Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 7 από 7

Θέμα: cbr600 45 αλογα

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    23/09/2013
    Μηνύματα
    2

    cbr600 45 αλογα

    καλησπερα σας.. λοιπον θελω να σας πω μια μικρη ιστορια μπας και μπορεσετε να με βοηθησετε..ενας απο τους καλυτερους μου φιλους εφυγε εξωτερικο και μου λεει να αγορασω το cbr 600 2000 μοντελο naked φαση το εχει κανει και μου το δινει σε καλη τιμη.. μοτερικα καλο μου φενεται αλλα θα παει μηχανικο..ο μονος ανασταλτικος παραγοντας ειναι οτι εχω μονο α2 διπλωμα και απο οτι ξερω ειναι μεχρι 48 αλογα ..σαφως δεν με καλυπτει.. τωρα εχω ακουσει και μου ειπαν μερικοι οτι εξωτερικο υπαρχουν καποιοι μηχανισμοι δεν ξερω πως λεγονται και μετατρεπουνε(περιοριζουν) ενα μηχανακι απο 75 αλογα σε 40 πχ.. ειχα δει και βιντεο τετοιο σε ιδιο cbr600. ξερετε αυτο αν επιτρεπετε και με καθιστα νομιμο η καμια σχεση? σας ευχαριστω

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Απ'οσο γνωριζω στην Ελλαδα μπορεις να κυκλοφορισεις μονο με μηχανη που ειναι μαμα περιορισμενη εργοστασιακα, απο τον κατασκευαστη. Δε σου επιτρεπει δλδ η νομοθεσια να κανεις εσυ τον περιορισμο μετα την αγορα.

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Dant3
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    855
    Δε μπορεις να το κανεις.
    Περα απο το οτι δεχονται μονο απο το εργοστασιο περιορισμενα,τα περιορισμενα οταν αφαιρεθουν οι κοφτες δε πρεπει να εχουν πανω απο τη διπλασια ιπποδυναμη.
    Οποτε εαν το cbr ηταν κατω απο 96 ιππους και μπορουσαν να σου βαλουν κιτ στην αντιπροσωπια τοτε ισως κατι να γινοταν.

  4. #4
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.463
    Ισχύει ότι είπε ο Dant3. Η αρχική μοτοσυκλέτα δε μπορεί να έχει ισχύ μεγαλύτερη του διπλάσιου της ισχύος της περιορισμένης που προκύπτει. Οπότε είτε ψάχνεις κάποια που έρχεται από το εργοστάσιο στα 48 άλογα, είτε περιορίζεις κάποια με μέγιστη αρχική ισχύ 96 ίππων.
    Life begins at 45°.

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    23/09/2013
    Μηνύματα
    2
    σαν συνεχεια στο θεμα εχω ακομα μια απορια προβληματισμο..οταν εβγαλα το α2 ρωτησα σε 10 σχολες ακριβως αν ο περιοσριμος ειναι με βαση κυβικα δλδ τα 400 η με βαση τα 48 αλογα.. οσο παραξενο και αν φαινεται οι 7 σχολες μου ειπαν οτι ο περιορισμος ειναι τα αλογα ενω οι αλλες 3 τα κυβικα..αφου οι ιδιες οι σχολες ειναι στον κοσμο τους πως περιμενω εγψ απο αστυνομικο να ξερει οτι ειναι ο περιορισμος τα αλογα και πως θα τον πεισω πχ οτι οδηγαω χτ600 αλλα ειμαι νομιμος? και εστω ο αστυνομος ειναι ενημερωμενος πως μπορει να καταλαβει το μηχανακι που οδηγαω ποσα αλογα βγαζει εφοσον ουτε αδεια ουτε κανενα αλλο απο τα απαραιτητα εγγραφα που εχω μαζι μου δεν το δειχνει?

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από wkeanos Προβολή μηνύματος
    σαν συνεχεια στο θεμα εχω ακομα μια απορια προβληματισμο..οταν εβγαλα το α2 ρωτησα σε 10 σχολες ακριβως αν ο περιοσριμος ειναι με βαση κυβικα δλδ τα 400 η με βαση τα 48 αλογα.. οσο παραξενο και αν φαινεται οι 7 σχολες μου ειπαν οτι ο περιορισμος ειναι τα αλογα ενω οι αλλες 3 τα κυβικα..αφου οι ιδιες οι σχολες ειναι στον κοσμο τους πως περιμενω εγψ απο αστυνομικο να ξερει οτι ειναι ο περιορισμος τα αλογα και πως θα τον πεισω πχ οτι οδηγαω χτ600 αλλα ειμαι νομιμος? και εστω ο αστυνομος ειναι ενημερωμενος πως μπορει να καταλαβει το μηχανακι που οδηγαω ποσα αλογα βγαζει εφοσον ουτε αδεια ουτε κανενα αλλο απο τα απαραιτητα εγγραφα που εχω μαζι μου δεν το δειχνει?
    Ο λόγος που θες να είσαι νόμιμος δεν είναι η αστυνομία, καθώς όντως είναι λίγο μπερδεμένα τα πράγματα και θα πρέπει να πέσεις σε πολύ στραβοξυλο για να σου δημιουργήσει πρόβλημα,δλδ να αρχίσει να ψάχνει κυβισμό και ιπποδύναμη. Ο λόγος όμως που πρέπει να είσαι νόμιμος είναι οι ασφαλιστικές. Αν γίνει κάποια στραβή και το όχημα δεν καλύπτεται από το δίπλωμά σου, τότε είσαι ουσιαστικά ανασφάλιστος, κοινώς κλάφτα Χαράλαμπε...

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Dant3
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    855
    Το διπλωμα για την ακριβεια αναφερει kW.
    Ουτε ιππους ουτε κυβικα.
    Εαν θυμαμαι καλα ειναι 35 kW,αρα γυρω στους 48 ιππους.
    Τωρα το πως και τι,μη σε νοιαζει.
    Παιρνεις ενα που να ξερεις εσυ οτι εισαι καλυμμενος.

Παρόμοια θέματα

  1. Βοηθεια Για Βελτιωση Cbr600 F4 Mont. 99
    από ΣΤΑΥΡΟΣ στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 28/03/2005, 10:02
  2. cbr600 vs zx636
    από Tigas στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 99
    Τελευταίο μήνυμα: 17/03/2005, 14:14
  3. Cbr600 Rr ή Cbr600 F????????
    από ireneepi στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 27/02/2005, 21:31
  4. help τώρα ζελατίνα για cbr600...
    από monstermind στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 18/10/2004, 00:22

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF