Καλημέρα! Γνωρίζει κανεις αν μπορώ να φορέσω μοτερ Lifan σε Modenas kriss125, αν ναι θα χρειαστει καποια μετατροπή ή δεν γινεται καθολου και απαραιτητα ανταλακτικα/επισκευη για το μοτερ του?
Καλημέρα! Γνωρίζει κανεις αν μπορώ να φορέσω μοτερ Lifan σε Modenas kriss125, αν ναι θα χρειαστει καποια μετατροπή ή δεν γινεται καθολου και απαραιτητα ανταλακτικα/επισκευη για το μοτερ του?
Δεν εχω δει καποιο μοτερ lifan να ταιριαζει σε Modenas.
Ναι ψαχτηκα και σε μαστορες, ρωτησα τριγυρω και δεν παιζει τιποτα εν τελη. Οποτε μαζευω για ανταλακτικα.
το καλο με αυτα ειναι οτι το 99% του μοτερ ειναι ιδιο με Kaze-r που τα ανταλλακτικα ειναι αρκετα φθηνα.
Σιγουρα αν θελεις αρκετα πραγματα το κοστος ανεβαινει,αλλα συγκρινε ενα ανταλλακτικο Kazer με το αντιστοιχο για Honda και θα δεις οτι ειναι οντως πολυ φθηνα.
Γιατι 2 μηνιατικα για να το επισκευάσεις;
Τι έχει πάθει?
με 300-350 το εχεις κανει καινουργιο απο οτι εχω δει.
τι προβλημα εχεις να το ψαξουμε λιγο.
Αρχικα ειχα και εξακολουθω να το ψαχνω με κοσμο.
Το ολο θεμα ειναι οτι ο μαστορας ο οποιος το κοιταξε, παρατηρησε οτι ζοριζετε το παπι κατα πολυ, επισης οτι χτυπαει μπιελα. Η αποψη του ειναι η εξης.
Πως ακομα και ενα πραγμα μεσα στο μοτερ να χρειαστει αλλαγη, δεν θα μπεις στον κοπο να το ανοιξεις μονο για αυτο, γιατι στην πορεια μπορει να χρειαστει ξανα.
Παραλληλα οτι για τετοιο ζορισμα και μια τετοια φθορα τα 40χ χιλιομετρα ειναι σιγουρα γυρισμενα. Και αν οχι γυρισμενα, τοτε το κοντερ εχει σιγουρα μηδενισει και 40χ εξτρα.
Αναλογιζομενος τα παραπανω, προτεινει να επενδυσω σε αυτο και να του αλλαξω (Στροφαλο, ρουλεμαν στροφαλου, μπιελα, κυλινδρο, πιστονι, τσιμουχακια κεφαλης - γενικης - μοτερ, φλατζες μοτερ, γλιστρες, καδενα, δισκακια, μεταλα, ελατηρια (και τελος ρουλεμαν σασμαν αν θυμαμαι καλα) ). Ολα αυτα γνησια απο αντιπροσωπεια και αν κατι δεν με συμφερει τοτε προσπαθεια σε aftermarket γνησια japan. Ισως ψαξω και για το καρτερ παραλληλα αν χωραει μεγαλυτερο κυλινδρο ωστε μιας και μπω στην διαδικασια να του ανεβασω και κυβικα.
Η ιδεα του μαστορα και του φιλου μου ειναι οτι, να το κανω αυτο ωστε να μην χρειαστει να το ξανα ανοιξω για τουλαχιστον πολλα χιλιομετρα και χρονια. Παντοτε εχοντας υποψιν την αναλογη χρηση που θα του κανω και εννοειτε το στρωσιμο.
Απλως εκει που κοιτουσα να επενδυσω σε μεταχειρο, δηλαδη καποια χρηματα λιγοτερα, να που τελικως δεν τα προσεξα ολα. Η τελικη ιδεα ειναι οτι αρχικα τα 800€ και τα υπολοιπα της επισκευης θα ειναι ενα συνολο σχεδον καινουργιου προϊοντος.
Γιατι συν,ειναι το ερωτημα.....
Ο στροφαλος δεν ειναι αναλωσιμο για να τον αλλαξεις,χωρις να εχει καποιο μη επιδιορθωσιμο προβλημα.
Κατανοητη η τοποθετηση σου και την συμμεριζομαι. Ρωταω απλως για να πληροφορουμε. Πως μπορω να ειμαι σιγουρος οτι δεν ειναι αναλωσιμο, παραδειγμα δεν φθειρετε? Αν οχι καλως. Λαμβανω υποψιν οτι εχει πολλα χιλιομετρα. Αλλα αν μπω στον κοπο της επιδιορθωσης για ολα εκτος στροφαλου και σε κοντινο χρονικο διαστημα προκληθει κατι? Εσυ τι λες?