Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 58

Θέμα: Πόσα κυβικά είναι "αρκετά" για την πόλη;

  1. #1
    never hold back Το avatar του/της Ohm
    Εγγραφή
    08/12/2015
    Μηνύματα
    371

    ---

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από LogOutGoRide Προβολή μηνύματος
    Στην δουλειά πάντως πηγαίνω ελάχιστες φορές έως καθόλου με την μηχανή. Είναι στα δύο χιλιόμετρα από το σπίτι και όσες φορές πήγα,η θερμοκρασία του κινητήρα δεν έφτανε τους 75 βαθμούς.
    Όλο τον χρόνο, ζήτημα είναι να πηγαίνω πέντε φορές με την μηχανή, χειμώνα καλοκαίρι.
    πάντως cb500 που έχει κάνει τη μισή ζωή του σε πόλη και μικρές διαδρομές, δεν είχε πρόβλημα να φτάσει 200000 χιλιόμετρα και να μην έχει κανένα απολύτος πρόβλημα, με την τυπική συντήρηση.
    Τελευταία τροποποίηση από amyroukai; 16/08/2016 στις 12:48.
    I live to learn. I learn to think. I think to create. I create to be.

  2. #2
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ohm Προβολή μηνύματος
    πάντως cb500 που έχει κάνει τη μισή ζωή του σε πόλη και μικρές διαδρομές, δεν είχε πρόβλημα να φτάσει 200000 χιλιόμετρα και να μην έχει κανένα απολύτος πρόβλημα, με την τυπική συντήρηση.
    To cb500 ειναι φτιαγμενο για αυτη τη δουλεια. Ακομα και χωρις την τυπικη συντηρηση παλι θα τα εφτανε, πιθανοτατα.
    Δεν ειναι ολα τα μοτερ ιδια. Αλλα, στις ιδιες συνθηκες λειτουργιας θα θελανε πληρη ανακατασκευη απο τα 50.000χλμ.
    MADE IN JAPAN 日本製

  3. #3
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ohm Προβολή μηνύματος
    φυσικά, αν αγνοήσουμε ότι τα μισά μηχανάκια που κυκλοφορούνε είναι παπάκια 50άρια και 100άρια, ναι, έχεις δίκιο
    Γι αυτό είπα και εγώ πως ζεσταίνω το 50αρι μου.

    Ωμ δε ξέρω αν το έχεις καταλάβει αλλά εδώ μιλάμε για μηχανές. Για πολύστροφους κινητήρες ή για κινητήρες με μεγάλη χωρητικότητα και η συζήτηση είναι ποια λάδια είναι καλυτερα, τα 10 - 40 ή τα 20-50 ή τα 5-60 και ποια προστατεύουν καλύτερα από φθορές.

    Τα μικρά μηχανάκια είναι μικρογραφία των μεγαλυτέρων, με μεγαλύτερες ανοχές, απλούστερη κατασκευή, λιγότερες τεχνολογίες. Ότι ισχύει για τα μεγάλα ισχύει και για τα μικρά αλλά με μικρότερο χρόνο, κόστος, προσπάθεια.
    Τελευταία τροποποίηση από daz; 13/08/2016 στις 20:47.
    Sent from me using a computer.

  4. #4
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ohm Προβολή μηνύματος
    πάντως cb500 που έχει κάνει τη μισή ζωή του σε πόλη και μικρές διαδρομές, δεν είχε πρόβλημα να φτάσει 200000 χιλιόμετρα και να μην έχει κανένα απολύτος πρόβλημα, με την τυπική συντήρηση.
    To οποίο θα έχει περισσότερες φθορές με κάποιο ίδιο που έχει κάνει τα ίδια χλμ σε ταξίδια και βόλτες σαββατοκύριακου και τις ίδιες φθορές με κάποιο άλλο που είχε κάνει την ίδια χρήση αλλά με διαφορετικά λάδια ή με πιο συχνή συντήρηση.
    Sent from me using a computer.

  5. #5
    never hold back Το avatar του/της Ohm
    Εγγραφή
    08/12/2015
    Μηνύματα
    371
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    To cb500 ειναι φτιαγμενο για αυτη τη δουλεια.
    νομίζω ότι δεν είναι έτσι
    Τελευταία τροποποίηση από amyroukai; 14/08/2016 στις 20:04.
    I live to learn. I learn to think. I think to create. I create to be.

  6. #6
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ohm Προβολή μηνύματος
    νομίζω ότι δεν είναι έτσι
    Eκ του wikipedia με μια γρηγορη ματια:

    CB500 (1993 through 2003)[edit]
    According to Honda engineers, the 499 cc parallel twin DOHC engine was designed to last for 300,000 km (190,000 miles). One motorcycle was tested by Moto Revue from 1993 through 1996. Dismantled at 50,000 km (31,000 miles), the engine was in perfect condition. At 100,000 km (62,000 miles) only the cam chain and the pistons were replaced, although, in the tester's opinion, it could have run with the original parts for longer with no problems.[3][4]

    Παραθετω και το link: https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CB500_twin και επιφυλασομαι να παραθεσω και το presentation της Honda για το συγκεκριμενο μηχανακι οταν το βρω.


    Ειναι ακριβως για αυτη τη δουλεια που περιγραφεις στο ποστ σου που εκανα quote. Γυμνο, ανετο μηχανακι με μικρο-μεσαιου κυβισμου και χαμηλης αποδοσης (αρα υψηλης αντοχης και οικονομιας) μοτερ, ΟΥΡΛΙΑΖΕΙ daily commuter απο χιλιομετρα!!
    MADE IN JAPAN 日本製

  7. #7
    never hold back Το avatar του/της Ohm
    Εγγραφή
    08/12/2015
    Μηνύματα
    371
    αν το cb500 είναι για μικρές διαδρομές στην πόλη...

    ... τότε τα παπάκια, για τί είναι;
    Τελευταία τροποποίηση από amyroukai; 14/08/2016 στις 20:05.
    I live to learn. I learn to think. I think to create. I create to be.

  8. #8
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ohm Προβολή μηνύματος
    αν το cb500 είναι για μικρές διαδρομές στην πόλη...

    ... τότε τα παπάκια, για τί είναι;
    Για τον ιδιο ακριβως λογο. Που ειναι το περιεργο;;

    Δηλαδη Ωμ, για ποια χρηση κατασκευαστηκε και προοριζεται το cb500, κατα τη γνωμη σου;;
    MADE IN JAPAN 日本製

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.408
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Για τον ιδιο ακριβως λογο. Που ειναι το περιεργο;;

    Δηλαδη Ωμ, για ποια χρηση κατασκευαστηκε και προοριζεται το cb500, κατα τη γνωμη σου;;
    Επειδη το ειχα καποτε το μηχανακι ,τα ειχα κανει ολα εκτος απο σοβαρο χωμα.Ειναι ενα μηχανακι που κανει τα παντα απο πολη εως μεγαλα ταξιδια με ασφαλεια οικονομια και απαραμιλλη αντοχη ,ενα μηχανακι στην κυριολεξια πασπαρτου.
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  10. #10
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    Επειδη το ειχα καποτε το μηχανακι ,τα ειχα κανει ολα εκτος απο σοβαρο χωμα.Ειναι ενα μηχανακι που κανει τα παντα απο πολη εως μεγαλα ταξιδια με ασφαλεια οικονομια και απαραμιλλη αντοχη ,ενα μηχανακι στην κυριολεξια πασπαρτου.
    Nαι, δεν αντιλεγω. Υπαρχει και πρωταθλημα cb500. Αυτο τι σημαινει;; Οτι φτιαχτηκε για την πιστα;;
    Ενα commuter ειναι. Και επειδη η ΧονΔα, οπως και ολοι μας, ξερουμε οτι, στατιστικα, το commuting γινεται κατα κυριο λογο "εντος των τειχων" εχει φτιαχτει για να ανταπεξερχεται σε αυτες τις συνθηκες με ανεση.
    Αυτο λεω. Και επειδη ειναι σκυλος μαυρος απο αξιοπιστια, εξηγω στον φιλτατο Ohm οτι θα του εβγαζε αυτα τα χιλιομετρα ακομα και αν δεν ηταν τυπικος στα service.

    υ.γ. Προσωπικα και εμενα μου αρεσει το 500. Και εμφανισιακα παρα πολυ το μαυρο (σαν του ΜπιλυΜιουζ).
    MADE IN JAPAN 日本製

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    ειναι μεγαλο προσον η απλοτητα στη μηχανολογια..............

  12. #12
    never hold back Το avatar του/της Ohm
    Εγγραφή
    08/12/2015
    Μηνύματα
    371
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Για τον ιδιο ακριβως λογο. Που ειναι το περιεργο;;

    Δηλαδη Ωμ, για ποια χρηση κατασκευαστηκε και προοριζεται το cb500, κατα τη γνωμη σου;;
    Για όλες τις χρήσεις δρόμου. Μηχανάκι πόλης δεν θα το έλεγα. Θα έπαιρνες 500άρι για να κάνεις καθημερινά 5 λεπτά διαδρομή σπίτι-δουλειά;
    Τελευταία τροποποίηση από amyroukai; 14/08/2016 στις 20:05.
    I live to learn. I learn to think. I think to create. I create to be.

  13. #13
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ohm Προβολή μηνύματος
    Για όλες τις χρήσεις δρόμου. Μηχανάκι πόλης δεν θα το έλεγα. Θα έπαιρνες 500άρι για να κάνεις καθημερινά 5 λεπτά διαδρομή σπίτι-δουλειά;
    Aν ειχα λεφτα θα επαιρνα GSX1400 για να κανω αυτη τη δουλεια!

    Δεν εχει φτιαχτει για ολες τις χρησεις δρομου, ασχετα αν μπορει να πραγματωσει τις περισσοτερες με καποιες παραχωρησεις παντου. Ειναι commuter. Kαι το commuting γινεται κατα κυριο λογο στην πολη και σε μικρες αποστασεις γυρω απο αυτη. Αν θελεις να το καταλαβεις, μπραβο. Αν οχι δεν μπορω, ουτε εχω τη διαθεση να κανω κατι παραπανω...
    MADE IN JAPAN 日本製

  14. #14
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Ρε! Μας φτιαξαν thread!!!

    Τωρα θα δεις...!!! :a015:


    MADE IN JAPAN 日本製

  15. #15
    για να συνεισφέρω στο ζήτημα, με λιγότερα από 650 κυβικά δεν έχω μπει στην πόλη. Και ήταν πολύ πιο εύκολα τα 650 του 4κύλινδρου από τα 650 του μονοκύλινδρου και πιο οικονομικά σε καύσιμο. Καρμπιρατέρ αμφότερα, με περίπου ίδια σχεδιαστική ηλικία μοτέρ.

    Και το 1000άρι πιο "εύκολο" από όλα, με τα ίδια καύσιμα με τα "μικρά" αλλά είπαμε, έχω και έναν σχετικό όγκο και ύψος που μου επιτρέπει να τα "έχω" άνετα όλα αυτά.

    Τα 1200 της GS που πήρα σε "πηγμένη" Βουλιαγμένης πρόσφατα, δικάβαλο και πρώτη επαφή με το όχημα, ήταν πρόβλημα για τα πρώτα 5 λεπτά.

    Οπότε μύθος το παπί κύριοι. Απλά έχει κωμικά λειτουργικά έξοδα και έξοδα επισκευής αν γίνει τατάνα από πέσιμο/τρακάρισμα. ΜΟΝΟ για αυτόν τον λόγο θα μπορούσε να το προτιμήσει κάποιος.

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Κρανος για ταξιδακια και μπουφαν condura για την πολη
    από P70 στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 29/09/2015, 19:41
  2. ΧΡΗΣΗ JET ΚΡΑΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ , ΠΟΣΟ ΑΣΦΑΛΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ?
    από valero στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 70
    Τελευταίο μήνυμα: 07/07/2012, 19:26
  3. Δεύτερη μοτοσικλέτα για την πόλη; Σκεφτείτε το πρώτα
    από jp929rr στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 14/07/2010, 06:40
  4. ΜΗΧΑΝΗ για την πολη ?
    από babgeron1 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 04/12/2009, 19:42
  5. Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 05/11/2003, 10:28

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF