομη κυκλοφορει και ουτε αυτο δεν ξερει ποσα χλμ εχει γραψει.

  13. #13
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    15/07/2015
    Μηνύματα
    6
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από typhoon Προβολή μηνύματος
    Ρε φίλε μια συμβουλή, μην πιστεύεις ακριτα ΟΤΙ διαβάζεις στο ίντερνετ μόνο κ μόνο επειδή το έγραψε κάποιος άρα ξέρει. Κυκλοφορεί Η παπαρια εκεί έξω κ μια απ αυτές είναι αυτό που λες παραπάνω χωρίς παρεξήγηση.
    Κατ αρχήν το κτμ να πάρεις κι άσε την μλκια το χτχ . Να επιλέξεις μάστορα από το thread ο καλός ο κακός κ ο άσχημος όπου αναφέρονται διεξοδικά καλοί κ οχι τόσο μαστορες για τα κτμ.
    Τα μονοκυλινδρα όλα όμως κ τα γιαμαχα έχουν εκ φύσεως θέμα με το παρατεταμένο τέρμα γκάζι πχ εθνική καρυδωμενος 170-180 για πολύ ώρα. Σ όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις οδηγουνται φυσιολογικά. Το κτμ στην εθνική με 90-100 δε πρόκειται να πάθει τίποτα όση ώρα κ να το κάνεις. Απο την άλλη πάρε γιαμαχα κ χτυπά κόφτες όλη μέρα να δούμε την περιβόητη ιαπωνικη (εδώ γελάμε) αξιοπιστία.
    Μαλιστα, γι αυτο εγραψα εδω για να ακουσω περισσοτερες γνωμες απο πρωτο χερι και να μην βασιστω σε ο,τι ειχα διαβασει.
    Ευχαριστω για τον χρονο σου.

  14. #14
    the Overlord Το avatar του/της karellen
    Moderator
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    3.203
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από typhoon Προβολή μηνύματος
    Ρε φίλε μια συμβουλή, μην πιστεύεις ακριτα ΟΤΙ διαβάζεις στο ίντερνετ μόνο κ μόνο επειδή το έγραψε κάποιος άρα ξέρει. Κυκλοφορεί Η παπαρια εκεί έξω κ μια απ αυτές είναι αυτό που λες παραπάνω χωρίς παρεξήγηση.
    Κατ αρχήν το κτμ να πάρεις κι άσε την μλκια το χτχ . Να επιλέξεις μάστορα από το thread ο καλός ο κακός κ ο άσχημος όπου αναφέρονται διεξοδικά καλοί κ οχι τόσο μαστορες για τα κτμ.
    Τα μονοκυλινδρα όλα όμως κ τα γιαμαχα έχουν εκ φύσεως θέμα με το παρατεταμένο τέρμα γκάζι πχ εθνική καρυδωμενος 170-180 για πολύ ώρα. Σ όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις οδηγουνται φυσιολογικά. Το κτμ στην εθνική με 90-100 δε πρόκειται να πάθει τίποτα όση ώρα κ να το κάνεις. Απο την άλλη πάρε γιαμαχα κ χτυπά κόφτες όλη μέρα να δούμε την περιβόητη ιαπωνικη (εδώ γελάμε) αξιοπιστία.
    Με όλα αυτά που έγραψες επιβεβαιώνεις τα ίδια σου τα λόγια:
    [...]μην πιστεύεις ακριτα ΟΤΙ διαβάζεις στο ίντερνετ μόνο κ μόνο επειδή το έγραψε κάποιος άρα ξέρει. Κυκλοφορεί Η παπαρια εκεί έξω [...]

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/05/2014
    Μηνύματα
    952
    Δημοσιεύθηκε αρχικά από typhoon
    Απο την άλλη πάρε γιαμαχα κ χτυπά κόφτες όλη μέρα να δούμε την περιβόητη ιαπωνικη (εδώ γελάμε) αξιοπιστία.



    Σωστός, πάρε το aprilia (εχει τον ίδιο κινητήρα) για να ξεφύγεις από την Γιαπωνέζικη γκαγκραινα


Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF