Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 11 από 11

Θέμα: Lucas upper cylinder lubricant

  1. #1

    Lucas upper cylinder lubricant

    Το εχει δοκιμασει κανεις σε μοτο με καρμπυρατερ?

    Αλλοι λενε οτι κανει θαυματα, και αλλοι οτι ενω καθαριζει μπλοκαρει τα καρμπυρατερ....

    Ας πει κανει που το εχει δοκιμασει..

    Επισης, ποσο βαζεις?

    Εγω μολις το αγορασα...

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_7266.jpg 
Προβολές:	97 
Μέγεθος:	83,7 KB 
ID:	356751

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    γραφει πανω ολο το μπουκαλακι για μεχρι 25 γαλονια αρα 95 λιτρα
    τι θα πει ''upper cylinder lubricant''.......... ειναι ασφαλες για το latex;

  3. #3
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    ειναι ασφαλες για το latex;
    Εσύ, καλού κακού, ξεμπέρδευε γρήγορα...

    @MvP: ΠΡΩΤΑ ρωτάμε και ΜΕΤΑ αγοράζουμε...
    Σε αντίθετη περίπτωση, το χρησιμοποιούμε και κάνουμε το κουνέλι για να γλυτώσουμε τις φάπες...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  4. #4
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    γραφει πανω ολο το μπουκαλακι για μεχρι 25 γαλονια αρα 95 λιτρα
    τι θα πει ''upper cylinder lubricant''.......... ειναι ασφαλες για το latex;
    Σωστος...

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Εσύ, καλού κακού, ξεμπέρδευε γρήγορα...

    @MvP: ΠΡΩΤΑ ρωτάμε και ΜΕΤΑ αγοράζουμε...
    Σε αντίθετη περίπτωση, το χρησιμοποιούμε και κάνουμε το κουνέλι για να γλυτώσουμε τις φάπες...
    Το αγορασα γιατι διαβασα πολυ καλα reviews, και λεγαν ολοι οτι αξιζει (£6).. Αλλωστε μπορουσα να το χρησιμοποιησω και στο αυτοκινητο..
    (Το χορνετ δεν παιρνει ευκολα μπρος..)

    Μετα αφου το αγορασα εκανα πιο εντατικο ψαξιμο, και λενε οτι οτι καθαριζει μπορει να μπλοκαρει τα καρμπυρατερ..

    Αμα ξερεις κατι πανω σε αυτο..

  5. #5
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Όπως σε όλα τα καθαριστικά (θαυματουργα ή μη) εξαρτάται από τον βαθμό της μπιχλας που προκειται να καθαρίσουν...

    Όσο πιο δραστικό είναι, τόσο καλύτερη και γρηγορότερη δουλειά κάνει αλλα εγκυμονεί κινδύνους φραξίματος λεπτών διόδων λογω αποκόλλησης σχετικά μεγαλω κομματιών βρώμας...

    Υ.Γ.
    Το "ΑΣΦΑΛΕΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΤΥΠΟ ΚΙΝΗΤΉΡΑ" που γράφει το μπουκαλάκι αναφερεται στην έλλειψη χημικά διαβρωτικής ικανότητας και όχι στο τι μπορεί να παθει το μοτερ σου "καιγοντας" αυτα τα προϊόντα που προκύπτουν απο τον καθαρισμό...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  6. #6
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.179
    Και τι είπαμε κανει αυτο;
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  7. #7
    αν φοβάσαι τα καρμπ, μπορείς να τα ξεκουμπώσεις ελαφρώς να ψεκάσεις μέσα στον κύλινδρο να τα ξαναβάλεις στη θέση τους και μετά να εκκινήσεις το μοτέρ.

  8. #8
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Όπως σε όλα τα καθαριστικά (θαυματουργα ή μη) εξαρτάται από τον βαθμό της μπιχλας που προκειται να καθαρίσουν...

    Όσο πιο δραστικό είναι, τόσο καλύτερη και γρηγορότερη δουλειά κάνει αλλα εγκυμονεί κινδύνους φραξίματος λεπτών διόδων λογω αποκόλλησης σχετικά μεγαλω κομματιών βρώμας...

    Υ.Γ.
    Το "ΑΣΦΑΛΕΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΤΥΠΟ ΚΙΝΗΤΉΡΑ" που γράφει το μπουκαλάκι αναφερεται στην έλλειψη χημικά διαβρωτικής ικανότητας και όχι στο τι μπορεί να παθει το μοτερ σου "καιγοντας" αυτα τα προϊόντα που προκύπτουν απο τον καθαρισμό...
    Αρα βαζουμε λιγο-λιγο?

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από teogtp Προβολή μηνύματος
    Και τι είπαμε κανει αυτο;
    Καθαριζει την βρωμια ..

  9. #9
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    αν φοβάσαι τα καρμπ, μπορείς να τα ξεκουμπώσεις ελαφρώς να ψεκάσεις μέσα στον κύλινδρο να τα ξαναβάλεις στη θέση τους και μετά να εκκινήσεις το μοτέρ.
    Μπα, δεν το χω Σταμ.. ειμια ασχετος με αυτα..

  10. #10
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Βασικά το πρόβλημά σου είναι οτι δεν παίρνει εύκολα μπροστά το Hornet που αγόρασες οταν είναι κρύο, σωστά?

    Αν ναι, τότε επικεντρωσου σε αυτό και ασε το καθαριστικό στην άκρη προς το παρόν.
    Αν οταν ζεσταθει λειτουργεί κανονικά χωρίς κομπιάσματα, ασταθεια στο ρελαντί η άλλα συμπτώματα, δες οτι το choke κλείνει πραγματικά τον αέρα όπως πρέπει οταν τραβας την ντίζα. Το πιθανότερο ειναι οτι εκει ειναι το πρόβλημα και δεν λειτουργεί στην διαδρομή που πρέπει αλλά μόνο σε ενα μερος της.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Εγω θα σου λεγα να το βάλεις και να πας μια θεσ.κη πάνω κάτω ΤΣΙΤΑ να κάψεις ΚΑΙ τα 95 λίτρα.
    Αν δε γκαθαρίσει τότε σίγουρα θα τα πάρεις στη μασχάλη
    οπότε δεν υπάρχει και πρόβλημα.

    Άσε που μπορεί να "ξεμπουκώσει" και από μόνο του
    ανανήψαντας

Παρόμοια θέματα

  1. Sinopec Great Wall Lubricants Gp Of China
    από super_toto στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 05/05/2007, 15:08
  2. Four cylinders R.I.P.........
    από stako στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 44
    Τελευταίο μήνυμα: 12/02/2007, 10:57
  3. 6 Cylinder HAYABUSA(2007)
    από john74 στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 16/05/2006, 16:15
  4. ftalslide vs cylinder slide carb
    από sonic22 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 34
    Τελευταίο μήνυμα: 30/11/2005, 08:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF