Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 28

Θέμα: Μα πού πήγαν οι Sport Touring μοτοσυκλέτες;

  1. #1

    Μα πού πήγαν οι Sport Touring μοτοσυκλέτες;

    Έχω την αίσθηση ότι τα τελευταία χρόνια η κατηγορία των μεσαίων Sport Touring μοτοσυκλετών έχει εξαφανιστεί, τουλάχιστον όσον αφορά τους 4 Ιάπωνες κατασκευαστές.

    Να διευκρινίσω ότι, όπως το καταλαβαίνω εγώ, μεσαία Sport Touring είναι μια μοτοσυκλέτα 600-1000cc, κατά προτίμηση 4-κύλινδρη, με κινητήρα και στήσιμο street, προστασία από τον αέρα (μίνι ή ολόσωμο fairing), θέση οδήγησης σχετικά όρθια (αλλά όχι όσο σε ένα on-off) και σέλα άνετη και ευρύχωρη για δύο. Ό,τι πρέπει δηλαδή για ένα σβέλτο και ξεκούραστο ταξίδι.

    Παλιότερα, για παράδειγμα, υπήρχαν οι Honda CBF 600 & 1000, οι Yamaha Fazer 600 & 1000, Diversion 600, οι Suzuki GSF Bandit S 650 & 1250, οι Kawasaki ZR7S & Z750S.
    Σήμερα, δεν μπορείς να πεις ότι κάποια από αυτές τις εταιρείες διαθέτει κάτι αντίστοιχο.

    Τα Honda CB500F & CB650F, το Yamaha MT-07, το Suzuki SV650, τα Kawasaki Z650 & Ninja 650 δεν είναι φτιαγμένα για ταξίδι, ούτε ιδιαίτερα φιλικά για το συνεπιβάτη.

    Τα Suzuki GSX-F 750 & 1000, τα Kawasaki Z900 & 1000 ανήκουν στην κατηγορία των streetfighters, δεν τα λες τουριστικά.

    Τα Honda CB500X, NC750X, VFR800X & VFR1200X, τα Yamaha Tracer 700 & 900, το Kawasaki Versys 650, όσο καλά κι αν είναι για τουρισμό, δεν είναι ST. Είναι 2-κύλινδρα (με εξαίρεση το Tracer 900) και με on-off θέση οδήγησης.

    Προφανώς για να έχουν κάνει τα εργοστάσια αυτή τη "στροφή" θα υπάρχει κάποιος λόγος. Ίσως τα ST να έχουν κάνει τον κύκλο τους, ίσως να μην τα ευνοεί η οικονομική συγκυρία, δεν γνωρίζω.

    Ο λόγος πάντως που τα αναφέρω όλα αυτά, είναι γιατί μου λείπουν τέτοιου είδους μηχανάκια. Και αν άλλαζα το ZR7 για ένα τέτοιο θα έψαχνα.
    Όχι ότι τα new age touring (NC, VFR, Tracer, Versys) είναι κακά μηχανάκια για τουριστική χρήση -κάθε άλλο. Απλώς μία χαμηλή, μακριά, 4-κύλινδρη touring street παραμένει για μένα η ιδανική μοτοσυκλέτα.

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    27/05/2012
    Μηνύματα
    188
    Πότε έγιναν 2κύλινδρα τα vfr ?

  3. #3
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    H αγορα κινειται σαφως προς τα on-off με 17αρες οσον αφορα τον τουρισμο αλλα ακομα παραγονται μηχανακια οπως τα περιγραφεις. Ζ1000sx, gsx-f, vfr.
    Aλλα εφοσον οι επιδοσεις στα ψηλα μηχανακια εχουν ανεβει και η ανεση και χρηστικοτητα που προσφερουν ειναι ανωτερη προφανως ο κοσμος τα προτιμα και εκει κινουνται και οι κατασκευαστες.
    MADE IN JAPAN 日本製

  4. #4
    honda VFR800 1200
    kawasaki ZZR1400 Z1000SX
    Suzuki Hayabusa GSX1000S
    yamaha FJR1300 Tracer900
    ORGIA!!!!!

  5. #5
    Παλιότερα, για παράδειγμα, υπήρχαν οι Honda CBF 600 & 1000, οι Yamaha Fazer 600 & 1000, Diversion 600, οι Suzuki GSF Bandit S 650 & 1250, οι Kawasaki ZR7S & Z750S.
    Σήμερα, δεν μπορείς να πεις ότι κάποια από αυτές τις εταιρείες διαθέτει κάτι αντίστοιχο.
    αν και νομιζω εχεις μπερδεψει λιγο τον ορισμο sport touring...

    η honda εχει αντικαταστησει τα CB600F με το CBR650F επισης εχει στην γκαμα της VFR1200F & VFR800F

    η yamaha εχει αντικαταστησει τα Fazer με MT/Tracer που onoff δεν τα λες... και φυσικα το FJR1300 οπως εγραψα πιο πανω... επισης το budget Diversion εγηνε Μτ07

    η συζυκι εχει τo GSX1000F στην θεση του μεγαλου bandit 1250 στα μικρα θεωρησε οτι δεν υπαρχει τουριστικο κοινο!

    η καβασακι εχει το Ninja650S στα μεσαια ΣΤ μετα Z1000SX GTR1400 ZZR

    η ευρωπη επισης εχει αρκετα μικρα και μεγαλα ΣΤ στις γκαμες τις!
    ORGIA!!!!!

  6. #6
    Περασμένα ξεχασμένα... Το avatar του/της Δεινόσαυρος
    Εγγραφή
    24/02/2015
    Μηνύματα
    761
    H Suzuki δεν βγάζει ακόμα τον υδρόψυκτο ληστή (GSX1250FA), ή σταμάτησε;
    H Yamaha συνεχίζει το FJR1300, τώρα 6-τάχυτο!
    Η Kawasaki το Z1000SX, με βαλίτσες έτοιμο. Η πάρε ΖΖR-14 το απόλυτο Sport Tourer, κατ, εμε.
    Η Honda το CB1000F, VFR1200, αν και λίγο παλιά.
    BMW - κάτι σε RS, φαντάζομαι...
    Triumph Trophy.
    Guzzi Norge.
    ακόμα και SD Duke 1290 GT αν το ξηλώσουμε λιγάκι

    Δεν αντιλήφθηκα να λείπει κάτι στο είδος.
    Τελευταία τροποποίηση από Δεινόσαυρος; 12/05/2017 στις 01:45.

  7. #7
    Κωσταντινε αν κρινω απο τις μοτο που εχουμε εχεις στο μυαλο σου sport touring σαν τα zzr 600,1100,1200 cbr 600f ,blackbird 1100 κλπ.Αυτα τα μηχανακια ξεχασε τα.
    Οι κατασκευαστες ακολουθουν την μοδα της εποχης.Ποια ειναι αυτη? Μοτοσυκλετες παιχνιδια για διασκεδαση.Τρανο παραδειγμα η καταργηση των fazer απο την yamaha και η αντικατασταση τους απο τα mt.
    Με το fazer 600 04 εκανα 75000 σε 3 χρονια και γυρισα την μιση ευρωπη δικαβαλος και τριβαλιτσο.με το mt μπα αστο καλυτερα.
    Ο αλλος δρομος ειναι αυτος που δημιουργησε η bmw πριν 35 χρονια περιπου και τους εχει παρει τα σωβρακα των ιαπωνων και οχι μονο .
    GS το λενε ,υποσχεται περιπετεια,ανεση και οσοι πιστοι προσελθετε.
    Αν σκεφτομουν να δωσω τον ληστη για καινουργια μοτο μονο το versys 1000 ειναι κοντα σε αυτα που θελω.Αυτα.

  8. #8
    Μιλαω για ιαπωνες παντα καθως τους ευρωπαιους δεν τους εμπιστευομαι ουτε για οικιακες συσκευες

  9. #9
    Κατ' αρχήν, sorry για το λάθος, μου διέφυγε ότι τα VFR είναι V4.

    Μίλησα για μεσαία ST. Τα VFR1200, GSX1300, ZZR1400, GTR1400, FJR1300 δεν τα λες μεσαία.
    Το VFR800X δεν είναι πλέον ST. Η ίδια η Honda το χαρακτηρίζει Adventure.
    Το VFR800F δεν το έχω δει στον τιμοκατάλογο της Honda.
    Το Tracer κάνει μεν για τουριστική χρήση, αλλά η θέση οδήγησης (πιο όρθια και κοντά στο τιμόνι) απέχει πολύ από του Fazer.
    Το MT-07 είναι το αντίθετο του όρου ST.
    Το CB650F επίσης. Το οδήγησα πρόσφατα. Έχει αρκετά επιθετική θέση οδήγησης. Νομίζω ότι θέλει να είναι streetfighter.
    Αν δεν κάνω λάθος, τα GSX1000F, Z1000 είναι περισσότερο streetfighter.
    Δεν έχω οδηγήσει το Ninja 650. Αν η σέλα του είναι όπως του Z650 δεν κάνει για τουριστική χρήση.

    Όπως προείπα, αναφέρομαι μόνο στα γιαπωνέζικα.
    Όσο κι αν μου αρέσουν τα ευρωπαϊκά, δεν θα αγόραζα για διάφορους λόγους.

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    ετσι οπως το θετεις μονο το versys 1000 ειναι μεσα στην γκαμα σου...γιαπωνεζικο τετρακυλινδρο που ειναι παρομοιας φιλοσοφιας με cbf και fazer...

  11. #11
    Περασμένα ξεχασμένα... Το avatar του/της Δεινόσαυρος
    Εγγραφή
    24/02/2015
    Μηνύματα
    761
    Tο GSX-650F, που είναι Bandit με φεριγκ βασικά, δεν βγαίνει πια;
    Και άμα πεις το Crossrunner αντβε, γιατί έτσι το λέει η Honda, τότε και το χιλιάρι Versys αντβε δεν είναι επίσης;
    Οντως, όμως η μόδα των 4-κυλ μεσαίων φαίνεται να φθήνει.
    O tempora, o mores...

  12. #12
    Δυστυχώς τα GSF 650 & 1250 δεν βγαίνουν πια.
    Θυμάμαι πριν μερικά χρόνια η Suzuki πουλούσε το 650 στα 6.000€ και το 1250 στα 9.000€.
    Νομίζω μάλιστα ότι αργότερα έριξε κι άλλο το 1250!
    Δυστυχώς χάθηκε τότε η ευκαιρία...

  13. #13
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Δεινόσαυρος Προβολή μηνύματος
    H Suzuki δεν βγάζει ακόμα τον υδρόψυκτο ληστή (GSX1250FA), ή σταμάτησε;
    H Yamaha συνεχίζει το FJR1300, τώρα 6-τάχυτο!
    Η Kawasaki το Z1000SX, με βαλίτσες έτοιμο. Η πάρε ΖΖR-14 το απόλυτο Sport Tourer, κατ, εμε.
    Η Honda το CB1000F, VFR1200, αν και λίγο παλιά.
    BMW - κάτι σε RS, φαντάζομαι...
    Triumph Trophy.
    Guzzi Norge.
    ακόμα και SD Duke 1290 GT αν το ξηλώσουμε λιγάκι

    Δεν αντιλήφθηκα να λείπει κάτι στο είδος.




    ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ..........ΟΜΩΣ




    Για να απαντήσουμε και στον φίλο μας που εξέφρασε την απορία θα πω τα εξής.
    Από τη στιγμή που οι κατασκευαστές κατάφεραν να βγάλουν μοτό με ίδια σχεδόν χαρακτηριστικά
    με αυτές που χαρακτηρίζουμε σαν σπορ-τούρινγκ,ΑΛΛΑ και πολύ περισσότερο ευκολοδήγητες,
    άνετες,οικονομικότερες ,λιγότερο χρονοβόρες στο σέρβις και πιο εύκολες σε αυτό......
    και με δύο κυλίνδρους φυσικά,σε συνδυασμό με την αύξηση της αστυνόμευσης σε τρομερά επίπεδα,
    το μεγάλο πλεονέκτημα αυτών των σπόρ-τούρινγκ..........ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ και σιγά σιγά στρεφόμαστε
    όλοι στο ON-OFF,ή στο ΔΗΘΕΝ ON-OFF..!!
    Γιαυτό και βλέπετε τις πωλήσεις αυτών των μηχανών στα ύψη..!!!
    Γιατί να επιλέξω για παράδειγμα το Χόντα το cbf το 1000 το τετρακύλινδρο και να μην πάρω
    το ελαφρότερο σε αίσθηση Άφρικα 1000 που με ελάχιστους περιορισμούς σε σχέση με το cbf κουβαλάει και την
    τεχνολογία γιατί εκεί στρέφονται πλέον οι κατασκευαστές αλλά μπαίνει και χωματάκι,ταξιδεύει και τέλεια..??
    Γιατί να πάρω τη μαούνα το gtr 1400 και να μην πάρω το βέρσυς 1000 που κάνει την ίδια δουλειά..??
    Οικονομικότερα,κ.λ.π....Γιατί να πάρω το fjr 1300 και να μην πάρω το tracer 900 ή στη χειρότερη
    το σούπερ τενερέ 1200 αφού μπορούν να μου προσφέρουν τα ίδια πράγματα οικονομικότερα με μεγαλύτερη άνεση,
    με φθηνότερη συντήρηση κ.λ.π...κ.λ.π....??
    Έχουμε αλλαγή εποχής για όσους δεν το κατάλαβαν,η αγορά πλέον στρέφεται αλλού εδώ και μερικά χρόνια.
    Τα SS κατέληξαν να είναι μόνο για τις πίστες,τα αρκουδόγκαζα ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ
    και τα σπόρ-τούρινγκ υπάρχουν μεν αλλά είναι είδος προς εξαφάνισην..!!
    Γιατί κανείς δεν δίνει τόσα λεφτά πλέον τη στιγμή που παίρνει αυτά που θέλει με λιγότερα.
    Σιγά μην πουλήσει η Τράιομφ το Τρόφυ από τη στιγμή που έχει το explorer 1200...!!!
    Άσε η bmw το gs τα εξαφάνισε τελείως τα σπορ-τούρινγκ της..!!
    Το μούλτι τα ίδια,μόνο αυτό πουλάει..!!
    ΣΥΝΕΠΩΣ το αποτέλεσμα..........αναμενόμενο,κατά κάποιον τρόπο ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ τα σπορ τούρινγκ..!!!

  14. #14
    Περασμένα ξεχασμένα... Το avatar του/της Δεινόσαυρος
    Εγγραφή
    24/02/2015
    Μηνύματα
    761
    Σαν δίκιο νάχεις Τερενς, τετρακύλινδρο χαμηλό τούρερ = πια ΕΟ, Autostrada, Autobahn (wir fahrn fahrn) και δεν έχεις και τον πολλαπλό χαρακτήρα το αντβέ. Που στις στριμωγμένες εποχές μας φυσικά είναι ατου.

    Πάντως αυτό το Μπεμβε το R1200RS που μόλις χάζευα (μου είχε διαφύγει) μια χαρά φαίνεται.

  15. #15
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Δεινόσαυρος Προβολή μηνύματος
    Πάντως αυτό το Μπεμβε το R1200RS που μόλις χάζευα (μου είχε διαφύγει) μια χαρά φαίνεται.
    Έχει ακριβώς την ίδια θέση οδήγησης με το fazer μου και (αστείο...) πιο μεγάλη απόσταση σέλας/μαρσπιέ από το GS (τουλάχιστον όπως το οδήγησα εγώ, με τον ηλίθιο πωλητή να το δίνει σε άνθρωπο στο δικό μου μπόι με την σέλα στην χαμηλή θέση). Επίσης η πίσω σέλα έχει ίδιο σχήμα με την μπροστά, οπότε σχεδιάστηκε για κανονικούς ανθρώπους με κανονικούς κώλους. Όλες οι μοντέρνες σέλες που στενεύουν αρκετά/πολύ προς τα πίσω, απορώ ποιός ηλίθιος τις σκέφτηκε και ποιός βολεύεται εκεί πάνω.

    Αλλά αν ψάχνει για τετρακύλινδρο "μεσαίο" κάποιος, απλά έχουν σβήσει εδώ και αρκετά χρόνια. Όχι, το bandit δεν είναι "sport", ούτε το Diversion. Το τελευταίο που έχει απομείνει είναι το CBR-F.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Πού χαθήκαν οι super sport μοτοσυκλέτες από τον δρόμο;
    από bros 650 στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 189
    Τελευταίο μήνυμα: 14/10/2014, 22:30
  2. Μα που πήγαν όλοι???
    από Maira στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 32
    Τελευταίο μήνυμα: 07/09/2010, 05:01
  3. Που Πηγαν Οι Αλκυονιδεσ!!!!
    από nikoskkk στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 08/02/2005, 21:41
  4. Μα που ειναι........
    από ireneepi στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 24/02/2004, 16:34

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF