Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 7 από 7

Θέμα: Θέμα με καρμπυρατέρ (?)

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/11/2009
    Μηνύματα
    178

    Θέμα με καρμπυρατέρ (?)

    Γειά χαρά,
    εδώ και κάποιο καιρό προσπαθώ να αναστήσω ένα ΧΤ125 '82. Η μηχανή πήρε με την πρώτη μανιβελιά μετά από τα απαραίτητα που θεώρησα πως πρεπει να κάνω και φυσικά τα έκανα. Για να μη μακρηγορώ, μετά από κάποιες αλλαγές η μηχανή σταμάτησε να παίρνει. Στην παρούσα φάση η κατάσταση έχει ως εξής: Ο χρονισμός είναι σωστός, τα πηνία αλλαγμένα και μετρημένα με σωστή αντίσταση έκαστο, το μπουζί καινούργιο, οι βαλβίδες ρυθμισμένες, το φίλτρο αέρος καθαρό, δοκιμασμένο με 3 πολλαπλασιαστές (ο ένας ολοκαίνουργιος) με σωστές τιμές αντιστάσεων. Έχω σπίθα και το καρμπυρατέρ γεμίζει κανονικά. Το καρμπυρατέρ το άφησα για τελευταίο, καθώς πιστέυω πως εκεί είναι το πρόβλημα τελικώς. Το έχω χιλιοκαθαρίσει, κάθε ζιγκλέρ και κάθε τρύπα πεντακάθαρα, το φλοτέρ ρυθμισμένο όπως ακριβώς λέει το μάνουαλ, όπως ρυθμισμένο και το μίγμα του ρελαντί. Κατεβαίνει βενζίνη κανονικότατα και το φλοτέρ φαίνεται να δουλεύει άψογα. Παρόλαυτα η μηχανή δεν παίρνει και έχω την εντύπωση πως δεν τραβάει καύσιμο στον κύλιδρο. Την εντύπωση αυτή την έχω γιατί όταν ταίζω απευθείας στον κύλινδρο παίρνει και σβήνει μετά από λίγο. Αν δεν ταίσω δεν παίρνει ποτέ ή σκάει για 1-2 χρόνους. Καμία ιδέα κάποιος; Κάτι που μπορει να είναι βουλωμένο στο καρμπυρατέρ και να μη το έχω καταλάβει ενδεχομένως;
    Ευχαριστώ πολύ

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    για καποιο λογο οταν ειναι μονταρισμενο το καρμπ μπλοκαρει κλειστη η βαλβιδα του φλοτερ
    ανοιξε το αδειασμα απο το λεκανακι και ταισε το καρμπ βενζινη απευθειας απο το σωληνακι, τρεχει βενζινη απο το αδειασμα;

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/11/2009
    Μηνύματα
    178
    Τρέχει, ναι. Το καρμπυρατέρ γεμίζει κανονικά και το φλοτέρ δουλεύει μια χαρά. Από το καρμπυρατέρ ως τον κύλινδρο κάτι γίνεται νομίζω. Ίσως υπάρχει κάτι που δε γνωρίζω στη λειτουργία του και δε του έχω δώσει την πρέπουσα σημασία και στο ίντερνετ δε βρίσκω πολλά πράγματα για το συγκεκριμένο καρμπυρατέρ

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.076
    Δοκίμασες με τσοκ?

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/11/2009
    Μηνύματα
    178
    ναι, δοκίμασα, τα ίδια. επίσης ούτε σκαστό παίρνει

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    το καρμπυρατερ ειναι υποπιεσης η μηχανικο;

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/11/2009
    Μηνύματα
    178
    Είναι μηχανικό. Από την πλευρά του φίλτρου αέρος έχει 3 τρύπες, 2 για τα ζιγκλέρ και άλλη μια που θα μου πείτε μάλλον οι γνώστες τι κάνει, γιατί δε ξέρω και δε μπορώ να την ακολουθήσω με πετονιά, έχει πολλές γωνίες στη διαδρομή της. Αυτό βέβαια με κάνει να πιστεύω πως είναι βουλωμένη κάπου. Οποιαδήποτε άλλη οπή είναι ανοιχτή και πεντακάθαρη.

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 25/05/2007, 16:40
  2. Πρόβλημα με καρμπυρατερ
    από Stayrozzz στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 02/12/2006, 04:15
  3. Προβλημα με καρμπυρατερ σε Klx300
    από KLXer στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 23/10/2006, 10:34
  4. θέμα με τις ειδοποιήσεις στο μαιλ....
    από gerodim στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 04/09/2006, 06:55
  5. Ερώτηση για θέμα με αλυσίδα...
    από Gandalf dr685sm στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 23/03/2006, 21:22

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF