Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 12 από 12

Θέμα: Tiger 800XC - Hyperpro Progressive - Short Clutch/Brake Levers

  1. #1
    Μέλος Το avatar του/της giannis1070
    Εγγραφή
    14/12/2013
    Μηνύματα
    74

    Tiger 800XC - Hyperpro Progressive - Short Clutch/Brake Levers

    Καλησπέρα στην παρέα.

    Όντας νέος στο χώμα και στην όρθια οδήγηση, θέλω να κάνω 2 ερωτήσεις:

    α) Είδα στο ebay αυτά τα ελατήρια μπροστινού συστήματος, τα οποία είναι "προοδευτικά" και απ'ότι διάβασα εδώ μέσα, σημαίνει πως όσο βυθίζεται το ελατήριο, τόσο σκληραίνει, δεδομένου ότι οι σπείρες του πυκνώνουν προοδευτικά κατά το μήκος του.

    Θέλω να ρωτήσω λοιπόν, εάν η τοποθέτησή τους θα βελτιώσει την αίσθηση / πληροφόρηση του μπροστινού συστήματος σε οδήγηση εκτός δρόμου αφενός, και αφετέρου εάν εγώ όντας νέος, θα μπορέσω να αντιληφθώ τη διαφορά.

    Να πω εδώ πως η εμπειρία μου στο χώμα περιλαμβάνει μερικές 10άδες χλμ σε στεγνούς δασικούς χωματόδρομους (ποτέ λάσπη) και πάντα συντηριτική οδήγηση λόγω απειρίας και απουσίας προστατευτικού εξοπλισμού από τη μηχανή. Πληροφοριακά, τα λάστιχά μου είναι τα Mitas E07 (εάν αυτό βοηθάει).

    β) 'Ενα δεύτερο ερώτημα, είναι εάν έχει χρησιμοποιήσει κάποιος από εσάς κοντές μανέτες φρένου και συμπλέκτη, όπως π.χ αυτές.

    Ρωτάω, γιατί προσωπικά όταν αλλάζω ταχύτητες, χρησιμοποιώ τα δύο δάχτυλα (δείκτης - μέσος) στη μανέτα, αλλά διαπιστώνω ότι το εξωτερικό μέρος της μανέτας, στοπάρει στα ακριανά δάχτυλά μου με αποτέλεσμα να νιώθω πως δεν απομονώνει εντελώς ο συμπλέκτης όταν τον πατάω (κοπανάνε ελαφρώς και οι ταχύτητες).

    Πιστεύω ότι η κοντή μανέτα θα εξαλείψει αυτό το πρόβλημα και θα μπορώ να πατάω τον συμπλέκτη καλύτερα με τα δύο δάχτυλα, πόσο μάλλον οι αλλαγές στην όρθια οδήγηση που πρέπει να κρατάς και το τιμόνι καλύτερα.

    Ελπίζω να έγινα κατανοητός.

    Ευχαριστώ.

    ΥΓ1. Ξέρω ότι έχει ξανατεθεί το θέμα εδώ, αλλά ομολογώ ότι δεν έβγαλα άκρη γιατί οι απόψεις είναι διαφορετικές.

    ΥΓ2. 'Εχω θέσει το θέμα και σε αδελφό forum, το θέτω και εδώ γιατί θέλω να ακούσω όσο περισσότερες απόψεις μπορώ.

  2. #2
    Για τις κοντές να σου πω μόνο, επίσης δική μου προτίμηση για τους ίδιους λόγους. Προσοχή μόνο στις φτηνές από Κίνα, χαλάνε την αίσθηση στο φρένο, πιθανότατα λόγω "περίεργου" μοχλισμού (δεν ξέρω και δεν έχω την γνώση να στο πω πιο επιστημονικά). Τουλάχιστον αυτό καταλάβαμε σε δύο μηχανάκια που τις πήραμε, εγώ τις κράτησα γιατί με βόλευαν οι κοντές. Εναλλακτικά σκεφτόμουν να πάρω "μαμά" και να τις κόψω με τροχό αλλά δεν θα ήταν ωραίες.

  3. #3
    οι κοντες ισως βοηθησουν.
    παντως,στην ορθια θεση οδηγησης , βοηθαει πολυ να στριψεις τις μανετες λιγο προς τα κατω . ειναι λιγο μπελας το βιδωνε - ξεβιδωνε αλλα εχει πολυ καλη αισθηση.

  4. #4
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Η όρθια θέση οδήγησης "απαιτεί" αν μπορώ να το πω αυτό την αλλαγή θέσεων στις μανέτες και ειδικά του συμπλέκτη. Θα πρέπει να τις στρίψεις προς τα κάτω. Τώρα για τις μισές μανέτες δεν ξέρω να σου πω αλλά πολλές φορές στο χώμα χρειάζεσαι όλο το διαθέσιμο μήκος της μανέτας καθώς τα χέρια σου ίσως χρειαστεί να τα κινήσεις πάνω στα γκρίπ για πολλούς λόγους
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  5. #5
    Μέλος Το avatar του/της giannis1070
    Εγγραφή
    14/12/2013
    Μηνύματα
    74
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vaska Προβολή μηνύματος
    πολλές φορές στο χώμα χρειάζεσαι όλο το διαθέσιμο μήκος της μανέτας καθώς τα χέρια σου ίσως χρειαστεί να τα κινήσεις πάνω στα γκρίπ για πολλούς λόγους
    Ομολογώ ότι δε μου είχε περάσει καθόλου από το μυαλό αυτο.

  6. #6
    Μέλος Το avatar του/της giannis1070
    Εγγραφή
    14/12/2013
    Μηνύματα
    74
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Για τις κοντές να σου πω μόνο, επίσης δική μου προτίμηση για τους ίδιους λόγους. Προσοχή μόνο στις φτηνές από Κίνα, χαλάνε την αίσθηση στο φρένο, πιθανότατα λόγω "περίεργου" μοχλισμού (δεν ξέρω και δεν έχω την γνώση να στο πω πιο επιστημονικά). Τουλάχιστον αυτό καταλάβαμε σε δύο μηχανάκια που τις πήραμε, εγώ τις κράτησα γιατί με βόλευαν οι κοντές. Εναλλακτικά σκεφτόμουν να πάρω "μαμά" και να τις κόψω με τροχό αλλά δεν θα ήταν ωραίες.
    Σίγουρα εάν θα πάρω μανέτες, θα πάρω καλής ποιότητας. Σχετικά με τις κινέζικες (φτηνιάρικες) μήπως εννοείς ότι έχουν διαφορετική αίσθηση? Με τον καιρό δεν συνηθίζονται?

  7. #7
    Μέλος Το avatar του/της giannis1070
    Εγγραφή
    14/12/2013
    Μηνύματα
    74
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ggs Προβολή μηνύματος
    οι κοντες ισως βοηθησουν.
    παντως,στην ορθια θεση οδηγησης , βοηθαει πολυ να στριψεις τις μανετες λιγο προς τα κατω . ειναι λιγο μπελας το βιδωνε - ξεβιδωνε αλλα εχει πολυ καλη αισθηση.

    Δεν έχω γυρίσει τις μανέτες, αλλά σε μία λίγο πιο μακρυνή βόλτα από το συνηθισμένο, γύρισα όλο το τιμόνι προς τα πάνω και η αίσθηση ήταν άλλο μηχανάκι γιατί και γύρισαν οι μανέτες αλλά και ψήλωσε το τιμόνι.
    Εν τω μεταξύ, δε μπορώ να καταλάβω γιατί έκαναν το τιμόνι τόσο χαμηλό. Σκέψου ότι ήδη έχω βάλει αποστάτες 20mm οι οποίοι βελτίωσαν κάπως την κατάσταση αλλά και πάλι νιώθω ότι είναι χαμηλό.

    Αφού εξοικιωθώ παραπάνω με την όρθια οδήγηση, θα αλλάξω τιμόνι.

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Μπορείτε να έχετε τα καβαλέτα από τις μανέτες ελάχιστα χαλαρά στο τιμόνι, τόσο ώστε να μην πέφτουν οι μανέτες μόνες τους, αλλά να μπορείς να τις κατεβάσεις σπρώχνοντας με το χέρι.
    Έτσι τις ανεβάζετε και τις κατεβάζετε χωρίς εργαλεία, ακόμη και αρκετές φορές στη διάρκεια μιας βόλτας.

    (Κάποιοι βάζουν και λίγο τεφλόν ανάμεσα καβαλέτο και τιμόνι, εγώ δεν το έχω χρειαστεί.)

  9. #9
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Παιδιά μην "επενδύεται" χρήματα σε μανέτες, footrests ή ότι άλλο κινέζικης κατασκευής το οποίο έχει σχέση με την ασφάλεια σας. Αν θες φίλε μου κοντές μανέτες βάλε αλλά κάποιας αξιόπιστης εταιρίας.

  10. #10
    Μέλος Το avatar του/της giannis1070
    Εγγραφή
    14/12/2013
    Μηνύματα
    74
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lykourgi Προβολή μηνύματος
    Μπορείτε να έχετε τα καβαλέτα από τις μανέτες ελάχιστα χαλαρά στο τιμόνι, τόσο ώστε να μην πέφτουν οι μανέτες μόνες τους, αλλά να μπορείς να τις κατεβάσεις σπρώχνοντας με το χέρι.
    Έτσι τις ανεβάζετε και τις κατεβάζετε χωρίς εργαλεία, ακόμη και αρκετές φορές στη διάρκεια μιας βόλτας.

    (Κάποιοι βάζουν και λίγο τεφλόν ανάμεσα καβαλέτο και τιμόνι, εγώ δεν το έχω χρειαστεί.)
    Ωραίο κόλπο αυτό, δεδομένου ότι δε χαλαρώνει με τα κοπανήματα έτσι ώστε να σταματάς να σφίγγεις.

  11. #11
    Μέλος Το avatar του/της giannis1070
    Εγγραφή
    14/12/2013
    Μηνύματα
    74
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MikeG Προβολή μηνύματος
    Παιδιά μην "επενδύεται" χρήματα σε μανέτες, footrests ή ότι άλλο κινέζικης κατασκευής το οποίο έχει σχέση με την ασφάλεια σας. Αν θες φίλε μου κοντές μανέτες βάλε αλλά κάποιας αξιόπιστης εταιρίας.

    Συμφωνώ απόλυτα, γι αυτό και πιο πάνω λέω ότι εάν τις αλλάξω, θα βάλω καλής ποιότητας.

  12. #12
    Μέλος Το avatar του/της giannis1070
    Εγγραφή
    14/12/2013
    Μηνύματα
    74
    Τίποτα για τα ελατήρια ρε παιδιά?

Παρόμοια θέματα

  1. Brake lever guard
    από McTalas στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 15/01/2016, 13:27
  2. Ανάκληση Tiger 800XC
    από sniper στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 14/11/2011, 17:59
  3. Tiger 800/800xc
    από SUBMARINE στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 15/12/2010, 15:10
  4. Gnorizete gia tiger 955i?
    από solman στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 20/04/2004, 15:49
  5. για triumph tiger...
    από meatbeat στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 22/03/2004, 09:20

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF