Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 13 από 13

Θέμα: Αδειασμα σαλιγκαριου

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/09/2016
    Μηνύματα
    29

    Αδειασμα σαλιγκαριου

    Έχω ένα dt125 αν αδειασω το σαλιγκάρι της εξάτμισης θα έχει καμία διαφορά στην επίδοση η μόνο θόρυβο θα κάνει ??

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/05/2010
    Μηνύματα
    223
    Αν θες επιδοσεις μαλλον θα πρεπει να πας σε αλλο μηχανακι. Πειραζοντας την εξατμιση θα σπασεις τα νευρα των γυρω και δεν θα παρεις επιδοσεις. Μαλλον θα τις μειωσεις και αλλο.

  3. #3
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.097
    Το δικό σου αν δε κάνω λάθος του '89 δε είπε οτι ειναι; Εαν ναι δεν εχει κόφτη εκει μεσα, μη το πειράξεις ειναι πολυ σημαντικός ο σαλιγκάρος στα δίχρονα

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Σπάστονα...
    Έτσι κι αλλιός κηδεία πας αν μη τι άλλο θα σ ακούνε και οι άλλοι.
    Το μοιρολόι δηλαδή...



    υγ
    Έχω μια απορία όμως....
    Πέραν το ότι αυτό που θες να κάνεις απαγορεύεται και μπορεί και να σε γράψουν (μπορεί και όχι)
    Τους γύρω σου δεν τους σκέφτεσαι καθόλου?
    Δεν σου περνάει από το μυαλό ότι υπάρχουν άνθρωποι που δεν αντέχουν πχ το θόρυβο ή κάνουν κάποια σημαντική δουλειά που απαιτεί συγκέντρωση?
    Και μεταξύ μας τι ακριβώς θα ήθελες να συμβεί, ιδανικά μιλώντας, στο μηχανάκι σου από τη μετατροπή αυτή?
    Τα 15 άλογα να γίνουν 16?
    Από περιέργεια ρωτάω....
    ανανήψαντας

  5. #5
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Παναγιώτης Χ. Προβολή μηνύματος
    Έχω ένα dt125 αν αδειασω το σαλιγκάρι της εξάτμισης θα έχει καμία διαφορά στην επίδοση η μόνο θόρυβο θα κάνει ??

    Ας απαντηθεί κι η ερώτηση. Ναι, μόνο θόρυβο θα κάνει.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  6. #6
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.097
    Το μοτερ αυτο έβγαζε 33 στα tzr125, 27 στο tdr125, 25 στα πρώτα ypbs dt, 22 έως το '95 και 15 απο εκει και έως '07
    Υπαρχουν κοφτές σε διαφορα σημεία για να περιορίσουν τους ρύπους και να το κανουν πιο ομαλό και πολιτισμένο
    Ο φίλος την ψάχνει για να δει εαν εχει περιορισμό στον σαλιγκάρο, νομιζω οτι τα μοντέλα '89 δεν ειχαν κανενα

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093

  8. #8
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.440
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Παναγιώτης Χ. Προβολή μηνύματος
    Έχω ένα dt125 αν αδειασω το σαλιγκάρι της εξάτμισης θα έχει καμία διαφορά στην επίδοση η μόνο θόρυβο θα κάνει ??


    ...και τα ελατήρια.......................
    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

  9. #9
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/09/2016
    Μηνύματα
    29
    Προς θεού παιδιά το μηχανάκι δεν κυκλοφορεί στον δρόμο είναι μόνο για χρήση enduro δεν με έχει αφήσει πουθενά απλά έψαχνα κάτι για να κάνω πιο χαλαρες τις αναβασεις μην είμαι όλο πρώτη Δευτέρα άλλαξα μπροστά γρανάζι να έχει λίγο ροπες και έψαχνα κάτι για λίγο παραπάνω εννοείται πως δεν κυκλοφορεί σε δρόμους!!

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.079
    Ο σαλίγκαρος, εννοείς τον θάλαμο διαστολής έτσι; Όχι το τελικό, σωστά;

    Η ερώτησή σου, μάλλον δεν έχει νόημα, γιατί ο σαλίγκαρος, έτσι κι αλλοιώς -συνήθως- άδειος είναι.

    Το τελικό έχει διαφράγματα και πράγματα να αδειάσεις. Αν το αδειάσεις, θα κάνεις θόρυβο, και αν δεν παίξεις με τροφοδοσία ανάλογα περισσότερης βενζίνης (που θα ζητήσει το μοτέρ λόγω του ότι στα δίχρονα η εξάτμιση παίζει πολύ μεγάλο ρόλο στον χρονισμό και στην ροή του καυσίμου), εκτός που θα κάνεις φασαρία, θα στεγνώσει το μοτέρ, δεν θα δουλεύει σωστά, και ενδεχομένως να λιώσεις πιστόνι πολύ γρήγορα.

    Η σωστή μετατροπή είναι, άλλος σαλίγκαρος, με άλλους όγκους μελετημένος για απόδοση, αγωνιστικό τελικό ΚΑΙ ζιγκλέρωμα στο carb να δουλεύει σωστά και με ασφάλεια για το μοτέρ.

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    +1000.

  12. #12
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/09/2016
    Μηνύματα
    29
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Ο σαλίγκαρος, εννοείς τον θάλαμο διαστολής έτσι; Όχι το τελικό, σωστά;

    Η ερώτησή σου, μάλλον δεν έχει νόημα, γιατί ο σαλίγκαρος, έτσι κι αλλοιώς -συνήθως- άδειος είναι.

    Το τελικό έχει διαφράγματα και πράγματα να αδειάσεις. Αν το αδειάσεις, θα κάνεις θόρυβο, και αν δεν παίξεις με τροφοδοσία ανάλογα περισσότερης βενζίνης (που θα ζητήσει το μοτέρ λόγω του ότι στα δίχρονα η εξάτμιση παίζει πολύ μεγάλο ρόλο στον χρονισμό και στην ροή του καυσίμου), εκτός που θα κάνεις φασαρία, θα στεγνώσει το μοτέρ, δεν θα δουλεύει σωστά, και ενδεχομένως να λιώσεις πιστόνι πολύ γρήγορα.

    Η σωστή μετατροπή είναι, άλλος σαλίγκαρος, με άλλους όγκους μελετημένος για απόδοση, αγωνιστικό τελικό ΚΑΙ ζιγκλέρωμα στο carb να δουλεύει σωστά και με ασφάλεια για το μοτέρ.
    Ζηγκλερομα έχει γίνει απλά επειδή έχει την εξάτμιση από τσ αριστερά δεν μπόρεσα να βρω σαλιγκάρι (θάλαμο διαστολής) γνωρίζεται που θα μπορούσα να βρω ???

  13. #13
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Παναγιώτης Χ. Προβολή μηνύματος
    είναι μόνο για χρήση enduro .. απλά έψαχνα κάτι για να κάνω πιο χαλαρες τις αναβασεις μην είμαι όλο πρώτη Δευτέρα ..
    <off topic ON>
    Μη τρελαινεσαι γιατί κι εμείς που εχουμε τα τριπλασια αλογα και τετραπλασια ροπή πάλι γκαστρώνουμε γαϊδούρα στην ανηφόρα...
    <off topic OFF>
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF