Σελίδα 1 από 6 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 76

Θέμα: Βελτιωση αποδοσης GLX 50cc

  1. #1
    Μέλος
    Εγγραφή
    16/11/2015
    Μηνύματα
    50

    Βελτιωση αποδοσης GLX 50cc

    Καλησπερα παιδια, συντομα γινομαι 18 χρονων και ειμαι εντελως απειρος στις μηχανες και τα παπια παρολο που μου αρεσουν πολυ.
    Για μεσα στην πολη θελω μια μηχανη αλλα ξερω οτι το Α1 δεν θα με καλυπτει για σοβαρη μηχανη...ετσι σκεφτομαι πως αν παρω μηχανη θα ειναι μετα τα 20-22..
    Τελος παντων..εχω ενα GLXακι 20αετιας made in japan αυθεντικοτατο...ολο μαμα, το χρωμα δεν εχει ξεβαψει καθολου, αγραντζουνιστο με 10.000 χλμ...
    Το περιεργο ειναι οτι το μηχανακι ειχε να παρει μπρος 2 χρονια και με 3-4 μανιβελιες πηρε και μαλιστα απο τοτε που πηγαινω 1 φορα την εβδομαδα να το βαλω μπρος παιρνει με την 1η ( φυλαγμενο σε γκαραζ ειναι )
    Σκεφτομαι λοιπον μηπως το χρησιμοποιησω αλλα σκεφτομαι οτι σαν 50αρι ισως δεν τραβαει...εσεις τι πιστευετε, αξιζει ?
    ( να σημειωθει οτι δν το εχω μετακινησει καθολου παρα 1-2 φορες εξω απο το γκαραζ οπου και δουλευε κανονικοτατα με εξαιρεση οτι η ροδα η μπροστα δν κινειται με ευκολια αλλα αυτο λογω ακινησιας θεωρω...ααα και επισης δν σκοπευω να το καγκουριασω και ετσι μαλιστα μου αρεσει και πολυ η ποδια που εχει και το θεωρω ασχημο που πηγαινουν και του βγαζουν την ποδια και μενει οδοντογλυφιδα )

  2. #2
    Μέλος
    Εγγραφή
    16/11/2015
    Μηνύματα
    50
    Τελευταία τροποποίηση από Petroulas; 16/11/2015 στις 17:21. Αιτία: Προσθεση

  3. #3
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Άστο όπως είναι για να παίρνει και άλλα ,20 χρόνια μπροστά με την πρώτη.
    Αν θέλεις τράβηγμα παίξε με τα γρανάζια κίνησης

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Η άδεια τι γράφει;

  5. #5
    Μέλος Το avatar του/της stathis78
    Εγγραφή
    13/10/2013
    Μηνύματα
    108
    Φίλε τα μηχανάκια αυτά δεν τα πειράζεις καθόλου γιατί δεν υπάρχουν μαμά πιά και έχουν πάρει αξία. Εγώ έχω ένα λευκό από το 1991. Επίσης αν ισχύει ότι το έκαναν 90άρι σημαίνει ότι έχουν βάλει χέρι στο μοτέρ. Άρα δεν είναι τελείως μαμά. Επίσης η πίσω ανάρτηση έχει αλλαχτεί με άλλη του εμπορίου καθώς και η χειρολαβή του συνεπιβάτη έχει αφαιρεθεί για να μπεί το τελάρο.

    Κατά την άποψή μου η αξία του παπιού αυτού είναι να παραμείνει ως έχει. Αν προσπαθήσεις να το κάνεις κάτι αλλο θα το χαλάσεις. Το ότι παίρνει μπροστά με την μία μετά από δύο χρόνια ακινησίας, δεν σου λέει κάτι; Βολέψου για μερικά χρόνια με το GLX, βγάλε το δίπλωμα σου, μάθε πράγματα γύρω από τις μηχανές μιάς και σου αρέσουν και όταν θα έχεις τα λεφτά, την εμπειρία και τις γνώσεις πας και πέρνεις μιά μοτοσυκλέτα που θα καλύπτει απόλυτα τις τότε απαιτήσεις σου και τις οποίες είναι αδύνατο να τις γνωρίζεις από τώρα μιάς και δεν τις έχεις ανακαλύψει ακόμη.

  6. #6
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Δεν τα θυμάμαι όλα
    Έχω την εντύπωση ότι τα 50αρια είχαν κοντέρ 80
    Και τα 90αρια 100
    Το ταμπελακι κάτω από την σέλα (αριστερά) δηλώνει ότι είναι ευρωπαϊκό.
    Ο κυβισμος γράφεται πίσω από το καλάθι στο εμπρός μασκακι,και πάνω στον κύλινδρο.
    Επίσης η άδεια σου αναγράφει τον κυβισμο.
    Αν έχεις την τύπου βιβλιαράκι της τροχαίας είναι 50αρι
    Αν έχεις το πράσινο χαρτόνι είναι 90αρι.
    Αν δεν έχεις καθόλου το πράγμα περιπλέκει

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.408
    Ριχτου ενα καλο πλυσιμο,καντου και ενα σερβισακι και θα το εχεις για αλλα 30 χρονια
    ΑΝ παλι δεν το θες το αγοραζω ΤΩΡΑ
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  8. #8
    Μέλος
    Εγγραφή
    16/11/2015
    Μηνύματα
    50
    Ευχαριστω και τους 2 σας για τις απαντησεις...
    Shooter απο οτι καταλαβα εισαι και αστυνομικος...τελος παντων.. διπλωμα δεν εχω και ΔΕΝ θελω να κινησω το μηχανακι χωρις αυτο..οσο για το ταμπελακι δεν το ηξερα, το μονο που ξερω ειναι οτι ηταν αγορασμενο απο εκθεση στην σαλαμινα πολυ παλια οπως εχω μαθει.

    Panavour οσο για το πλυσιματακι, εντος εβδομαδας και δν ειναι η πρωτη φορα π μου λενε οτι το αγοραζουν ετσι.. το εχουν ξαναπει πολλες φορες κ το εχουν ζητησει αλλα δν καταλαβαινω τον λογο..θελω να πω ναι'μεν ειναι γαιδουρι και διαχρονικο αυθεντικο μηχανακι αλλα απο την αλλη ειναι 50αρι και υπαρχουν τοσα παπια καλυτερα στις μερες μας...
    Τελευταία τροποποίηση από Petroulas; 16/11/2015 στις 22:13.

  9. #9
    Μέλος
    Εγγραφή
    16/11/2015
    Μηνύματα
    50
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stathis78 Προβολή μηνύματος
    Φίλε τα μηχανάκια αυτά δεν τα πειράζεις καθόλου γιατί δεν υπάρχουν μαμά πιά και έχουν πάρει αξία. Εγώ έχω ένα λευκό από το 1991. Επίσης αν ισχύει ότι το έκαναν 90άρι σημαίνει ότι έχουν βάλει χέρι στο μοτέρ. Άρα δεν είναι τελείως μαμά. Επίσης η πίσω ανάρτηση έχει αλλαχτεί με άλλη του εμπορίου καθώς και η χειρολαβή του συνεπιβάτη έχει αφαιρεθεί για να μπεί το τελάρο.

    Κατά την άποψή μου η αξία του παπιού αυτού είναι να παραμείνει ως έχει. Αν προσπαθήσεις να το κάνεις κάτι αλλο θα το χαλάσεις. Το ότι παίρνει μπροστά με την μία μετά από δύο χρόνια ακινησίας, δεν σου λέει κάτι; Βολέψου για μερικά χρόνια με το GLX, βγάλε το δίπλωμα σου, μάθε πράγματα γύρω από τις μηχανές μιάς και σου αρέσουν και όταν θα έχεις τα λεφτά, την εμπειρία και τις γνώσεις πας και πέρνεις μιά μοτοσυκλέτα που θα καλύπτει απόλυτα τις τότε απαιτήσεις σου και τις οποίες είναι αδύνατο να τις γνωρίζεις από τώρα μιάς και δεν τις έχεις ανακαλύψει ακόμη.
    Το μηχανακι ειναι 50αρι και δν του εχουν αλλαξει κινητηρα, οσο για την αναρτηση νομιζω καπου πρεπει να υπαρχει ακομα, αυτο ομως ΝΟΜΙΖΩ ειναι πριν το 90'

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της andreaspetr
    Εγγραφή
    01/09/2014
    Μηνύματα
    465
    Απο χαρτια ειναι κομπλε καταρχην??
    σαν κατασταση ειναι αριστο αν εξαιρεσεις την σκονη και οτι θα θελει ενα καλο service,
    λαστιχα και ενα παξιμαδι στον ρεγουλατορο της ροδας πισω.
    εχω ιδιο,με 4 ταχυτητες και 50 κυβικα.

  11. #11
    Μέλος
    Εγγραφή
    16/11/2015
    Μηνύματα
    50
    Και απο χαρτια και απο τα παντα, και αδεια κυκλοφοριας εχει

  12. #12
    Μέλος Το avatar του/της stathis78
    Εγγραφή
    13/10/2013
    Μηνύματα
    108
    και προσοχή μην γράψεις στο forum στοιχεία σου γιατί θα στο βουτήξουν το μηχανάκι στο άψε σβήσε. Αυτά τα μηχανάκια τα κυνηγάνε.

  13. #13
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Απο πότε έχει να θεωρηθεί?

  14. #14
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stathis78 Προβολή μηνύματος
    και προσοχή μην γράψεις στο forum στοιχεία σου γιατί θα στο βουτήξουν το μηχανάκι στο άψε σβήσε. Αυτά τα μηχανάκια τα κυνηγάνε.
    Καθότι ΚΑΡΑΣΠΑΝΙΟ ΚΑΙ <ΜΟΝΟ > ΓΙΑ ΓΝΩΣΤΕΣ.
    αυτό και το NR ένα πράμα...


    Bob Alert...

  15. #15
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    για καθημερινες βολτιτσες μια χαρα ειναι.
    Αντε να του βαλεις και ενα πιο κοντο γραναζακι και εισαι οκ, και οταν με το καλο αποκτησεις σωστο διπλωμα παρε ενα αλλα 250 και καθαρισες

Σελίδα 1 από 6 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Βελτίωση απόδοσης σε BMW F 650 GS του 2009
    από pasxosGS στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 13/02/2013, 02:18
  2. ΒΕΛΤΙΩΣΗ GILERA RUNNER 50cc ΤΟΥ 2011
    από Evil Genius στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 07/08/2012, 13:00
  3. Βελτίωση μοτέρ GLX
    από billakos1993 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 28/04/2011, 15:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF