Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 20

Θέμα: DIY XT660Z Tenere & αντικατάσταση πίσω ανάρτησης + τροποποίηση για γρήγορο μελ

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.990

    DIY XT660Z Tenere & αντικατάσταση πίσω ανάρτησης + τροποποίηση για γρήγορο μελ

    Το παρόν θέμα θα σας μεταφέρει το τρόπο για το λύσιμο/δέσιμο ενός XT660Z Tenere με σκοπό την αντικατάσταση της πίσω ανάρτησης.

    Με την ευκαιρία όμως θα κάνουμε και μια τροποποίηση στο φιλτροκούτι ώστε στο μέλλον η προαναφερόμενη διαδικασία να κοστίσει μόνο 10 λεπτά της ώρας!!!


    Χρόνος που χρειάστηκα: < 2 ώρες

    Εργαλεία που χρειάστηκα:
    Καρυδάκια 10,12,14,17
    Κλειδιά 10,14,17
    Άλεν 3,4,5
    Σταυροκατσάβιδο μικρό
    Ίσιο κατσαβίδι μικρό
    Σκύλλα ή πένσα
    Σουβλί
    Κοπίδι
    Ποτηροπρίονο 25mm
    Λίμα μικρή λεπτή
    Τάπα στεγάνωσης πορτμπαγκάζ


    Ξεκινάμε λοιπόν...

    Αφαιρούμε τη σέλα και ξεβιδώνουμε της βίδες για να αφαιρέσουμε τις χειρολαβές συνεπιβάτη

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ANARTISI_01.jpg 
Προβολές:	195 
Μέγεθος:	61,6 KB 
ID:	344194

    Αφαιρούμε τις 4 βίδες στο τελείωμα της ουράς για να έχουμε πρόσβαση στις υπόλοιπες βίδες που συγκρατούν τα πίσω φανάρια μαζί με τον λασπωτήρα

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ANARTISI_02.jpg 
Προβολές:	196 
Μέγεθος:	52,4 KB 
ID:	344195

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ANARTISI_03.jpg 
Προβολές:	196 
Μέγεθος:	52,3 KB 
ID:	344196

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.990
    Κόβουμε τα δεματικά που κρατούν τα καλώδια των πίσω φώτων και των φλας δεμένα πάνω στο πλαίσιο και μετά αποσυνδέουμε τα 4 φις. Τώρα μπορούμε να αφαιρέσουμε το πίσω σύστημα

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ANARTISI_04.jpg 
Προβολές:	191 
Μέγεθος:	42,4 KB 
ID:	344197

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20140625_190117_zps1gfvvnzz[1].jpg 
Προβολές:	191 
Μέγεθος:	41,5 KB 
ID:	344198

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.990
    Αφού αφαιρέσαμε την ουρά τώρα θα βγάλουμε τα προστατευτικά θερμοκρασίας από την εξάτμιση. Ξεβιδώνουμε με το σταυροκατσάβιδο τη μια μικρή βίδα που βρίσκεται πίσω στο κέντρο, την μια άλεν που βρίσκεται στο πάνω μέρος και τέλος τις δυο άλεν που βρίσκονται στη κάτω μεριά των καπακιών

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ANARTISI_06.jpg 
Προβολές:	187 
Μέγεθος:	48,5 KB 
ID:	344199

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ANARTISI_07.jpg 
Προβολές:	188 
Μέγεθος:	56,6 KB 
ID:	344200

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ANARTISI_08.jpg 
Προβολές:	188 
Μέγεθος:	31,8 KB 
ID:	344201

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.990
    Τώρα αφαιρούμε τις δυο βίδες που συγκρατούν το τελικό (τι τελικό δηλαδή... το καζανάκι ήθελα να πω) και βρίσκονται κρυμμένες κάτω από το υποπλαίσιο και αμέσως μετά αφαιρούμε τα προστατευτικά καλύμματα που προφυλάσσουν από τις θερμοκρασίες του ενδιάμεσου λαιμού της εξάτμισης

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ANARTISI_09.jpg 
Προβολές:	187 
Μέγεθος:	46,5 KB 
ID:	344202

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ANARTISI_10.jpg 
Προβολές:	186 
Μέγεθος:	53,3 KB 
ID:	344203

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ANARTISI_11.jpg 
Προβολές:	186 
Μέγεθος:	42,4 KB 
ID:	344204

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.990
    Χαλαρώνουμε τις βίδες που βρίσκονται στον ενδιάμεσο λαιμό της εξάτμισης (2 μπροστά και 1 πίσω) και αφαιρούμε το καζανάκι, αμέσως μετά αφαιρούμε τη βίδα άλεν που συγκρατεί στο πλαίσιο τον ενδιάμεσο λαιμό και το αφαιρούμε και αυτό

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ANARTISI_12.jpg 
Προβολές:	181 
Μέγεθος:	55,3 KB 
ID:	344205

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20140625_194038_zpsc01z8jj2[1].jpg 
Προβολές:	182 
Μέγεθος:	36,7 KB 
ID:	344208

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ANARTISI_14.jpg 
Προβολές:	182 
Μέγεθος:	47,3 KB 
ID:	344206

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.990
    Πλέον η πρόσβαση στις βίδες της πίσω ανάρτησης έχει ελευθερωθεί

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20140625_194257_zpsmu2ixnv8[1].jpg 
Προβολές:	180 
Μέγεθος:	31,2 KB 
ID:	344209

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ANARTISI_16.jpg 
Προβολές:	181 
Μέγεθος:	55,3 KB 
ID:	344210

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.990
    Στο μεταξύ νωρίτερα έχω βγάλει τις κουμπωτές πλαστικές βίδες που συγκρατούν στο κάτω σημείο τον λαστιχένιο λασπωτήρα που προστατεύει την ανάρτηση από τις λάσπες. Σφηνώνουμε τον λαστιχένιο λασπωτήρα κάπου στο πλαίσιο.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ANARTISI_17.jpg 
Προβολές:	178 
Μέγεθος:	51,7 KB 
ID:	344211

    Τοποθέτησα κάτω από τον πίσω τροχό μια σανίδα ώστε αφαιρώντας την ανάρτηση να μη ξεφύγω πολύ από τη νοητή ευθεία μεταξύ τρυπών ανάρτησης/πλαισίου.
    Χρησιμοποιώντας το καρυδάκι και το κλειδί αφαιρώ τις βίδες της ανάρτησης

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20140625_194708_zpsyl5mnqy8[1].jpg 
Προβολές:	178 
Μέγεθος:	43,3 KB 
ID:	344212

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.990
    Αφού αφαιρέσαμε τις βίδες μπορούμε εύκολα να βγάλουμε την ανάρτηση.

    Με το σταυροκατσάβιδο αφαιρούμε όλες τις βίδες που συγκρατούν το καπάκι από το φιλτροκούτι. Διακρίνουμε το νοητό ξεχωριστό διαμέρισμα που δημιουργείτε μέσα στο φιλτροκούτι ακριβώς στο σημείο που θα ανοίξουμε τρύπα. Μην γελιέστε όμως διότι υπάρχει επικοινωνία προς τον κυρίως χώρο, παρ'όλα αυτά το νοητό αυτό διαμέρισμα αποτρέπει σε περίπτωση ατυχήματος (βλ. απώλεια τάπας) την άμεση πρόσβαση νερού στο φίλτρο.
    Χρησιμοποιούμε το σουβλί το οποίο περνάμε κάθετα μέσα από τις τρύπες του πλαισίου και με τη μεγαλύτερη δυνατό ακρίβεια σημαδεύουμε το φιλτροκούτι για να ανοίξουμε τρύπα ώστε στο μέλλον να μην χρειάζεται αφαίρεση εξάτμισης για την προσθαφαίρεση της ανάρτησης

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20140625_200154_zps1bpxsft7[1].jpg 
Προβολές:	176 
Μέγεθος:	35,4 KB 
ID:	344213

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ANARTISI_20.jpg 
Προβολές:	175 
Μέγεθος:	54,5 KB 
ID:	344214

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20140625_200203_zpsopiwb9zu[1].jpg 
Προβολές:	174 
Μέγεθος:	26,3 KB 
ID:	344215

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.990
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ANARTISI_22.jpg 
Προβολές:	174 
Μέγεθος:	37,0 KB 
ID:	344216

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ANARTISI_23.jpg 
Προβολές:	175 
Μέγεθος:	49,5 KB 
ID:	344217

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.990
    Ήρθε η στιγμή να χρησιμοποιήσουμε το ποτηροπρίονο για να ανοίξουμε τη τρύπα των 25mm με οδηγό το σημάδι από το σουβλί.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ANARTISI_24.jpg 
Προβολές:	172 
Μέγεθος:	53,7 KB 
ID:	344218


    Αποτέλεσμα

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20140625_201409_zpsieemlpvv[1].jpg 
Προβολές:	172 
Μέγεθος:	42,8 KB 
ID:	344219

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.990
    Με μια ψιλή λίμα λιμάρουμε προσεκτικά και δοκιμάζουμε τακτικά με το δάκτυλο μέχρι να έχουμε ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα για καλή στεγάνωση της οπής όταν χρησιμοποιήσουμε την τάπα στεγάνωσης.
    Όταν τελειώσουμε τοποθετούμε τη νέα ανάρτηση βάζοντας τις βίδες με ανάποδη φορά (δηλ. όχι από τη πλευρά της εξάτμισης αλλά από τη πλευρά που ανοίξαμε τη τρύπα στο φιλτροκούτι) Όσοι έχουν ροπόκλειδο θα βάλουν την πάνω βίδα της ανάρτησης με ροπή 60 Nm και την κάτω με 45 Nm.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20140625_203719_zps1rsvhfgo[1].jpg 
Προβολές:	171 
Μέγεθος:	43,3 KB 
ID:	344220


    Τώρα βάζουμε την τάπα στεγάνωσης με φορά από τη πλευρά της ανάρτησης προς το εσωτερικό του φιλτροκουτιού

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20140625_204150_zpsrmvharxp[1].jpg 
Προβολές:	171 
Μέγεθος:	38,7 KB 
ID:	344221

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.990
    Δένουμε όλα τα κομμάτια με αντίστροφη φορά. Χρησιμοποίησα ελάχιστο λάδι σιλικόνης για να κουμπώσω την εξάτμιση πιο εύκολα.
    Νύχτωσε πια αλλά η ανάρτηση τοποθετήθηκε και στο μέλλον κάθε τέτοια προσθαφαίρεση ανάρτησης θα είναι είναι ζήτημα 10 λεπτών

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20140625_214041_zpsoivxxj7v[1].jpg 
Προβολές:	171 
Μέγεθος:	40,5 KB 
ID:	344222

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20140625_214054_zps9u7ayzrq[1].jpg 
Προβολές:	171 
Μέγεθος:	38,5 KB 
ID:	344223


    Ελπίζω να βοήθησα όποιον ενδιαφερθεί για αντικατάσταση ανάρτησης

    Φιλικά

    STF

  13. #13
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.459
    Μου είναι παντελώς αδιάφορη η συγκεκριμένη εργασία, αλλά θέλω να σχολιάσω τον εξαιρετικό, λεπτομερή οδηγό που μας έδωσες

    Και μεγειές ^^
    Life begins at 45°.

  14. #14
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Για μένα πάλι είναι εξαιρετικα ενδιαφέρουσα ,μια και θέλω να βγάλω εδώ κ καιρό την ανάρτηση για να αποφορτίσω λίγο τον δακτύλιο αρχικής προφόρτισης του ελατηρίου ,κ το αναβάλω συνεχώς λόγω όλης αυτής της μανούρας.
    Οταν το αποφασίσω όμως ,σίγουρα θα κάνω αυτή την μόντα ,μια κ όντως απο κεί κ πέρα το βάλε-βγάλε θα είναι παιχνιδάκι.

    Ευχαριστούμε STF για το όντως καταπληκτικό τεχνικό φωτο-ρεπορτάζ.

    Να την χαίρεσαι την μηχανή σου κ την OHLINS σου.
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  15. #15
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.459
    Από πού την αγόρασες την Ohlins;
    Life begins at 45°.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Επισκευή πίσω ανάρτησης XT660Z (;)
    από taisteal στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 75
    Τελευταίο μήνυμα: 26/05/2015, 07:54
  2. Πρόβλημα πίσω ανάρτησης CBF-600
    από Pan_Londinium στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 60
    Τελευταίο μήνυμα: 18/10/2007, 14:41
  3. αλλαγη ρυθμισης πισω αναρτησης
    από b_bong12 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 37
    Τελευταίο μήνυμα: 26/06/2006, 21:12
  4. Σεταρισμα πισω αναρτησης
    από DrIoannis στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 13/08/2005, 07:31
  5. Ρύθμιση πίσω ανάρτησης στο ΑΧ-1
    από downhill στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 15/06/2005, 10:32

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF