
Δημοσιεύθηκε αρχικά από
kostaskk
το χω στο παπι τρ και το ειχα και σε παλαιοτερο παπι. το εχει και φιλος μου για 7 χρονια. (ο φιλος αλλαζε λαδια μια φορα τον χρονο)
εχω κανει και μεχρι 800+ χιλιομετρα σχεδον σερι με αυτο μεσα σε μια μερα.
με εχει παει 5 ταξιδια (4 φορες αρτα-αθηνα με επιστροφη και μια αρτα θεσσαλονικη με επιστροφη)
καθε ταξιδι ειναι περιπου απο 700-900 χιλιομετρα και μερικα απο αυτα εγιναν και χωρις στασεις
το ειχα και στις διακοπες στο νησι και ελιωσε στις ανηφορες δικαβαλο με κοντα 40 βαθμους
ουτε λαδια καιει ουτε τιποτα.
θα ελεγα οτι εχει την ιδια αξιοπιστεια με honda μοτερ αν το πας σαν άνθρωπος
αν το προσεχεις δεν θα βγαλει ποτε τιποτα.
τα σασμαν τους ειναι ευαισθητα που σημαινει οτι αν αρχισεις τις καρφωτες σε μια βδομαδα δεν θα εχεις σασμαν. οποτε το πας σωστα για να μην βγαλει προβλημα.
μερικα παρουσιαζουν πατιναρισμα μετα απο πολλα χιλιομετρα αλλα φτιαχνεται με 30 ευρω.
εχω ακουσει και για διαρροες λαδιου απο την φλαντζα που χαλαει λογο υψηλης συμπιεσης αλλα δεν το εχω δει στα δικα μου μοτερ.
αν το εχεις μαμα καιει καπου στα 2 λιτρα ανα 100 χιλιομετρα και αν πηγαινεις με 2/4 εως 3/4 του γκαζιου παει για παντα χωρις να εχει θεμα.
απαξ και το ανοιξεις αρχιζουν τα προβληματα. μαλλον λογο οχι τοσο καλων μεταλλων
ακομα ουτε λογος να το φτιαξεις. θα χαλασει πολυ συντομα πιστευω και δεν αξιζει.
δεν θα το επαιρνα για να κανω κοντρες αλλα μονο για οικονομική και αξιοπιστη μετακίνηση.
προσοχη μολις το αγορασεις βγαζεις τα λαδια που εχει μεσα και τα πετας. ειναι λαδια συντηρισης και πρεπει να τα αλλαξεις με κανονικα.
αν το ξεχασεις θα κολλήσει
απο συντιριση μονο λαδια θελει.
ποτε εγω ή ο φιλος μου δεν εχουμε ρυθμισει βαλβιδες και ουτε ποτε ειχαν θεματα με καδενες,περιεργους θορύβους απο το μοτερ κτλ.
στην τιμη του πιστευω αξιζει και εχεις και το πλεονεκτιμα οτι αγοραζεις καινουριο μοτερ.
αν πχ εδινες τα λευτα αυτα για να φτιαξεις ενα honda μοτερ ή αλλο η αξιοπιστεια σου εξαρτατε απο το ποσο καλη δουλεια εκανε ο μαστωρας κατι που δεν ειναι και τοσο σιγουρο σε σχεση με το καινουριο