Υπαρχει κανενας συμφουριτης που να ειναι κατοχος grande punto abarth να μου πει καμια γνωμη;..ευχαριστω...
Υπαρχει κανενας συμφουριτης που να ειναι κατοχος grande punto abarth να μου πει καμια γνωμη;..ευχαριστω...
κατοχος δεν ειμαι αλλα απο προβλημα που εχω ακουσει μονο πολλαπλασιαστες εχει βγαλει, και πολυ λιγα εχουν καψει λαδακι (οχι σαν τα vag, λιγα λεμε). το αυτοκινητο εχει αρκετη καταναλωση σε σχεση με αυτο που προσφερει. τι αυτοκινητο ψαχνεις ακριβως και για ποια χρηση? σαν επιλογη εχεις μονο το συγκεκριμενο?
it was nothing, just the normal thing to do at the time
Για ενα φιλαρακι το ψαχνουμε..βασικα θεματα γνωστα τα εχουμε δει...το συγκεκριμενο μοντελο μπορει να γινει χωρις προβλημα με υγραεριο η δεν ειναι συμβατο και θα βγαλουν προβληματα οι βαλβιδες;...το ρωταμε γιατι δυστθχως η πετρελαιοκινητη εκδιση του στην ινδια με τα 143 αλογα δεν ερχεται ελλαδα...
σουπερμινι τουρμπακι και θες να του βαλει υγραεριο? μαλλον καλυτερα να κοιταξει για κανενα 1000αρι-1200αρι ο φιλος. τετοια κουτια σαν του αμπαρθ ειναι για ευχαριστηση, στροφες κτλ. ποιος ο λογος να το παρεις και να μην το πας πανω απο 3.5κ στροφες (με το υγραεριο ξεχνας το στροφαρισμα στον κοφτη γιατι θα σπασεις το μοτερ, αν δεν το γνωριζεις ηδη).![]()
it was nothing, just the normal thing to do at the time
Δεν το καταλαβαινω αυτο... Θελει τουρμπατο μοτερακι για να του βαλει αεριο ??? Αν ειναι για θεμα εμφανισης και μονο τοτε καλυτερα να παρει ενα νορμαλ και να το "σιαξει" σιγα σιγα σε θεμα εμφανισης...
Αλλιως να θες ενα μοτερακι που απο οτι λενε "ξυριζει" για να του βαλεις αεριο επειδη δεν σε παιρνει να το κυκλοφορεις, τι να πω μου φαινεται καπως..
τα γουστα η τα πληρωνεις η αλλιως τα ονειρευεσαι μονο...
Quod me nutrit... me destruit.....
υπαρχει και αυτο το punto αν εχει κολλησει στην εμφανιση ο φιλος http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7026343/ εντελως τυχαια η αγγελια, δεν τον ξερω τον τυπο. ειναι οικονομικο και αν μπει και αεριο θα βαρεθει να κανει βολτες...
it was nothing, just the normal thing to do at the time
Το εχει κολλητος μου. Εγω ειμαι μηχανικος αυτοκινητων. Εχει το γκραντε πουντο την εκδοση ες ες. Το αυτοκινητο ειναι τ καλυτερο.μικρο τουρμπακι. Τρομεεεεεη ροπη. 28 κιλα αν θυμαμαι καλα. Λες δεν γινεται να ειναι 1400cc και να δινει τετοια αισθηση. Τετοια αισθηση σε κανενα αλλο μικρο. Φρεναρεεεες. Πολυ καλοστημενο. Απο ζημιες μηδεν σε σχεση με την κατηγορια παλι. Καταναλωση τσιμπημενη οπως σε ολα αλλα σε λογικα πλαισια.
Το εχει γνωστος. Ο,τι εχει ηδη ειπωθει, πολυ καλο αμαξακι, δυνατο μοτερ με την αναλογα τσιμπημενη καταναλωση. Για αεριο ουτε για πλακα.
Σας ευχαριστω ολους για το κοπο να απαντησετε και πραγματικα βοηθησατε...με τη μικρη χαρτογραφηση των 100 ιππων ποσο καει βενζινη πολη;..κριμα,πολυ κριμα παντως που δεν κυκλοφορει το πετρελαιοκινητο στην Ελλαδα...
Never ride faster than your guardian angel can fly...
Μια χαρά είναι ο συγκεκριμένος σκορπιός πάρτε τον άφοβα με το φίλο σου. Δεν καίει λάδια, και μια χαρά κατανάλωση. Ψάξτε και για κιτ G-Tech για να το απογειώσετε το εργαλείο!
Θα δαγκώσετε πολλά θύματα εκεί έξω με τον σκορπιό μετά
Από την άλλη όμως υγραέριο σε τέτοιο εργαλείο και Thule στην οροφή μετά;;;Καλύτερα αφήστε το για κανά 500αρακι στα 900cc που δεν καιει και τπτ ρε παιδιά
Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.
Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
"Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."
καλό μοτεράκι, bosch, εγκέφαλος, οπότε κάνεις ότι θέλεις. 200 άλογα πάει μόνο με πρόγραμμα (το abbarth με την τουρμπίνα GT1544 της garrett).
μια χαρά θα δουλεύει και με αέριο, με σωστή εγκατάσταση και σωστό πρόσθετο για τις βαλβίδες, δεν παθαίνει τίποτα. Μπορείς ακόμα και να βάλεις πρόγραμμα και μετά γκάζι, οπότε θα έχεις γκάζι με 200 άλογα.