Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 13 από 13

Θέμα: ktm 690 duke 3

  1. #1
    Μέλος
    Εγγραφή
    07/08/2012
    Μηνύματα
    51

    ktm 690 duke 3

    Καλησπέρα έχω ξεμείνει τελευταία με ενα 690 του 2009 το οποίο έχει αρχήσει να μου
    αρέσει πάρα πολύ , σκέφτομαι να κρατήσω επειδή είναι πολύ διασκεδαστικό moto.
    Αλλά εδώ έχω κάποια προβληματάκια και θα ήθελα την συμβουλή κάποιου που να ξέρει για το πώς να κινηθώ.Με το που το πήρα άλλαξα προληπτικά τα καπελώτα , τεντωτήρα καδένας μπουζί φίλτρα . λάδια motorex 10/60, και ενώ το μοτέρ ακούγεται και μου είπε και ο μηχανικός μου ότι είναι κομπλέ
    μου κάνει το εξής: Όταν επιβραδύνω ταχύτητα με κατέβασμα ταχυτήτων συνήθως μετά την 2. δλδ έχω πεμπτη και κατεβάζω τετάρτη και ενώ επιβραδύνει ταχύτητα εκείνη την στιγμή εάν πατήσω
    συμπλέκτη χωρίς να κάνω μία ξερογκαζιά .... σβήνει.
    Επίσης όταν στο ντεπόζιτο απομένουν 3 λίτρα περίπου σβήνει πάλι και βγάζει fi..
    εάν σας μπέρδεψα ρωτήστε με για διευκρινήσεις..

  2. #2
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.459
    Τρόμπα βενζίνης; 690/990 είχαν πάντα θεματάκι με αυτή.
    Life begins at 45°.

  3. #3
    Μέλος
    Εγγραφή
    07/08/2012
    Μηνύματα
    51
    Μου είπαν πως η τρόμπα βενζίνης είναι ίδια με του crypton x 135 ισχύει? γιατι απο ktm μάλον είναι πανάκριβη

  4. #4
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.459
    Όταν πέθανε η τρόμπα μου, παρήγγειλα βελτιωμένη, από Αμερική, που υποσχόταν εφ'όρου ζωής λειτουργία. Και, μάλιστα, ήταν πιο φθηνή από την ΚΤΜ, γύρω στα 130-140€, αν θυμάμαι καλά. Δε μου ξαναδημιούργησε πρόβλημα, μέχρι που το πούλησα.

    Αλλά κάποια "τυχαία" σβησιματάκια τα είχε πάντα το 690, τουλάχιστον μέχρι να μάθω να το οδηγώ όπως πρέπει να οδηγείς τα ΚΤΜ.
    Life begins at 45°.

  5. #5
    Μέλος Το avatar του/της nauagios
    Εγγραφή
    30/07/2012
    Μηνύματα
    159
    τα σβησιματα δεν ειναι τιποτα σοβαρο. με μια καλη χαρτογραφησει εισαι κομπλε. εγω εχω evo kit και ειναι κουτι ο χαρτης της ακραποβιτς. τα σβησιματα στα κατεβασματα και στα φαναρια απο ρολαριστος ειναι καθαρα απο την χαρτογραφηση. για το σχεδον αδειο ζερβουαρ να ξερεις οτι η αντλια ψυχεται με το καυσιμο και αν ειναι λιγο και τωρα που ειναι καλοκαιρι ειναι ζεστο και επιδυνωνει την κατασταση. για αρχη τσεκαρε μηπως εχει πιασει μακα/μουργα η αντλια. μπορεις να πας σε ενα μαστορα να στην μετρησει τι πιεση βγαζει. αν υπαρχει προβλημα στην πιεση πες του αν μπορει να την καθαρισει. αν απλα ειναι ετοιμη να παραδωσει πνευμα τοτε κοιτα μηπως ο μαστορας ξερει καποια που να ταιριαζει. εφοσον αλλαξες καπελωτα και καδενα εισαι ενταξει, απλα να ξερεις οτι τα καπελωτα θα θελουν αλλαγμα ξανα καποια στιγμη.

    αυτη ειναι η aftermarket
    https://ktmtwins.com/products/ktm-fuel-pump-upgrade

  6. #6
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.459
    Ναι, αυτή είχα πάρει τότε. CA cycleworks.

    Πάντως και με αλλαγή χαρτογράφησης, ποτέ δε διορθώθηκαν 100% τα σβησίματα. Βελτιώθηκε η κατάσταση, αλλά αν το οδηγούσες "φυσιολογικά", κάποια στιγμή θα σου έσβηνε.
    Life begins at 45°.

  7. #7
    Μέλος Το avatar του/της nauagios
    Εγγραφή
    30/07/2012
    Μηνύματα
    159
    εχεις δικιο οτι ποτε δεν διωρθωθηκε το θεμα. εκει που πας ταπα πεφτεις στα φρενα να φτασεις στο φαναρι και μολις σταματησεις σβηνει σωστα??? νομιζω οτι ειναι θεμα και της ecu οτι δεν διαβαζει αμεσα οτι εχεις σταματησει να δινεις γκαζι και απλα πνιγεται απο το καυσιμο. δεν ειμαι ειδικος αλλα ετσι το καταλαβαινω, αν ειναι αλλιως διορθωστε με. επισης μεγαλο ρολο παιζει η χαρτογραφηση απο χειμωνα καλοκαιρι, για εμενα τουλαχιστον. θυμαμαι ειχα πει στον μαστορα να το ριθμισουμε για ζεστους μηνες και απο τοτε μπορει ολο το καλοκαιρι να μην σβησει ποτε. τον χειμωνα ομως θα το κανει αραια και που.

  8. #8
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.459
    Μου το'κανε συχνά σε κατεβάσματα, αν έκλεινα τελείως το γκάζι.

    Όταν το έψαχνα, κάπου είχα διαβάσει ότι συμβαίνει επειδή έχει πολύ ελαφρύ βολάν και μπλαμπλαμπλαμπλα. Από ένα σημείο και μετά, αφού δοκίμασα άλλες τρόμπες, χάρτες, τα πάντα, απλά σταμάτησα να ασχολούμαι. Και έμαθα να το οδηγώ διαφορετικά. Δε συνέβη ποτέ ξανά.

    Τρομερό εργαλείο. Ο ομορφότερος Δούκας και από τα ομορφότερα της κατηγορίας έβερ, αν όχι το ομορφότερο. Άσε τα σβησίματα και απόλαυσέ το.
    Life begins at 45°.

  9. #9
    Μέλος
    Εγγραφή
    07/08/2012
    Μηνύματα
    51
    Σας ευχαριατώ για τις.απαντήσεις σας,κατάλαβα άρα
    πάω να δώ για αρχή την αντλία να μήν με αφήσει πουθενά και μετά να ασχοληθώ με τα σβησίματα.είπες ότι έχεις ακραποβιτς ... το evo κιτ τι είναι? σαν το power comander παραλληλος εγκέφαλος?
    Εγώ που δεν έχω after market εξάτμιση πως θα κάνω καυσανάλυση? η προγραμματισμό κτλ? στην ktm? γιατί ο μάστοράς μου δεν ξέρω αν κάνει. Αλεξανδρούπολη-θεσσαλονίκη μένω..

  10. #10
    Μέλος Το avatar του/της nauagios
    Εγγραφή
    30/07/2012
    Μηνύματα
    159
    evo kit ειναι kit της κτμ που περιλαμβανει ολοκληρη ακραποβιτς, εκκεντροφορο, φιλτρο kn, και προγραμμα να δεσουν ολα αυτα μαζι. να πας σε ενα εξουσιοδοτημενο θεσσαλονικη μερια να στο λυσουν. οφειλουν να ξερουν και αν δεν ξερουν οφειλουν να παρουν ενα τηλ να μαθουν και εσυ μπορεις να εχεις απαιτηση να στο λυσουν. καυσαναλυση γινεται με τα στοιχεια του αισθητηρα λαμδα. απλα στο κουμπωνουν στο διαγνωστικο τους και περνανε οτι χαρτη θελουν. υπαρχει ομως το ενδεχομενο να εχει καταργησει ο προηγουμενος τον αισθητηρα. λογικα θα το ανακαλυψει κατευθειαν ο μαστορας. ολα αυτα τα κανει σιγουρα ο εξουσιοδοτημενος

  11. #11
    Μέλος
    Εγγραφή
    07/08/2012
    Μηνύματα
    51
    Οκ θα το ψάξω και θα σας ενημερώσω!!

  12. #12
    Οταν το πρωτοπηρα, μου έκανε πολύ συχνά...Το πήγα και μου πέρασαν τον Evo χάρτη της Akrapovic , κάτι σκαλισανε στο TPS και παπαλα! Δεν είναι τίποτα. Όπως λέει και o Blitz, θέλουν τον τρόπο τους τα ΚΤΜ!
    Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!

  13. #13
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nauagios Προβολή μηνύματος
    evo kit ειναι kit της κτμ που περιλαμβανει ολοκληρη ακραποβιτς, εκκεντροφορο, φιλτρο kn, και προγραμμα να δεσουν ολα αυτα μαζι. να πας σε ενα εξουσιοδοτημενο θεσσαλονικη μερια να στο λυσουν. οφειλουν να ξερουν και αν δεν ξερουν οφειλουν να παρουν ενα τηλ να μαθουν και εσυ μπορεις να εχεις απαιτηση να στο λυσουν. καυσαναλυση γινεται με τα στοιχεια του αισθητηρα λαμδα. απλα στο κουμπωνουν στο διαγνωστικο τους και περνανε οτι χαρτη θελουν. υπαρχει ομως το ενδεχομενο να εχει καταργησει ο προηγουμενος τον αισθητηρα. λογικα θα το ανακαλυψει κατευθειαν ο μαστορας. ολα αυτα τα κανει σιγουρα ο εξουσιοδοτημενος
    Η λύση που του προτείνεις είναι ιδανική αλλά φεύγεις πάνω από τα 2.000...Νομιζω ότι είναι πιο απλό το θέμα εκτός και αν έχεις την οικονομική δυνατότητα για να βγάλεις ΚΑΙ περισσότερα άλογα...
    Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!

Παρόμοια θέματα

  1. NEW KTM 690 DUKE R 2016
    από πυξιδας990 στο forum KTM
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 11/12/2015, 17:20
  2. Ktm 690 duke R
    από Dhmitris στο forum KTM
    Απαντήσεις: 47
    Τελευταίο μήνυμα: 13/08/2010, 06:33
  3. KTM 690 DUKE psaxnw antallaktika
    από Duke III Volos στο forum KTM
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 23/06/2010, 14:33

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF