Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 27

Θέμα: δισκόπλακες για ZR7

  1. #1

    δισκόπλακες για ZR7

    Καλησπέρα.
    Σήμερα στο ΚΤΕΟ μου είπαν ότι πρέπει να αλλάξω επειγόντως δισκόπλακες στο Kawa ZR7.
    Μπροστά φοράει δύο δίσκους διαμέτρου 300 mm, πάχους 4,3-4,5 mm και πίσω ένα δίσκο διαμέτρου 240 mm, πάχους 5,8-6,0 mm.
    Τι θα προτείνατε ως αξιοπρεπή λύση, χωρίς να ξεφεύγει σε τιμή;

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.886
    δες στο μανουαλ στα ποσα mm ειναι το οριο φθορας τους και θα ξερεις αν θελουν αλλαγη. στα κτεο εχει τυχει να μην μπορουν να ξεχωρίσουν διχρονο με τετραχρονο.

  3. #3
    Δεν είναι θέμα φθοράς. Είναι στραβοί!

  4. #4
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Konstantinos Προβολή μηνύματος
    Δεν είναι θέμα φθοράς. Είναι στραβοί!
    Κτεο πέρασες ή σε κόψανε και θα ξαναπάς με καινούργιους δίσκους;

  5. #5
    Με πέρασαν αν και κανονικά θα έπρεπε να με κόψουν.
    Αλλά ιδιωτικό ΚΤΕΟ είναι, σου λέει αν τον κόψω θα παει στο διπλανό.
    Πάντως το παιδί που έκανε τον έλεγχο ήταν πολύ εντάξει.
    Μου εξήγησε, ως μοτοσυκλετιστής κι όχι ως ελεγκτής, ότι η μοτοσυκλέτα είναι επικίνδυνη στο φρενάρισμα.

  6. #6
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Konstantinos Προβολή μηνύματος
    Μου εξήγησε, ως μοτοσικλετιστής κι όχι ως ελεγκτής, ότι η μοτοσυκλέτα είναι επικίνδυνη στο φρενάρισμα.
    Αυτό το επικίνδυνη στο φρενάρισμα..Εσύ το καταλαβαίνεις στον δρόμο και στον τρόπο που συμπεριφέρεται η μηχανή;
    Λύσεις πάντως υπάρχουν και δεν μιλάω για μεταχειρισμένους δίσκους,αυτό το να μην ξεφεύγει σε τιμή είναι ένα θέμα.

  7. #7
    Είχα παρατηρήσει έναν ανεπαίσθητο κραδασμό όταν πατούσα μπροστινό φρένο, αλλά αν δεν μου το λέγανε στο ΚΤΕΟ δεν θα ανησυχούσα τόσο. Ξέρεις πώς είναι, όταν το πρόβλημα έρχεται σταδιακά το συνηθίζεις και τελικά δεν δίνεις πολλή σημασία. ΆΛλωστε δεν πάω ιδιαίτερα γρήγορα ώστε το πρόβλημα να φανεί περισσότερο.
    Για μεταχειρισμένους δίσκους δεν το συζητάω ούτε εγώ.
    Έχω ήδη μία τιμή για δίσκους X-GEAR: 230€ το εμπρός ζεύγος, 53€ ο πίσω. Σύνολο: 283€.
    Τι λέει αυτή η μάρκα;

  8. #8
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Konstantinos Προβολή μηνύματος
    Είχα παρατηρήσει έναν ανεπαίσθητο κραδασμό όταν πατούσα μπροστινό φρένο, αλλά αν δεν μου το λέγανε στο ΚΤΕΟ δεν θα ανησυχούσα τόσο. Ξέρεις πώς είναι, όταν το πρόβλημα έρχεται σταδιακά το συνηθίζεις και τελικά δεν δίνεις πολλή σημασία. ΆΛλωστε δεν πάω ιδιαίτερα γρήγορα ώστε το πρόβλημα να φανεί περισσότερο.
    Για μεταχειρισμένους δίσκους δεν το συζητάω ούτε εγώ.
    Έχω ήδη μία τιμή για δίσκους X-GEAR: 230€ το εμπρός ζεύγος, 53€ ο πίσω. Σύνολο: 283€.
    Τι λέει αυτή η μάρκα;
    Εγώ θα προτιμούσα καλούς μεταχειρισμένους original απο τους X gear που είναι κινέζικοι.
    Μπορείς να βρείς εύκολα αφού είναι ίδιοι με του πρώτου Z750.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #9
    Δεν θα' θελα να βάλω μεταχειρισμένες δισκόπλακες.
    Προτιμώ κάποιες καινούριες αξιοπρεπείς aftermarket.
    Πάντως οι καινούριες original είναι φωτιά: 2x300€ οι εμπρός, 180€ η πίσω. Σύνολο: 780€!

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tycho Moon
    Εγγραφή
    13/11/2014
    Μηνύματα
    398
    Συμφωνώ με τον σαπίλα και να συμπληρώσω ότι πρέπει να συνυπολογίσεις και το κόστος για αλλαγή τακακιών - ειδικά στην περίπτωση που βάλεις καινούργιους δίσκους (είτε κινέζικους, είτε γνήσιους, είτε οποιουσδήποτε).

    Εφ' όσον οι δίσκοι είναι στραβοί, τότε και τα τακάκια είναι ανομοιόμορφα φαγωμένα και δεν είναι και ότι καλύτερο να στρώνεις καινούργιους δίσκους με τέτοια τακάκια..
    Ἀπὸ τὸ πάρκο στὴ Μυροβόλο τὸ μηχανάκι ἀστράφτει στὸν ἥλιο,
    ἀντανακλᾶ τὸ χαμόγελό σου καὶ μὲ διαλύει στὸ φῶς.

  11. #11
    Εννοείται ότι θα αλλαχτούν και τα τακάκια...

  12. #12
    Τιμή για NG: 2x170€ οι εμπρός, 95€ η πίσω. Σύνολο: 435€.

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tycho Moon
    Εγγραφή
    13/11/2014
    Μηνύματα
    398
    Ἀπὸ τὸ πάρκο στὴ Μυροβόλο τὸ μηχανάκι ἀστράφτει στὸν ἥλιο,
    ἀντανακλᾶ τὸ χαμόγελό σου καὶ μὲ διαλύει στὸ φῶς.

  14. #14
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Eγω θα πηγαινα σε κατι επωνυμο

    Αν οχι μαμα και brembo κλπ

    κατι σε Braking τουλαχιστον...

    Κινα στα φρενα....ΔΕΝ....

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της leftos
    Εγγραφή
    02/08/2010
    Μηνύματα
    597
    Εχεις κανει αλλαγη υγρων φρενων και εξαερωση τα τελευταια 2 χρονια;
    Αν οχι κανε πρωτα και βλεπεις μετα.
    Αν ειναι ανεπαισθητο ειδικα απο παρατεταμενο φρεναρισμα απο πολλα χλμ. μπορεις να το αφησεις και ετσι μεχρι να ερθει οριο για αλλαγη αν μπορεις μετρα με παχυμετρο ποσο εχεις ακομα.
    Αλλιως περιμενε να τελειωσουν τα τακακια τουλαχιστον μην πανε χαμενα.
    Για δισκοπλακες μπορεις να παρεις και απο εδω
    http://www.tsubossbrakeracing.com/site/
    Ειναι πιο οικονομικες και απο κινεζικες εγω οσους γνωστους εχω και φορανε δεν εχουν θεμα αλλα γενικα εχουν ακουστει και κακα λογια...
    Ενα τηλεφωνο δεν εβλαψε ποτε.
    LIVE FREEEEE!!!!!

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. δισκόπλακες για XX
    από CyBeRseXX στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 05/01/2007, 10:10
  2. Viper δισκοπλακες για ΧΧ?
    από CyBeRseXX στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 08/11/2006, 08:39
  3. Δισκόπλακες για το ΧΧ...
    από Stomu Yamashta στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 23/02/2006, 18:48

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF