Ηρθε η ώρα λοιπόν να ζητήσω συμβουλές απο έμπειρα άτομα.Οδηγώ 3 χρόνια διάφορα παπάκια και πρόσφατα σκούτερ,ναι ούτε εμένα μου αρέσει γιατι εχω ξεχάσει να οδηγώ και ειναι μπανιέρα με ρόδες όπως μου γράψατε πρόσφατα.Είμαι 24 οπότε σε κάποιες μέρες πάμε για απεριόριστο δίπλωμα με καθαρό μυαλό γιατι μελετώ εδω και μήνες αν θα κάνω την κίνηση ή όχι.
Εψαξα αρκετά στο φόρουμ για να βρω παρόμοιο θέμα και επειδά δεν βρήκα κατι παίρνω το θάρρος να ρωτήσω.Λοιπόν,ειμαι 1.94 και 95 κιλά(καλα πως οδηγούσες παπάκι?δεν εχω ιδέα απλά εγινε!)λογω λοιπόν αυτής της ιδιαιτερότητας η επιλογές μου για αλλαγή κυβικών ειναι συγκεκριμένες.Η χρήση?Το σκουτεράκι το πήρα τέλη ιουνίου και σήμερα γράφει 4972 χιλιόμετρα,τον μήνα κάνω περίπου 500 για δουλεια μόνο,ορισμένα σε κίνηση,και για να είμαι άνετος προσθέτω και αλλα 200 για βόλτες οποτε υπάρχει η δυνατότητα(το καλοκαιράκι το παράκανα με την παραλια).Να σημειώσω οτι δεν εχω καμια επαφή με συμπλέκτη πέρα απο το διπλωμα που έρχεται και 1-2 βόλτες με suzuki fx.Η μηχανή θα κακοποιείται καθημερινά και την επιλέγω επειδή τα σκουτεροπαπιά καθε μέρα πάνω κάτω στην κηφισίας με κουράζουν λόγω χαμηλής ταχύτητας,οταν εχει αέρα?κλαίω!
Τι θέλω τελικά?Κατι που να αντέχει την καθημερινότητα,μεταχειρισμένο μέχρι 4χιλ εκτός αν κρατήσω οτι έχω τώρα και πάμε στα 2.5,να είναι στα μέτρα μου,προαιρετικό abs γιατι νιώθω άμπαλος και να μην δίνω πάνω απο 120 ευρώ το μήνα σε βενζίνη με βάση τα χιλιόμετρα που κάνω.
Τι μου αρέσει?Hornet,fazer,bandit και λοιπά,δεν θα βολευτώ ποτέ και ειναι πολύ η χρήση που κάνω αρα κανένα πρόβλημα που δεν θα πάρω!Εχω ανέβει σε vstrom(καλο ηταν,δεν οδήγησα αλλα το φοβήθηκα και μόνο στην ιδέα να το μετακινήσω.
Πως φαντάζομαι τις επιλογές μου:Κρατάω το σκουτεράκι για κάποιο διάστημα,παίρνω ένα Transalp και λιώνω στην εξάσκηση ή παίρνω απο την αρχή αυτό που θα μου προτείνετε και θέλω δεν θέλω το μαθαίνω αλλιώς ΜΜΜ.
Βοηθήστε με γιατι το tmax το παλιό καθε μέρα μου φαίνεται και καλύτερο![]()