Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 21

Θέμα: ΑΝΤΛΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ CBF 1000 2006

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    05/05/2016
    Μηνύματα
    14

    ΑΝΤΛΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ CBF 1000 2006

    Το μεγάλο μου ''γειά'' σε όλους σαν νέος χρήστης στο forum.Παιδιά θέλω τη γνώμη σας πάνω στο εξής:μετα την πώληση του transalp 650,πήρα το 2013 ενα cbf 1000abs του 2006.Ωραία μηχανή και καμμία σχέση με το προηγούμενο γιατι άλλο το ένα κι άλλο το άλλο.Εχω αισίως 47.000χλμ χωρίς κάποιο πρόβλημα.Πρίν λίγες μέρες είπα κι εγώ να το περάσω απο δυναμόμετρο.Τί βρήκαμε?Το συγκρίναμε με άλλο που δυναμομετρήθηκε και βρήκαμε οτι αποδίδει στον τροχό 87 άλογα ενώ το άλλο που είχαμε σαν μέτρο σύγκρισης 92.Βρήκαμε οτι το θέμα αρχίζει μετά τις 6000 στροφές και ποιό είναι αυτό?Είδαμε οτι η αντλία βενζίνης δίνει λιγότερο καύσιμο στις υψηλές ταχύτητες απ ΄οτι πρέπει με αποτέλεσμα η σχέση καυσίμου/αέρα να μην ισσοροπεί.Ναί μεν λιγότερη κατανάλωση αλλα σε βάρος της απόδοσης και με κάποια υπερθέμανση του κινητήρα απ ότι μου είπε ο μάστορας που είναι και πολύ καλός φίλος (το διευκρινίζω για να μην τεθεί θέμα μάστορα).Η γνώμη του να την αλλάξουμε με μια μεταχειρισμένη γιατι οι καινούργιες ειναι απλησίαστες.Αν βγεί η παλιά,καθαριστεί κλπ κλπ και ξανά δυναμόμετρο το κόστος πλησιάζει αυτό της αλλαγής με μια μεταχειρισμένη.Εγώ για να πώ την αλήθεια δεν καταλαβαίνω κάτι στραβό στη μηχανή.Κάνω τα ταξίδια μου και δεν εχω θέμα.Το δυναμόμετρο όμως με ακρίβεια άλλα έδειξε.Κι ο μάστορας είπε οτι κάποια στιγμή θα σε αφήσει.Τα μπουζί αλλάχτηκαν πέρισυ με ιριδίου και φίλτρο αέρα DNA πιο ελεύθερο.Θέλω τη γνώμη σας και μέρη οπου μπορώ να βρώ μεταχειρισμένη αντλία βενζίνης.

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της foler
    Εγγραφή
    21/10/2009
    Μηνύματα
    263
    Πιο πιθανό είναι να φταίει το ανοιχτό φίλτρο αέρα παρά η αντλία. Φύλαξε τα λεφτουδακια σου για καμια βόλτα παραπάνω και μην κάνεις τίποτα. Αν πραγματικά φταίει η αντλία σου δεν θα σε αφήσει στα ξαφνικά, συνήθως έχει αδυναμία το μηχανάκι να ανεβάσει στροφές ως τον κόφτη. Όταν στο κάνει τότε σκέφτεσαι αν θα βάλεις μεταχειρισμένη ή όχι.

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zopas
    Εγγραφή
    22/03/2007
    Μηνύματα
    896
    1) Οι αντλιες επισκευαζονται σχετικα φθηνα( το μοτερακι μεσα) σε αρκετους μαστορες. Ολικη επισκευη με μια δικια του πατεντα ( βγαζει το φιλτρο βενζινης απο εξω απο την αντλια και το καθιστα αναλωσιμο στο μελλον) και εγγυημενη στη μιση τιμη προσφερει στο Αιγιο ο πολυ καλος μαστορας Καραφωτιας βασιλης..

    2) Αυτο με το ελευθερας φιλτρο αερα εχει σηκωσει πολυ συζητηση στα διαφορα μοτο φορουμ..Αν δεν το συνδυασεις με αφτερ μαρκετ εξατμισεις και power commander,τι νοημα εχει; η μοτο μας χρειαζεται συγκεκριμενο μιγμα αερα, στα χοντα συνηθως φτωχο, οποτε τα μαμα φιλτρα κανουν σωστα τη δουλκεια τους εστω και να σε βαθος χρονου κοστιζουν πιο ακριβα σε σχεση με αυτο που εχεις και το ξαναχρησιμοποιεις ξανα και ξανα..

  4. #4
    Αν έχεις το μαμά φίλτρο, βάλτο πάνω και δυναμομέτρησε ξανά. (Στο ίδιο δυναμόμετρο με τις ίδιες συνθήκες)
    Think faster than you ride

  5. #5
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vasiliscbf1000 Προβολή μηνύματος
    Το μεγάλο μου ''γειά'' σε όλους σαν νέος χρήστης στο forum.Παιδιά θέλω τη γνώμη σας πάνω στο εξής:μετα την πώληση του transalp 650,πήρα το 2013 ενα cbf 1000abs του 2006.Ωραία μηχανή και καμμία σχέση με το προηγούμενο γιατι άλλο το ένα κι άλλο το άλλο.Εχω αισίως 47.000χλμ χωρίς κάποιο πρόβλημα.Πρίν λίγες μέρες είπα κι εγώ να το περάσω απο δυναμόμετρο.Τί βρήκαμε?Το συγκρίναμε με άλλο που δυναμομετρήθηκε και βρήκαμε οτι αποδίδει στον τροχό 87 άλογα ενώ το άλλο που είχαμε σαν μέτρο σύγκρισης 92.Βρήκαμε οτι το θέμα αρχίζει μετά τις 6000 στροφές και ποιό είναι αυτό?Είδαμε οτι η αντλία βενζίνης δίνει λιγότερο καύσιμο στις υψηλές ταχύτητες απ ΄οτι πρέπει με αποτέλεσμα η σχέση καυσίμου/αέρα να μην ισσοροπεί.Ναί μεν λιγότερη κατανάλωση αλλα σε βάρος της απόδοσης και με κάποια υπερθέμανση του κινητήρα απ ότι μου είπε ο μάστορας που είναι και πολύ καλός φίλος (το διευκρινίζω για να μην τεθεί θέμα μάστορα).Η γνώμη του να την αλλάξουμε με μια μεταχειρισμένη γιατι οι καινούργιες ειναι απλησίαστες.Αν βγεί η παλιά,καθαριστεί κλπ κλπ και ξανά δυναμόμετρο το κόστος πλησιάζει αυτό της αλλαγής με μια μεταχειρισμένη.Εγώ για να πώ την αλήθεια δεν καταλαβαίνω κάτι στραβό στη μηχανή.Κάνω τα ταξίδια μου και δεν εχω θέμα.Το δυναμόμετρο όμως με ακρίβεια άλλα έδειξε.Κι ο μάστορας είπε οτι κάποια στιγμή θα σε αφήσει.Τα μπουζί αλλάχτηκαν πέρισυ με ιριδίου και φίλτρο αέρα DNA πιο ελεύθερο.Θέλω τη γνώμη σας και μέρη οπου μπορώ να βρώ μεταχειρισμένη αντλία βενζίνης.
    Αν δεν μετρήσετε πιεση βενζίνης στο κύκλωμα, δε μπορείτε να αποφανθειτε για την κατάσταση της τρομπας η του ρυθμιστή πίεσης.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  6. #6
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    05/05/2016
    Μηνύματα
    14
    Σας ευχαριστώ όλους.Πρίν κάνω οτιδήποτε θα δοκιμάσω δυναμομέτρηση με το παλιό φίλτρο και βλέπουμε.

  7. #7
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    05/05/2016
    Μηνύματα
    14
    το ίδιο μου είπε κι ο τεχνικός οσον αφορά την αδυναμία ν ανεβάσει στροφές σε περίπτωση θανάτου της αντλίας.Για το φίλτρο αέρα θα δοκιμάσω με το παλιό μια δυναμομέτρηση.

  8. #8
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    05/05/2016
    Μηνύματα
    14
    Παιδιά καλού κακκού ψάχνω για αντλία.Δεν βρήκα κάτι μέχρι τώρα.Γιατί το κάνω?Οπως είπα δεν εχει θέμα ακόμη η μηχανή κι αν την οδηγήσει κάποιος ανεβάζει και λειτουργεί άψογα.Αν πιστέψουμε το δυναμόμετρο,μας δείχνει οτι υπερθεμένεται ο κινητήρας λόγω έλλειψης καυσίμου.Ισως δηλαδή κάψουμε και κανα πιστόνι κάποια στιγμή.Οπότε κυκλοφορώ όχι πάνω απο 160 και 6000 στροφές (απ όπου ξεκινά το θέμα οπως εδειξε η δυναμομέτρηση) και αφού βρώ αντλία την αλλάζω κατα φθινόπωρο μεριά.Αν γνωρίζεται μαγαζί που μπορώ να βρώ αντλία γράψτε το.Ευχαριστώ.

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/05/2010
    Μηνύματα
    223
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vasiliscbf1000 Προβολή μηνύματος
    Παιδιά καλού κακκού ψάχνω για αντλία.Δεν βρήκα κάτι μέχρι τώρα.Γιατί το κάνω?Οπως είπα δεν εχει θέμα ακόμη η μηχανή κι αν την οδηγήσει κάποιος ανεβάζει και λειτουργεί άψογα.Αν πιστέψουμε το δυναμόμετρο,μας δείχνει οτι υπερθεμένεται ο κινητήρας λόγω έλλειψης καυσίμου.Ισως δηλαδή κάψουμε και κανα πιστόνι κάποια στιγμή.Οπότε κυκλοφορώ όχι πάνω απο 160 και 6000 στροφές (απ όπου ξεκινά το θέμα οπως εδειξε η δυναμομέτρηση) και αφού βρώ αντλία την αλλάζω κατα φθινόπωρο μεριά.Αν γνωρίζεται μαγαζί που μπορώ να βρώ αντλία γράψτε το.Ευχαριστώ.
    Μάλλον σε τρώει η τσέπη σου! Σου είπαν οι από πάνω:

    "Αν δεν μετρήσετε πιεση βενζίνης στο κύκλωμα, δε μπορείτε να αποφανθειτε για την κατάσταση της τρομπας η του ρυθμιστή πίεσης." Αυτός είναι ο έλεγχος για την αντλία βενζίνης. Τον κάνεις, συγκρίνεις με την τιμή αναφοράς και βλέπεις. Γιατί να την δυναμομετρήσεις ξανα; Για να πληρώνεις;Επίσης, αν έχει πρόβλημα η αντλία, μάλλον θα την ακούς να σφυρίζει, βάλε αυτί κοντά στο ρεζερβουάρ με τον κινητήρα αναμμένο.

    Μετά από το τεστ της αντλίας, άλλαξε το φίλτρο και βλέπεις.

  10. #10
    Οτι σου ειπαν οι απο πανω.
    Δεν αλλαζουμε ετσι αντλια ( δεν ειναι τσαμπα 900 € και πανω κανει , και αντε να βρεις μεταχειρισμενη αντλια σου λεει κανεις οτι θα ειναι ΟΚ ?)
    Δες εδω στην σελιδα 6-54 και μετα για το πως μετρας ( απλο ειναι 10 λεπτα δουλεια , αν δεν θελει ο μηχανικος σου να το κανεις μονος σου, ευκολο ειναι).
    http://bob.ollis-brown.co.uk/manuals...L%20SYSTEM.pdf
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων cbf1000Untitled.jpg‎  
    Τελευταία τροποποίηση από dankannn; 12/05/2016 στις 12:26.
    Dankannn

    CBR 600F THE BEST

  11. #11
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    05/05/2016
    Μηνύματα
    14

    Αντλία βενζίνης CBF 1000A 2006

    Γειά σε όλους.Βεβαιωμένα πλέον μετά απο ταξιδάκι,εχω πρόβλημα στην αντλία βενζίνης.Επιβεβαιώθηκε πριν ενα μήνα το δυναμόμετρο.Το μηχανάκι εχει 50.000χλμ και τα φίλτρα της ντλίας πλέον εχουν βουλώσει.Πρόταση του μάστορα ...άλλη αντλία.Κατα προτίμηση καινούργια η οποία όμως εχει κόστος αν δεν κάνω λάθος γυρω στα 800ε.Δεν δινονται ετσι εύκολα.Η αντλία που φοράει είναι mitsubishi uc t30.Βέβαια το θέμα είναι οτι η αντλία σαν αντλία μπορεί να είναι οκ.Να θέλει αλλαγή ο ρυθμιστής πίεσης και τα φίλτρα που όμως είναι φίξ.Δεν καθαρίζονται ουτε και μπαινοβγαίνουν.Οπότε κάτι ξέρει η μαμά honda και τα πλασάρει όλα μαζί στην τιμή που είπαμε.Μεταχειρισμένη γύρω στα 200 αλλα δεν ξέρεις τί βάζεις.Παρακαλώ προτείνετε λύσεις και διευθύνσεις για το πού θα βρούμε αντλία που να μπορεί να πληρωθεί.Ρώτησα σε μαγαζί ανταλλακτικών για αυτοκίνητα αλλα δύσκολα βγάζεις άκρη.Κατ'αρχή σε ρωτάνε για τα Bar.Του αυτοκινήτου βγάζει 3-3,5 bar εμείς αν δεν κάνω λάθος θέλουμε 5?Για γράψτε παρακαλώ γιατι όπως πάμε το καλοκαιράκι θα το φάω ........α-μήχανος.

  12. #12
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vasiliscbf1000 Προβολή μηνύματος
    τα φίλτρα της ντλίας πλέον εχουν βουλώσει.Πρόταση του μάστορα ...άλλη αντλία..... στα 800ε..
    A.αλλαξε μαστορα
    Β. χωρις να ξερω την μηχανη σου, αλλα με 100 αλογα που βγαζει νομιζω οτι 3,5 βαρ εισαι οκ
    Γ.Βαλε μια οποιαδηποτε με ιδια χαρακτηριστηκα λιτρων/ωρα και εισαι οκ αρκει να χωραει στο σημειο που θες.

    εχω αλλαξει πολλες αντλιες με aftermarket και ποτε δεν πηρα γνησια σε αυτην την τιμη.

    Υ.Γ.

    κοστος λιγοτερο των 100€

  13. #13
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    05/05/2016
    Μηνύματα
    14
    υπάρχει τηλέφωνο του Καραφωτιά?Να ρωτήσω για μεταχειρισμένη.Η πατέντα που λές την ξέρω και την εχω δεί.Προσωπικά δε θα την εφάρμοζα.Εχουν αρπάξει φωτιά πολλά μηχανάκια απ αυτη την πατέντα.Βεβαιωμένα πλέον μετα απο ταξιδάκι φταίει η αντλία.Ισως οχι αυτού καθ αυτοιύ η ίδια αλλα τα φίλτρα της ή ο ρυθμιστής πίεσης.Δυστυχώς πάνε όλα μαζί με την αντλία.Πλέον δεν ανοίγει το μηχανάκι και η αντλία σφυρίζει.Πάμε για άλλη λοιπόν οπότε τηλέφωνα κλπ οτι μπορείς στείλε.

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.557
    η αντλια αποκλειεται να μην ανοιγει
    το φιλτρο, ο ρυθμιστης πιεσης και το μοτερ ειναι κομματια που φυσικα παραγονται χωριστα και κατοπιν μονταρονται
    αν καποιος εχει ορεξη να ασχοληθει σοβαρα την ξεμονταρει καθαριζει και τα φιλτρα και τον ρυθμιστη ο οποιος ειναι απλα μια βαλβιδα bypass με ελατηριο
    η καθε honda τα δινει σαν σετ για ευνοητους λογους
    μηπως το τεποζιτο σου εχει μαζεψει φιδια στον πατο του και δυσκολευεται να ρουφηξει;
    εχουν χαλασει τρομπες απο νοθευμενες βενζινες που αφηναν παχυρευστο κατακαθι

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zopas
    Εγγραφή
    22/03/2007
    Μηνύματα
    896
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vasiliscbf1000 Προβολή μηνύματος
    υπάρχει τηλέφωνο του Καραφωτιά?Να ρωτήσω για μεταχειρισμένη.Η πατέντα που λές την ξέρω και την εχω δεί.Προσωπικά δε θα την εφάρμοζα.Εχουν αρπάξει φωτιά πολλά μηχανάκια απ αυτη την πατέντα.Βεβαιωμένα πλέον μετα απο ταξιδάκι φταίει η αντλία.Ισως οχι αυτού καθ αυτοιύ η ίδια αλλα τα φίλτρα της ή ο ρυθμιστής πίεσης.Δυστυχώς πάνε όλα μαζί με την αντλία.Πλέον δεν ανοίγει το μηχανάκι και η αντλία σφυρίζει.Πάμε για άλλη λοιπόν οπότε τηλέφωνα κλπ οτι μπορείς στείλε.
    Τοσο δυσκολο ηταν να γκουγκλαρεις το ονομα του και να το βρεις αμεσως; μιλαμε για ένα από τους καλυτερους μηχανικους χοντα στην ελλαδα..

    εδώ εισαι: 2691 021301 στο ΑΙγιο...

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Cbf 1000 2006 Anarthseis !
    από theodorestamoul στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 22/08/2008, 14:24
  2. Cbf 1000 Honda 2006
    από pass στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 49
    Τελευταίο μήνυμα: 31/08/2006, 08:31

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF