Τελευταία τροποποίηση από amyroukai; 16/08/2016 στις 12:48.
I live to learn. I learn to think. I think to create. I create to be.
Γι αυτό είπα και εγώ πως ζεσταίνω το 50αρι μου.
Ωμ δε ξέρω αν το έχεις καταλάβει αλλά εδώ μιλάμε για μηχανές. Για πολύστροφους κινητήρες ή για κινητήρες με μεγάλη χωρητικότητα και η συζήτηση είναι ποια λάδια είναι καλυτερα, τα 10 - 40 ή τα 20-50 ή τα 5-60 και ποια προστατεύουν καλύτερα από φθορές.
Τα μικρά μηχανάκια είναι μικρογραφία των μεγαλυτέρων, με μεγαλύτερες ανοχές, απλούστερη κατασκευή, λιγότερες τεχνολογίες. Ότι ισχύει για τα μεγάλα ισχύει και για τα μικρά αλλά με μικρότερο χρόνο, κόστος, προσπάθεια.
Τελευταία τροποποίηση από daz; 13/08/2016 στις 20:47.
Sent from me using a computer.
Eκ του wikipedia με μια γρηγορη ματια:
CB500 (1993 through 2003)[edit]
According to Honda engineers, the 499 cc parallel twin DOHC engine was designed to last for 300,000 km (190,000 miles). One motorcycle was tested by Moto Revue from 1993 through 1996. Dismantled at 50,000 km (31,000 miles), the engine was in perfect condition. At 100,000 km (62,000 miles) only the cam chain and the pistons were replaced, although, in the tester's opinion, it could have run with the original parts for longer with no problems.[3][4]
Παραθετω και το link: https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CB500_twin και επιφυλασομαι να παραθεσω και το presentation της Honda για το συγκεκριμενο μηχανακι οταν το βρω.
Ειναι ακριβως για αυτη τη δουλεια που περιγραφεις στο ποστ σου που εκανα quote. Γυμνο, ανετο μηχανακι με μικρο-μεσαιου κυβισμου και χαμηλης αποδοσης (αρα υψηλης αντοχης και οικονομιας) μοτερ, ΟΥΡΛΙΑΖΕΙ daily commuter απο χιλιομετρα!!
MADE IN JAPAN 日本製
αν το cb500 είναι για μικρές διαδρομές στην πόλη...
... τότε τα παπάκια, για τί είναι;
Τελευταία τροποποίηση από amyroukai; 14/08/2016 στις 20:05.
I live to learn. I learn to think. I think to create. I create to be.
Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.
Nαι, δεν αντιλεγω. Υπαρχει και πρωταθλημα cb500. Αυτο τι σημαινει;; Οτι φτιαχτηκε για την πιστα;;
Ενα commuter ειναι. Και επειδη η ΧονΔα, οπως και ολοι μας, ξερουμε οτι, στατιστικα, το commuting γινεται κατα κυριο λογο "εντος των τειχων" εχει φτιαχτει για να ανταπεξερχεται σε αυτες τις συνθηκες με ανεση.
Αυτο λεω. Και επειδη ειναι σκυλος μαυρος απο αξιοπιστια, εξηγω στον φιλτατο Ohm οτι θα του εβγαζε αυτα τα χιλιομετρα ακομα και αν δεν ηταν τυπικος στα service.
υ.γ. Προσωπικα και εμενα μου αρεσει το 500. Και εμφανισιακα παρα πολυ το μαυρο (σαν του ΜπιλυΜιουζ).
MADE IN JAPAN 日本製
ειναι μεγαλο προσον η απλοτητα στη μηχανολογια..............
Τελευταία τροποποίηση από amyroukai; 14/08/2016 στις 20:05.
I live to learn. I learn to think. I think to create. I create to be.
Aν ειχα λεφτα θα επαιρνα GSX1400 για να κανω αυτη τη δουλεια!
Δεν εχει φτιαχτει για ολες τις χρησεις δρομου, ασχετα αν μπορει να πραγματωσει τις περισσοτερες με καποιες παραχωρησεις παντου. Ειναι commuter. Kαι το commuting γινεται κατα κυριο λογο στην πολη και σε μικρες αποστασεις γυρω απο αυτη. Αν θελεις να το καταλαβεις, μπραβο. Αν οχι δεν μπορω, ουτε εχω τη διαθεση να κανω κατι παραπανω...![]()
MADE IN JAPAN 日本製
Ρε! Μας φτιαξαν thread!!!
Τωρα θα δεις...!!!:a015:
![]()
MADE IN JAPAN 日本製
για να συνεισφέρω στο ζήτημα, με λιγότερα από 650 κυβικά δεν έχω μπει στην πόλη. Και ήταν πολύ πιο εύκολα τα 650 του 4κύλινδρου από τα 650 του μονοκύλινδρου και πιο οικονομικά σε καύσιμο. Καρμπιρατέρ αμφότερα, με περίπου ίδια σχεδιαστική ηλικία μοτέρ.
Και το 1000άρι πιο "εύκολο" από όλα, με τα ίδια καύσιμα με τα "μικρά" αλλά είπαμε, έχω και έναν σχετικό όγκο και ύψος που μου επιτρέπει να τα "έχω" άνετα όλα αυτά.
Τα 1200 της GS που πήρα σε "πηγμένη" Βουλιαγμένης πρόσφατα, δικάβαλο και πρώτη επαφή με το όχημα, ήταν πρόβλημα για τα πρώτα 5 λεπτά.
Οπότε μύθος το παπί κύριοι. Απλά έχει κωμικά λειτουργικά έξοδα και έξοδα επισκευής αν γίνει τατάνα από πέσιμο/τρακάρισμα. ΜΟΝΟ για αυτόν τον λόγο θα μπορούσε να το προτιμήσει κάποιος.