Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 35

Θέμα: Ρυθμιση Fcr

  1. #1

    Ρυθμιση Fcr

    Καλησπερα
    θα ηθελα μια βοηθεια σχετικα με ρυθμιση καρμπ
    απεκτησα προσφατα ενα husky sm610 που φοραει απο
    μαμα fcr41
    Μαλλον θελει καποια ρυθμιση γιατι στο κλεισιμο του γκαζιου κανει υπερβολικα σκασιματα
    με μαμα εξατμιση και στο κτεο που περασα προσφατα εβγαλε πολλα CO
    Κατα τα αλλα λειτουργει καλα
    παιρνει μπρος με μια μιζια
    δεν φαινεται να εχει τρυπα σε ολες τις στροφες
    ρελαντι σταθερο
    Απο που ξεκιναω ?
    ευχαριστω

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.575
    βρισκεις το βιδακι που ρυθμιζει το μιγμα και αρχιζεις να το φτωχαινεις με βηματα 1/4 της στροφης προσαρμοζοντας αναλογα τις στροφες του ρελαντι μεχρι να σταματησει να σκαει
    πριν αρχισεις ομως απο φιλτρο αερα πως εισαι;

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    βρισκεις το βιδακι που ρυθμιζει το μιγμα και αρχιζεις να το φτωχαινεις με βηματα 1/4 της στροφης προσαρμοζοντας αναλογα τις στροφες του ρελαντι μεχρι να σταματησει να σκαει
    πριν αρχισεις ομως απο φιλτρο αερα πως εισαι;
    Aνάποδα το λες...
    Σκασίματα στο κλείσιμο γκαζιού σημαίνει φτωχό μίγμα, οπότε δεν θα το φτωχύνει άλλο.
    Καταρχήν πρέπει να ελέγξει τη στάθμη του φλοτέρ και μετά ν'ασχοληθεί με το μίγμα..
    Τελευταία τροποποίηση από kostaspetrou; 17/03/2015 στις 21:19.

  4. #4
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Σκασιματα μπορει να κανει και απο αλλους λογους.
    MADE IN JAPAN 日本製

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.575
    τα σκασιματα ειναι απο ακαυστη βεζινη οπως επισης και το πολυ CO
    ακαυστη προκυπτει ή απο πλουσιο μιγμα ή απο παρα πολυ φτωχο
    ευκολη εκκινηση και σταθερο ρελαντι με πολυ φτωχο δεν νομιζω πως θα ειχε
    ακριβης διαγνωση ομως απο εδω δεν μπορει να γινει
    μικρορυθμισεις και δοκιμες στο δρομο.......

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    τα σκασιματα ειναι απο ακαυστη βεζινη οπως επισης και το πολυ CO
    ακαυστη προκυπτει ή απο πλουσιο μιγμα ή απο παρα πολυ φτωχο
    ευκολη εκκινηση και σταθερο ρελαντι με πολυ φτωχο δεν νομιζω πως θα ειχε
    ακριβης διαγνωση ομως απο εδω δεν μπορει να γινει
    μικρορυθμισεις και δοκιμες στο δρομο.......
    Διάβασε τί λέει το παιδί:
    Μιλάει για σκασίματα ΣΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ του γκαζιού.Αυτό είναι φτωχό μίγμα(αν υποθέσουμε ότι η εισαγωγή του καρμπ είναι σε καλή κατάσταση και δεν τραβάει αέρα).
    Η άκαφτη βενζίνη δεν κάνει αυτά τα συμπτώματα στο κλείσιμο.


    Επίσης η μέτρηση CO ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ!!!


    Τώρα για την εκκίνηση:δεν είναι η ίδια διαδικασία με το κλείσιμο του γκαζιού από ψηλές/μεσαίες στροφές.

  7. #7

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.575
    ο καθρεφτης της λειτουργιας του καρμπυρατερ ειναι η καυσαναλυση
    αδυνατω να καταλαβω πως ενα φτωχο μιγμα οδηγει σε αυξημενο CO

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    ο καθρεφτης της λειτουργιας του καρμπυρατερ ειναι η καυσαναλυση
    αδυνατω να καταλαβω πως ενα φτωχο μιγμα οδηγει σε αυξημενο CO

    Απ'τη στιγμή που δεν προσέχεις αυτά που γράφει ο άλλος πώς θα καταλάβεις;

    η μέτρηση CO ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ!!!

    Τα λινκ τα διάβασες;

    Αν εξακολουθείς να μην καταλαβαίνεις δες εδώ:
    http://www.dirtbikeworld.net/forum/s...ead.php?t=2463


    "3/ Backfire or popping while the throttle is closed.
    This is an other of the most commonly reported problems and it usually plagues the owners of older bikes or those who have recently fitted an after market pipe or mufflers.

    The back fire or crackle while coasting is caused by overly lean mixture
    "

    Ασχολήσου λίγο...

  10. #10
    αρα πιθανοτατα τα σκασιματα θα διορθωθουν με
    την βιδα ρυθμισης αερα η καυσιμου
    δεν θυμαμαι τι εχει το δικο μου θα δω αυριο
    τα υψηλα CO που μπορει να οφειλονται;

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από foten21 Προβολή μηνύματος
    αρα πιθανοτατα τα σκασιματα θα διορθωθουν με
    την βιδα ρυθμισης αερα η καυσιμου
    δεν θυμαμαι τι εχει το δικο μου θα δω αυριο
    τα υψηλα CO που μπορει να οφειλονται;
    Το πλούσιο μίγμα ΔΕΝ εξαρτάται μόνο απ'τη βλιδα μίγματος διότι αυτή δεν παίζει τόσο ρόλο όταν κλείνεις το γκάζι από ψηλές/μεσαίες στροφές.

    Ενδέχεται να χρειάζεται να σηκώσεις τη βελόνα,αυτή παίζει σημαντικό ρόλο στις συνθήκες που τα ακούς.

    Η μέτρηση Co σε ποιές στροφές γίνεται και πόσο άνοιγμα γκαζιού;

  12. #12
    νομιζω στις 4000 εγινε η μετρηση του ΚΤΕΔ
    Μπορεις να μου πεις με ποιον τροπο γινεται η ρυθμιση της βελονας;

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.575
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος

    Απ'τη στιγμή που δεν προσέχεις αυτά που γράφει ο άλλος πώς θα καταλάβεις;

    η μέτρηση CO ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ!!!

    Τα λινκ τα διάβασες;

    Αν εξακολουθείς να μην καταλαβαίνεις δες εδώ:
    http://www.dirtbikeworld.net/forum/s...ead.php?t=2463


    "3/ Backfire or popping while the throttle is closed.
    This is an other of the most commonly reported problems and it usually plagues the owners of older bikes or those who have recently fitted an after market pipe or mufflers.

    The back fire or crackle while coasting is caused by overly lean mixture
    "

    Ασχολήσου λίγο...

    τα link που παρεθεσες τα διαβασα και δεν τα βλεπω πρωτη φορα
    γραφει λοιπον ο ποιητης:
    it usually plagues the owners of older bikes or those who have recently fitted an after market pipe or mufflers


    1ον το παληκαρι εχει εργοστασιακη εξατμιση κι οχι καποια ελευθερη
    2ον το καρμπυρατερ ρυθμιζεται αφορτο δηλ με κλειστο γκαζι ή μικρο φορτιο και οχι κυλωντας με ταχυτητα και το μοτερ να δημιουργει υποπιεση λογω στροφων
    3ον θα συμφωνουσα μαζι σου αν δεν αναφεροταν το αποτελεσμα της καυσαναλυσης
    αν στις 4000 του βγαζει ακομα CO ξερεις τι θα γινεται στο ρελαντι;
    αυτο που λες για φτωχο μιγμα θεωρητικα και απο μονο του στεκει αλλα δεν επαληθευεται απο το αποτελεσμα της καυσαναλυσης
    πρωτα λοιπον θα ελεγξει το φιλτρο αερα μηπως ειναι βρωμικο,το τσοκ οτι δεν ειναι κολλημενο και μετα θα ρυθμισει και αν τα σκασιματα παραμενουν θα ψαχτει για διαρροες, βελονες ζιγκλερ κλπ
    αν για να διορθωσει τα σκασιματα το κανει πιο πλουσιο αναρωτιεμαι τι θα βγαλει στην επομενη καυσαναλυση
    Τελευταία τροποποίηση από toyar; 18/03/2015 στις 06:15.

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    τα link που παρεθεσες τα διαβασα και δεν τα βλεπω πρωτη φορα
    γραφει λοιπον ο ποιητης:
    it usually plagues the owners of older bikes or those who have recently fitted an after market pipe or mufflers


    1ον το παληκαρι εχει εργοστασιακη εξατμιση κι οχι καποια ελευθερη
    Διάβασε όλα τα λινκ και usually δεν είναι always.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    2ον το καρμπυρατερ ρυθμιζεται αφορτο δηλ με κλειστο γκαζι ή μικρο φορτιο και οχι κυλωντας με ταχυτητα και το μοτερ να δημιουργει υποπιεση λογω στροφων
    Κάνεις λάθος διότι εξακολουθείς να συνδέεις το πλούσιο-φτωχό με τη βίδα μίγματος!
    Η βίδα στο κλείσιμο του γκαζιού από ψηλές μεσαίες ΕΛΑΧΙΣΤΑ συμμετέχει.
    Ζιγκλέρ,βελόνα,βίδα ΟΛΑ συμμετεχουν στο μίγμα ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ.
    Ενδέχεται ένα μηχανάκι να δουλεύει σωστά ρελαντί και φτωχό μεσαίες.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    3ον θα συμφωνουσα μαζι σου αν δεν αναφεροταν το αποτελεσμα της καυσαναλυσης
    αν στις 4000 του βγαζει ακομα CO ξερεις τι θα γινεται στο ρελαντι;
    αυτο που λες για φτωχο μιγμα θεωρητικα και απο μονο του στεκει αλλα δεν επαληθευεται απο το αποτελεσμα της καυσαναλυσης
    πρωτα λοιπον θα ελεγξει το φιλτρο αερα μηπως ειναι βρωμικο,το τσοκ οτι δεν ειναι κολλημενο και μετα θα ρυθμισει και αν τα σκασιματα παραμενουν θα ψαχτει για διαρροες, βελονες ζιγκλερ κλπ
    αν για να διορθωσει τα σκασιματα το κανει πιο πλουσιο αναρωτιεμαι τι θα βγαλει στην επομενη καυσαναλυση
    Δες παραπάνω.
    Τελευταία τροποποίηση από kostaspetrou; 18/03/2015 στις 11:59.

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.575
    το συγκεκριμενο μηχανακι προφανως ΔΕΝ δουλευει σωστα ρελαντι
    ΠΡΙΝ ασχοληθει λοιπον με τα σκασιματα πρεπει να το ρυθμισει σωστα οποτε ενδεχεται να σταματησουν και τα σκασιματα
    αν δεν σταματησουν παει στα υπολοιπα που αναφερεις
    επισης η βιδα του μιγματος συμμετεχει σε ΟΛΗ την κλιμακα των στροφων εφοσον το γκαζι ειναι κλειστο
    σου ξαναλεω σε μοτερ που βγαζει μονοξειδιο ΛΕΙΠΕΙ οξυγονο δεν περισσευει

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ρυθμιση fcr
    από uberalles στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 23/09/2010, 17:52
  2. Fcr και ρυθμιση??
    από sotiris68 στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 25/10/2006, 11:23
  3. Ρύθμιση βαλβίδων στο ΧΤ600.
    από COSMIC στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 31/08/2004, 12:11
  4. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 03/05/2004, 14:21

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF