Μιας και κάηκε η λάμπα πορείας, λέω να την αλλάξω με μία τύπου xenon. Από ότι διαβάζω δεν θέλει καμιά αλλάγη σε κάτοπτρα και απλά την κουμπώνεις και παίζει.
Αξίζει η αλλαγή;
Θα δω βελτίωση στον φωτισμό;
Θα στραβώνω τους άλλους;
Μιας και κάηκε η λάμπα πορείας, λέω να την αλλάξω με μία τύπου xenon. Από ότι διαβάζω δεν θέλει καμιά αλλάγη σε κάτοπτρα και απλά την κουμπώνεις και παίζει.
Αξίζει η αλλαγή;
Θα δω βελτίωση στον φωτισμό;
Θα στραβώνω τους άλλους;
Άπας αήρ αετώ περάσιμος
Kammia beltiosi, mono allagi sto xroma. Nomizeis oti blepeis kalytera alla @@@ blepeis.
Endexomenos KAI tha straboneis tous allous
stick to the manual.
I am all about the manual, αλλά θα ήθελα να ακούσω γνώμες και απόψεις.
Άπας αήρ αετώ περάσιμος
καλα δεν ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα.
αν βαλεις μια απλα "μπλε" λαμπα το ιδιο αποτελεσμα θα εχεις απλα πιο λευκο φως.
αν βαλεις καποιας γνωστης μαρκας πχ οσραμ η φιλιπς,υπαρχουν λαμπες που εχουν εξτρα φως και βοηθανε αρκετα.αν θυμαμαι καλα με γυρω στα 25 ευρω το ζευγαρι βρισκεις επωνυμες.
....νιώθω μεγάλη μοναξιά μέσα στο πλήθος....
μονο nightbraker της osram τιποτε αλλο, οχι philips,οχι τυπου ξενον κινεζικες των 20ε δεν θα βλεπεις τη μυτη σου!
μετα τις osram πας σε ξενον κανονικο
βάλε αυτή και θα με θυμηθείς .............
http://autoplanet.gr/86-%CE%BB%CE%AC...l#.VhQReH1GSKI
και σε σπεσιαλ τιμή
Η Osram έχει βγάλει τη nightracer για μηχανές (με αντοχή στους κραδασμούς λέει).. και η Philips έχει βγάλει αντίστοιχη Moto-λάμπα.
Η απόδοση περίπου στα 1500 lumens (ίσως να είναι λίγο πιο δυνατή η Philips αλλά αυτό το +-15% που έχει αφήνει μεγάλο περιθώριο).
Τιμή γύρω στα 16-18 ευρώ για Η4.
http://goo.gl/yWlLLl Osram
http://goo.gl/oOppFk Philips
Έβαλα την Osram γιατί αυτή βρήκα εύκαιρη και σε σχέση με αυτή που φορούσε (no name) μπορώ να πω ότι υπάρχει σαφής διαφορά προς το καλύτερο.
Ωραίες αυτές της philips, αλλά δεν τις βρήκα πουθενά στην πόλη. Ούτε τις osram. Και είναι γεμάτη στους κάγκουρες με xenon εδω. :shrugs:
Οπότε πήρα την bright white light crystalvision της Philips και θα δω το βράδυ τι διαφορα θα έχει.
Υ.Γ. Από πίσω η λάμπα γράφει ''not for use in Europe and u.s.a.''![]()
Άπας αήρ αετώ περάσιμος
Η αλλαγή από κίτρινο φως σε λευκό δίνει αποτέλεσμα μιας και το λευκό φως διαχέεται καλύτερα στον χώρο..
Είχα σε XL600V,έβαλα σε FZS600(καλύτερα κι από αυτοκίνητο με 2 φανάρια ανοιχτά) και σε ότι όχημα είχα από το 2004 και μετά.
Καλό θα είναι να τσεκάρεις σε ηλεκτρολόγο και το που "χτυπάνε" το/τα φανάρι/ια σου σε απόσταση ώστε να έχεις το μέγιστο χωρίς να τυφλώνεις τον απέναντι.Γνώμη μου πάντα.
Για το τσεκ των φαναριώνΕ το manual έχει επίσης γαμιστερότατη λύση πάντα...
10 μέτρα από τοίχο, κάθεσαι επάνω, μετράς σε τι ύψος είναι η λάμπα και στοχεύεις στα 9/10 αυτού στον τοίχο.
Εναλλακτικά, βρίσκεις ένα αυτοκίνητο παρκαρισμένο σε βολικό σημείο, πας 10 μέτρα πίσω του και ρυθμίζεις το φως σου ίσα να "γλύφει" το πίσω καπώ ή το τζάμι της 3ης πόρτας.
All done.
Κάποιες Philips extreme power φορούσα στο bandit, πολύ καλές ήταν. Στο fazer δεν ένιωσα την ανάγκη για περισσότερο φως ποτέ.
Με xenon στη μεσαια σκαλα,βρηκα την υγεια μου.Τις ρυθμισα σωστα και δεν εχουνε κανενα προβλημα οι απεναντι.
Μερικοι να φανταστεις μου αναβοσβηνουνε τα φωτα και με χαιρετανε.
(πλακα κανω)
Osram η Philips 55w.Kαλη λυση,αλλα δες αν ειχανε λιγοτερα watt οι παλιες,μηπως δεν τις σηκωνει.Μπορει να σου λειωσει καλωδια και πλαστικα.