Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 23

Θέμα: Λαστιχάκι σε φρένα

  1. #1

    Λαστιχάκι σε φρένα

    Κατα την αλλαγή των τακακίων, το κυκλωμένο λαστιχάκι βλακωδώς αφαιρέθηκε.
    Συντόμως θα λυθεί για να επανατοποθετηθεί, αλλά να κάνω μια ερώτηση
    τι ακριβώς κάνει;

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSC06197-2.jpg 
Προβολές:	221 
Μέγεθος:	60,2 KB 
ID:	359505

  2. #2
    Left peg scraping. Το avatar του/της zannisvel
    Εγγραφή
    24/05/2013
    Μηνύματα
    2.039
    Η δικη μου δαγκανα αποτελειται απο δυο κομματια, το ενα ειναι σταθερο και βιδομενο πανω στο καλαμι και το αλλο που κανει τη κινηση προς τη δισκοπλακα οταν φρεναρεις και την επιστροφη οταν αφηνεις τη μανετα, εκει εδραζει ενας πυρος και γρασσο. Εχει να κανει με την κινηση της ελευθερης μεριας της δαγκανας κατα το φρεναρισμα.

    Ο λογος που υπαρχει αυτο το λαστιχακι ειναι για να μην κανει θορυβο ο πυρος απο συντονισμους οταν ειναι μεσα σε αυτη τη φωλια που για να κινηται ελευθερα ειναι μεγαλυτερης διατομης.

    Παλαιότερα μου ειχε πεσει η δαγκανα κατω και φυσικα στραβωσε εκεινο το σημειο και δεν αφηνε το πυρο να κινηται ελευθερα και το τακακι ακουμπουσε μονιμα το δισκο αφου δε μπορουσε να επιστρεψει ελευθερα προς τα πισω.

    Ελπιζω να μη σε μπερδεψα!!

  3. #3
    ο γ@μω τα κυβικα σας... Το avatar του/της mikes
    Εγγραφή
    18/11/2009
    Μηνύματα
    3.351
    το λαστιχακι αυτό προστατευει τον οδηγο-συρτη της δαγκανας από σκονες και νερα, ώστε να τον κρατει καθαρο και λιπασμενο για να μπορει η δαγκανα να δουλευει ελευθερα..

  4. #4
    είναι ένας τύπος τσιμούχας που στεγανοποιεί ελαφρώς τον πείρο-οδηγό ο οποίος καθοδηγεί την παλινδρομική κίνηση της μισής δαγκάνας. Είναι και μία μικρή αποθήκη γράσσου ώστε να μην μένει ποτέ αλίπαντος ο πείρος, διότι αν στεγνώσει, η τριβή θα τον χαλάσει.

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της george.S
    Εγγραφή
    22/09/2014
    Μηνύματα
    755
    καλημερα

    τι ειδους γρασσο βαζουμε ?
    εχω ενα κοκινο υψηλων θερμοκρασιων και εχω και λιθιου
    τι ειναι προτιμοτερο ?

    ευχαριστω

  6. #6
    Κοι ευχαριστώ, να, το γρασάκι δεν θα το σκεφτόμουν να βάλω

  7. #7
    το κόκκινο είναι χαλκού και είναι για εφαρμογές που ανεβάζουν αρκετά μεγάλες θερμοκρασίες, όπως τα μπουζόνια του μοτέρ πάνω στα οποία βιδώνεται η εξάτμιση.
    το λιθίου είναι καταλληλότερο.

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της george.S
    Εγγραφή
    22/09/2014
    Μηνύματα
    755
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από george.S Προβολή μηνύματος
    καλημερα

    τι ειδους γρασσο βαζουμε ?
    εχω ενα κοκινο υψηλων θερμοκρασιων και εχω και λιθιου
    τι ειναι προτιμοτερο ?

    ευχαριστω
    καλησπερα λεω να μην ανοιξω καινουργιο θεμα αφου υπαρχει αυτο
    γνωριζει κανενας ποιο γρασσο ειναι καλυτερο ?

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.575
    οι φρεναδες εχουν ειδικο γρασσο για γλυστρες μαλλον το κοκκινο που αναφερεις

  10. #10
    Εγώ τόσο στα αξονάκια όσο και πίσω από το τακάκι βάζω το χαλκού που βάζω και στο exup. Τώρα που το σκέφτομαι, προσφάτως πήρα και ένα κόκκινο αλλά λέει 500 βαθμούς φαρενάιτ. Λίγοι δεν είναι για φρένο;

  11. #11
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από george.S Προβολή μηνύματος
    καλημερα

    τι ειδους γρασσο βαζουμε ?
    εχω ενα κοκινο υψηλων θερμοκρασιων και εχω και λιθιου
    τι ειναι προτιμοτερο ?

    ευχαριστω
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    το κόκκινο είναι χαλκού και είναι για εφαρμογές που ανεβάζουν αρκετά μεγάλες θερμοκρασίες, όπως τα μπουζόνια του μοτέρ πάνω στα οποία βιδώνεται η εξάτμιση.
    το λιθίου είναι καταλληλότερο.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από george.S Προβολή μηνύματος
    καλησπερα λεω να μην ανοιξω καινουργιο θεμα αφου υπαρχει αυτο
    γνωριζει κανενας ποιο γρασσο ειναι καλυτερο ?
    συγνώμη, μήπως είμαι αόρατος?

    @amyroukai το χαλκού δεν είναι κατάλληλο γι'΄αυτή τη χρήση. Πρώτον το συγκεκριμένο σημείο, δηλαδή η γλίστρα της δαγκάνας δεν ανεβάζει τόσο υψηλούς βαθμούς για να χρειάζεται να βάλεις χαλκού (κόκκινο).
    Δεύτερον, το χαλκού έχει πιο χοντρόκοκκη σύνθεση με αποτέλεσμα αν μπαίνει σε εφαρμογές στις οποίες υπάρχει τριβή από κίνηση μερών, να φθείρει τα κινούμενα μέρη. Η γλίστα όπως είπα και πάνω, εκτελεί παλινδρομική κίνηση και το λάθος γράσσο θα φθείρει/λιώσει σιγά σιγά περιμετρικά τον πείρο ο οποίος αφού μικρύνει σε διάμετρο (ελάχιστα από την τριβή), θα αποκτήσει μποσικα. Μετά θα έρθουν κι άλλες φθορές...

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της george.S
    Εγγραφή
    22/09/2014
    Μηνύματα
    755
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    συγνώμη, μήπως είμαι αόρατος?

    @amyroukai το χαλκού δεν είναι κατάλληλο γι'΄αυτή τη χρήση. Πρώτον το συγκεκριμένο σημείο, δηλαδή η γλίστρα της δαγκάνας δεν ανεβάζει τόσο υψηλούς βαθμούς για να χρειάζεται να βάλεις χαλκού (κόκκινο).
    Δεύτερον, το χαλκού έχει πιο χοντρόκοκκη σύνθεση με αποτέλεσμα αν μπαίνει σε εφαρμογές στις οποίες υπάρχει τριβή από κίνηση μερών, να φθείρει τα κινούμενα μέρη. Η γλίστα όπως είπα και πάνω, εκτελεί παλινδρομική κίνηση και το λάθος γράσσο θα φθείρει/λιώσει σιγά σιγά περιμετρικά τον πείρο ο οποίος αφού μικρύνει σε διάμετρο (ελάχιστα από την τριβή), θα αποκτήσει μποσικα. Μετά θα έρθουν κι άλλες φθορές...
    ευχαριστω πολυ

  13. #13
    Έχω copper grease που έχει χρώμα... χαλκού σαν να έχει ρινίσματα. Αυτό βάζω. Τώρα αν είναι λάθος... οκ δεκτον.

  14. #14
    ακριβώς, ψήγματα χαλκού είναι που χρησιμοποιούνται ως καταλύτης για το copper grease...

  15. #15
    Αφού το πιάσαμε το πράγμα, αν ο χαλκός τρώει δια της τριβής τα αξονάκια, γιατί στο καλό το προτείνουν για το EXUP αυτό το χαλκόχρωμο, σαν λιπαντικό για το κλαπέτο μέσα στην εξάτμιση και τον μηχανισμό του απ' έξω;

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Θόρυβος από φρένα σε Hornet 07 Abs
    από mamounias στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 14/04/2011, 08:10
  2. Φρενα ανυπαρκτα σε Kle 500
    από woofy στο forum Kawasaki
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 17/02/2010, 19:23
  3. Φρένα σε TΤ600R, τί;
    από blackpit στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 08/08/2009, 13:02
  4. Καλημερα Σε Ολο Το Μοτο...............
    από sozos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2003, 13:32
  5. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 10/11/2003, 18:50

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF