Τις τελευταίες μέρες, όταν το βάζω μπροστά το πρωί, το ρελαντί μένει καρφωμένο στις 2000 στρ. ακόμα κι αφού ζεσταθεί το μηχανάκι.
Για να πέσουν στις νορμάλ 1200-1300 δεν αρκεί το πολύ καλό ζέσταμα, αλλά πρέπει να το πηγαίνεις και μαλλιοκούβαρα έχοντας διαρκώς ψηλές στροφές!
Το καλό ζέσταμα, πάει στο καλό, έχω υπομονή. Το μαλλιοκούβαρα όμως πρωί-πρωί το φοβάμαι.
Το μηχανάκι είναι CBR 600RR του 05. Τι μπορεί να φταίει; Το tps παίζει ρόλο; Αν ναι, δεν θα έπρεπε να το κάνει συνέχεια κι όχι μόνο όταν είναι κρύο;