Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 22

Θέμα: ktm 690 ηλεκτρικα προβληματα λυσεις

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/08/2016
    Μηνύματα
    172

    ktm 690 ηλεκτρικα προβληματα λυσεις

    Προσφατα αγορασα ενα μεταχειρισμενο 690 enduro 2008. Το ελεγξα οπτικα και ακουστικα μετρησα συμπιεση και του εκανα ελεγχο βλαβων με tuneecu οπου βρεθηκε καθαρο και το πηρα.

    Στα πρωτα 150 χλμ το μηχανακι αναψε fi και δουλευε χαλια σε κατασταση safe mode. Πρωτη διαγνωση λοιπον και εδειξε προβληματικος αισθητηρας hall στο μοτερ της πεταλουδας. Εσβησα τις βλαβες και εκανα καλιμπραρισμα στα ποτενσιομετρα της πεταλουδας αφου διαπιστωθηκε οτι ο αισθητηρας του γκαζιου ηταν εκτος εργοστασιακων οριων.

    Στην επομενη βολτα και μετα απο 50 χλμ τα ιδια ακριβως με το fi να αναβει και δευτερο προβλημα να ερχεται αφου οταν το εσβηνα δεν ξανα επαιρνε μπρος( νεκρα αναμμενη,τσεκ αναβοσβηνει,δεν παταει μιζα) μετα απο πολλα ονν οφ στοδιακοπτη εσβηνε το τσεκ και παταγε μιζα τελικα.Μολις το fi ξανααναβε το μηχανακι δουλευε σε μια κατασταση που μονο με σταθερο γκαζι μπορεις να επιστρεψεις πισω και την εξατμιση να ζεματαει εντονα αφου μαλλον το αβανς ειναι αισθητα κομμενο οταν γινεται αυτο. Δευτερη διαγνωση και παλι αισθητηρας hall στο μοτερ πεταλουδας οπως και μια δευτερη τωρα βλαβη σε πτωση τασεως.

    Μιας και η το επαγγελμα μου ειναι ηλεκτρολογος αυτοκινητων το εψαξα ολο απο την αρχη για προβλημα στην καλωδιωση και δεν βρηκα κατι. Οι πριζες της ktm ειναι ολες ιαπωνικης προελευσης με πολυ καλη στεγανοτητα και ανοξειδωτα πιν οποτε δεν ειναι ευκολο να δημιουργηθει προβλημα επαφων. Η πολυ κακη τοποθετηση της καλωδιωσης απο το εργοστασιο(δεν υπαρχει πουθενα κουμπι συγκρατησης ολα ειναι με ταιραπς)δεν ειχε φθαρει καπου. Σε ερωτηση σε γνωστο αντιπροσωπο μου ειπε πως συμπτωματα δειχνουν προβληματικο σωμα πεταλουδας και οτι του εχει τυχει παλι σε 690.Αγορα μεταχειρισμενου σωματος 160 ευρω απο αγγελια(910Ευρω καινουριο) και συνεχιζουμε με καλιμπραρισμα του νεου σωματος σβησιμο βλαβων και δοκιμη. Στα 150 χλμ και με την υπομονη μου να εξαντληται το fi αναψε παλι με ακριβως τα ιδια συμπτωματα. Η μιζα να μην χτυπαει καθολου και οταν τελικα καταφερνα να το βαλω μπροστα να επιστρεφω στο σπιτι με το ζορι.

    Διαβασμα παντου στο διαδυκτιο για τυχων ιδια συμπτωματα μα κανενας δεν ειχε παρομοιο προβλημα. Ψαξιμο απο την αρχη και διαβαζοντας το ηλεκτρολογικο σχεδιο βρηκα τις τασεις τροφοδοσιας των δυο εγκεφαλων (πεταλουδας-ψεκασμου αναφλεξης) και συνδεσα ενα εξωτερικο βολτομετρο για να δω τι συμβαινει. Συνεχιζω την δοκιμη καιγοντας βενζινη και κανοντας χλμ γιατι στην στασιμη λειτουργια δουλευε παντα αψογα. Να τονισω οτι δεπτερολεπτα πριν αναψει το τσεκ καθοδον ημουν σε φαση που εκλεινα το γκαζι μετα απο επιταχυνση αλλα αυτο δεν εκλεινε! Και ομως το γκαζι παρεμενε ανοιχτο σαν κολλημενο slide απο καρμπυρατερ και αν δεν παταγες το συμπλεκτη μπορουσες να την πληρωσεις ασχημα σε καποια στροφη η σε καποιο φρενο πανικου.αυτο παντα κρατουσε 1-2δεπτερολεπτα και μετα αναβε το τσεκ. Συνεχιζω την δοκιμη με τα δυο βολτομετρα να δειχνουν 14+ σταθερα και μετα απο 80 χλμ παλι το γκαζι δεν εκλεισε και περιμενοντας το τσεκ παρατηρω το ενα απο τα δυο βολτομετρα να δειχνει διακοπτομενη ταση 0-14βολτ. Αναμμενο τσεκ και επιστροφη στην βαση με στοιχεια αυτη τη φορα. Η ταση του εγκεφαλου ελεγχου πεταλουδας σταματουσε καποιες στιγμες και ο εγκεφαλος εμενε χωρις ταση και δεν επεστρεφε την πεταλουδα στην θεση της οταν εκλεινα το γκαζι.

    Ακολουθωντας το ηλεκτρολογικο σχεδιο βρηκα την γραμμη που τροφοδοτειται ο εγκεφαλος και καταληγει στην ασφαλεια no3 της ασφαλειοθηκης. Τελικα διαπιστωθηκε οτι το πρεσαρισμα του καλωδιου στο πιν της ασφαλειοθηκης ηταν χαλαρο με αποτελεσμα να παταει οποτε θελει! Αρχικα το γεφυρωσα για δοκιμη πριν αλλαξω πιν και μολις γυρισα απο διακοπες με το κοντερ να γραφει 1100 χλμ χωρις κανενα προβλημα. Στα αληθεια βαριεμαι πολυ να πληκτρολογω γραφοντας ενα κατεβατο εδω αλλα το κανω μονο και μονο για να βοηθησω καποιον με αντιστοιχο προβλημα το οποιο θεωρω πολυ δυσκολο στην διαγνωση στα πολλα χρονια εμπειριας με το επαγγελμα. Επισης θεωρω οτι η ktm εχει χαμηλη ποιοτητα τοποθετησης των καλωδιωσεων και μπριζων ενω η προελευση ολων αυτων(ρελε,πριζες,αισθητηρες,πεταλουδα,μοναδες) ειναι καθαρα ιαπωνικη.

    Επισης θα ηθελα να πω στον κοπανο που μου πουλησε το μηχανακι οτι ηταν τυχερος γιατι εσβησε ολες τις βλαβες και κατα την διαρκεια της δοκιμης το μηχανακι δουλευε αψογα. Τελικα διαπιστωθηκε οτι και η πεταλουδα που φορουσε οταν το αγορασα ηταν αλλαγμενη με αλλη και αφου ειχε αγανακτησει μαλλον μου το φορτωσε εμενα. Ευχομαι να μην τυχει σε κανεναν να του πουλησουν κατι χαλασμενο και να τρεχει στα συνεργεια για να βρει την λυση! Τουλαχιστον εγω δεν χρεωθηκα εργατικα.
    Τελευταία τροποποίηση από amyroukai; 16/08/2016 στις 14:12. Αιτία: Για να γίνει λίγο πιο ευανάγνωστο.

  2. #2
    The Tech guy Το avatar του/της George_Sp
    Εγγραφή
    04/06/2012
    Μηνύματα
    2.118
    τι λες τώρα ρε παλικάρι. χαράς στο κουράγιο σου και στην υπομονή σου το ψάξιμο με τα πολύμετρα.
    μακάρι να μη σου ξαναβγάλει το παραμικρό.

  3. #3
    Χαρά και στην υπομονή όποιου διαβάσει το μονομπλόκ κατεβατό.


    Περαστικά και αγύριστα... Καλές βόλτες.

  4. #4
    μονομπλόκ αλλά ενδιαφέρον!!! κατεβαίνει με τη μια,χωρίς ανάσα.

    μπράβο για την υπομονή κι επιμονή σου και κυρίως μπράβο σου που το μοιράζεσαι προς γνώση κάποιου που πιθανόν να ταλαιπωρείται.

    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  5. #5
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    Τυχερος εισαι που το βρηκες. Χαρα στο κουραγιο σου και λυπαμαι τον κοπανο, αν τον πετυχεις στο διαβα σου.

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της lmb990
    Εγγραφή
    09/07/2015
    Μηνύματα
    335
    Φιλε μπραβο που το εγραψες για να βοηθησεις καποιον!! Καλες βολτες με το εργαλειο!!!
    ΛΑΜΠΡΟΣ - lmb990 990ADV!!!!!!!!!!!

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/08/2016
    Μηνύματα
    172
    Επισης καλο θα ηταν να αναφερω και κατι ενδιαφερον οσον αφορα την διαγνωση σε 690.

    Το μηχανακι ειναι εφοδιασμενο με self diagnostic συστημα και καθε φορα που θα εμφανιστει μια βλαβη στον ψεκασμο το fi θα αρχισει να αναβοσβηνει. Το λεγομενο blink (αναβοσβημα του fi) θα γινεται μονο στο ρελαντι η με σβηστο τον κινητηρα και ανοιχτο τον διακοπτη. Οταν οι στροφες ανεβουν απο το ρελαντι το αναβοσβημα σταματα και το τσεκ αναβει μονιμα.

    Tο αναβοσβημα λοιπον δεν ειναι τυχαιο αλλα προσπαθει να υποδειξει εναν κωδικο βλαβης η και αλλου ακομα αναλογα παντα με την βλαβη που συμβαινει εκεινη την στιγμη και οχι με μια πρωην καταχωρημενη βλαβη. Η υποδειξη του κωδικου γινεται ως εξης: τα αναβοσβησιματα χωριζονται σε μακρια και κοντα. Παραδειγμα αν το fi αναψει αργα δυο φορες και αμεσως μετα 3 γρηγορες τοτε μας υποδεικνυει τον κωδικο βλαβης 23. Τα μακρια λοιπον αναβοσβησιματα δηλωνουν τις δεκαδες και τα κοντα τις μοναδες. Αν ο ψεκασμος εχει δυο η τρεις βλαβες ταυτοχρονα τοτε μολις τελειωσει η υποδειξη του πρωτου κωδικου θα ακολουθησει η δευτερη και ουτω καθεξης. Αν τελειωσει η διαδικασια συνεχιζει ξεκινωντας απο την αρχη παλι.


    Στην φωτο φαινονται οι κωδικοι βλαβων p codes που ειναι οι κωδικοι obd και οι ιδιοι κωδικοι σε blink,flash codes.



    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	error_codes_zps92qmcf7i.jpg 
Προβολές:	214 
Μέγεθος:	102,2 KB 
ID:	364234

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Christos ktm R
    Εγγραφή
    03/03/2012
    Μηνύματα
    206
    Μπράβο σου! Χαρά στην υπομονή Κ στο κουράγιο σου!

  9. #9
    Είναι η πιο πρόσφατη... Το avatar του/της stavrouliasp
    Εγγραφή
    20/01/2006
    Μηνύματα
    1.977
    Μπράβο ρε φίλε. Αμφιβάλω αν σε κάποιο εξουσιοδοτημενο θα σου έκαναν αυτή τη δουλειά. Θα στα αλλαζαν όλα πρώτα (αφού τα πληρωνες φυσικά) και στο τέλος όλο κάπου αλλού θα έριχναν το φταιξιμο.

  10. #10
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    ΜΠΡΑΒΟ σου για όλα.

    Και για τον λεπτομερή κ εμπεριστατωμένο έλεγχο
    αλλά κυρίως για τον κόπο κ τον χρόνο που διέθεσες ,
    ώστε να δημιουργήσεις μια βάση δεδομένων
    που ,πιθανά ,θα βοηθήσει ,για να μην πω θα σωσει ,κι άλλο κόσμο.

    Κι όλα αυτά αφιλοκερδώς κ ανιδιοτελώς.

    Και πάλι μπράβο ,άγνωστε φίλε σύντροχε.

    Να΄σαι καλά κ να το χαρείς σου εύχομαι ,απο δω κ πέρα ,το ΚαΤέΜι.
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  11. #11
    ερώτηΞη: Να το μεταφέρω στην κατηγορία των ΚΤΜ, όπου είναι και πιο πιθανό να το ψάξει κάποιος πρώτα;

  12. #12
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    ερώτηΞη: Να το μεταφέρω στην κατηγορία των ΚΤΜ, όπου είναι και πιο πιθανό να το ψάξει κάποιος πρώτα;
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  13. #13
    Get the Flip Out Το avatar του/της function.analys
    Εγγραφή
    21/07/2016
    Μηνύματα
    15
    Τα Συγχαρητηρια Master! Πότε αγόρασες το 690 και ποσο καιρο σου πηρε μέχρι που να εντοπίσεις την αιτια;


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από electron690 Προβολή μηνύματος
    Τουλαχιστον εγω δεν χρεωθηκα εργατικα.

  14. #14
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/08/2016
    Μηνύματα
    172
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    ερώτηΞη: Να το μεταφέρω στην κατηγορία των ΚΤΜ, όπου είναι και πιο πιθανό να το ψάξει κάποιος πρώτα;
    Ναι εννοειται αν ειναι πιο ευκολο να το βρει κανεις

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/08/2016
    Μηνύματα
    172
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από function.analys Προβολή μηνύματος
    Τα Συγχαρητηρια Master! Πότε αγόρασες το 690 και ποσο καιρο σου πηρε μέχρι που να εντοπίσεις την αιτια;
    Πριν 1 μηνα περιπου. Το προβλημα με ταλαιπωρησε για περισσοτερο απο μια εβδομαδα μονο και μονο γιατι δεν το παρουσιαζε ποτε αμεσως. Χρειαζοταν να γραψει χλμ να ζεσταθει και να ταρακουνηθει αρκετα απο οτι διαπιστωσα για να το παρουσιασει. Τελος καλο ολα καλα και μια ακομα δυσκολη βλαβη στην καριερα μου.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ktm 690 Sm
    από nikostz9 στο forum KTM
    Απαντήσεις: 186
    Τελευταίο μήνυμα: 04/07/2014, 09:14
  2. Husqvarna Sm610 VS. KTM 690 poio?
    από SwAToNeR στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 50
    Τελευταίο μήνυμα: 13/07/2011, 15:34
  3. KTM 690 Adventure
    από snowman στο forum KTM
    Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 14/10/2007, 15:04
  4. Ktm 690 Sm
    από dirtbird στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο μήνυμα: 14/07/2007, 19:43
  5. KTM 690 - Dakar 2007
    από motaba στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 08/03/2007, 09:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF