Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 33

Θέμα: χανω το φρενο μετα απο παρατεταμενη πιεση...

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της alfa156
    Εγγραφή
    06/06/2004
    Μηνύματα
    180

    χανω το φρενο μετα απο παρατεταμενη πιεση...

    ρε παιδια εχω ενα πορβληαμ εδω και πολυ καιρο.
    εχω ενα yamaha r1 tou 03 το πηρα με 2400 κμ ,οταν λοιπον φρεναρω δυνατα απο τα 150-170 4-5 φορες συνεχομενα,αυξανεται η διαδρομη του φρενου κατα το ιμηση!
    δηλαδη εκει που η μανετα πιανει στα 2 εκατοστα για να αρχισει να φρεναρει,μετα απο πιεση θελει 4-5 εκατοστα για να αρισει παλι να φρεναρει...
    εχω αλλαξει τακακια,υγραφρενων,εχω βαλει σωληνακια υψηλης πιεσεως αλλα το προβλημα εξακολυθει να υπαρχει.εχει παθει κανεις κατιπαρομοιο?
    οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται

  2. #2
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Για κάποιο λόγο θερμαίνεται και βράζει το υγρό των φρένων. Τα τακάκια σου έχουν θερμογέφυρα πίσω από το υλικό τριβής τους? Τι υγρά φρένων βαζεις?

  3. #3
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809

    Re: χανω το φρενο μετα απο παρατεταμενη πιεση...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από alfa156
    ρε παιδια εχω ενα πορβληαμ εδω και πολυ καιρο.
    εχω ενα yamaha r1 tou 03 το πηρα με 2400 κμ ,οταν λοιπον φρεναρω δυνατα απο τα 150-170 4-5 φορες συνεχομενα,αυξανεται η διαδρομη του φρενου κατα το ιμηση!
    δηλαδη εκει που η μανετα πιανει στα 2 εκατοστα για να αρχισει να φρεναρει,μετα απο πιεση θελει 4-5 εκατοστα για να αρισει παλι να φρεναρει...
    εχω αλλαξει τακακια,υγραφρενων,εχω βαλει σωληνακια υψηλης πιεσεως αλλα το προβλημα εξακολυθει να υπαρχει.εχει παθει κανεις κατιπαρομοιο?


    δε δοκιμαζεις να κανεις μια εξαερωση?

    μαλλον γι'αυτο εχεις προβλημα...

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της alfa156
    Εγγραφή
    06/06/2004
    Μηνύματα
    180
    εξαερωσεις εχω κανει απειρες,εχω δοκιμασει με μοτυλ 5,1 υγρα,οπως κια με τα γνησια της γιαμαχα...ενοητε υπαρχει και η θερμογεφυρα πισω απο τα τακακια,και ενοητε οτι τα τακακια ειναι γνησια...οπως και τα προηγουμε πριν τα λλαξω που ηταν τα αργοστασιακα...
    το μονο που μου περνει απο το μυαλο ειναι τα τσιμουχακια που βρισκονται στα κυλινδρακια οπως και στην τρομπα...δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο...
    οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται

  5. #5
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alfa156
    εξαερωσεις εχω κανει απειρες,εχω δοκιμασει με μοτυλ 5,1 υγρα,οπως κια με τα γνησια της γιαμαχα...ενοητε υπαρχει και η θερμογεφυρα πισω απο τα τακακια,και ενοητε οτι τα τακακια ειναι γνησια...οπως και τα προηγουμε πριν τα λλαξω που ηταν τα αργοστασιακα...
    το μονο που μου περνει απο το μυαλο ειναι τα τσιμουχακια που βρισκονται στα κυλινδρακια οπως και στην τρομπα...δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο...




    τις εξαερωσεις τις κανεις μονος σου?


    γιατι θελουν μια σχετικη προσοχη μη μπει αερας μεσα κατα τη διαδικασια της εξαερωσης...

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της alfa156
    Εγγραφή
    06/06/2004
    Μηνύματα
    180
    ειναι απο τα λιγα πραγμα που ξερω να κανω καλα πανω στο μηχανακι...10 χρονια μονος μου τις κανω..μονο οταν εβαλα σωληνακια υψηλης πιεσης μου την εκαναν στο συνεργειο...καμια απολυτως διαφορα στην αποδοση..
    οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται

  7. #7
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αυτο που περιγραφεις παντως ειναι σα να υπαρχει υγρασια στα φρενα...



    Δε δοκιμαζεις να αλλαξεις τα υγρα ξανα?

    Φτηνα ειναι ετσι κι αλλιως, αν δεν εχεις τι να κανεις κανε ενα κοπο...

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της alfa156
    Εγγραφή
    06/06/2004
    Μηνύματα
    180
    τα εχω αλλαξει 5 φορες συνολικα μεσα σε 20000κμ...επειδη το μηχανακι ηταν σε ακινησια 3 χρονια πιθανον να εχουν παθει ζημεια οι τσμουχες...ειναι το υπαριθμον ενα υποπτο αυτη την στιγμη...δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο..
    οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται

  9. #9
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alfa156
    τα εχω αλλαξει 5 φορες συνολικα μεσα σε 20000κμ...επειδη το μηχανακι ηταν σε ακινησια 3 χρονια πιθανον να εχουν παθει ζημεια οι τσμουχες...ειναι το υπαριθμον ενα υποπτο αυτη την στιγμη...δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο..


    ναι αλλα αν εχουν παθει ζημια οι τσιμουχες(των εμββολων εννοεις φανταζομαι) δε θα πρεπει να χανει υγρα απο κει ?


    λοιπον αν εχεις χρονο βγαλε τα φρενα και βγαλε και τα εμβολακια να δεις μηπως θελουν καθαρισμα, κανε και ελεγχο στις τσιμουχες αν και δεν πιστευω πως εκει ειναι το προβλημα...

    προσοχη οταν πας να ξαναβαλεις τα εμβολακια πρωτα θα τα βαλεις μεσα στη δαγκανα και μετα τις τσιμουχες γιατι θα τις κοψεις αν πας να τα τοποθετησεις αναποδα...

  10. #10
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    20/10/2006
    Μηνύματα
    29
    μην βαζεις 5.1 υγρα.

    ειναι αγωνιστικα και θελουν πιο συχνα αλλαγη απο τα dot 4.

    βαλε οτι σου λεει ο κατασκευαστης και μετα κοιταξε οτι αλλο πρεπει.

  11. #11
    Βάλε υγρά φρένων που προτείνει ο κατασκευαστής.
    Τα 5.1 είναι νομίζω σιλικονούχα.

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της alfa156
    Εγγραφή
    06/06/2004
    Μηνύματα
    180
    τα τελευταια που μπηκαν ειναι valvoline dot 4 και μου τα εβαλε ο συνεργας..
    μετα την τοποθετηση των σωληνακιων υψηλης
    οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται

  13. #13
    εντοσθια τρομπας...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DrIoannis
    Εγγραφή
    28/07/2005
    Μηνύματα
    1.795
    Λογικά αν ήταν εντόσθια τρόμπας θα το έκανε και κρύο(εκτός και αν περνάει αέρας απο την τρόμπα,αλλά θα έχανε υγρά).Προσωπικά μου φαίνεται θέλει καλή εξαέρωση.

  15. #15
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tyfeonas
    μην βαζεις 5.1 υγρα.

    ειναι αγωνιστικα και θελουν πιο συχνα αλλαγη απο τα dot 4.

    βαλε οτι σου λεει ο κατασκευαστης και μετα κοιταξε οτι αλλο πρεπει.
    Τα 5.1 είναι για κανονική χρήση και μάλιστα είναι για σκληρή χρήση και πολύ καλύτερα από τα 4.

    Τα 5.2 είναι για αγωνιστική χρήση.

    Μην μπερδεύεστε

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απορία για το κράνος μετά από πέσιμο
    από Sheva στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 17/03/2013, 19:40
  2. Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 01/05/2007, 12:46
  3. Απαντήσεις: 46
    Τελευταίο μήνυμα: 24/10/2005, 16:47
  4. Τα Ζώδια και τι λένε μετά από το sex!!!!!!!
    από free rider στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 15/07/2005, 22:01
  5. Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 18/04/2005, 11:42

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF