Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 14 από 14

Θέμα: Πολύ ψηλό ρελαντί

  1. #1

    Πολύ ψηλό ρελαντί

    Τις τελευταίες μέρες, όταν το βάζω μπροστά το πρωί, το ρελαντί μένει καρφωμένο στις 2000 στρ. ακόμα κι αφού ζεσταθεί το μηχανάκι.

    Για να πέσουν στις νορμάλ 1200-1300 δεν αρκεί το πολύ καλό ζέσταμα, αλλά πρέπει να το πηγαίνεις και μαλλιοκούβαρα έχοντας διαρκώς ψηλές στροφές!

    Το καλό ζέσταμα, πάει στο καλό, έχω υπομονή. Το μαλλιοκούβαρα όμως πρωί-πρωί το φοβάμαι.

    Το μηχανάκι είναι CBR 600RR του 05. Τι μπορεί να φταίει; Το tps παίζει ρόλο; Αν ναι, δεν θα έπρεπε να το κάνει συνέχεια κι όχι μόνο όταν είναι κρύο;
    Think faster than you ride

  2. #2
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Καποιο θεμα υπαρχει με την Cold Idle Valve (η οπως αλλιως μπορει να λενε στη Honda,τη βαλβιδα κρυου ρελαντι),το αυτοματο τσοκ δηλαδη.

    Κοιταξε το αμεσα,γιατι με το ''καλο ζεσταμα'' που υποθετω οτι εννοεις στατικο,μεγαλυτερη ζημια κανεις.

  3. #3
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από yiannis172 Προβολή μηνύματος
    Καποιο θεμα υπαρχει με την Cold Idle Valve (η οπως αλλιως μπορει να λενε στη Honda,τη βαλβιδα κρυου ρελαντι),το αυτοματο τσοκ δηλαδη.

    Κοιταξε το αμεσα,γιατι με το ''καλο ζεσταμα'' που υποθετω οτι εννοεις στατικο,μεγαλυτερη ζημια κανεις.
    Όχι στατικό. Όση ώρα και να το αφήσεις δεν πέφτουν οι στροφές. Μόνο στον δρόμο και με ιδιαίτερα σβέλτη οδήγηση πέφτουν.

    Θα το κοιτάξω.
    Think faster than you ride

  4. #4
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Επισης κατι σχετικο που εχει τυχει σε μενα (στο αυτοκινητο) και μου φαινεται πιθανη εμπλοκη του TPS....
    Πολλες φορες κατα την πρωτη εκκινηση,οι στροφες πανε στις 2000 και σταθεροποιουνται...αυτο παρατηρησα οτι με μια κοφτη γκαζια σταματαγε και θελοντας να δω αν ηταν θεμα αποτομης αυξησης στροφων ή εντολης,εκανα το ιδιο αφου ειχα ξεκινησει με μια μεγαλη σχεση στο κιβωτιο,η οποια δε θα αφηνε να ανεβουν οι στροφες.
    Το αποτελεσμα ηταν ιδιο,οποτε συμπερανα οτι οι στροφες επεφταν οταν γινοταν ενα ποσοστο ανοιγματος της πεταλουδας και οχι απαραιτητα αποτομη αυξηση στροφων (δεν εχει ηλεκτρογκαζο το αμαξι μου).

  5. #5
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από yiannis172 Προβολή μηνύματος
    παρατηρησα οτι με μια κοφτη γκαζια σταματαγε
    Το δοκίμασα, δεν πιάνει.

    Μόνο με συνεχές άνοιγμα και φορτίο επανέρχεται.

    Διαβάζω πάντως ότι πολλά CBR το κάνουν κι έφταιγε σχεδόν πάντα η βαλβίδα αέρα (αυτό που έγραψες).
    Think faster than you ride

  6. #6
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Το είχε πάθει και το δικό μου, έστελνε το ρελαντί στις ...4000 και δεν έπεφτε με τίποτα

  7. #7
    Το χεις??το χωωω.. Το avatar του/της o teos
    Moderator
    Εγγραφή
    11/11/2009
    Μηνύματα
    3.662
    Mολις καθαρισα το φιλτρο του αερα και το πρωι μονο κραταει για 1 λεπτο στις 2000 και μετα πεφτει στις 1400..ανοιξε φιλτροκουτο ισως θελει καθαρισμα η φύσα η η ''βελονα'' του αισθητηρα..πριν το ανοιξω και καθαρισω δεν ανέβαινε στις 2000 ποτε το πρωι..αν το φιλτρο ειναι χαλια η θελει αντικατασταση ισως το επηρεάζει και για αυτο περνει σωστη ένδειξη αφου πας γρηγορα και τραβήξει αερα πολυ...λεω τωρα..επισης προβληματα τετοια εχω ακουσει αφου γινει καθαρισμα σε aftermarket φιλτρο και εχει παραπανίσιο λαδι παει πανω στη βελονα και δίνει λαθος ένδειξη...λεω τωρα..
    Throttle that mysterious friend of ours

  8. #8
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    Το επαθε προσφατα φιλος σε rr 08. Βαλβιδα ρελαντι. Αυτο το μοτερακι που κανει 160 ευρω.

  9. #9
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bladerunner Προβολή μηνύματος
    Μόνο στον δρόμο και με ιδιαίτερα σβέλτη οδήγηση πέφτουν.
    Αμα εισαι κουλάδι
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  10. #10
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Cpt. Haddock Προβολή μηνύματος
    Αμα εισαι κουλάδι
    Στρίψε σε στενό χωρίς καθόλου φρένο κινητήρα, και να επιταχύνει κιόλας το γαμίδι πριν την κορυφή!
    Think faster than you ride

  11. #11
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bladerunner Προβολή μηνύματος
    Στρίψε σε στενό χωρίς καθόλου φρένο κινητήρα, και να επιταχύνει κιόλας το γαμίδι πριν την κορυφή!
    Aδρεναλίνη τζάμπα!

    Μαλλον θα έχει πρόβλημα ο αισθητήρας θερμοκρασίας αέρα στην εισαγωγή. Αν το μπριζώσεις θα το έχει καταγράψει πιστεύω.
    Μακάρι να είναι αυτό, γιατί δεν είναι ακριβός.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  12. #12
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bladerunner Προβολή μηνύματος
    Στρίψε σε στενό χωρίς καθόλου φρένο κινητήρα, και να επιταχύνει κιόλας το γαμίδι πριν την κορυφή!
    Αυτά τραβάω κι εγώ με το μεγάλο και στρίβω συμπλεκταριστός...
    Τα μούτρα μου να δώ πότε θα τα φάω

  13. #13
    Νεότερα:

    Το μηχανάκι έχει ψιλο-στρώσει. Συνεχίζει μεν να μην πέφτει το ρελαντί χωρίς φορτίο, αλλά αν το κυνηγήσεις μέχρι να ανεβάσει 75-80°C στρώνει αμέσως.
    Όταν μάθω ακριβώς τι φταίει (και το διορθώσω), θα ενημερώσω.

    (Για να "στρώνει" μόνο του, ή τυχαίο είναι ή για φίλτρο μου κάνει)
    Think faster than you ride

  14. #14
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Εκτός και αν έχει maf sensor.
    Ίσως οφείλεται και εκεί.
    Παρόμοιο πρόβλημα μου έκανε το SUBARU.
    Αν και είναι στα όρια της αλλαγής 150κ λέει και έχω 140.
    Τον έβγαλα τον καθάρισμα με καθαριστικό επαφών χωρίς λάδι και έστρωσε.

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 14/03/2010, 08:37
  2. GALOP: Πιο Avatar σας αρέσει πιο πολύ?
    από SeNNinhA στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 44
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2006, 18:38
  3. Μια πολύ καλή ιδέα...
    από VaSsiLaKos στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2003, 09:09
  4. Παρα Πολυ Καλο
    από stefanos στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2003, 21:09
  5. Πολύ καλημέρα σας
    από Godfather στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2003, 12:31

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF