Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 31

Θέμα: Ανορθωτης σε 990 adventure

  1. #1
    χωμα λασπη και κακο Το avatar του/της indianos950
    Εγγραφή
    22/03/2009
    Μηνύματα
    228

    Ανορθωτης σε 990 adventure

    Εχω το 990 3 χρονια και στα χέρια μου εχει κανει 8,000 χιλ καποια στιγμη άρχισε να ανάβει το λαμπάκι του abs όταν άναβα τα φώτα έσβηνε , το μέτρησα και έβγαζε 17v


    Έβαλα εναν μεταχειρισμένο ο οποίος κάηκε ξανα σε 6 μηνες , πηγαίνοντας στο δρομο άρχισε να ανάβει ξανα το abs τον μέτρησα και έβγαζε 12,5v τηλεφωνο σε Gefr Kai dr big καταλήξαμε να παω σε μαστορα. Όπου βάλαμε σε made in Japan απ τους καλούς γιατι οι γνήσιοι καίγονται καθώς ειναι αυστριακά σκουπίδια φτιαγμένα στην Κίνα. 90€ τοποθετημένος


    Ο Μαστορας εξυπηρετικοτατος και ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟΣ για το ονομα πμ
    καλυτερα ομορφος και πλουσιος
    παρα φτωχος και ασχημος

  2. #2
    Μέλος Το avatar του/της freco
    Εγγραφή
    26/04/2012
    Μηνύματα
    471
    Κρίμα. Τον άλλαξα το καλοκαίρι μόνος μου. Πήρα τον μαμά από το μηχανικό μου και τον τοποθέτησα εγώ. Πολύ απλή δουλειά και δεν ήθελα να περιμένω.
    Τι μάρκα είναι ο Japan?
    Όχι "αμήχανος" πλέον...

  3. #3
    χωμα λασπη και κακο Το avatar του/της indianos950
    Εγγραφή
    22/03/2009
    Μηνύματα
    228
    Πρεπει να ειναι shintengen η καπως ετσι. Τουλάχιστον την γλύτωσε η μπαταρια. Παντως οι γνήσιοι καίγονται συνεχεια. Ηδη εχω ακούσει γυρω στους δεκα καμμενους. Φετος

  4. #4
    Μέλος Το avatar του/της freco
    Εγγραφή
    26/04/2012
    Μηνύματα
    471
    Ο δικός μου (μαμά) δεν κάηκε. Είχε ξελιγωθεί και έδινε λίγο ρεύμα. Αν κυκλοφορούσα με τα xenon μόνιμα αναμμένα στη μικρή σκάλα ή με τα προβολάκια που έχω τώρα (έβαλα τη "μάσκα" του Rade) η μπαταρία ήθελε κάθε τόσο φόρτισμα.
    Τώρα όλα ΟΚ.
    Όχι "αμήχανος" πλέον...

  5. #5
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Πιστευω οτι ειναι αποκλειστικα θεμα ψυξης. Σε adventure φιλου ανοιξα μια τρυπα στην ποδια και εβαλα ενα κατι σα σωληνα 90 μοιρων ωστε να φυσαει πανω στον ανορθωτη το ρευμα αερα οταν κινειται η μηχανη. Εχει σχεδον 100κ χιλ χωρις προβλημα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  6. #6
    χωμα λασπη και κακο Το avatar του/της indianos950
    Εγγραφή
    22/03/2009
    Μηνύματα
    228
    Ειδα χτες ενα se που ειχε ενα αλουμινένιο καλυμα πανω απο την εξατμηση στα δεξιά και ο ανορθωτης έμενε ανοιχτός σε ρεύμα αερα ολόκληρος. Μαλλον ηταν έξτρα

  7. #7
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από indianos950 Προβολή μηνύματος
    Ειδα χτες ενα se που ειχε ενα αλουμινένιο καλυμα πανω απο την εξατμηση στα δεξιά και ο ανορθωτης έμενε ανοιχτός σε ρεύμα αερα ολόκληρος. Μαλλον ηταν έξτρα
    και στο δικο μου καπως ετσι τον εχω
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #8
    Vatos Locos For Ever Το avatar του/της chester24
    Εγγραφή
    16/10/2009
    Μηνύματα
    337
    Ανεστη το εφτιαξες τελικα εε? Μπραβο ρε.. ΑΝ εχετε καμια φωτο με την πατεντουλα του αερα βαλτε να δουμε πως γινεται...
    .............

  9. #9
    χωμα λασπη και κακο Το avatar του/της indianos950
    Εγγραφή
    22/03/2009
    Μηνύματα
    228
    δεν ειναι για μας αυτα κωστη. Μονο για super enduro. Αν ταιριάξω κάτι θα το βαλω εδω

  10. #10
    Παραθέτω ένα διαφωτιστικό κομμάτι από http://www.vstromhellasforum.com/t31331-topic

    Χείρων
    Το πρόβλημα ξεκινάει από το γεγονός ότι οι γεννήτριες των μοτοσυλετών μας είναι κατά 99% κατασκευασμένες με μόνιμους μαγνήτες, σε αντίθεση με τους εναλλακτήρες των αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν ηλεκτρομαγνήτη, το λεγόμενο και "τύλιγμα διέγερσης" της γεννήτριας. Όταν ζητάμε πολύ ρεύμα από έναν εναλλακτήρα απλά αυτός με την βοήθεια ενός κυκλώματος αυξάνει το ρεύμα διέγερσης άρα και την ένταση του μαγνητικού πεδίου μέσα στον εναλλακτήρα.

    Στις δικές μας γεννήτριες το μαγνητικό πεδίο είναι σταθερό λόγω μονίμων μαγνητών και πάντα μέγιστο. Άρα οι δικές μας γεννήτριες παράγουν πάντα την μέγιστη τάση που μπορούν ανάλογα με τον ρυθμό περιστροφής στρ/min. Και μετά (ή ίσως και πριν) τις 5000στρ/min φτάνουν στον "κορεσμό" δηλαδή παράγουν την μέγιστη τάση και μπορούν να δώσουν και το μέγιστο ρεύμα που αντιστοιχεί στην ισχύ τους.

    Πως τα ελέγχουμε όλα αυτά; Δύσκολα! Χωρίς να μπορούμε να αυξομειώσουμε την ισχύ των μαγνητών ουσιαστικά δεν ελέγχονται! Η εύκολη λύση και αυτή που ακολουθούν οι κατασκευαστές είναι ο λεγόμενος shunt regulator ή παράλληλος ρυθμιστής (τάσης). Αυτός, ο ανορθωτής μας δηλαδή με άλλα λόγια, απλά "βραχυκυκλώνει" την γεννήτρια για να την "γονατίσει" στα 14,5 βολτ. Βραχυκυκλώνει δηλαδή μέσω των κατάλληλων "θυρίστορ" τα πηνία μεταξύ τους για όσο χρόνο χρειάζεται ώστε να πέσει η τάση στην επιθυμητή τιμή. Μετά μόλις πάει να ανέβει η τάση επεμβαίνει ξανά και ξανά πολλές φορές το δευτερόλεπτο....

    Όπως καταλαβαίνετε δηλαδή στα πηνία κυκλοφορεί πάντα το μέγιστο ρεύμα που μπορεί να παράγει η γεννήτρια ανάλογα με τις στροφές rpm. Τα πηνία λοιπόν διαρκώς ζεματάνε! Ο τρόπος που σκέφτηκαν να τα ψύξουν είναι να τα έχουν βουτηγμένα μέσα στο βραστό τηγανόλαδο του κάρτερ!

    Και μία ωραία πρωία τα πηνία καίγονται "ανεξήγητα" γιατί απλά βαρέθηκαν να περνάνε όλη τους την ζωή μέσα στην κόλαση του κάρτερ!

    Αυτή είναι η εύκολη και απλή λύση που ενσωματώνουν οι ανορθωτές μας που κανονικά λέγονται "Ανορθωτές-Ρυθμιστές τάσης", "Rectifier-Regulator", "R/R" Όλοι αυτοί οι ανορθωτές ανήκουν στην τεχνολογία των "Παράλληλων ρυθμιστών" ή "Shunt Regulator".

    Η εναλλακτική τεχνολογία είναι αυτή των "Ρυθμιστών Σειράς" ή "Series Regulator". Πως δουλεύουν αυτοί οι "Ανορθωτές Σειράς";

    Δουλεύουν ακριβώς όπως όλοι εμείς νομίζουμε ή νομίζαμε τόσα χρόνια πως δουλεύουν οι "παράλληλοι" ανορθωτές που έχουμε στα μηχανάκια μας:

    Δηλαδή όταν τα φορτία ζητάνε ρεύμα ο ανορθωτής τραβάει ρεύμα από την γεννήτρια, όσο ακριβώς του ζητάνε και όχι παραπάνω και τους το δίνει. Όταν τα φορτία δεν ζητάνε ρεύμα, ο ανορθωτής αφήνει την γεννήτρια στην ησυχία της να χαλαρώσει να δροσιστεί κλπ...

    Αν όμως αφήσεις μία γεννήτρια με μόνιμους μαγνήτες στην ησυχία της τι θα κάνει; Σίγουρα θα δροσιστεί! Αλλά παράλληλα θα ανεβάσει ανεξέλεγκτα τάση 40 - 60 - 80 ή και περισσότερα βολτ αν το μηχανάκι είναι νευρικό και γυρίζει στις 16000 rpm. Βολτ που θα κυκλοφοράνε σε κάποια σημεία της πλεξούδας, τουλάχιστον μέχρι τον ανορθωτή και εν δυνάμει βολτ επικίνδυνα!

    Ελληνικοί ανορθωτές:
    http://www.nakosmoto.gr/
    http://www.sxelectronics.gr/el/p1.html

  11. #11
    χωμα λασπη και κακο Το avatar του/της indianos950
    Εγγραφή
    22/03/2009
    Μηνύματα
    228
    Γιωργη και απο ζωη τι λενε οι ανορθωτες αυτοι γιατι οι Έλληνες κατασκευάζουμε μεν έξυπνα προϊόντα με αμφίβολη ομως ποιότητα

  12. #12
    Τους sx τους φοράνε πολλοί στα caponord κ έχουν αποδειχτεί πολύ καλοί. Δυστυχώς, όταν χαλάσουν, στην πλειονότητα των περιπτώσεων, υπέρ φορτίζουν κ τα κάνουν όλα μαντάρα (μπαταρίες, υγρά μπαταρίας, κάνα κάψιμο σε ηλεκτρονικό κύκλωμα κοντέρ/abs κλπ κλπ).
    Τελευταία τροποποίηση από bros400pgm; 05/12/2015 στις 11:51.
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  13. #13
    Γιά πές μας τι ξέρεις; Εγώ νόμιζα οτι ξεγνοιάζουμε με τους ανορθωτές σειράς και οτι δεν ανεβάζουν ψηλά βολτάζ όταν καίγονται. Που ποιός, τί; κανένα λίνκ;

  14. #14
    χωμα λασπη και κακο Το avatar του/της indianos950
    Εγγραφή
    22/03/2009
    Μηνύματα
    228
    Ενα παιδι ειχε βαλει μια κατασκευή με led που δειχνει ποτε υπέρ φορτίζει το κύκλωμα

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panos_zip
    Εγγραφή
    01/02/2012
    Μηνύματα
    794
    Έχω βάλει και εγώ SX ανορθωτή στο 675
    Προς το παρόν μόνο 200 χλμ εχω κάνει αλλά σε γενικές γραμμες όλα δείχνουν ΟΚ.
    Σταθερά βολτ, καλή φόρτιση.
    Και 2 χρόνια γραπτή εγγύηση για τον ανορθωτη.

    Εάν έχεις καμια πληροφορία για την κατασκευή με τα λεντ μπορείς να την ποστάρεις?
    Σκεφτόμουν να έβαζα ένα βολτόμετρο έτσι για τον φόβο τών ιουδαίων αλλά όλα είναι μεγάλα, θα ήθελα κάτι μικροκαμωμένο.
    - Triumph Daytona 675 (Track Bike)
    - Ducati Multistrada 1200s
    - IMR Corse 190RR

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. KTM 990 Adventure VS R1200GS Adventure
    από Spike στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 79
    Τελευταίο μήνυμα: 25/06/2009, 23:18
  2. BMW R1200GS ή KTM 990 Adventure
    από MikeG στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 29/11/2006, 14:36
  3. KTM 990 Adventure vs. KTM 950 Adventure
    από Nik0s στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 67
    Τελευταίο μήνυμα: 13/01/2006, 02:07
  4. Ktm 990 Adventure Fotos & 950 Mx
    από DUKASII στο forum KTM
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2005, 10:47

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF