Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 17

Θέμα: Πρόβλημα φλας στο Beverly 250

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/09/2008
    Μηνύματα
    8

    Πρόβλημα φλας στο Beverly 250

    Καλησπέρα
    Έχω ένα Piaggio Beverly 250 scooter του 2006 και προχτές παρουσιάστηκε ένα αξιοπερίεργο πρόβλημα.
    Όταν είναι σε στάση, τα φλας δουλεύουν κανονικά.
    Όταν βρίσκεται σε πορεία, σε ταχύτητα που κομπλάρει η μετάδοση, τα φλάς δεν δουλεύουν.
    Άν ξεκινάς από στάση, ενώ τα φλας λειτουργούν, μόλις ξεκινήσει, σταματούν να αναβοσβήνουν και μόλις φρενάρεις και σταματήσεις ή η ταχύτητα πέσει και ξεμπλοκάρει η μετάδοση από τον τροχό, ξαναδουλεύουν.
    Μήπως υποψιάζεται κανένας φίλος τι μπορεί να γίνεται, ή είχε κάποιος το ίδιο πρόβλημα ?
    Να σημειώσω ότι κανένα άλλο ηλεκτρικό πρόβλημα δεν υπάρχει, όλα λειτουργούν ΟΚ
    Knowledge is Power

  2. #2

    Re: Πρόβλημα φλας στο Beverly 250

    Αρχικά δημιουργήθηκε από bourcos
    Καλησπέρα
    Έχω ένα Piaggio Beverly 250 scooter του 2006 και προχτές παρουσιάστηκε ένα αξιοπερίεργο πρόβλημα.
    Όταν είναι σε στάση, τα φλας δουλεύουν κανονικά.
    Όταν βρίσκεται σε πορεία, σε ταχύτητα που κομπλάρει η μετάδοση, τα φλάς δεν δουλεύουν.
    Άν ξεκινάς από στάση, ενώ τα φλας λειτουργούν, μόλις ξεκινήσει, σταματούν να αναβοσβήνουν και μόλις φρενάρεις και σταματήσεις ή η ταχύτητα πέσει και ξεμπλοκάρει η μετάδοση από τον τροχό, ξαναδουλεύουν.
    Μήπως υποψιάζεται κανένας φίλος τι μπορεί να γίνεται, ή είχε κάποιος το ίδιο πρόβλημα ?
    Να σημειώσω ότι κανένα άλλο ηλεκτρικό πρόβλημα δεν υπάρχει, όλα λειτουργούν ΟΚ
    na simioso oti to ola litourgoun ok ine ena provlima se afta ta mixanakia....
    :rotflmao: :rotflmao:

    an exis sinagermo mpori na ftei aftos
    an kovete to revma sta flas en kinisi afto prepi na to dis me ta fortia revmatos tis mpatarias se volt ke amper sini8os se mia eksas8enimeni mpataria simvenoun afta
    afrotwin
    egkegramenos apo 9/12/2003

  3. #3
    CUORE SPORIVO ALFISTI Το avatar του/της lspiros
    Εγγραφή
    23/08/2007
    Μηνύματα
    7.823
    σε γειτονικο forum για scooter αναφερεται μια παρομοια περιπτωση.αφου ειχαν δει τα παντα (καλωδιωσεις-ασφαλειες-λαμπες-φλασερ)τελικα τα μικρα ελασματα μεσα στα ντουι πισω απο τις λαμπες ηθελαν λιγο στραβωμα προς τα εξω για να κανουν καλυτερη επαφη με τις λαμπες.βεβαια αυτος ειχε προβλημα με το ενα φλας.στη δικη σου περιπτωση τσεκαρε το φλασερ και τη γειωση σου...

  4. #4
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/09/2008
    Μηνύματα
    8
    Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
    Το πρόβλημα στο μηχανάκι παραμένει.
    Από ότι τσεκαρησα στο workshop manual,
    το θέμα είναι γνωστό στη piaggio, η οποία αναφέρει
    Στο manual αλλαγή της ηλεκτρονικής.
    Στο συγκεκριμένο μηχανάκι το κύκλωμα του
    Flasher ολοκληρώνεται μέσα στην ηλεκτρονική.
    Το ερώτημα τώρα είναι, να αλλάξω την ηλεκτρονική
    Που έχει κόστος περίπου 250-300 ευρώ η να τοποθέτησω
    Ένα απλό Flasher (το οποίο κοστίζει όχι πάνω από 10 ευρώ) ;
    Knowledge is Power

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/09/2008
    Μηνύματα
    8
    Λοιπόν, μετά απο πολυυυυυ καιρο, το προβλημα λύθηκε.
    Η αιτία ηταν ο σταθεροποιητής τάσης, ο οποίος φόρτιζε την μπαταρία με πάνω από 20 volts.
    Τα φλας λειτουργούσαν κανονικοτατα στο ρελαντί, αφου σε αυτες τις στροφες η ταση ηταν χαμηλα σε σχεδον φυσιολογικα επιπεδα. Με την αυξηση των στροφων, η λειτουργια των φλας απενεργοποιητο (το φλασερ ειναι ενσωματωμενο μεσα στην ηλεκτρονικη).
    Στο διαστημα που μεσολάβησε (απο το πρωτο ποστ μεχρι σημερα) ο ανρθωτης εκαψε αρκετες λαμπες φωτων (τις αλογονου) και καμμία λαμπα πυράκτωσης (τα μικρά της πορείας, τις ψείρες) και κανένα απο τα πίσω τα "κόκκινα".
    Επίσης μου "εφαγε και 6 μπαταρίες, τις οποίες γέμιζα με υγρα καθε 1,5-2 μήνες, γιατί στέγνωναν.
    Απορίας άξιο το πως γλύτωσε η ηλεκτρονική.

    Να σημειώσω οτι το beverlaki είναι μοντέλο 2004, με καρμπυρατερ,
    Knowledge is Power

  6. #6
    Μετα απο 5 χρονια;;;;
    Και μετα κραζω την BMW...


  7. #7
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Οταν λεμε οτι καποια μοτο ειναι άθραυστα και τραβανε τον αλλοίμονο τους.....

    αυτο εννοούμε


    5 χρονια, δεν ειχατε δει ανορθωτη!!!!!!

    αλλαξε μαστορα φιλαρακι...

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Panos76
    Εγγραφή
    10/05/2011
    Μηνύματα
    3.228
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GFawkes Προβολή μηνύματος

    5 χρονια, δεν ειχατε δει ανορθωτή!!!!!!

    αλλαξε μαστορα φιλαρακι...
    Μα έλα ντε!

  9. #9
    ΜΑΥΡΟΣ ΙΠΠΟΤΗΣ Το avatar του/της DAYMAN
    Εγγραφή
    19/08/2008
    Μηνύματα
    1.478
    ακομα παλευεις με το beverly μυαλο δεν εβαλες;

  10. #10
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/09/2008
    Μηνύματα
    8
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GFawkes Προβολή μηνύματος
    Οταν λεμε οτι καποια μοτο ειναι άθραυστα και τραβανε τον αλλοίμονο τους.....

    αυτο εννοούμε


    5 χρονια, δεν ειχατε δει ανορθωτη!!!!!!

    αλλαξε μαστορα φιλαρακι...


    Δεν υπάρχει μάστορας φιλαράκι. Γι αυτό ζει ακόμα.
    Και αν σου πω τι παραλείψεις έχω κάνει, όσον αφορά το service του, θα τραβάς τα μαλιά σου.
    Και όμως το Ιταλάκι κρατά γερά, φτου να μην το ματιάσω.
    Knowledge is Power

  11. #11
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    ειναι γερα τα πιατζιο


    ενα μικρο που ειχα το εδωσα στα 67.000 διχως καμια βλαβη
    και στα 100.000 το χει φιλος και ακομα παει μια χαρα

    Βεβαια τυπικοτατο σερβις (λαδια) και αναλωσιμα

  12. #12
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/09/2008
    Μηνύματα
    8
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GFawkes Προβολή μηνύματος
    ειναι γερα τα πιατζιο


    ενα μικρο που ειχα το εδωσα στα 67.000 διχως καμια βλαβη
    και στα 100.000 το χει φιλος και ακομα παει μια χαρα

    Βεβαια τυπικοτατο σερβις (λαδια) και αναλωσιμα


    Το δικό μου beverly στον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας έκοψε ντίζα κοντέρ. Αλλάχθηκε και την ξανάκοψε. Δεν ξανα-αλλάχθηκε και γι αυτό δεν ξέρω τι km έχει κάνει.
    Κυκλοφορεί καλοκαίρι, σπανίως τον χειμώνα.
    Λάδια μέχρι το 2006 είχε αλλάξει 3 φορές, από τότε δεν έχω ελέγξει ούτε τη στάθμη.
    Λάδια στο διαφορικό μπορεί να έχει αλλάξει, μπορεί και όχι, δεν θυμάμαι, αλλά αν έχει γίνει έχει γίνει 1 φορά, όχι αργότερα του 2006.
    Μπουζί δεν έχει αλάξει ποτέ, γιατί ο &%^$#$ Ιταλός το έσφιξε πολύ και δεν διαθέτω το κατάλληλο εργαλείο για να το ξεσφίξω.
    Όταν κυκλοφορεί, πάει κυριλέ, όχι τσίτα γκάζια για πολύ ώρα.Όσο χρειάζεται για ξεμπούκωμα του ιδιοκτήτη (Δυστυχώς, πλέον, είναι στην ηλικία των -ήντα).
    95% των χιλιομέτρων μέσα στην πόλη (Αθήνα)
    Το σύστημα μετάδοσης είναι ακόμα το μαμίσιο. (με 2 άτομα και καλή ανηφόρα ο Ιμάντας με βρίζει δυνατά). Να ξεκινήσει δικάβαλο σε ανηφόρα δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά δεν θα με παραξενέψει εάν μου το αρνηθεί.

    Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος από το μηχανάκι μου.
    Μοναδική μου ένσταση ότι για να προχωρήσει λίγο το χέρι σου σε θέματα συντήρησης-αποκατάστασης βλαβών, πρέπει να λύσεις όλο το μηχανάκι (προχτές που, τελικά, άλλαξα τον σταθεροποιητή της τάσης, έβγαλα σχάρα και πίσω φανάρι, αν είναι δυνατόν), αλλά όταν αγοράζεις scooter αυτό το γνωρίζεις, γιατί αυτή είναι η φιλοσοφία του scooter.
    Κόστος σταθεροποιητή 60,00 ευρώ+20,00 εργασία = 80,00 (πήρα μεταχειρισμένο γνήσιο με 20,00 + δική μου εργασία)
    Γι αυτό το service του είναι ακριβό, ακριβά ανταλλακτικά, αρκετή ώρα για να ολοκληρωθούν οι εργασίες, ακόμα ποιό ακριβό το service (είναι και θέμα πολιτικής της αντιπροσωπείας, που ανοίγουν σαμπάνιες για κάθε ντίζα που πουλάνε)

    Τεσπα, αρχίζω και σκέφτομαι να του αλλάξω και λάδια φίλτρα, ελπίζω στην επόμενη 5ετία να τα καταφέρω και αν ζει το scooter μέχρι τότε.
    Knowledge is Power

  13. #13
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    ελα ρε συ


    Λαδια 1,2 λιτρα =10€
    και ενα φιλτρακι λαδιου 4,40€

    τι ακριβα....

    ο ιμαντας 20€ εχει....που να δεις χοντα στα 70€ και κυμκο στα 100€

  14. #14
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bourcos Προβολή μηνύματος
    Τεσπα, αρχίζω και σκέφτομαι να του αλλάξω και λάδια φίλτρα........
    Μην κάνεις κανένα αστείο. Είναι κι άμαθο.............

  15. #15
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/09/2008
    Μηνύματα
    8
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lykourgi Προβολή μηνύματος
    Μην κάνεις κανένα αστείο. Είναι κι άμαθο.............
    :rotflmao::rotflmao: θα του το φερω λαου λαου :rotflmao::rotflmao:
    Knowledge is Power

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Beverly 250 ?
    από alex14 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 14/08/2006, 13:23
  2. Thn Gnvmh Sas Gia To Beverly 250
    από karby στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 19/07/2005, 19:45
  3. Beverly 250 vs CBF 250
    από DrLo στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 10/06/2005, 13:57
  4. Θόρυβος στο CBF-250.. γνώμες;
    από johnpan στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 01/06/2005, 11:06
  5. Κλειδί στο CBF-250
    από Rezeguet στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 12/05/2005, 10:45

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF