Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 64

Θέμα: Νέοπας

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    13/01/2009
    Μηνύματα
    8

    Νέοπας

    Καλησπέρα παίδες . Η αναζήτηση μου σε θέματα σχετικά με μηχανές με έφερε στο φόρουμ αυτό και όπως βλέπω το κατέχετε το θέμα , οπότε θα θέσω απευθείας τον προβληματισμό μου.

    Πρώτα απ' όλα να σας πω ότι δεν εχω ούτε καν δίπλωμα για μηχανή , έχω οδηγήσει μηχανάκι ελάχιστες φορές σα παιδί και εγώ , οπότε είμαι τελείως άσχετος με το θέμα. Λόγω της δουλειάς μου μου χρειάζεται επειγόντως μηχανή και έχω ήδη κινήσει τις διαδικασίες για το δίπλωμα.

    Το θέμα είναι οτι δεν είμαι σίγουρος για το τι μηχανή μπορώ να οδηγήσω και τι θα πάρω τελικά. Εννοείται θα χρησιμοποιώ τη μηχανή και εκτός κέντρου εαν και εφόσον δεν είναι κανα 50αράκη. Έψαξα σε διάφορες αντιπροσωπείες , διάφορες μάρκες και έχω ερωτευτεί ηδη το v-strom 650, αλλά και άλλα διάφορα στα ίδια κυβικά.
    "ΠΟΥ ΠΑΣ ΡΕ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟΟΟΟΟΟ" σκέφτομαι .. . Η ερωτησή μου ειναι η εξής . Μπορώ εγω σα νέοπας να οδηγήσω επιτυχώς (χωρίς να σκοτωθώ) μια μεγάλη μηχανή ή αναγκαστικά να κοιτάξω για κανα μεγάλο σκούτερ (πχ Burgman 400 , Xevo κτλ) ;;; Ή ΟΥΤΕ τέτοιο το 'χω ;!;!;!

    Δώστε καμια βοήθεια παιδιά γιατί με κόβω με κανα Chaly στο τέλος ..

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της bentouza
    Εγγραφή
    17/06/2006
    Μηνύματα
    739
    μπορεις να οδηγησεις μεγαλο μηχανακι για αρχη (αν κ δεν ενδείκνυται κατα την προσωπικη μου αποψη).

    το θεμα ειναι αν θα κανεις τη δουλεια σου..

    κοιτα ποσα μαζεμενα πραγματα θα πρεπει να κανεις:

    1)να μαθεις το μηχανακι. οσο πιο μεγαλο-ψηλο-βαρύ τοσο το δυσκολοτερο
    2)να μαθεις την "κινηση" (αλλο πραγμα η μετακινηση με μηχανακι). δυσκολο πραμα
    3)να κανεις κ τη δουλεια σου

    σαν πολλα δεν ειναι για αρχη;
    ειδικα αμα εχεις το αγχος σου για τη δουλεια να εχεις κ εξτρα το μεγαλο μηχανακι;;

    αποκλειεις κατι μικροτερο κ ελαφρυτερο;

    επισης δεν θα σου προτεινα με το που το παρεις να ξεκινησεις να πας καπου συγκεκριμενα, συγκεκριμενη ωρα κτλ.
    αστο στην αρχη μονο για βολτες..

    τωρα να πω ξανα για κρανος, μπουφαν, γαντια, μποτες κτλ κτλ;;;;

  3. #3
    Καλώς ήρθες στο φόρουμ φίλε!

    Η πρώτη μηχανή που οδήγησα στη ζωή μου ήταν μία Honda XR500R.
    Ελαφριά, ευκολοοδήγητη και πανέμορφη.

    Αν έχεις τα μυαλά στο κεφάλι σου, μην φοβηθείς να αγοράσεις τη μοτοσυκλέτα που σου αρέσει.
    Ίσως η V-Strom να μην κάνει για άκρως αρχάριους γιατί και γκάζια έχει και κάποιο βάρος που θα σε δυσκολέψει στην αρχή.

    Και πίστεψέ με, μπορεί να πέσεις το ίδιο εύκολα με μιά μεγάλη μηχανή ή κάποιο σκούτερ.
    Το ότι είναι αυτόματο δεν παίζει κανένα ρόλο στο θέμα ασφάλεια. Αντιθέτως μάλιστα.

    Το πρώτο που θα πρέπει να βάλεις καλά στο κεφάλι σου είναι η διαφορά της οδήγησης μιάς μοτοσυκλέτας σε σχέση με το αυτοκίνητο που μάλλον οδηγείς. Με τη μηχανή πρέπει να οδηγείς αμυντικά, σαν να θέλουν όλοι να σε χτυπήσουν, όπως πολύ σωστά είχε γράψει κάποιος συμφορουμίτης.

    Το δεύτερο είναι ένα κράνος (όχι ανοιχτό, κλειστού τύπου), μπουφάν με προστασία στα επίμαχα σημεία, μπότες, γάντια, αδιάβροχο. Είναι κάποια αρκετά χρήματα που θα πρέπει να δώσεις για εξοπλισμό πριν ακόμα πάρεις τη μηχανή.

    Τέλος, φίλε Τέο, κάτσε κάτω και γράψε σε ένα χαρτί το σκοπό που αγοράζεις τη μοτοσυκλέτα και τις ενέργειες που σκοπεύεις να κάνεις με αυτή. (π.χ. Να πάω στη δουλειά μου που είναι στο κέντρο, μιά βόλτα με τη φίλη μου, Αθήνα-Νέο Δελχί, ανάβαση Ολύμπου κ.λ.π. )

    Αφού αποφασίσεις τι θέλεις να κάνεις πρέπει μετά να διαλέξεις τα μοντέλα που σου ταιριάζουν (π.χ. το V-Strom δεν είναι το ιδανικότερο μηχανάκι για το κέντρο).

    Σκέψου μερικά πράγματα και ξαναγράψε πιο κατασταλαγμένος για να λάβεις γνώση απ' όλα τα παιδιά εδώ. Επίσης ψάξε προηγούμενα threadάκια του στυλ "CBR1000 για πρώτο μηχανάκι"

    Σίγουρα θα σε βοηθήσουν να αποφασίσεις...

    Πάντα όρθιος !!
    Μετά την ετήσια 2008, γνωστός στην πιάτσα και ως "Το σαλιγκάρι που έτυχε σε άλλους..."

    XR
    XTR
    XJR

    There are old pilots and there are bold pilots, but there are no old bold pilots.

  4. #4
    παλι HONDA ρε παιδια??
    Εγγραφή
    28/11/2007
    Μηνύματα
    177
    ολλοι (σχεδον) στο ξεκινημα εχουν την ιδια απορια
    λοιπον πρωτα διπλωμα
    μετα εξοπλισμος (κρανος --μπουφαν--γαντια--μποτες)


    και μετα ,κατα την γνωμη μου μια μηχανη στα 250cc για την πρωτη επαφη με το συμπλεκτη
    και την κινηση (μεταχειρισμενη θα προτεινα):smilea:

    μην φορτωθεις απο τωρα βαρη περιεργα, ζορικες επιταχυνσεις και μεγαλες ταχυτητες που παρασυρουν και οτι γενικα συνεπαγεται μια μεγαλη μηχανη σε απειρο αναβατη
    και τελος
    τσακω μια

    καλες αγορες σε οτι αποφασισεις
    θεε ποσο μπλε ξοδεψες για να μη σε βλεπω!!!
    Ο. ΕΛΥΤΗΣ

  5. #5
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098
    Αρχικά δημιουργήθηκε από bentouza


    κοιτα ποσα μαζεμενα πραγματα θα πρεπει να κανεις:

    1)να μαθεις το μηχανακι. οσο πιο μεγαλο-ψηλο-βαρύ τοσο το δυσκολοτερο
    2)να μαθεις την "κινηση" (αλλο πραγμα η μετακινηση με μηχανακι). δυσκολο πραμα
    3)να κανεις κ τη δουλεια σου

    να μαθεις οτι στην καθημερινη κινηση εχει μ@λ@κες με το κιλο ...που σου συμπεριφερονται σαν εχθροι σε video game....
    Accipere quam facere praestat injuriam

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    πρωτα πρεπει να βγαλεις το διπλωμα.
    μετα πρεπει να συνηδητοποιησεις οτι αυτο που πας να επιχειρησεις ΜΠΟΡΕΙ να σε σκοτωσει (ηθελημενα ή αθελητα) πολυ πιο ευκολα απ'οταν οδηγας ενα αμαξι.

    αφου λοιπον εισαι αποφασισμενος και το γουσταρεις αυτο, διαλεξε τις αναγκες σου οπως σου ειπαν και παρε ενα "ευκολο" μηχανακι για την πολη.

    η πολη ειναι σχολειο,πανεπιστημιο και διδακτορικο μαζι.

    αν αποφοιτησεις εισαι σε πολυ καλο δρομο.

    οταν μιλαω για "ευκολο" μηχανακι εννοω
    κατι που να μην εχει πολυ γκαζι,
    να εχει συμπλεκτη (για να συνηθιζεις και να μην εισαι με το ημιαυτοματο ή ακομα χειροτερα με το αυτοματο),
    να εχει μικρη και φθηνη συντηρηση,
    τα ανταλλακτικα του να κοστιζουν φθηνα
    και να επισκευαζεται γρηγορα.


    ολα αυτα φωτογραφιζουν καποιο εντουρο μεχρι 250cc. XR, TTR ,XT ,DR ειναι καποια απο αυτα που σου προτεινω εγω. ψαξτο λιγο στο νετ να δεις τι σου αρεσει.

    τελευταιο αλλα ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ απο ολα ειναι ο σωστος εξοπλισμος.
    κρανος απαραιτητα και με καλα λεφτακια. (μην τα λυπηθεις)
    επισης επενδυσε σε ενα καλο μπουφαν.(προστασιες κλπ ειναι αυτονοητα)
    γαντια και μποτες μετα και τελος παντελονι.

    καλα ψαξιματα, με το καλο το διπλωμα και καλως ηρθες!

  7. #7
    Κι εγώ ομοιοπαθής με το παληκάρι που έφτιαξε το post.Ρε μάγκες, αν και προσωπικά σκέφτομαι να ξεκινήσω από κάτι σε 500cc, οκ δίκιο έχετε με τα 250. Έφαγα μεγάλη ξενέρα με τον εξοπλισμό. Με εξαίρεση το κράνος, πρώτα να πάρουμε τα υπόλλοιπα και μετά το μηχανάκι? Φράγκο δεν θα μείνει ρε σεις

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Αρχικά δημιουργήθηκε από toyristas
    Κι εγώ ομοιοπαθής με το παληκάρι που έφτιαξε το post.Ρε μάγκες, αν και προσωπικά σκέφτομαι να ξεκινήσω από κάτι σε 500cc, οκ δίκιο έχετε με τα 250. Έφαγα μεγάλη ξενέρα με τον εξοπλισμό. Με εξαίρεση το κράνος, πρώτα να πάρουμε τα υπόλλοιπα και μετά το μηχανάκι? Φράγκο δεν θα μείνει ρε σεις
    κοιτα να δεις φιλε μου...
    μπορεις και να μην παρεις τιποτα ή να παρεις απλα ενα κρανος απο το lidl για να μην σε γραφουν.

    το θεμα ειναι οτι η πτωση ΠΑΝΤΑ παραμονευει. και παραμονευει ακομα περισσοτερο οταν εχεις μικρη εμπειρια πανω στο θεμα.

    ολοι οσοι εχουν πεσει και εχουν βγει αλωβητοι ακομα λενε οτι ειχαν Αγιο. αν λοιπον εισαι πολυ θρησκος και θες να τεσταρεις αν κοβει βολτες πανω απο το κεφαλι σου κανενα αγγελακι μην παρεις εξοπλισμο.

    αλλα και στην τελικη να σου πω και κατι αλλο? ποιος σου ειπε οτι ο μοτοσυκλετισμος ειναι φτηνο hobby? γιατι περι hobby προκειται αρχικα και μετα χρησιμευει και σαν μεταφορικο μεσο. (τουλαχιστον για το μεγαλυτερο ποσοστο εδω μεσα και σε παραπεμπω εδω για να πειστεις)

    καλυτερα να αργησεις να παρεις το μηχανακι 2-3-4 μηνες και να το αγορασεις μαζι με τον εξοπλισμο παρα να τον παρεις και μετα να ....

    ασε που αν γινει η στραβη και στην καλυτερη σπασεις ενα χερι, δεν θα μπορεις να δουλεψεις και θα χασεις πολλα περισσοτερα απο 400€ που εχει ενα μπουφαν.


  9. #9
    το πρώτο που θα σε ζορίσει ειναι το βάρος
    το δεύτερο ο όγκος (για μεσα στην κίνηση)
    το τρίτο η κατανάλωση.
    τα 650-750 cc τα εχουν αυτά σε μεγαλη δόση

    Τα 250 εως 400 είναι
    πιο φτηνά
    πιο ευκολοδούλευτα
    πιο ευέλικτα
    με πιο μικρή κατανάλωση
    με σχετικά πιο λίγες ζημιές στο ψιλο-χαζο-πέσιμο.

    και σε γυρνάνε στον κόσμο αμα αντέχει ο κώλος σου.

  10. #10
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    13/01/2009
    Μηνύματα
    8
    Λοιπόν κύριοι , έχετε απόλυτο δίκιο , ξέχασα να αναφέρω το θέμα ασφάλεια (εξολισμός). Να ξέρετε οτι είναι προτεραιότητα. Παρεπιπτόντως αν υπάρχει κάποιο thread με προτεινόμενα είδη εξοπλισμού (μάρκες κτλ) θα σας ήμουν ευγνώμων γιατί ως γνωστό αν πάω σε κατάστημα θα μυριστούν οτι δεν έχω ιδέα και θα μου πασάρουν οτι θέλουν αυτοί.

    Στο θέμα της μηχανής τώρα και λαμβάνοντας υπ' όψην αυτά που είπατε σκέφτομαι κατι στα 250cc , οχι αυτόματο (οπότε αποκλείονται τα scooters), μεταχειρισμένο.
    Μια Honda CBF 250 πως ακούγεται ; Τα enduro να σας πω την αλήθεια δε με πολυβολέυουν για αυτό και δεν τα συμπεριλαμβάνω.

    Ύπαρχει άραγε κάποιο scooter σε αυτά τα κυβικά με ταχύτητες ;
    Τέλος , είναι αλήθεια οτι οι μικρές σε διάμετρο ρόδες των scooters ευθύνονται για αστάθεια (εύκολο γλύστριμα ίσως) των μηχανών αυτών ;

    Υγ. Καλώς σας βρήκα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις

  11. #11
    Yamaha YBR250.
    Ιδανική μηχανή για αρχάριους, αξιόπιστη, πολλαπλών χρήσεων, οικονομική, ελαφριά, ευέλικτη, πας και το ταξιδάκι σου.

    Honda CBF250
    Μια απ' τα ίδια.

    Έχε υπ'όψη σου ότι τα εντουράκια στα 250cc είναι πιο ευέλικτα, πιο ελαφριά και πιο βολικά για την κίνηση από τις αντιστοίχων κυβικών street. Και αν σου πέσει, δεν τρέχει και τίποτα... άντε καμιά μανέτα...

    Αν πας στο υπο-φόρουμ εξοπλισμός και διαβάσεις, θα βρεις ΠΑΡΑ πολλά πράγματα που θα σε ενδιαφέρουν.

    Μετά την ετήσια 2008, γνωστός στην πιάτσα και ως "Το σαλιγκάρι που έτυχε σε άλλους..."

    XR
    XTR
    XJR

    There are old pilots and there are bold pilots, but there are no old bold pilots.

  12. #12
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    Καλώς τους...

    Οτι είπαν και οι προηγούμενοι απλά θα προσθέσω κάτι παραπάνω...

    Δίπλωμα... Βασικό σαν έγγραφο για να έχετε και κάλυψη απο ασφαλιστική χωρίς να μπλέξετε με δικαστήρια κτλ. Παρόλα αυτά ακόμα και αν το πάρετε στην ουσία δεν γνωρίζετε ακόμα να οδηγήσετε μηχανή στην πόλη...οπότε καλό είναι να είστε λίγο "ψαρωμένοι" ακόμα όσον αφορά τις ικανότητες σας.

    ===========

    Εξοπλισμός.... βήμα δεύτερο πριν την αγορά μηχανής... ενα καλό κράνος που να τηρεί και προδιαγραφές αλλά και την ακεραιότητα του κεφαλιού σας , πάει κοντά στα 200-250?. Προσθέστε και μπουφάν με προστασίες (για να μην σπάσει κανά οστό στην περίπτωση πτώσης) σε ενα ποσό απο 200? εώς και 600?.

    Γάντια... εδώ είναι τα δύσκολα... κάποιοι θέλουν λεπτά για την αίσθηση σε μανέτες κατά προτίμηση δερμάτινα... αν πάμε για κρύο , η cordura είναι μονόδρομος. Το κόστος για ενα καλό ζευγάρι γάντια πάει απο 80? και πάνω. Μην το αμελήσετε αυτό, καθώς τα χέρια είναι τα πρώτα που τρώνε το κρύο , την πτώση και την τριβή της, ακόμα και το κάψιμο απο τον ήλιο το καλοκαίρι.

    Παπούτσι... εδώ μπορείτε να το παρακάμψετε αν θέλετε μέχρι να κάνετε κανά σοβαρό ταξίδι. Πάντως ενα καλό all-weather παπούτσι (οχι μπότα) σε στυλ αθλητικό , πάει απο 100? και πάνω.

    Σε όλα όσα είπα , μπορειτε να βρείτε και απο αγγελίες αυτό που θέλετε και απο κοντά 500-1000? να σας πάει πολύ λιγότερα χρήματα. Ψάξτε το.

    ============

    Μηχανή... χμμμμ... εδώ έχει ζουμί.

    Σαν αρχάριοι και μην έχοντας οδηγήσει μηχανή αλλά μηχανάκι , δεν θα πρότεινα κάτι πάνω απο 35-40 ίππους. Δεν πάω επίτηδες με κυβισμό καθώς μπορεί κάποιο 600αρι να βγάζει 35 ίππους αλλά έχει και 600αρια που βγάζουν 100 ( SS ).

    Προτιμότερο σαφώς για αστικό περιβάλλον είναι το On-Off , Enduro, Supermotard κυρίως επειδή έχουν απόσταση απο το έδαφος και μπορούν να ανέβουν πάνω απο κανά εμπόδιο (βλ. πεζοδρόμιο) αλλά έχει και καλύτερο κόψιμο τιμονιού που θα εκτιμηθεί δεόντως σε επιτόπου στροφές με μηδενική ταχύτητα.

    Επίσης στις (σιγουρότατες) πτώσεις που θα έχετε καλό είναι να υπάρχει και η μικρότερη απώλεια (βλ. πλαστικά , γρατζουνιές κτλ.) όπου μηχανές στύλ Enduro είναι οτι καλύτερο.

    Σημαντικό επίσης είναι να μην έχουν υψηλό κόστος συντήρησης αλλά και να μην έχουν δυσκολία σε υποστήριξη και εύρεση ανταλλακτικών. Προσωπικά θα προτείνω κάτι Ιαπωνικό σαν μηχανή αλλά αυτό είναι δική μου γνώμη απο το πρακτικό μέρος.

    Ενδεικτικά μια μηχανή όπως το DR400 ας πούμε που είναι πολύ καλο και σχετικά καινούριο σαν μοντέλο , έχει μια συντήρηση της τάξης των 500-600? ετησίως , χωρίς όμως ελαστικά, αλυσσογράναζα και αναλώσιμα , έτσι;.. μόνο ασφάλεια, τέλη, service μεγάλο.

    ================

    Τρόπος οδήγησης...

    Με χρόνο και εμπειρία ο καθένας απο εμάς γίνεται καλύτερος. Δυστυχώς δεν υπάρχει σχολή να σου μαθαίνει οδήγηση για τους δρόμους και το αστικό περιβάλλον της Ελλάδος. Όλοι μάθαμε με τον σκληρό και επώδυνο τρόπο. Εξού και λέω πως κάποιες πτώσεις είναι στο πρόγραμμα... οι περισσότερες θα είναι χαζές ... αρκεί να υπάρχει σεβασμός στο grip του δεξιού χεριού.

    Ενας απο τους καλούς τρόπους εκμάθησης είναι να ακολουθήσετε σε εκδρομή με φίλους που οδηγούν χρόνια μηχανή και σίγουρα θα σας προσέξουν και θα σας δείξουν κάποια βασικά πράγματα .. .όπως π.χ να προβλέπεις το τι θα κάνει ο παπάρας που ξύνει την μύτη του , μετά απο 3 προπορευόμενα αυτοκίνητα , ενώ με το άλλο προσπαθεί να στρίψει.. κοκ.

    Το ρητό όμως είναι ενα .. .βασικό .. και ΚΑΡΦΩΣΤΕ ΤΟ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΑΣ....

    ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΑΜΥΝΤΙΚΟΙ ΚΑΘΩΣ ΟΛΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΡΙΞΟΥΝ ΚΑΤΩ.

    Ακολουθώντας το παραπάνω, θα γλυτώσετε το 70% των περιπτώσεων που θα είχατε σύγκρουση ή ατύχημα.



    ========

    Θα ευχηθώ καλό ξεκίνημα και στους δύο σας και την μέγιστη απόλαυση μόλις εντρυφήσετε για τα καλά στον χώρο του δίτροχου.



    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  13. #13
    Π'ρου τα ζ'α Το avatar του/της tamar
    Εγγραφή
    30/08/2007
    Μηνύματα
    649
    Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Gandalf. Πέραν του διπλώματος και του εξοπλισμού που προαναφέρθηκαν και από τους άλλους συμφορουμίτες, θα ήθελα να σου προτείνω (και εγώ) την άποψη του να πάρεις ένα μικρό on - off γιατί αποτελεί ένα πολύ μεγάλο "σχολείο". Και θα σε εξοικειώσει με τη χρήση του συμπλέκτη, και είναι ευέλικτο μέσα στην πόλη, αλλά και ταξιδάκια θα μπορέσεις να κάνεις. Όλα τα μοντέλα που αναφέρθηκαν πιο πριν είναι καλά, επιπλέον θα πρόσθετα το ΑΧ250 ή το ΝΧ250 (πρακτικά το ίδιο μηχανάκι) της HONDA.
    Καλώς ήρθες λοιπόν στο forum και στον κόσμο της μοτοσυκλέτας. Καλές επιλογές και καλά χιλιόμετρα με αυτές!
    ....and you run, and you run
    to catch up with the sun....

  14. #14
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Το παλλικαράκι δεν έχει ιδέα από μηχανάκια και του προτείνετε 250άρι με συμπλέκτη...για να δουλέψει πόλη.

    Δηλαδή,
    δεν θα ήταν εξυπνότερο η πρώτη του επαφή (και για κάποιες χιλιάδες χλμ) να γίνει με κάτι ευκολότερο, χωρίς συμπλέκτη (παπί/σκούτερ) ώστε να δώσει περισσότερη προσοχή στον δρόμο και στους άλλους αντί στον χειρισμό της μοτό...?

    Και όταν τα βασικά του γίνουν βίωμα, να μεταπέσει στα 250-400 κυβικά.

    Για εξοπλισμό/δίπλωμα δεν αναφέρομαι καθόλου, οι κύριοι από πάνω το κάλυψαν πλήρως...

  15. #15
    Δεν έχεις καθόλου άδικο, είναι κι αυτό μιά σκέψη...

    Το παλληκάρι όμως σκεφτόταν για στρώμα...
    Καμία σχέση το στρώμα με κανά ΧR,CBF,YBR ...

    Για μένα, το ιδανικότερο μηχανάκι για αρχάριο, είναι το YBR125.
    Οικονομικό, ευέλικτο, ελαφρύ, αξιόπιστο, φτηνό, πας και μιά βολτίτσα πιο μακριά, μαθαίνεις και τον συμπλέκτη, είναι και Yamaha...
    Μετά την ετήσια 2008, γνωστός στην πιάτσα και ως "Το σαλιγκάρι που έτυχε σε άλλους..."

    XR
    XTR
    XJR

    There are old pilots and there are bold pilots, but there are no old bold pilots.

Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF