Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 47

Θέμα: Συμμάζεμα σε αυτοκίνητο 17ετίας

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της astrapogiannos7
    Εγγραφή
    03/11/2016
    Μηνύματα
    186

    Συμμάζεμα σε αυτοκίνητο 17ετίας

    Το οικογενειακό μας κουτάκι έχει κλείσει 17 χρόνια (και δεν είναι made in japan ) και έχει κάνει 200.000 χιλιόμετρα Το μηχανάκι είναι ο σκλάβος της οικογένειας τα τελευταία χρόνια άρα το αμάξι έχει μείνει σε δεύτερη μοίρα και θέλει τα μαζεματάκια του Για αρχή μπήκε μια 4αδα λάστιχα τα οποία είχαν να αλλαχτούν 5 χρόνια θέλει ακόμα αμορτισέρ πίσω γιατί έχει κάτσει λίγο και στις στροφές πάει σαν βάρκα , βάψιμο ο ουρανός και το καπό γιατί έχει σκάσει το χρώμα, γρύλο παραθύρου συνοδηγού (όλα τα group vag τα ίδια ρε πούστη μ ... ) και μία επισκευή στον κλιματισμό γιατί παρέδωσε πνεύμα ... Γενικά τι άλλο θα προτείνατε για ένα αμάξι τόσων ετών για να την παλέψει άλλη μια 3-5ετία ? λαδάκια δεν καίει το μόνο άριστο πάνω του είναι το μοτέρ το οποίο έχει συντηρηθεί ευλαβικά
    Την Κρήτη δεν θα την αφήσω ποτέ και για τίποταααααααααααα

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της skylaros
    Εγγραφή
    16/04/2011
    Μηνύματα
    726
    Υγρά φρένων, υγρά κρεμαγιέρας, παραφλού. Λογικά κάποια στιγμή θα σου σκάσει αντλία νερού, κρεμαγιέρα ή μοτέρ αυτής και αντλία βενζίνης. Άλλαξε και βαλβολίνες. Αν θέλεις να το κρατήσεις πολλά χρόνια και να είναι και σαν καινούργιο βάλε άλλα αμορτισέρ και άλλα ελατήρια, τσέκαρα ψαλίδια ακρόμπαρα, μπιλιοφόρους και αν αλλάξεις ελατήρια να αλλάξεις και βάσεις των αμορτισέρ. Να ρίξεις σπρέι επαφών σε ότι φύσα μπορείς και να του κάνεις και ένα καλό καθάρισμα μέσα και έξω. Αν σου προκύπτει ζημιά να τη φτιάχνεις άμεσα και μετά μπορείς να το κρατήσεις και 100 χρόνια.

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της astrapogiannos7
    Εγγραφή
    03/11/2016
    Μηνύματα
    186
    Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση λοιπόν για να διαγραφούν από τη λίστα έχουμε και λέμε : Παραφλού άλλαξα πρόσφατα , αντλία νερού επίσης αλλάχτηκε , ακρόμπαρα και τα δύο και φίλτρα αλλάχτηκαν όλα και το πιο βρόμικο ήταν το βενζίνης Αμορτισέρ λέγοντας εννοείτε και τα ελατήρια (λογικά αυτά έχουν κάτσει γιατί δεν έχουν ξεράσει λάδια τα αμορτισέρ από μέσα ) το πλάνο είναι να αλλαχτεί το αμάξι μόλις τελειώσω απο φοιτητής αλλά έχω μια μικρή επιθυμία να το κρατήσω για όσο πάει οι ζημίες φτιάχνονται άμεσα και ποτέ δεν μένει σε ακινησία
    Την Κρήτη δεν θα την αφήσω ποτέ και για τίποταααααααααααα

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της astrapogiannos7
    Εγγραφή
    03/11/2016
    Μηνύματα
    186
    ε τις βαλβολίνες τι παίζει κάθε πότε τις αλλάζουμε ?
    Την Κρήτη δεν θα την αφήσω ποτέ και για τίποταααααααααααα

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της andreaspetr
    Εγγραφή
    01/09/2014
    Μηνύματα
    465
    Οοοοοολα τα υγρα πεταμα καθε 2-3 χρονια.
    βαλβολινες συνηθως 30-40.000χλμ αν δεν θελεις να αρχισει να κανει κολπακια το σαζμαν.
    ποιο μοντελο ειναι?
    αν ειναι με ιμαντα εκκεντροφορου ειναι φρεσκος?
    κατι ιδιαιτερο δεν θελει σε σχεση με ενα πιο καινουργιο,
    τα αναλωσιμα,τα σερβις του και ελεγχο για σκουριες

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της astrapogiannos7
    Εγγραφή
    03/11/2016
    Μηνύματα
    186
    Σκουριές δεν παίζουν και γενικά έχω το νου μ , το μοντέλο είναι το 1999 seat cordoba 1.4 60hp (μπορεί να είναι το ψόφιο μοτέρ του groupvag αλλά έχει βγει αξιόπιστο) οι ιμάντες αλλάχτηκαν πριν 1 μήνα και τεντοτήρας γιατί την είχε ακούσει το ρουλεμάν . Το σασμάν είναι σε καλή κατάσταση σχετικά αλλά οι ταχύτητες μπαίνουν νορμαλ δεν ζορίζεται θα το κοιτάξω αν ειναι να τις αλλάξω , θέλω να του κάνω πατέντα για να μπεί cd player της προκοπής γιατί έχει το μαμά με τις κασέτες και μας τα χει πρίξει μια φορά κόλλησε ανοικτό και έφαγε την μπαταρία (κάναμε πατέντα και κάθε φορά που βγάζεις το κλειδί κλείνει ) .
    Την Κρήτη δεν θα την αφήσω ποτέ και για τίποταααααααααααα

  7. #7
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.407
    χρωματάκι μπλέ, έχουμε;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της astrapogiannos7
    Εγγραφή
    03/11/2016
    Μηνύματα
    186
    Όταν είσαι συναισθηματικά δεμένος με κάτι ότι χρώμα και να το βάψεις δεν σ πάει καρδιά να το δώσεις , είμαστε από αυτούς που δένονται με τις λαμαρίνες τι να κάνουμε
    Την Κρήτη δεν θα την αφήσω ποτέ και για τίποταααααααααααα

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της andreaspetr
    Εγγραφή
    01/09/2014
    Μηνύματα
    465
    πατεντα για να βαλεις ενα απλο cd player δεν χρειαζεται,βγαινει το ενα,μπαινει το αλλο.
    αν δεν εχεις κοψει καλωδια εννοειται.το πολυ πολυ να χρειαστει ενα ανταπτορακι για να ταιριαξει η πλεξουδα του
    radio-cd στην πλεξουδα του αυτοκινητου.
    το καλυτερο ειναι να πας σε ενα καταστημα με ηχοσυστηματα και να σου κανουν και την τοποθετηση(συνηθως δωρεαν)

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της astrapogiannos7
    Εγγραφή
    03/11/2016
    Μηνύματα
    186
    καλά ναι κάτι τέτοιο θα παιχτεί αλλά θα είναι απο τα τελευταία πράγματα που θα γίνουν προηγούνται άλλα
    Την Κρήτη δεν θα την αφήσω ποτέ και για τίποταααααααααααα

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    στα παλια οτι δουλευει δεν το πειραζεις
    ενα πληρες σερβις με υγρα φιλτρα και ιμαντες και επισκευη σε οτι δεν δουλευει
    αν το ραδιο ειναι το δικο του το ενσωνατωμενο ειναι ζορικα τα πραγματα γιατι ειναι εχει μαζι την οθονη και τα κουμπια του κλιματισμου

  12. #12
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.685
    Τσέκαρε και τις φούσκες των μπιλιοφόρων, μετά από τέτοια ακινησία πιθανόν να έχουν ξεραθεί εντελώς και να ξερνάνε

    ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές

    Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
    ψαναψόφα φούστη γλάρε

  13. #13
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.179
    Σέρβις στην μίζα, και τσεκάρισμα το δυναμό.
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της astrapogiannos7
    Εγγραφή
    03/11/2016
    Μηνύματα
    186
    Το αμάξι ποτέ δεν έχει μείνει σε ακινησία ,αυτό που είπες toyar ισχύει έχω βρει κάτι βίντεο στα ισπανικά που του κάνουν τη μετατροπή αλλά δεν έβγαλα άκρη για αυτό το θέμα θα πάει στα χέρια ειδικών Τώρα από ρεύματα μόνο πολλαπλασιαστές μας έβγαλε πριν κάτι μήνες τίποτα το σπουδαίο ,γενικά το αμάξι απο θέμα μοτέρ είναι κομπλέ εδώ στα χιόνια ήταν καλυμμένο 2 μέρες και μόλις πήγα και το έβαλα μπροστά στακμάκη ναουμε
    Την Κρήτη δεν θα την αφήσω ποτέ και για τίποταααααααααααα

  15. #15
    ο γ@μω τα κυβικα σας... Το avatar του/της mikes
    Εγγραφή
    18/11/2009
    Μηνύματα
    3.348
    αυτό λες?

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	imagesKRWRZ52G.jpg 
Προβολές:	290 
Μέγεθος:	8,4 KB 
ID:	378296Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	imagesNLC270BE.jpg 
Προβολές:	293 
Μέγεθος:	6,6 KB 
ID:	378297


    ειχα ακριβως το ιδιο αυτοκινητο.. πριν 10 χρονια το εδωσα στον πατερα μου και πηρα άλλο, οποτε ακομα στην οικογενεια είναι... και ναι και το δικο μας εχει σχεδόν 200000 χλμ..
    αυτά που προτείνω να κανεις:
    αλλαγη λαδιων κάθε 7500 χλμ
    φιλτρα και καθαρισμα πεταλούδας γκαζιου κάθε 15000 χλμ
    ιμαντες εκκεντροφορου και δυναμο κάθε 60000 χλμ..
    τρομπα νερου σε κάθε αλλαγη ιμαντα, εκτος και αν διαπιστωθεί ότι είναι σε αριστη κατασταση
    μπουζι κάθε 60000 χλμ (είναι ειδικα πλατινας, κρατανε..) εκτος και αν εχεις το προηγουμενο μοντελο (93-99) οποτε κάθε 30..
    βαλβολινη κάθε 50000 τωρα που εχει αρκετα χιλιομετρακια
    υγρα φρενων, ψυκτικου, τιμονιού, φρεον κάθε 3 χρονια
    φιλτρο καμπινας (σκόνης-γυρης) κάθε χρονο συνηθως όταν ερχεται χειμωνας
    αυτά για τη τακτικη του συντηρηση.. παμε στα αλλα τωρα..

    κανε ένα καλο ελεγχο από κατω για τι κατασταση είναι τα σινεμπλοκ των ψαλιδιων, η εξατμιση τα σινεμπλοκ του πισω αξονα..
    αμορτισέρ καλυτερα να αλλαξεις 4αδα..
    μη σε ξεγελάει το γεγονος ότι εχει μικρους θολους πισω και μοιαζει σα να εχει κατσει το αμαξι.. για να κατσουν τα ελατήρια με 200000 χλμ πρεπει το αμαξι να εχει φαει το φόρτωμα της αρκούδας.. (εδώ μιλαω ως ειδικος) παρολα αυτά αν θες τα το σηκωσεις λιγο πισω, μπορεις να βαλεις αποστατες στα πισω αμορτισέρ στη βαση του πιατέλου που παταει το ελατηριο.. όχι πανω από ένα ποντο όμως..
    επισης κανε μια απολυμαση στο συστημα εξαερισμου..

    αυτά τα ολιγα και το αμαξι θα το εχεις μια ζωη...

    αν κατι μου διεφυγε θα κανω εντιτ..

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Καρμπυρατερ μηχανης σε αυτοκινητο!
    από εδεσσαιος στο forum Μετατροπές (Customizing)
    Απαντήσεις: 98
    Τελευταίο μήνυμα: 18/07/2017, 17:28
  2. αλλαγη κινητηρα σε αυτοκινητο
    από giannis23 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 05/12/2014, 02:43
  3. Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 04/11/2014, 08:55
  4. Mobil 1 0w40 για αυτοκινητο συνθετικα, σε μηχανη?
    από DrBig στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 03/05/2009, 01:56
  5. Πως λέγεται ο Εmo που έχει κλειδωθεί σε αυτοκίνητο;
    από galexico στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 16/01/2008, 07:20

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF