Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 14 από 14

Θέμα: Δυσχέρεια εκκίνησης

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimmie_72
    Εγγραφή
    29/02/2012
    Μηνύματα
    1.468

    Δυσχέρεια εκκίνησης

    Σε μερικά βενζινάδικα (όχι σε όλα), αμέσως μετά από φουλάρισμα κομπιάζει η μίζα και ανάβει το EFI. Θα πρέπει να κλείσω διακόπτη και να προσπαθήσω ξανά 2-3 φορές για να πάρει. Επειδή το EFI παραμένει αναμμένο μιας και κόμπιασε στην εκκίνηση, θα πρέπει να σταματήσω μετά από πορεία 5-10 λεπτών οπότε μετά παίρνει απρόσκοπτα, για να σβήσει η ένδειξη.

    Σήμερα παρατήρησα ότι το κάνει όχι μόνο στο φουλάρισμα αλλά και μετά από ορεινό στροφιλίκι με συνεχόμενες εναλλαγές. Μόλις έσβησα δλδ δεν ξανάπαιρνε αμέσως. Κάτι πρέπει υποψιάζομαι να συμβαίνει με επιπλέον αέρα στο ντεπόζιτο, στο σύστημα εισαγωγής, δεν ξέρω...
    Grow old disgracefully




    Restoring Caponord

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    οταν λες κομπιάζει? μιζάρει κανονικά αλλα αργεί να πάρει?

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimmie_72
    Εγγραφή
    29/02/2012
    Μηνύματα
    1.468
    Όταν υπάρχει δυσχέρεια στην εκκίνηση το σύστημα κόβει έτσι κι αλλιώς την παροχή και ανάβει η ένδειξη EFI. Δεν μπορείς δλδ να μιζάρεις συνεχώς. Κάτι σαν το ράδιο και λοιπές καταναλώσεις στο αυτ/το όταν βάζεις μπρος.
    Στην περίπτωσή μου λοιπόν μιζάρει λίγο και διακόπτεται μέχρι να επέλθει ηρεμία.
    Grow old disgracefully




    Restoring Caponord

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    αρα μίζα δεν είναι... injection είναι απ' οτι κατάλαβα (EFI).
    επειδή είπες οτι σε άλλα βενζινάδικα το κάνει και άλλα όχι, με 100αρα απο καλό βενζινάδικο, να το κάνει άραγε? γεμισε καλή κατοστάρα απο σοβαρό βενζινάδικο και το ξαναβλέπουμε.
    Φίσα διάγνωσης έχει? check engine έχει? .

    . Αν συνεχίσει παρα την καλή βενζίνη και έχεις φίσα διάγνωσης, πανε να σου διαβάσουν τα σφάλματα. Αν δεν έχει διαγνωση, τοτε να κοιταξω λιγο τι αισθητήρες έχει και να σου πω απο που προτείνω να ξεκινήσεις.

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimmie_72
    Εγγραφή
    29/02/2012
    Μηνύματα
    1.468
    To μηχανάκι έχει και αυτοδιάγνωση αλλά όπως είπα όταν ηρεμεί το καύσιμο επανέρχεται οπότε δεν δείχνει σφάλμα. Γιαυτό το αποδίδω ότι από κάπου παίρνει αέρα. Το θέμα είναι από που. Αν και παίζει τώρα που το λες για αισθητήρα.
    Grow old disgracefully




    Restoring Caponord

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    http://www.apriliaforum.com/techtips...faultcodes.htm

    υπαρχει μια διαδικασία που μπορεί να κάνει ο καθένας και να διαβάσει τυχόν fault codes στο EFI του aprilia και αναλύει τι σημαίνει ο κάθε κωδικός σφάλματος που βγαζει (αν βγει) στο καντραν (EFI 1 σημαίνει οτι δεν βρήκε τίποτε).
    απο αγγλικά αν πας καλά, τα λέει απλά, αλλιως να στα περιγράψω

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimmie_72
    Εγγραφή
    29/02/2012
    Μηνύματα
    1.468
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από duke200 Προβολή μηνύματος
    http://www.apriliaforum.com/techtips...faultcodes.htm

    υπαρχει μια διαδικασία που μπορεί να κάνει ο καθένας και να διαβάσει τυχόν fault codes στο EFI του aprilia και αναλύει τι σημαίνει ο κάθε κωδικός σφάλματος που βγαζει (αν βγει) στο καντραν (EFI 1 σημαίνει οτι δεν βρήκε τίποτε).
    απο αγγλικά αν πας καλά, τα λέει απλά, αλλιως να στα περιγράψω
    ρε φίλος τα ξέρω αυτά.

    ευχαριστώ για τον κόπο σου πάντως.
    Grow old disgracefully




    Restoring Caponord

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    ωραία, οπότε να υποθέσω οτι βγάζει code EFI 1 άρα δεν βγαζει σφάλμα το EFI?

    για ρεύματα πάντως δεν το κόβω να ναι, θα κανε κι άλλα απο το να μην παιρνει απλά εύκολα μπροστά.

    Συνήθως πρέπει να ξεκινάς απο τα απλά. Ποιότητα καυσίμου (νερά στο καύσιμο κλπ, ψιλο βουλωμένο φίλρο καυσίμου). Όπως είπα πριν βάλε μια καλή κατοστάρα να δεις πως θα πάει και μην βάζεις δεξια και αριστερα βενζίνη, βρές ένα που είναι οκ και βάζε παντα απο κει.

    αν μετα και απο την καλή βενζίνη το πρόβλημα παραμένει και δεν έχεις καποιο κωδικό EFI πρέπει να πας ψατχτά απο tps (καθαρισμα πεταλούδας), μάτι στροφάλου, ματι εκκεντροφόρου (μπορεί στιγμιαία να μην δίνει σήμα), κλπ

    επίσις αν έχει imobilizer στο κλειδί μπορεί απλά να αργεί να διαβάσει το κλειδί, δοκίμασε μετο 2ο κλειδί, η να περιμένεις λίγο πριν πατήσεις τη μίζα.
    Τελευταία τροποποίηση από duke200; 04/11/2015 στις 22:51.

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimmie_72
    Εγγραφή
    29/02/2012
    Μηνύματα
    1.468
    μπα, άστο θα ταφήσω έτσι
    Grow old disgracefully




    Restoring Caponord

  10. #10
    The Tech guy Το avatar του/της George_Sp
    Εγγραφή
    04/06/2012
    Μηνύματα
    2.118
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimmie_72 Προβολή μηνύματος
    μπα, άστο θα ταφήσω έτσι
    Η αντλία βενζίνης ακούγεται να στέλνει κανονικά κάθε φορά που γυρνάς το κλειδί?

  11. #11
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από duke200 Προβολή μηνύματος
    ... μάτι στροφάλου, ματι εκκεντροφόρου ...
    Ρε ματιασμένο θα 'ναι.. Ξεκάθαρα....
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  12. #12
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Ρε ματιασμένο θα 'ναι.. Ξεκάθαρα....
    Για ξεματιασμα κοιτα και το ματι του ABS.

  13. #13
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.179
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimmie_72 Προβολή μηνύματος
    Σε μερικά βενζινάδικα (όχι σε όλα), αμέσως μετά από φουλάρισμα κομπιάζει η μίζα και ανάβει το EFI. Θα πρέπει να κλείσω διακόπτη και να προσπαθήσω ξανά 2-3 φορές για να πάρει. Επειδή το EFI παραμένει αναμμένο μιας και κόμπιασε στην εκκίνηση, θα πρέπει να σταματήσω μετά από πορεία 5-10 λεπτών οπότε μετά παίρνει απρόσκοπτα, για να σβήσει η ένδειξη.

    Σήμερα παρατήρησα ότι το κάνει όχι μόνο στο φουλάρισμα αλλά και μετά από ορεινό στροφιλίκι με συνεχόμενες εναλλαγές. Μόλις έσβησα δλδ δεν ξανάπαιρνε αμέσως. Κάτι πρέπει υποψιάζομαι να συμβαίνει με επιπλέον αέρα στο ντεπόζιτο, στο σύστημα εισαγωγής, δεν ξέρω...
    Ναυτια το'πιασε.
    Ειναι ξεκαθαρα ζαλισμενο......
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimmie_72
    Εγγραφή
    29/02/2012
    Μηνύματα
    1.468
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από teogtp Προβολή μηνύματος
    Ναυτια το'πιασε.
    Ειναι ξεκαθαρα ζαλισμενο......
    κάτι σαν όταν ατμίζεις το λιναρόσπορο να πούμε;
    Grow old disgracefully




    Restoring Caponord

Παρόμοια θέματα

  1. "περίεργο" προβλημα εκκίνησης κινητήρα σε vespa gts 250
    από alchemist στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 24/08/2009, 00:52
  2. Τρόπος εκκίνησης μηχανής
    από alex-vstrom στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 07/01/2009, 13:40
  3. Πρόβλημα εκκίνησης σε Gilera Runner 200cc
    από anasdein στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 28/07/2008, 11:29
  4. Προβλημα εκκινησης
    από nikos force στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 14/01/2008, 09:23
  5. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 28/02/2005, 10:47

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF