Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 28

Θέμα: 250 ή 600 μονοκυλινδρο

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    12/09/2016
    Μηνύματα
    26

    250 ή 600 μονοκυλινδρο

    Καλησπέρα σας επειδή συζητάω με φίλους για το τι μηχανή να πάρω αλλά από γνώσεις δεν έχουν παρά μόνο σε αμάξια ρωτάω εσάς
    Σκέφτομαι να πάω σε κάποιο 250 όπως χρ250 για οικονομικούς λόγους αντί για χτ600 απλά σκέφτομαι ότι θα το βαρέθηκα το 250 γρήγορα σαν το παπί και θα ψάχνω να το δώσω... Εσείς τι λέτε υπάρχει μεγάλο χάσμα δύναμης ενδιάμεσα σε αυτά τα κυβικά ? Είμαι 1.90 95 κιλά ευχαριστώ για τις απαντήσεις και συγνώμη που άνοιξα ξανά θέμα ενώ πριν λίγο καιρό είχα ξαναγράψει

  2. #2
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Ποια θα ειναι η χρηση του μηχανακίου και ποιο ειναι το μπατζετ σου;;

    Αναμεσα στα δυο που αναφερεις παντως, το ΧΤ600 θα σε καλυψει πολυ περισσοτερο με ελαχιστα επιπλεον εξοδα.
    MADE IN JAPAN 日本製

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της lmb990
    Εγγραφή
    09/07/2015
    Μηνύματα
    335
    αμα το θες για χωμα πας σε 250.. αμα θες για ασφαλτο-πολη δεν εχεις θεμα αλλα για να μην βαρεθεις παρε 600...
    ΛΑΜΠΡΟΣ - lmb990 990ADV!!!!!!!!!!!

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.566
    +1 στους απο πάνω αλλα μήν παρεις κανένα απο τα δυο. Βρες λεφτα κάποια στιγμη να παρεις μηχανη αυτης της χιλιετιας

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    12/09/2016
    Μηνύματα
    26
    Σκεφτόμουν να δώσω το παπί και 500€ κάπου εκεί τελοσπαντων. Σκέφτομαι όμως μετά το χρ θα μπορώ να το δώσω εύκολα η δεν θα βρίσκω να το δώσω επειδή είναι παλιό (πιο μεγάλο σε ηλικία και από εμένα )

  6. #6
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    12/09/2016
    Μηνύματα
    26
    Επίσης ενδιαφέρομαι για sm που χτ βρίσκεις έτοιμα ενώ το χρ ζάντες κτλ θα τα βάλω εγώ

  7. #7
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    12/09/2016
    Μηνύματα
    26
    Χρήση τώρα πόλη και έξω εθνική μια 100στη χιλιόμετρα δρόμο για βόλτα και μπολικο επαρχίας δίκτυο

  8. #8
    ΜΑΥΡΟΣ ΙΠΠΟΤΗΣ Το avatar του/της DAYMAN
    Εγγραφή
    19/08/2008
    Μηνύματα
    1.478
    παρακαλω μην αναφερετε τα κωδικα ψηφια ΧΤ! Πιπερι.
    παρε το ΧΤ να κανεις την δουλεια σου (καλο για τον σωματότυπο σου) με πληθωρα ανταλλακτικων στα μεταχειρισμενα,το μαστορευεις και μονος σου και θα αποκτησεις την σχετικη οδηγικη εμπειρια.

  9. #9
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    12/09/2016
    Μηνύματα
    26
    Σε κατανάλωση πόση διαφορά παίζει ?

  10. #10
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    12/09/2016
    Μηνύματα
    26
    Όσο για σωματοτυπο το XR το κόβω μικρό πάνω μου... Επίσης για χώμα λίγο απλά θα πατάω σε βατο χωματοδρομο για να πάω στις ελιές

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Το βαρος και το υψος ειναι μεν κριτηρια,αλλα πολλες φορες η ηλικια ειναι αυτη που παιζει πολυ σημαντικο ρολο.

    Ποσο χρονων εισαι?

  12. #12
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    12/09/2016
    Μηνύματα
    26
    21 με δίπλωμα μέχρι 47 ίππους

  13. #13
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    επειδη τα ειχα και τα δυο με ιδιες διαστασεις με σενα

    για τη χρηση που θες παρε χτ, γενικα το χρ δε θα σου φανει ''λιγο'' γιατι το νοημα του δεν ειναι το γκαζι αλλα η αναλαφρη αισθηση που σου δινει...επισης ειναι πολυ διασκεδαστικο μηχανακι, γενικα δε γινεται να το βαρεθεις...καλα γινεται αλλα παντα θα εχει χαβαλε

    αμα θες να κανεις στοιχειωδως καποια χλμ και να μη βλασφημας, πας σε χτ, το χρ δεν εχει σελα...ανετη σελα ανετο μηχανακι ροπουλα για να πας δικαβαλα ανετος...επισης θα βρεις σιγουρα χτ σε καλυτερη κατασταση πιο ευκολα απο χρ...

    απο καταναλωση καινε λιγο τωρα ακριβως δε μπορω να σου πω, οταν τα ειχα εγω δε μας ενοιαζε η βενζινη...ισως το χρ καιει λιγο περισσοτερο λογω του οτι το πας τερμα πιο συχνα...σιγουρα ομως η αυτονομια του ειναι πολυ μιρκοτερη μη το ξεχνας αυτο, το μηχανακι ειναι εντουρακι κανονικο

    γενικα κοιτα στα μεγαλα μονοκυλιδρα αμα θες να βρεις πολυχρηστικο μηχανακι σε χαμηλη τιμη, δες και στα υπολοιπα τυπου ντομινατορ κλρ freewind κλπ

  14. #14
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    12/09/2016
    Μηνύματα
    26
    Να πω την αμαρτία μου το freewind μου αρέσει αλλά το XT είναι πιο αλητεία αν είναι και κοντά η κατανάλωση τότε πάμε σε XT γιατί είναι και πιο στα γούστα μου ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις επίσης παιδιά να ρωτήσω κάτι υπάρχουν πολιτισμενα λάστιχα δλδ στρεετ για τις ζάντες του XT ή πάω για μοταρντ?

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από everydayslavext Προβολή μηνύματος
    21 με δίπλωμα μέχρι 47 ίππους
    Kατω απο αλλες συνθηκες θα σου ελεγα 250.Τωρα το freewind νομιζω ειναι μια καλη λυση.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. cbr 600 fairings σε cbr 250 mc22
    από stratos93 στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 04/10/2012, 15:52
  2. 250 ή 600 απ' ευθείας?
    από vamei στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 10/10/2008, 09:28

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF