Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 30

Θέμα: Ποιο λάδι;

  1. #1

    Ποιο λάδι;

    Καλημέρα.

    Έχω ένα ZR-7 μοντέλο 2000 (4-κυλ., 2-βαλβ., αερόψυκτο).

    Σύμφωνα με το εγχειρίδιο κατασκευαστή, μπορεί να χρησιμοποιηθεί λάδι 10W40, 10W50, 20W40, 20W50.
    Οι μηχανικοί που κάνουν service στη μηχανή προτιμούν το 15W50, λέγοντας ότι αντέχει καλύτερα από το 10W40 στις υψηλές θερμοκρασίες που αναπτύσσει το αερόψυκτο μοτέρ το καλοκαίρι.
    Η αντιπροσωπεία προτείνει 10W40.
    Εσείς τι λέτε;

    Επίσης, μεταξύ Motul 5100 και Castrol Power1, ποιο;

  2. #2
    στο αερόψυκτο bandit 650 έβαζα το 5100, 15/50 χειμώνα καλοκαίρι.

  3. #3
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Χειμωνα το 10
    καλοκαιρι 15 Η 20

  4. #4
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    Για μενα βαζε του bel ray exp 20 50 και δεν θα εχεις προβλημα. Και 10 40 να βαλεις παλι δεν εχει θεμα. Τωρα αν το δουλευεις πολυ μεσα στην κινηση φανταζομαι θα κανεις πιο συχνες αλλαγες λαδιων. Μη το αφηνεις 10 000 χλμ με τα ιδια λαδια.

  5. #5
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Konstantinos Προβολή μηνύματος
    Καλημέρα.

    Έχω ένα ZR-7 μοντέλο 2000 (4-κυλ., 2-βαλβ., αερόψυκτο).

    Σύμφωνα με το εγχειρίδιο κατασκευαστή, μπορεί να χρησιμοποιηθεί λάδι 10W40, 10W50, 20W40, 20W50.
    Οι μηχανικοί που κάνουν service στη μηχανή προτιμούν το 15W50, λέγοντας ότι αντέχει καλύτερα από το 10W40 στις υψηλές θερμοκρασίες που αναπτύσσει το αερόψυκτο μοτέρ το καλοκαίρι.
    Η αντιπροσωπεία προτείνει 10W40.
    Εσείς τι λέτε;

    Επίσης, μεταξύ Motul 5100 και Castrol Power1, ποιο;
    10-50 δε κυκλοφορεί κανα 10-60 και αυτό κάποιες εταιρείες, 20-40 σε γεωργικό το βρίσκεις,

    Συνήθως τα παλιά μηχανάκια τα δουλεύανε χοντρα λάδια για τυχον απώλειες ή ζορίζματα με αεροψυκτα κλπ. 10-40 δεν θα του βαζα ειδικά αν το δουλεύεις τόσα χρόνια με 15-50!! 15-50 να δεις πως θα σε πάει αλλιώς 20-50 και τέλος.

  6. #6
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    15W50 χειμώνα καλοκαίρι και είσαι μια χαρα. Μιλάμε για σκύλο μοτέρ.
    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  7. #7
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GFawkes Προβολή μηνύματος
    Χειμωνα το 10, καλοκαιρι 15 Η 20
    Δεν γίνεται να αλλάζω λάδι 2 φορές το χρόνο, ειδικά με τα χλμ που κάνω...


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από theofilos888
    Τωρα αν το δουλευεις πολυ μεσα στην κινηση φανταζομαι θα κανεις πιο συχνες αλλαγες λαδιων. Μη το αφηνεις 10 000 χλμ με τα ιδια λαδια.
    Το μηχανάκι δουλεύει σχεδόν αποκλειστικά σε επαρχιακή/ εθνική οδό χωρίς ζορίσματα (σπανίως ξεπερνάει τις 6.000 rpm). Λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων, τα τελευταία χρόνια κάνω - δεν κάνω 1.000 χλμ/έτος. Γι' αυτό δεν αλλάζω πια λάδια κάθε χρόνο όπως παλιά, αλλά τα αφήνω και 1,5 χρόνο. Ξέρω ότι δεν ενδείκνυται αλλά...


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimis_gr
    Συνήθως τα παλιά μηχανάκια τα δουλεύανε χοντρα λάδια για τυχον απώλειες ή ζορίζματα με αεροψυκτα κλπ. 10-40 δεν θα του βαζα ειδικά αν το δουλεύεις τόσα χρόνια με 15-50!! 15-50 να δεις πως θα σε πάει αλλιώς 20-50 και τέλος.
    Η αλήθεια είναι ότι στα 13 χρόνια που το έχω του έβαζα σχεδόν πάντα 15W50 και δεν είχα κάποιο πρόβλημα. Για 20W50 δεν το σκέφτομαι, είναι πολύ παχύρρευστο. Σκέφτομαι όμως το 10W40, από την άποψη ότι θα έχω πιο λεπτό λάδι στην εκκίνηση, που το μοτέρ είναι κρύο και είναι κρίσιμο το λάδι να λιπάνει γρήγορα την κεφαλή.


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από alex14
    15W50 χειμώνα καλοκαίρι και είσαι μια χαρα. Μιλάμε για σκύλο μοτέρ.
    Το έχω υπόψη μου! Όχι από ιδία πείρα (η δικιά μου έχει μόνο 28.000 χλμ, χωρίς πρόβλημα φυσικά) αλλά από σχετικά άρθρα. Αυτός άλλωστε ήταν ένας από τους λόγους που την προτίμησα...

  8. #8
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    Κανεις πολυ λιγη χρηση στη μοτοσυκλετα σου. Βαλε 10 40 αν σε κανει να νοιωθεις καλυτερα. Να ξερεις θα εχει περισσοτερους μηχανικους θορυβους απο το 15 50. Ειναι φυσιοκογικο.

  9. #9
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από theofilos888 Προβολή μηνύματος
    Κανεις πολυ λιγη χρηση στη μοτοσυκλετα σου. Βαλε 10 40 αν σε κανει να νοιωθεις καλυτερα. Να ξερεις θα εχει περισσοτερους μηχανικους θορυβους απο το 15 50. Ειναι φυσιολογικο.
    Ξέρω ότι με βάση τη λογική θα 'πρεπε να την πουλήσω αλλά δεν μου πάει. Την κρατάω για τις (λίγες πια) στιγμές ελευθερίας που μου δίνει και για την ψευδαίσθηση(?) ότι κάποια στιγμή θα μπορώ να τη βγάζω συχνότερα.
    Για το 10W40, δεν με πειράζει να έχω μηχανικούς θορύβους αν αυτό δεν συνεπάγεται πρόβλημα για το μοτέρ.

  10. #10
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    Κανενα προβλημα δε θα εχει.

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    το μανουαλ σου γραφει τις θερμοκρασίες λειτουργιας για καθε περιπτωση.

    συνήθως (συνήθως λέμε βάση manual άλλων κατασκευαστων)
    10W40 προτείνεται για ευρος χρήσης -10 με 40.
    15W50 για 0 με 50 βαθμούς
    πάνω απο 15W50 βάζουμε όταν είναι παλιό το μοτεράκι και "τσιμπαει" αρκετα λάδια. Για extreme χρηση σε υψηλές θερμοκρασίες, και ένα 10W60 να του βάλεις, καλό θα του κάνεις, περιττό αν πηγαίνεις χαλαρά.


    φυσικα όπως καταλαβαίνεις πιο μεγάλη σημασία παίζει η ποιότητα του λαδιου που βάζεις, παρα το ιξώδες. Δηλαδή ένα 100% συνθετικό 10W40 θα σε προστατέψει σε υψηλές θερμοκρασίες πολυ περισσότερο απο ένα "τηγανολαδο" 15W50

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PortisHead
    Εγγραφή
    25/05/2006
    Μηνύματα
    2.612
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Konstantinos Προβολή μηνύματος
    Δεν γίνεται να αλλάζω λάδι 2 φορές το χρόνο, ειδικά με τα χλμ που κάνω...
    Να με συμπαθάς φίλε μου και ξέρω πως δεν ειμαι μές την τσέπη σου να γνωρίζω τα οικονομικά σου,
    αλλα έχεις ένα απο τα πιο όμορφα μηχανάκια που εβγαλε ποτέ η Kawasaki,
    με μοτερ "διαμάντι",
    και δεν μπορεις να χαλαλήσεις 60 ευρώ το χρόνο (με 20cent τη μερα βάζεις στην μπάντα 70κατι ευρώ)
    για να το έχεις με φρέσκα λαδακια και για αλλα 200 χρόνια ???

  13. #13
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από PortisHead Προβολή μηνύματος
    Να με συμπαθάς φίλε μου και ξέρω πως δεν ειμαι μές την τσέπη σου να γνωρίζω τα οικονομικά σου, αλλα έχεις ένα απο τα πιο όμορφα μηχανάκια που εβγαλε ποτέ η Kawasaki, με μοτερ "διαμάντι", και δεν μπορεις να χαλαλήσεις 60 ευρώ το χρόνο (με 20cent τη μερα βάζεις στην μπάντα 70κατι ευρώ) για να το έχεις με φρέσκα λαδακια και για αλλα 200 χρόνια ???
    Δεν είναι θέμα χρημάτων. Απλά θεωρώ υπερβολή να βάζω άλλο λάδι το χειμώνα και άλλο το καλοκαίρι, τη στιγμή που κάνω πολύ λίγα χλμ (και ελάχιστα από αυτά το χειμώνα).

  14. #14
    Προφανώς και είναι τρελή υπερβολή και 100% πεταμένα λεφτά.

  15. #15
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από duke200 Προβολή μηνύματος
    φυσικα όπως καταλαβαίνεις πιο μεγάλη σημασία παίζει η ποιότητα του λαδιου που βάζεις, παρα το ιξώδες. Δηλαδή ένα 100% συνθετικό 10W40 θα σε προστατέψει σε υψηλές θερμοκρασίες πολυ περισσότερο απο ένα "τηγανολαδο" 15W50
    Συμφωνώ. Πάντως το 5100 που βάζω δεν είναι 100% συνθετικό. Αλλά δε νομίζω ότι χρειάζεται κιόλας για τη χρήση που κάνω.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ποιο λάδι;
    από Konstantinos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 24/04/2013, 12:45
  2. Απαντήσεις: 54
    Τελευταίο μήνυμα: 01/09/2004, 20:32
  3. Βαλε εδώ την ποιο βελτιωμένη -κ#λ#φτιαγμένη μηχανή!!
    από kostasfazer στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 15/08/2004, 23:32
  4. Ποιο Το Συμπερασμα;;
    από kalgeorge στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 26/07/2004, 15:29
  5. Quiz: "Ποιο είναι ποιου;;;"....
    από DEMINIO στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2004, 14:15

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF