Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 20

Θέμα: Αλλαγή λαδιού-Φίλτρου σε 660

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/05/2014
    Μηνύματα
    952

    Αλλαγή λαδιού-Φίλτρου σε 660

    Στο σημερινό μάθημα θα αλλάξουμε λάδια και φίλτρο λαδιού στο αγαπημένο μας μηχανάκι
    Θα χρειαστούμε: 3 Λίτρα λάδι 10-40 SAE τον χειμώνα ή 20-50 SAE το καλοκαίρι,
    1 φίλτρο ( 5 ευρώ).
    Από εργαλεία
    Πένσα, Χωνί-σκάφη
    1 κλειδί Αλλεν
    1 σταυρωτό κατσαβίδι για την βίδα της εξαέρωσης.
    Σωληνωτό 13¨ η πολύγωνο
    Σωληνωτό 17¨




    Ζεσταίνουμε το μοτέρ 5 λεπτά για να μαλακώσουν τα λάδια.
    Σβήνουμε την μηχανή και την παρκάρουμε σε οριζόντιο και σταθερό εδαφος.

    SOS η Μοτοσυκλέτα εχει δυό (2 ) τάπες εξαγωγης λαδιών,
    η μιά (13¨) πίσω από τον μπροστινό τροχό, ανάμεσα στις κουρμπες των εξατμίσεων,
    και η άλλη (17¨) αριστερά και κάτω από τον λεβιέ αλλαγής ταχυτήτων.
    παραθέτω φωτό



    Συνημμένο 354364
    Ξεβιδώνουμε της τάπες , και προσέχουμε να μην γεμίσουμε λάδια τους τροχούς (πιο πολύ κινδυνεύει ο μπροστινός).
    περιμένουμε κανά 10λεπτο ,και κουνάμε δεξιά-αριστερά την μοτοσυκλέτα, για να στραγγίσουν όλα τα λάδια.
    καθαρίζουμε καλά της δύό τάπες από ξένα σώματα, της τοποθετούμε ξανά και βιδώνουμε προσεκτικά τόσο, ώστε να μην κλωτσήσει.
    Τώρα αλλάζουμε το φίλτρο, είναι δεξιά από τον κύλινδρο, και πάνω από την αντλία νερού sos μην της μπερδέψετε,
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Λαδια 3.jpg 
Προβολές:	261 
Μέγεθος:	82,5 KB 
ID:	354373

    με το Αλλενάκι ξεβιδώνουμε σταυρωτά της 3 βιδες που συγκρατούν το καλλυμα του φιλτρου
    Αφαιρούμε το κάλυμα και βλέπουμε μπροστά μας το φίλτρο, το αφαιρούμε και τοποθετούμε με τον ιδιο τρόπο το καινούργιο φίλτρο (η τρύπα του φίλτρου προς τα μέσα,)
    Τοποθετούμε το κάλυμμα του φίλτρου , και βιδώνουμε της 3 αλλενόβιδες με την ίδια διαδικασία, δηλαδή σταυρωτά και σφίγγουμε προσεκτικα (το σπείρωμα ειναι πολύ ευαισθητό)
    Τώρα πάμε στον λαιμό της μοτοσυκλέτας, δεξιά πάνω στον σκελετό, ξεβιδώνουμε με την πένσα την τάπα πληρώσεως ελαίου.
    τοποθετούμε το χωνί και προσεκτικά ρίχνουμε 1.9 Λίτρα λαδιού, βάζουμε μπροστά την μηχανή για 1 λεπτό, την σβήνουμε και συμπληρώνουμε τα υπόλοιπα 700 κυβικά ώστε να συνολικά να συμπληρώσουμε 2.6 λίτρα (με αλλαγή φίλτρου η 2.5 χωρίς αλλαγή)
    Αν θέλουμε να κάνουμε και εξαέρωση κάνουμε τα εξής: με το σταυροκατσάβιδο ξεβιδώνουμε ελαφρώς την βίδα εξαέρωσης που είναι στο πάνω μέρος του κάλυμμα φίλτρου, βάζουμε τον κινητήρα σε λειτουργία στο ρελαντί, και περιμένουμε να δακρύσει λάδι, βιδώνουμε ξανά.
    Αυτό ήταν!
    πριν ξεκινήσουμε ελέγχουμε τους τροχούς για τυχόν λάδια,
    Της επόμενες μέρες: ελέγχουμε για τυχόν διαρροές,
    Τσεκάρουμε την στάθμη του λαδιού ως εξής, με τον κινητήρα ζεστό, και σβηστό και την μοτοσυκλέτα όρθια σε οριζόντιο έδαφος (οχι στον πλαγιοστάτη) αφαιρούμε την τάπα ελέγχου πληρώσεως λαδιού (είπαμε αυτήν πάνω στον λαιμό του σκελετού) και αφού την σκουπίσουμε την τοποθετούμε ξανά χωρίς να την βιδώσουμε η στάθμη το λαδιού πρέπει να είναι ανάμεσα στης δύό ενδείξεις ( Lower-Max).
    Καλές βόλτες!


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Λαδια .jpg 
Προβολές:	260 
Μέγεθος:	75,6 KB 
ID:	354381
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Λαδι 1.jpg‎  
    Τελευταία τροποποίηση από Μανολης67; 12/03/2016 στις 20:39.

  2. #2
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    Ωραίος!

    Μόνο που 5 λεπτά είναι πολλά για να κατεβάσει τα λάδια στο κάρτερ. Πάνω από 30 δευτερόλεπτα δε χρειάζεται!

    Εξαέρωση γιατί δεν κάνεις?

    Χρειάζεσαι τακάκια στο πίσω φρένο ε!
    Sent from me using a computer.

  3. #3
    The Tech guy Το avatar του/της George_Sp
    Εγγραφή
    04/06/2012
    Μηνύματα
    2.118
    Έγραψες ανάποδα τα 10-40 και τα 20-50 με τις εποχές.

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/05/2014
    Μηνύματα
    952
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Ωραίος!

    Μόνο που 5 λεπτά είναι πολλά για να κατεβάσει τα λάδια στο κάρτερ. Πάνω από 30 δευτερόλεπτα δε χρειάζεται!

    Εξαέρωση γιατί δεν κάνεις?

    Χρειάζεσαι τακάκια στο πίσω φρένο ε!
    Δεν εκανα, ουτε στο παλιό ΧΤ, (η διαδικασία είναι ίδια!) και δεν ειχα πρόβλημα!
    Τακάκια σύντομα!

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.990
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Μανολης67 Προβολή μηνύματος
    Αν θέλουμε να κάνουμε και εξαέρωση κάνουμε τα εξής: με το σταυροκατσάβιδο ξεβιδώνουμε ελαφρώς την βίδα εξαέρωσης που είναι στο πάνω μέρος του κάλλυμα φιλτρου, βάζουμε τον κινητήρα σε λειτουργία στο ρελαντί, και περιμένουμε να δακρύσει λάδι, βιδώνουμε ξανά.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Λαδια .jpg 
Προβολές:	260 
Μέγεθος:	75,6 KB 
ID:	354381
    Θα μου επιτρέψετε να επισημάνω μια λάθος εντύπωση που έχουν πολλοί (μα πάρα πολλοί) σχετικά με την άνω βίδα που υπάρχει στο καπάκι του χώρου που τοποθετείται το φίλτρο λαδιού! Δε ξέρω πως προέκυψε αυτή η υπόθεση εργασίας και έχει καταφέρει να επικρατήσει, αλλά η αλήθεια είναι μία...

    ΔΕΝ υπάρχει διαδικασία εξαέρωσης!

    Αυτή η βίδα βρίσκεται εκεί για έναν και μόνο λόγο, για να τσεκάρεις εύκολα αν λειτουργεί η αντλία λαδιού ή γενικώς αν κάτι εμποδίζει τη ροή του λαδιού στον κινητήρα!

    Edit: Οι δύσπιστοι δείτε το Service Manual XT660Z Tenere στη σελίδα 3-11
    Τελευταία τροποποίηση από STF; 12/03/2016 στις 18:50.

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/05/2014
    Μηνύματα
    952
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    Θα μου επιτρέψετε να επισημάνω μια λάθος εντύπωση που έχουν πολλοί (μα πάρα πολλοί) σχετικά με την άνω βίδα που υπάρχει στο καπάκι του χώρου που τοποθετείται το φίλτρο λαδιού! Δε ξέρω πως προέκυψε αυτή η υπόθεση εργασίας και έχει καταφέρει να επικρατήσει, αλλά η αλήθεια είναι μία...

    ΔΕΝ υπάρχει διαδικασία εξαέρωσης!

    Αυτή η βίδα βρίσκεται εκεί για έναν και μόνο λόγο, για να τσεκάρεις εύκολα αν λειτουργεί η αντλία λαδιού ή γενικώς αν κάτι εμποδίζει τη ροή του λαδιού στον κινητήρα!

    Edit: Οι δύσπιστοι δείτε το Service Manual XT660Z Tenere στη σελίδα 3-11


    Φίλε μου εχεις 1.000 δίκιο, δεν υπάρχει εξαερωση, ουτε και εγω το εκανα ποτέ (ειχα και το ΧΤ Artesia)
    Αλλά ειμαι υποχρεωμένος εγκυκλοπαιδικά να το συμπεριλάβω ωστε μην προκαλέσω άθελα η τυχαία βλάβη σε μοτοσυκλέτα συμφορίτη,
    το Αγγλικό κείμενο στο Tεχνικό εγχειρίδιο είναι ως εξής:

    .Check:
    • engine oil pressure
    MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
    a. Slightly loosen the bleed bolt 1.
    b. Start the engine and keep it idling until
    engine oil starts to seep from the bleed bolt.
    If no engine oil comes out after one minute,
    turn the engine off so that it will not seize.
    c. Check the engine oil passages, the oil filter
    element, and the oil pump for damage or
    leakage. Refer to “OIL PUMP” in chapter 5.
    d. Start the engine after correcting the prob-
    lem(s) and check the engine oil pressure
    again.
    e. Tighten the bleed bolt to the specified
    torque.

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.990
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Μανολης67 Προβολή μηνύματος
    Φίλε μου εχεις 1.000 δίκιο, δεν υπάρχει εξαερωση, ουτε και εγω το εκανα ποτέ (ειχα και το ΧΤ Artesia)
    Αλλά ειμαι υποχρεωμένος εγκυκλοπαιδικά να το συμπεριλάβω ωστε μην προκαλέσω άθελα η τυχαία βλάβη σε μοτοσυκλέτα συμφορίτη,
    το Αγγλικό κείμενο στο Tεχνικό εγχειρίδιο είναι ως εξής:

    .Check:
    • engine oil pressure
    MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
    a. Slightly loosen the bleed bolt 1.
    b. Start the engine and keep it idling until
    engine oil starts to seep from the bleed bolt.
    If no engine oil comes out after one minute,
    turn the engine off so that it will not seize.
    c. Check the engine oil passages, the oil filter
    element, and the oil pump for damage or
    leakage. Refer to “OIL PUMP” in chapter 5.
    d. Start the engine after correcting the prob-
    lem(s) and check the engine oil pressure
    again.
    e. Tighten the bleed bolt to the specified
    torque.
    Το ξέρω φίλε μου, άλλωστε το έγραψες και παραπάνω.
    Το έχω ξαναδιαβάσει όμως και στο παρελθόν και δεν τοποθετήθηκα τότε. Αν το googl-άρεις μάλιστα θα βρεις στα "περί εξαέρωσης λαδιού" δεκάδες αναφορές...

    Ε, είπα να αρχίσουμε να απομυθοποιούμε κάποια πράγματα!

  8. #8
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    Το έχω ξαναδιαβάσει όμως και στο παρελθόν και δεν τοποθετήθηκα τότε.
    Ντροπή σου που μας αφήνεις στην άγνοια και το παραδέχεσαι κιόλας!

    Sent from me using a computer.

  9. #9
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/08/2009
    Μηνύματα
    71
    Για την τάπα την μπροστά έχει δοκιμάσει κανείς να βάλει βαλβίδα σαν αυτές της stahlbus? Το σκέφτομαι γιατί με κάθε αλλαγή κυνηγάω το ποτάμι με τα λάδια χωρίς μεγάλη επιτυχία...

  10. #10
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από skolix Προβολή μηνύματος
    Για την τάπα την μπροστά έχει δοκιμάσει κανείς να βάλει βαλβίδα σαν αυτές της stahlbus? Το σκέφτομαι γιατί με κάθε αλλαγή κυνηγάω το ποτάμι με τα λάδια χωρίς μεγάλη επιτυχία...
    Δεν ξέρω τι είναι αυτές οι βαλβίδες αλλά έχω χωνί!
    Sent from me using a computer.

  11. #11
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/08/2009
    Μηνύματα
    71
    Κάτι τέτοιο :

    http://www.stahlbus.com/info/en/prod...l-drain-valves

    Προσπάθησα κανα δυο φορές με χωνί και λάστιχο γιατί ήθελα να μαζέψω τα λάδια σε ένα δοχείο, αλλά η κατάληξη ήταν πάντα λάδια τριγύρω , στην ρόδα , στα λάστιχα...

  12. #12
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από skolix Προβολή μηνύματος
    Κάτι τέτοιο :

    http://www.stahlbus.com/info/en/prod...l-drain-valves

    Προσπάθησα κανα δυο φορές με χωνί και λάστιχο γιατί ήθελα να μαζέψω τα λάδια σε ένα δοχείο, αλλά η κατάληξη ήταν πάντα λάδια τριγύρω , στην ρόδα , στα λάστιχα...
    Nice, thanks!


    Με τέτοιο χωνί δοκίμασες? Το κάτω μέρος είναι εύκαμπτο και βοηθάει πολύ. Έχει και συρμάτινο φιλτράκι. Βοηθάει επίσης κατά την πλήρωση ώστε να μην πέφτουν τα λάδια επάνω στους λαιμούς.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	356.jpg 
Προβολές:	131 
Μέγεθος:	36,4 KB 
ID:	354797
    Sent from me using a computer.

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.990
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Ντροπή σου που μας αφήνεις στην άγνοια και το παραδέχεσαι κιόλας!

    Χα, χα, χα! Ήμουν σχετικά καινούριος τότε στο forum, δεν ήθελα να κάνω τον εξυπνάκια αφού έμαθα πολλά από εσάς εκείνη την εποχή!

  14. #14
    Το πραγματικο θετικό με αυτη την βαλβίδα κατεμε είναι ότι δεν θα κινδυνεύεις να στραβοβιδωσεις κατά λάθος την μαμά τάπα πάνω στο δοχείο λαδιού ή στο Κάρτερ γιατί τη βάζεις και τέλος. Από κει και πέρα αν το μονο άγχος σου είναι το αν θα λερώσεις τότε νομίζω με λιγο target practice το γλυτώνεις. Την πήρα οταν εμαθα ποσο τραβήχτηκε ενας φιλος με την ταπα του καρτερ αλλά πιστεύω πως θα ζούσα και χωρίς αυτή.

    Just my 2 cents

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από skolix Προβολή μηνύματος
    Κάτι τέτοιο :

    http://www.stahlbus.com/info/en/prod...l-drain-valves

    Προσπάθησα κανα δυο φορές με χωνί και λάστιχο γιατί ήθελα να μαζέψω τα λάδια σε ένα δοχείο, αλλά η κατάληξη ήταν πάντα λάδια τριγύρω , στην ρόδα , στα λάστιχα...
    μπεεεεε....

  15. #15
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    Το ξέρω φίλε μου, άλλωστε το έγραψες και παραπάνω.
    Το έχω ξαναδιαβάσει όμως και στο παρελθόν και δεν τοποθετήθηκα τότε. Αν το googl-άρεις μάλιστα θα βρεις στα "περί εξαέρωσης λαδιού" δεκάδες αναφορές...

    Ε, είπα να αρχίσουμε να απομυθοποιούμε κάποια πράγματα!
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Ντροπή σου που μας αφήνεις στην άγνοια και το παραδέχεσαι κιόλας!

    Αυτό το μάθημα το κάναμε το 2013.
    post #587 - post #593 >>>> http://www.moto.gr/forums/showthread...=1#post2387800

    ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΙ ΟΛΟΙ.
    Τζαμπα αφιερώνουμε τόσες δωρεαν διδακτικές ώρες εδω μέσα.
    Στην ίδια τάξη φέτος ,και μεθαύριο με τους κηδεμόνες σας στο γραφείο μου.
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 38
    Τελευταίο μήνυμα: 16/02/2015, 23:56
  2. Αλλαγή τάπας λαδιού + λάδια σε kawasaki kaze r
    από MR.Pilot στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 26/07/2013, 13:52
  3. αλλαγη απο tuono σε s4rs?
    από sanguini στο forum Ducati
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 16/02/2007, 12:40
  4. αλλαγη λαδιου
    από h2opolo στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 05/01/2007, 00:32
  5. Αλλαγη λαδιου αμορτισερ πως γινεται
    από kinhsh στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 20/03/2006, 16:56

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF