Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 26

Θέμα: Αναρτησεις Bandit 650

  1. #1
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125

    Αναρτησεις Bandit 650

    Λοιπον, ακουω γνωμες για βελτιωση/αλλαγη αναρτησεων στο Bandit (650 SA μοντ 2006)
    Επιασα τα 70.000 χλμ και επιτελους πρεπει να κανω κατι με τους μαμα σουμιεδες. Το μπροστινο τερματιζει πια για πλακα και το πισω αρχισε να κοπαναει.
    Θα προτιμουσα αγορα απο Ελλαδα και ακομα καλυτερα τοποθετηση απο το μαγαζι που θα τα αγορασω.

    Thanks
    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PortisHead
    Εγγραφή
    25/05/2006
    Μηνύματα
    2.590
    Νομιζω οτι το K-Shock στο Γκύζι ειναι μονόδρος.
    Τουλαχιστον για τα μπροστινα τους πας τις μπουκαλες και τις παιρνεις πισω ετοιμες.
    Δεν αναλαμβανουν αυτοι μονταρισμα ξεμονταρισμα (εχουν ομως συνεργαζομενο συνεργειο για το βαλε βγαλε).
    Ειδικα για το πισω...

  3. #3
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από PortisHead Προβολή μηνύματος
    Νομιζω οτι το K-Shock στο Γκύζι ειναι μονόδρος.
    Τουλαχιστον για τα μπροστινα τους πας τις μπουκαλες και τις παιρνεις πισω ετοιμες.
    Δεν αναλαμβανουν αυτοι μονταρισμα ξεμονταρισμα (εχουν ομως συνεργαζομενο συνεργειο για το βαλε βγαλε).
    Ειδικα για το πισω...
    και τι ακριβως κανουν ? Αλλαζουν ελατηρια ?
    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από alex14 Προβολή μηνύματος
    και τι ακριβως κανουν ? Αλλαζουν ελατηρια ?
    Εσύ τι ακριβώς θέλεις?

  5. #5
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Εσύ τι ακριβώς θέλεις?
    Ελα ντε. Τι θελω ?
    Να αλλαξω μονο ελατηρια μπροστα και πισω ?
    Να αλλαξω ελατηρια μπροστα και αμορτισερ πισω ? που μαλλον αυτο πρεπει να γινει.
    Να ... ουτε γω ξερω.

    Ρωταω μπας και εχει βρει καποιος καμια καλη και σχετικα φθηνη λυση.
    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  6. #6
    εναλλακτικό μέλος Το avatar του/της akis_trevor
    Εγγραφή
    28/07/2011
    Μηνύματα
    2.939
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από alex14 Προβολή μηνύματος
    Ελα ντε. Τι θελω ?
    Να αλλαξω μονο ελατηρια μπροστα και πισω ?
    Να αλλαξω ελατηρια μπροστα και αμορτισερ πισω ? που μαλλον αυτο πρεπει να γινει.
    Να ... ουτε γω ξερω.

    Ρωταω μπας και εχει βρει καποιος καμια καλη και σχετικα φθηνη λυση.
    το τελευταιο κομματι ειναι και το σημαντικοτερο.
    αν διαθετεις ξερω γω 700 ευρω αλλαζεις ελατηρια εμπρος και αναρτηση πισω.αν διαθετεις 200-250 αλλαζεις μονο ελατηρια μπρος πισω.
    ....νιώθω μεγάλη μοναξιά μέσα στο πλήθος....

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.916
    Ελατήρια και λάδια είναι η συνηθισμένη λύση. Υπάρχει και το revalving, αλλά μάλλον υπερβολή το βλέπω για καθημερινή χρήση.
    Τα λάδια χρειάζονται σχεδόν σίγουρα. Τα ελατήρια ανάλογα.

    Πέρνα μια βόλτα από εκεί να μιλήσετε.

    Με το σπορ επίσης ασχολούνται ο Wolf (Μεσογείων) και ο Τασούλης (Καλλιρόης).

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από alex14 Προβολή μηνύματος
    Ελα ντε. Τι θελω ?
    Να αλλαξω μονο ελατηρια μπροστα και πισω ?
    Να αλλαξω ελατηρια μπροστα και αμορτισερ πισω ? που μαλλον αυτο πρεπει να γινει.
    Να ... ουτε γω ξερω.

    Ρωταω μπας και εχει βρει καποιος καμια καλη και σχετικα φθηνη λυση.
    Σωστά οπότε ξεκίνα σερβισάκι μπροστά πίσω ,που μετά από τα χιλιόμετρα που έχουν οι αναρτήσεις σου θα σου φανεί η μέρα με την νύχτα
    και μετά επικεντρώνεσαι σε πιο ακριβά σπόρ (αλλαγές) μόνο αν δεις ότι κάτι συγκεκριμένο σου χρειάζεται.
    Εννοείται ότι εφόσον θα βγει το αμορτισέρ καλό είναι να τσεκάρεις-γρασάρεις ρουλεμάν ψαλίδι κλπ. και θα είσαι με κομπλέ μηχανάκι.

  9. #9
    χιλιομετροφάγος! Το avatar του/της pektis
    Εγγραφή
    26/02/2008
    Μηνύματα
    3.069
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από alex14 Προβολή μηνύματος
    Ελα ντε. Τι θελω ?
    Να αλλαξω μονο ελατηρια μπροστα και πισω ?
    Να αλλαξω ελατηρια μπροστα και αμορτισερ πισω ? που μαλλον αυτο πρεπει να γινει.
    Να ... ουτε γω ξερω.

    Ρωταω μπας και εχει βρει καποιος καμια καλη και σχετικα φθηνη λυση.
    Alex, άλλαξε τα μπροστινά ελατήρια με ''wp'' ή με ''ohlins'' & πισω βάλε απο το k-shock ένα ελατήριο ...
    Είναι μια οικονομικη βελτιωση και θα δεις διαφορα...
    Τωρα βέβαια αν θες ολοκληρωμένη δουλειά άλλαξε και την πίσω ανάρτηση!
    Ακομα θυμαμαι στα 60-62.000 που ειχα αλλάξει μπροστινα ελατηρια και ετυχε να περασω απο Μπραλο!
    Απλά καμια σχεση με τα ''μαμα''
    προσέχουμε για να έχουμε!...

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    114
    Οπως είπαν και οι απο πανω, πήγαινε μια βόλτα απο K-Shock, ξεκινάς απο αλλαγή ελατηρια-λάδια μπροστα και service πίσω αμορτισερ και αναλόγως χρήσης βλέπεις αν θα αλλάξεις και ελατήριο πισω.

    Αλλιώς εάν είσαι διατεθιμένος να βάλεις πολλά λεφτά πας και για αλλαγή αμορτισέρ πίσω.

    Πάντως θα δείς μεγάλη διαφορά μετά τα παραπάνω.
    HONDA CBR 600 F4i 2001

  11. #11
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.206
    O κουμπάρος έχει στο ιδιο μηχανακι Hyperpro εμπρός, βοήθησαν πολύ αν και οταν το καβαλησα εγω παλι μαλακό μου φάνηκε, αλλά εχω μάθει αλλιώς.
    Ετσι έβαλε και σωληνάκια υψηλής κι έχει πολύ καλό φρένο τώρα. Ειναι το χωρίς ABS.
    Με μαμα ελατήρια εμπρός ήταν τραγικό απο καινούριο, πάρα πολύ μαλακό. Τωρα δεν θυμάμαι λεπτομέρειες για το bandit, αλλά τα Hyperpro εχουν δικα τους λάδια στο κιτ και συνήθως με ελαφρά μεγαλύτερο ιξώδες.
    Είχα βάλει κι εγώ παλιότερα σε kawasaki κι ημουν ευχαριστημένος. Είναι προοδευτικά και ειναι πάλι ανετο στο αρχικό κομμάτι της διαδρομής.

    Τωρα εχει κι αυτός καπου 60.000 χλμ+ κι εχει κλάσει σχεδόν το πίσω. Το πίσω κατ' αρχήν ανοίγει για επισκευή?
    Ρωτα στο K shock, είναι ειδικοί και καλοί στην δουλειά τους.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  12. #12
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.183
    Αλλαζεις μπροστα λαδια,ξυδια κ πισω βαζεις απο gsxr 1000...
    Φιλος που το εχει κανει(υβριδικο πλεον) ειδε τρομερη βελτιωση. Αλλη μοτο κ το επιβεβαιωνω κ εγω που το εχω παρει βολτα παμπολλες φορες.
    Δεν σου λεω αν θες να πας κ για μπροστινο αναποδο(Κ1,Κ2)...
    Ride(s) the wind of change...

  13. #13
    Επειδή έχω ανοίξει μπροστινά που είχε δέσει ο κσοκ, μακριά και αλάργα.

    Κατά τα λοιπά, θα ρίξω μια ματιά, αν είναι οκ τα hyperpro που φορούσε το δικό μου. Το λάδι που δινει η Η είναι πολύ λεπτό, το είχα αλλάξει.

    Πίσω είχα wp emulsion. Αν χωράει το ρυθμιζόμενο από το 1000 φυσικά καλύτερα.

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της virus
    Εγγραφή
    21/02/2009
    Μηνύματα
    2.383
    απο συμφορουμιτη το αναφερω. δεν ξερω και δεν το εχω ψαξει το θεμα.

    ο λογος για το πισω αμορτισερ.

    μονο στην περιπτωση που εχεις bandit ΧΩΡΙΣ ΑΒS. κανει το αμορτισερ απο busa μπορεις να βρεις κανα μεταχειρω με πληρεις ρυθμισεις.

    αν εχεις ABS τοτε ξεχνα το.
    Γιαννης

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/11/2009
    Μηνύματα
    892
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από alex14 Προβολή μηνύματος
    Ελα ντε. Τι θελω ?
    Να αλλαξω μονο ελατηρια μπροστα και πισω ?
    Να αλλαξω ελατηρια μπροστα και αμορτισερ πισω ? που μαλλον αυτο πρεπει να γινει.
    Να ... ουτε γω ξερω.

    Ρωταω μπας και εχει βρει καποιος καμια καλη και σχετικα φθηνη λυση.
    70 000 λιγα δεν ειναι?
    εκτος αν το κανεις για βελτιωση?
    εγω κοντα 64000 δεν εβλεπα διαφορα!
    ουτε καν για ελατηριο το ειχα σφιξει απλα!

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Cbf600 Vs Suzuki Bandit 650
    από panavour στο forum Suzuki Bandit
    Απαντήσεις: 59
    Τελευταίο μήνυμα: 20/06/2011, 21:16
  2. ΑΓΟΡΑ Suzuki Bandit 650s
    από MANSFAK στο forum Suzuki Bandit
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 10/02/2008, 06:18
  3. ER6n vs Bandit 650
    από alex14 στο forum Suzuki Bandit
    Απαντήσεις: 54
    Τελευταίο μήνυμα: 25/06/2006, 04:03

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF