Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 23

Θέμα: Τα περίεργα κοντέρ...

  1. #1
    Πολλά λόγια, λίγη δουλειά Το avatar του/της Petros95
    Εγγραφή
    11/04/2020
    Μηνύματα
    8

    Τα περίεργα κοντέρ...

    Καλησπέρα σας. Θέλω να κάνω δύο ερωτήσεις που μου φαίνονται χαζές, αλλά με τρώνε όσο δεν πάει.

    1- Για ποιο λόγο πολλές μοτοσυκλέτες, παλιές κυρίως, δεν έχουν δείκτη βενζίνης; Κάποιες έχουν δείκτη θερμοκρασίας αλλά όχι βενζίνης; Τι φάση δεν νοιαζόταν οι εταιρείες να μας λένε πόσο θέλουμε ακόμα; ή με την εμπειρία και τη γνώση της αυτονομίας το υπολογίζεις;

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	210px-Motorcycle_BMW_f650_st_08_instrument-panel.jpg 
Προβολές:	288 
Μέγεθος:	10,6 KB 
ID:	417684

    2- Για ποιο λόγο σε πολλές μηχανές το ηλεκτρονικό ταχύμετρο "κολλάει" στα 299 χλμ/ώρα ; Ξεπερνάει το threshold τιμών που δίνει ο αισθητήρας στην ECU ή το βάζουν οι εταιρείες πάλι;

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	maxresdefault.jpg 
Προβολές:	296 
Μέγεθος:	99,3 KB 
ID:	417685

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
    I'am marching under the runes.

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/07/2015
    Μηνύματα
    1.286
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Petros95 Προβολή μηνύματος
    Καλησπέρα σας. Θέλω να κάνω δύο ερωτήσεις που μου φαίνονται χαζές, αλλά με τρώνε όσο δεν πάει.

    1- Για ποιο λόγο πολλές μοτοσυκλέτες, παλιές κυρίως, δεν έχουν δείκτη βενζίνης; Κάποιες έχουν δείκτη θερμοκρασίας αλλά όχι βενζίνης; Τι φάση δεν νοιαζόταν οι εταιρείες να μας λένε πόσο θέλουμε ακόμα; ή με την εμπειρία και τη γνώση της αυτονομίας το υπολογίζεις;

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	210px-Motorcycle_BMW_f650_st_08_instrument-panel.jpg 
Προβολές:	288 
Μέγεθος:	10,6 KB 
ID:	417684

    2- Για ποιο λόγο σε πολλές μηχανές το ηλεκτρονικό ταχύμετρο "κολλάει" στα 299 χλμ/ώρα ; Ξεπερνάει το threshold τιμών που δίνει ο αισθητήρας στην ECU ή το βάζουν οι εταιρείες πάλι;

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	maxresdefault.jpg 
Προβολές:	296 
Μέγεθος:	99,3 KB 
ID:	417685

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
    1)Προσπάθεια να κρατήσουν τα κόστη παραγωγής χαμηλά. Επίσης,η τεχνολογία πολλές φορές υπάρχει πολλά χρόνια σε αμάξια πριν υιοθετηθεί και στις μηχανές,γιατί θέλει και το αντίστοιχο r&d,ακόμα και για τα πιο απλά πράγματα,όπως είναι ένα φλοτέρ.
    2)Δεν σταματάει το κοντέρ εκεί,απλά είναι ο κόφτης εκεί. Αυτό που λες εσύ θα ήταν παράλογο,να γράφει το κοντέρ 299 πχ,αλλά η μοτοσυκλέτα να συνεχίζει να αυξάνει χιλιόμετρα.

  3. #3
    Σουλατσαδόρος Το avatar του/της Coyote.V
    Εγγραφή
    06/07/2009
    Μηνύματα
    2.133
    Το ταχύμετρο μπορεί να κολλάει στα 299 και εσύ να έχεις 240

  4. #4
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Coyote.V Προβολή μηνύματος
    Το ταχύμετρο μπορεί να κολλάει στα 299 και εσύ να έχεις 240
    άνετα
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΤάκηςΜπ Προβολή μηνύματος
    ...Δεν σταματάει το κοντέρ εκεί,απλά είναι ο κόφτης εκεί. Αυτό που λες εσύ θα ήταν παράλογο,να γράφει το κοντέρ 299 πχ,αλλά η μοτοσυκλέτα να συνεχίζει να αυξάνει χιλιόμετρα.
    ρίξε μια ματιά εδώ
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  5. #5
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Petros95 Προβολή μηνύματος
    Καλησπέρα σας. Θέλω να κάνω δύο ερωτήσεις που μου φαίνονται χαζές, αλλά με τρώνε όσο δεν πάει.

    1- Για ποιο λόγο πολλές μοτοσυκλέτες, παλιές κυρίως, δεν έχουν δείκτη βενζίνης; Κάποιες έχουν δείκτη θερμοκρασίας αλλά όχι βενζίνης; Τι φάση δεν νοιαζόταν οι εταιρείες να μας λένε πόσο θέλουμε ακόμα; ή με την εμπειρία και τη γνώση της αυτονομίας το υπολογίζεις;

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	210px-Motorcycle_BMW_f650_st_08_instrument-panel.jpg 
Προβολές:	288 
Μέγεθος:	10,6 KB 
ID:	417684

    2- Για ποιο λόγο σε πολλές μηχανές το ηλεκτρονικό ταχύμετρο "κολλάει" στα 299 χλμ/ώρα ; Ξεπερνάει το threshold τιμών που δίνει ο αισθητήρας στην ECU ή το βάζουν οι εταιρείες πάλι;

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	maxresdefault.jpg 
Προβολές:	296 
Μέγεθος:	99,3 KB 
ID:	417685

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
    όταν βγήκαν τα CBR 1100 Blackbird, GSX1300R HAYABUSA, ZX12R οι κατασκευαστές μπήκαν σε έναν άτυπο "πόλεμο" τελικής. έκαναν λοιπόν μια συμφωνία κυρίων,για να σταματήσει αυτό το "κυνήγι". από τότε κανένα Ιαπωνικό κοντέρ δεν γράφει πάνω από 299.
    Το γιατί η μοτοσυκλέτες επιταχύνουν ακόμα και μετά τα 299 κοντερίσια,οφείλεται στο γεγονός πως τα κοντέρ κλέβουν. Κανένα Ιαπωνικό δεν πάει πάνω από 300 χωρίς να του φλασάρεις την ecu
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  6. #6
    πρώην crywolf74 Το avatar του/της Garfield
    Εγγραφή
    09/05/2009
    Μηνύματα
    256
    Όσον αφορά το πρώτο ερώτημα δεν νομίζω να είχε να κάνει με κόστος ή έλλειψη τεχνολογίας παρά μόνο για ηλίθια κολλήματα των εταιρειών.

    Το Aprilia RS125 μου του 2007 δεν είχε μετρητή καυσίμου παρά μόνο θερμοκρασίας:
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	aprilia_rs125.jpg 
Προβολές:	181 
Μέγεθος:	38,8 KB 
ID:	417717

    Το Aprilia Shiver 750 που σκόπευα να πάρω το 2010 (πήρα τελικά Kawasaki er6f) δεν είχε ούτε αυτό:
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	aprilia_shiver.jpg 
Προβολές:	180 
Μέγεθος:	43,1 KB 
ID:	417718

    Το Yamaha Majesty 250 του 1996 του πατέρα μου είχε:
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	yamaha_majesty.jpg 
Προβολές:	179 
Μέγεθος:	25,1 KB 
ID:	417719

    Η βλακεία είναι ανίκητη!

  7. #7
    πρώην crywolf74 Το avatar του/της Garfield
    Εγγραφή
    09/05/2009
    Μηνύματα
    256
    Και μην ακούσω για ιταλική και ιαπώνική τεχνολογία γιατί το 2003 που αγόρασα το Gilera DNA 50 (ναι, μόνο 50cc) είχε πλήρες πίνακα οργάνων με δείκτη θερμοκρασίας & βενζίνης:
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dna.jpg 
Προβολές:	176 
Μέγεθος:	8,6 KB 
ID:	417721

  8. #8
    νέος SOS Το avatar του/της νεοσσός
    Εγγραφή
    23/02/2015
    Μηνύματα
    3.452
    Θεωρώ ότι προσπαθούν να μειώσουν το κόστος. Η ένδειξη θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού και στάθμης καυσίμου είναι απαραίτητες στην κύρια οθόνη.

    Στις δευτερεύουσες οθόνες θα ήταν πολύ χρήσιμη η ένδειξη τάσης μπαταρίας, θερμοκρασίας λαδιού, πίεσης λαδιού, ώρας, μερικού χιλιομετρητή, μέσης κατανάλωσης καυσίμου, πίεσης ελαστικών, μέχρι και πλοηγού. Με τις ψηφιακές οθόνες, μπορείς να χωρέσεις όση πληροφορίας θέλεις, αρκεί να έχεις τους αντίστοιχους αισθητήρες, με αύξηση φυσικά του τελικού κόστους για τον καταναλωτή.

    Θα ήταν χρήσιμο να τα δούμε κάποια στιγμή όλα αυτά σε heads up display μέσα από το κράνος, μαζί με οπίσθια camera. Κάποια υπάρχουν ήδη, αλλά είναι σε απρόσιτες τιμές.
    Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.

  9. #9
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.179
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από νεοσσός Προβολή μηνύματος
    Θεωρώ ότι προσπαθούν να μειώσουν το κόστος. Η ένδειξη θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού και στάθμης καυσίμου είναι απαραίτητες στην κύρια οθόνη.

    Στις δευτερεύουσες οθόνες θα ήταν πολύ χρήσιμη η ένδειξη τάσης μπαταρίας, θερμοκρασίας λαδιού, πίεσης λαδιού, ώρας, μερικού χιλιομετρητή, μέσης κατανάλωσης καυσίμου, πίεσης ελαστικών, μέχρι και πλοηγού. Με τις ψηφιακές οθόνες, μπορείς να χωρέσεις όση πληροφορίας θέλεις, αρκεί να έχεις τους αντίστοιχους αισθητήρες, με αύξηση φυσικά του τελικού κόστους για τον καταναλωτή.

    Θα ήταν χρήσιμο να τα δούμε κάποια στιγμή όλα αυτά σε heads up display μέσα από το κράνος, μαζί με οπίσθια camera. Κάποια υπάρχουν ήδη, αλλά είναι σε απρόσιτες τιμές.
    Υπάρχουν.
    Σε Scania.......
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.408
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από νεοσσός Προβολή μηνύματος
    Θεωρώ ότι προσπαθούν να μειώσουν το κόστος. Η ένδειξη θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού και στάθμης καυσίμου είναι απαραίτητες στην κύρια οθόνη.

    Στις δευτερεύουσες οθόνες θα ήταν πολύ χρήσιμη η ένδειξη τάσης μπαταρίας, θερμοκρασίας λαδιού, πίεσης λαδιού, ώρας, μερικού χιλιομετρητή, μέσης κατανάλωσης καυσίμου, πίεσης ελαστικών, μέχρι και πλοηγού. Με τις ψηφιακές οθόνες, μπορείς να χωρέσεις όση πληροφορίας θέλεις, αρκεί να έχεις τους αντίστοιχους αισθητήρες, με αύξηση φυσικά του τελικού κόστους για τον καταναλωτή.

    Θα ήταν χρήσιμο να τα δούμε κάποια στιγμή όλα αυτά σε heads up display μέσα από το κράνος, μαζί με οπίσθια camera. Κάποια υπάρχουν ήδη, αλλά είναι σε απρόσιτες τιμές.
    δηλαδη σε μαζικη παραγωγη πόσο κοστιζουν ολα αυτα μαζι,δουλευομαστε ολοι μαζι μου φαινεται
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.408
    απλα θα στα βαζουν ενα-ενα στα επομενα μοντελα με 100 ευρω παραπανω για καθε ενα που θα σου βαζουν
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της strokt up
    Εγγραφή
    06/10/2013
    Μηνύματα
    713
    Στο max 100 6βολτο του 1991 που είχα, το κοντέρ είχε δείκτη βενζίνης καθώς και gear indicator. Το kle 500 του 2000 που είχα αργότερα δεν είχε τίποτα απο τα δυο. Μην λέμε γελοιότητες δεν είναι αυτά για θέμα κόστους στις μηχανές. Δεν κοστίζουν τίποτα αυτά στις εταιρίες.

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Πάντως ήταν πολύ πρακτικότερο και απείρως πιο αξιόπιστο το παλιό ρουμπινέτο με το τη θέση RES.
    Τελείωνε η βενζίνη γύρναγες ρεζέρβα πήγαινες σε βενζινάδικο.
    Τώρα βασιζόμαστε στο κινέζικο πλαστικό φλοτεράκι που μόλις κολλήσει μένεις.

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    Στα παπιά τότε η ύπαρξη τέτοιου εξοπλισμού ήταν τυράκι για να το προτιμήσεις από τον ανταγωνισμό
    Το ρουμπινετο στη μηχανή είναι απείρως πιο χρήσιμο από τον δείκτη βενζίνης για μενα
    Επίσης στα αερόψυκτα δεν έχουν νόημα οι θερμοκρασιες
    Απλά κοιτας τη στάθμη λαδιού 2 φορές το μήνα
    Αντίθετα το βολτόμετρο θα έσωζε πολλές μπαταρίες
    Πρόσφατα έβαλα βολτόμετρο στο cbf
    Προχθές παρατήρησα ότι βάζοντας μπρος αντί 14 έδειχνε 11
    Ανακάλυψα ότι έχει κολλήσει το ρελέ της μίζας η οποία γυρναγε στον αέρα ακόμα και χωρίς κλειδιά
    Χωρίς αυτό θα την εκαιγα

  15. #15
    270° firing order Το avatar του/της katsar
    Εγγραφή
    16/12/2017
    Μηνύματα
    2.661
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    απλα θα στα βαζουν ενα-ενα στα επομενα μοντελα με 100 ευρω παραπανω για καθε ενα που θα σου βαζουν
    Έτσι,αυτό έγινε με την δικιά μου μοτο.Έβγαλε η γιαμαπα 850κε ταξιδιάρα μηχανή χωρίς δείκτη βενζίνης
    Ε μετά έβαλαν.
    Το ρουμπινέτο βολεύει φυσικά απλά ο δείκτης σου δίνει και μια γενική εικόνα πόση βενζίνη έχεις έστω στο περίπου,αρκετά χρήσιμο όταν είσαι σε απομονωμένα μέρη.Έχω μισό τεπόζιτο;Έχω 1/4;
    Εντάξει στην πορεία μαθαίνεις και κοιτάς και τα χλμ αλλά δεν οδηγάς πάντα με τον ίδιο τρόπο.
    when life gets complicated... i ride.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Εδώ μπαίνουν τα αστεία/περίεργα βίντεο:
    από Daemon στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 2000
    Τελευταίο μήνυμα: 25/10/2011, 10:26
  2. κοντέρ ybr 125 τα έχει χαμένα..
    από epp1640 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 02/07/2009, 02:03
  3. Τα 50 πιο περιέργα κτήρια σε ολόκληρο τον κόσμο
    από manhunter στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 83
    Τελευταίο μήνυμα: 17/12/2008, 16:48
  4. Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 24/05/2007, 23:24
  5. Ένας διαιτητής "αδερφή" και τα περιέργα του ποδοσφαίρου...
    από Gandalf dr685sm στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 14/04/2007, 10:16

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF