Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 24

Θέμα: Πρόβλημα με την αλυσίδα

  1. #1
    Μέλος
    Εγγραφή
    28/08/2016
    Μηνύματα
    44

    Πρόβλημα με την αλυσίδα

    Παιδιά είχα ένα μικρό ατύχημα με το παπί.... Ο ρεγουλατορος της αλυσίδας είχε στραβωσει( Αυτό το σίδερο που ρυθμίζεις την αλυσίδα) Τέλος πάντων το πήγα στο μάστορα και απλά το έβαλε στην θέση.. Ακόμα στραβωμενο είναι όμως.. Εσφηξε την αλυσίδα μρτα από καιρό Εσφηξε μόνο του παραπολη που ακουγόταν κρακ κρακ.. Το ελατωσα μετά από 2 -3 μέρες αρχησε να ελατωνει μόνο του... Το ξανά έκανα πάλι τα ίδια.. πιστεύετε πως φταίει ο ρεγουλατορος η τίποτα άλλο;

  2. #2
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Η σου ανατίναξε την αλυσίδα
    Η τα γρανάζια.

    Πάρε καινούργιο ρεγουλατορο,και τσεκαρε αν είναι ίσια η ρόδα σου ,τεντώνοντας την αλυσίδα.
    Αν αφού τεντωσεις την αλυσίδα, σε ενα σημείο τεντώνει και σε άλλο μακραινει είσαι για αλυσίδα.
    Αν δεν εχεις πολλά χλμ κρατα τα γρανάζια σου,αν όχι.άλλαξε και αυτά.
    Ο κανόνας λέει οτι τα αλλάζουμε όλα μαζί

  3. #3
    Μέλος
    Εγγραφή
    28/08/2016
    Μηνύματα
    44
    Ναι γμτ γυρνάει λίγο η ρόδα και σφίγγει η αλυσίδα, λίγο ακόμα γυρνάει μετά ελατωνετε :/ Βοηθήστε με.. Είναι καινούριο το παπί

  4. #4
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    1)πάρε ρεγουλατορο,αν είναι σετ πάρε σετ και άλλαξε τους.
    2)πάρε καινούργια αλυσιδογραναζα,πέρασε τα και θα στρωσει

  5. #5
    Μέλος
    Εγγραφή
    28/08/2016
    Μηνύματα
    44
    Πως το έπαθα αυτό γαμωτο :| πως μπορεί να έχει πρόβλημα ή αλυσίδα δηλαδή τι έπαθε άνοιξε; Το γρανάζι ρφυγε από την θέση; Άμα μπορείς εξήγησε μου ακριβώς τι μπορεί να έχω πάθει

  6. #6
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Πως να φύγει το γρανάζι μονο απο την θέση του?
    Όταν δεν υπάρχει απο την μια πλευρά ο ρεγουλατορος μπορεί να μετακινηθεί προς την αλλη πλευρα όλος ο τροχός.
    Η αλυσίδα να στραβωσει η να έχει κατσαρωσει η να έχουν φύγει τα εσωτερικά καρουλακια της (αν την παρατηρήσεις εσωτερικά ίσως παιζει και αυτό)
    Το θεμα είναι να λυθεί με αντικασταση αλυσίδας/ γραναζιών.
    Αλλιως το πράγμα μπλέκεται

  7. #7
    Μέλος
    Εγγραφή
    28/08/2016
    Μηνύματα
    44
    Δηλαδή εσύ προτείνεις να αλλάξω την αλυσίδα και ρεγουλατορο;

  8. #8
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Αλυσιδα, γραναζια και ρεγουλατορο. Και κοιτα μια και τον αξονα του μπροστινου γραναζιου μη τρεχουν τιποτα λαδια....
    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  9. #9
    Μέλος
    Εγγραφή
    28/08/2016
    Μηνύματα
    44
    Μη μου λες τέτοια

  10. #10
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από crytpon x Προβολή μηνύματος
    Μη μου λες τέτοια
    Βαριά 50αρικο με ποιοτικά πράματα

  11. #11
    Μέλος
    Εγγραφή
    28/08/2016
    Μηνύματα
    44

    Προβλημα με την αλυσιδα

    Παιδια ειχα ενα προβλημα στην αλυσιδα οπως το ειχα αναφερει σε ενα παλαιοτερο αρθρο και αποφασισα να αλλαξω τα παντα δηλαδη σετ αλυσιδογραναζα θα παρω καινουρια .. το μηχανακι εχει 4000 χλμ ... υπαρχει προβλημα που θα τα αλλαξω ολλα ; εννοω φευγουν τα μανησια ...

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της viper1
    Εγγραφή
    16/02/2010
    Μηνύματα
    2.322
    Τι πρόβλημα να υπάρχει αν τα αλλάξεις με καινούργια? Απλά κοιτάς να είναι ποιοτικά αυτά που θα βάλεις. Συχνό καθάρισμα και λάδωμα και σωστό τεντωμα.
    Καλό να είσαι μέτριος αρκεί να είσαι Καφές

  13. #13
    Μέλος
    Εγγραφή
    28/08/2016
    Μηνύματα
    44
    Θέλω να πω πως το Μηχανάκι δεν έκλεισε ακόμα 1 χρόνο και εγώ αλλάζω όλα τα γραναζια

  14. #14
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.755
    Η χρονική στιγμή είναι άσχετη....είτε τα αλλάζεις και σε έναν μήνα από την αγορά είτε....μετά 10 χρόνια το ίδιο κάνει εφόσον τα αλλάζεις όταν είναι η ώρα τους....
    Στα παπιά ιδίως, συνηθίζεται να αλλάζουν τα ελαστικά με το που βγει το μηχανάκι από το μαγαζί αγοράς του....
    Όπως είπαν πιο πάνω, μην τσιγκουνευτείς, πάρε ποιοτικά και να τα συντηρείς.....
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  15. #15
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Πρόβλημα που θα τα αλλάξεις όλα δεν υπάρχει. Ετσι γίνεται.
    Περίεργο όμως να θέλει αλυσιδογράναζα στις 4000 χλμ.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ V-strom Moy
    από VSTROMGS στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 62
    Τελευταίο μήνυμα: 16/07/2007, 11:19
  2. Σχετικα με την αλυσιδα
    από lammadin στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 05/07/2006, 08:41
  3. Πρόβλημα με την αλυσίδα! (CBF-600)
    από anixneyths στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 15/03/2006, 16:37
  4. Προβλημα Με Την Σελλα Του Kle 500
    από WILDCAT_mmm στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 10/06/2005, 11:03
  5. Προβλημα Με Την Φορμα Μου
    από Tigas στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 23/05/2005, 13:52

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF