Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 37

Θέμα: Παρίσι:Απαγόρευση κυκλοφορίας μοτοσυκλετών κατασκευασμένων πριν από το 1999

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της lleonidas
    Εγγραφή
    31/03/2010
    Μηνύματα
    2.056

    Παρίσι:Απαγόρευση κυκλοφορίας μοτοσυκλετών κατασκευασμένων πριν από το 1999

    Από την 1η Ιουλίου 2016 απαγορεύεται η κυκλοφορία όλων των μοτοσυκλετών που κατασκευάστηκαν πριν το 1999 σε ολόκληρη την μητροπολιτική περιοχή του Παρισιού. Το μέτρο δεν ισχύει για τα Σαββατοκύριακα, ενώ το πρόστιμο έχει οριστεί στα 35 Ευρώ για το πρώτο διάστημα, καθώς αργότερα θα αυξηθεί.
    Η επιβολή αυτού του μέτρου δεν έρχεται ξαφνικά και απότομα, καθώς ακολουθεί παλιότερη οδηγία της ευρωπαϊκής ένωσης, σχετικά με την σταδιακή απομάκρυνση από τις πόλεις, όλων των οχημάτων παλαιότερης τεχνολογίας. Το καινούριο είναι ότι ειδικά για τις μοτοσυκλέτες, αποφασίστηκε καθολική απαγόρευση με βάση την χρονολογία και όχι στοχευμένη αναλόγως των ρύπων, όπως ισχύει για τα υπόλοιπα οχήματα.
    Το αυστηρότερο μέτρο συγκεκριμένα για τις μοτοσυκλέτες, αποφασίστηκε σε συνεργασία του δήμου Παρισιού με το υπουργείο περιβάλλοντος και την γραμματεία μεταφορών. Θα μας άφηνε αδιάφορους η γαλλική νομοθεσία, αν δεν ήταν τόσο άρρηκτα συνδεδεμένη με το μέλλον της μοτοσυκλέτας σε ολόκληρη την Ευρωζώνη και κατ’ επέκταση και στην Ελλάδα. Μπορεί να έχουμε ιστορικό καθυστέρησης στην εναρμόνιση των κοινοτικών οδηγιών, ωστόσο στο τέλος ακολουθούμε πιστά τους κανόνες.
    Ήδη έχει ψηφιστεί και καθιερωθεί αυστηρότερο μέτρο και για την Αγγλία, που ωστόσο θα εφαρμοστεί από το 2020. Οποιοδήποτε όχημα έχει κατασκευαστεί πριν το 2007, θα απαγορεύεται να κυκλοφορήσει στο Λονδίνο.
    Από την άλλη υπάρχει κάτι πολύ ενδιαφέρον στους παραπάνω περιορισμούς. Ενώ υπάρχει ειδική μέριμνα για τις κλασσικές μοτοσυκλέτες, από το μέτρο εξαιρούνται τελείως όλες όσες έχουν κατασκευαστεί πριν το 1973, την χρονιά δηλαδή που εισήχθησαν οι αντιρυπαντικοί κανονισμοί. Φανταστείτε λοιπόν κάποια κακο-συντηρημένη δίχρονη με ηλικία μεγαλύτερη των σαράντα ετών, να βάζει μπροστά στον κρύο χειμώνα που επικρατεί εκεί και ο αναβάτης της να ξεκινά πηγαίνοντας σημειωτόν…
    Το πραγματικά θετικό βέβαια για όλους τους λάτρεις των παλιότερων μοτοσυκλετών, είναι ότι σύμφωνα με τα υπουργεία περιβάλλοντος της Γαλλίας και της Αγγλίας, η διεύρυνση του μέτρου σε εθνικό επίπεδο, θα καθυστερήσει ιδιαίτερα να πραγματοποιηθεί…


    Πηγή


  2. #2
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    Να δουλεψει η αγορα και να ξεζουμισουμε τους πολιτες-πελατες. Κ ολα αυτα κατω απο το μανδυα της οικολογιας. Μονο μη τοπαρουν χαμπαρι οι δικοι μας, γιατι βλεπω στην πενταετια να μας βαζουν να τα πεταμε, για να παρουμε καινουρια.

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της lleonidas
    Εγγραφή
    31/03/2010
    Μηνύματα
    2.056
    Μου προξενεί εντύπωση αυτό το ''ειδικά για τις μοτοσυκλέτες, αποφασίστηκε καθολική απαγόρευση με βάση την χρονολογία και όχι στοχευμένη αναλόγως των ρύπων, όπως ισχύει για τα υπόλοιπα οχήματα''.Μια μοτοσυκλέτα του 1999 είναι τόσο παλιά ή ρυπαίνει τόσο πολύ;;Δεν ξέρω πόσο γερασμένος είναι ο μοτο-στόλος του Παρισιού αλλά θα έπρεπε ίσως να πάει λίγο πιο πίσω το έτος.Φαντάζομαι πως θα υπάρχουν πολλά δίτροχα κατασκευασμένα μετά το 1999 τα οποία θα ρυπαίνουν εξίσου ή και περισσότερο λόγω κακής συντήρησης.

  4. #4
    Θα ισχυσει αναλογο και για τα αυτοκινητα παλιότερα του 1997 για το κέντρο του Παρισιού.

    Οπως ερχεται και το ΚΤΕΟ για μηχανες (δεν υπηρχε ως τώρα)
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    08/06/2010
    Μηνύματα
    191
    Ε ρε και να γινόταν κάτι τέτοιο σε καμιά Κούβα τι θα γινόταν....

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thunder ace
    Εγγραφή
    07/02/2013
    Μηνύματα
    2.618
    Νταξ ,με περνει να παω ενα Παρισι.Οριακα βεβαια μιας και το thunder ειναι 99αρι.Για μια ακομα φορα την σκαπουλαρε.

  7. #7
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    μην ανεβαζετε τετοιες ειδησεις μπορει ο συριζα να παρακολουθει το φορουμ

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της virus
    Εγγραφή
    21/02/2009
    Μηνύματα
    2.383
    κι ετσι θα μπορουμε να βρουμε παλιες μοτοσυκλετες σε "καλες" τιμες να κανουμε συλογγη
    Γιαννης

  9. #9
    officially illegal rider Το avatar του/της WiSe
    Εγγραφή
    17/04/2015
    Μηνύματα
    768
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από virus Προβολή μηνύματος
    κι ετσι θα μπορουμε να βρουμε παλιες μοτοσυκλετες σε "καλες" τιμες να κανουμε συλογγη
    Μια VMAX του 1984 παρακαλω!
    TO AVOID PAIN, THEY AVOID PLEASURE
    TO AVOID DEATH, THEY AVOID LIFE
    54°10'02.9"N 4°28'40.5"W

  10. #10
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    Ευκαιρία να μείνουν στην ησυχία τους κάποια μηχανάκια χωρίς να τα σκαλιζουν. Στο χρονοντούλαπο λοιπόν.
    Τελευταία τροποποίηση από 7Tolis; 16/06/2016 στις 02:12.

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της I-want-a-moto
    Εγγραφή
    24/09/2015
    Μηνύματα
    192
    Το θέμα είναι δυστυχώς αρκετά σοβαρό.Ήδη με τα euro 1,2,3,4... έχουν αφανίσει τα μηχανάκια με μικρό κυβισμό (παπιά και σκούτερ εξαιρούνται) ή τα έχουν κάνει εντελώς ασθενικά καθώς οι κατασκευαστές ρίχνουν τους ίππους για να μειώσουν τους ρύπους. Επιπλέον οι τεχνολογίες που προσφέρουν δύναμη και οικολογία (πολυκύλινδρα μοτέρ, ηλεκτρονικοί ψεκασμοί,υδρόψυξη...) ανεβάζουν δραματικά το κόστος στις μικρές κατηγορίες. Ταυτόχρονα κάνουν τεχνολογίες όπως το ΑΒS υποχρεωτικές σε όλα τα μηχανάκια άνω των 125cc κάτι που επίσης ανεβάζει το κόστος αισθητά στις μικρές πάλι κατηγορίες. Και επειδή τα μέτρα αυτά κάνουν την αγορά ενός ''σύγχρονου'' μικρού ασύμφορη πολλοί κρατάνε τα παλιά τους μηχανάκια ή αγοράζουν παλιά μεταχειρισμένα. Ακόμα και στη Ελλάδα οι μισοί ψάχνουν για μηχανάκια πρό 2000. Έτσι δημιουργείται ένα τεράστιο κενό μεταξύ των παπιών και της πλέων μικρομεσαίας κατηγορίας των 650cc με σχεδόν αποκλειστικά σκούτερ να το καλύπτουν. Ενδεικτικά σκεφτείτε πόσα μικρά ον/οφ μπορούσες να αγοράσεις το 90 (XR,XT,TTR,DR...) και πόσα τώρα. Τα μόνα μικρά μηχανάκια που μπαίνουν σε παραγωγή είναι ή wannabe ss ή wannabe motocross τα οποία όμως δεν είναι κατάλληλα για άνετη καθημερινή χρήση. Και επειδή τα ξέρουν και τα έχουν καταλάβει όλα αυτά βάζουν το τελευταίο καρφί στο φέρετρο με την ΑΠΑΓΌΡΕΥΣΗ παρακαλώ των παλαιότερων μοτοσυκλετών από τις πόλεις και σύντομα από παντού. Και επειδή δεν φτάνει μόνο να πουλάμε αλλά να πουλάμε σε όλες τις κατηγορίες έχουν κάνει και 500 βαθμίδες στο δίπλωμα (Α,Α1,Α2...Α500). Με λίγα λόγια μας αναγκάζουν να πληρώνουμε 6.000 ευρώ για 10 άλογα και σε 5 χρόνια να το πετάμε και να σκάμε 10.000 ευρώ για 20 και πάει λέγοντας. Και ερωτώμαι εγώ τώρα αν ήδη εξαιτίας τις άθλιας οικονομίας δυσκολευόμαστε να ανταπεξέλθουμε στα euro σε λίγα χρόνια που θα μας πουν να σουτάρουμε κάθε μηχανάκι προ του 1999 (ενδεικτικά GLX,ASTREA...) τι θα κάνουμε? Γιατί να έχουμε οικονομία Ινδονησίας και να πληρώνουμε ευρωπαϊκά μηχανάκια? Έτσι οι δύο ρόδες θα γίνουν ακριβό προνόμιο για λίγους!!
    Kαταφαντασίαν επιδέξιος...

  12. #12
    Περασμένα ξεχασμένα... Το avatar του/της Δεινόσαυρος
    Εγγραφή
    24/02/2015
    Μηνύματα
    761
    Στον αγύριστο να πάνε οι Γάλλοι κλαρινογαμπροι (και φυσικα οι συμπορεύοντές τους Ευρωπαίοι, Ελλήνων μη εξαιρουμένων)

    Αν ταξίδευα πολύ Παρίσι, ήδη θα έψαχνα για GT750 (του 72)

    Ε, ρε και να έχουμε κανα αστείο στις 24!
    Δεν περιμένω πολλά, αλλά αν θές κάνε Παναγίτσα μου το θαύμα σου!!!...

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    παντως οι αυστηροτερες προδιαγραφες σε ρυπους και συστηματα ασφαλειας δεν κανουν τα μηχανακια ακριβοτερα αλλα φθηνοτερα λογω ανταγωνισμου
    οι νεες τεχνολογιες γινονται φθηνοτερες οσο εξαπλωνονται
    π.χ το xt του 2002 με τεχνολογια του 80 ειχε τα ιδια λεφτα με το σημερινο με υδροψυξη και ψεκασμο

  14. #14
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Καθόλου καλή αυτή η εξέλιξη, ετσι κι ερθει αυτο κι εδω θα τα παρω κρανίο.
    Δηλαδή εγω που έχω το μηχανακι του 1982 ας πούμε στο γκαραζ και το γκαραζ ειναι στο κεντρο της Αθήνας, θα το βγάζω να παω βόλτα μόνο Σ/Κ?
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  15. #15
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.685
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Καθόλου καλή αυτή η εξέλιξη, ετσι κι ερθει αυτο κι εδω θα τα παρω κρανίο.
    Δηλαδή εγω που έχω το μηχανακι του 1982 ας πούμε στο γκαραζ και το γκαραζ ειναι στο κεντρο της Αθήνας, θα το βγάζω να παω βόλτα μόνο Σ/Κ?
    Πράγματι απαράδεκτο...

    Ειδικά όταν μιλάμε για δίκυκλα

    Θα μπορούσαν να ξεκινήσουν από αυτοκίνητα και ανάλογα να έπρατταν στη συνέχεια...

    ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές

    Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
    ψαναψόφα φούστη γλάρε

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 22/12/2010, 23:19
  2. Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 02/07/2010, 05:25
  3. Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 04/08/2009, 01:16
  4. Απαντήσεις: 66
    Τελευταίο μήνυμα: 11/05/2007, 09:35
  5. Μία moto-βόλτα από το πουθενά…
    από superfour στο forum Ταξιδιωτικά
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2003, 02:10

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF