Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 22

Θέμα: Καθαριστικό θαλάμου καύσης από επικαθήσεις

  1. #1
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.635

    Καθαριστικό θαλάμου καύσης από επικαθήσεις

    Διαβάζω διάφορα υπέρ και κατά ενώ η δική μου εμπειρία είναι λίγη όσον αφορά τα σύγχρονα χημικά.
    Η ερώτησεις μου είναι οι παρακάτω:

    Ρισκάρουμε φθορά στον κινητήρα αν προσθέτουμε καθαριστικό στην βενζίνη ανα 10000χλμ έτσι ώστε
    να διατηρούμε το θάλαμο καύσης χωρίς επικαθήσεις;

    Υπάρχει κάποιο καθαριστικό πρόσθετο βενζίνης που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε χωρίς
    να ρισκάρουμε οξείδωση ή άλλη φθορά στον κινητήρα ακόμα και αν δεν είναι το καλύτερο σε απόδοση
    όσον αφορά τον καθαρισμό του θαλάμου καύσης;

    αν έχει συζητηθεί ξανά, σχωρνάτε με, δεν το βρήκα. Βάλτε ένα λινκ και πείτε μου αν είναι να σβήσω τα παραπάνω.

    ευχαριστώ!

  2. #2
    Klabautermann Το avatar του/της tzimidis
    Εγγραφή
    07/04/2013
    Μηνύματα
    584
    Εγω στο freewindaki μου επί 20 χρόνια έβαζα ένα μπουκαλάκι και μάλιστα σε μεγαλύτερη δοσολογία,
    Μία φορά το 6μηνο πριν πάω μεγάλο ταξίδι, μεγάλο εννοώ 500χλμ και άνω.
    Όπως έχω πει και σε άλλα thread,
    ο κινητήρας με έβγαλε για 300+ χιλιάδες χιλιόμετρα, χωρίς να χρειαστεί να ανοιχτεί ποτέ.
    Είναι όπως βγήκε από το εργοστάσιο.
    Τώρα, αν η συμπίεση έχει πάει από 9,5 σε 9:1, η αν τα 48 μαμισια άλογα έγιναν 44, δεν το έχω καταλάβει.
    Μιλάμε όμως πάντα για μονοκυλινδρο χαμηλών επιδόσεων. Έχω βάλει αρκετά διαφορετικά, αλλά πάντα μόνο STP.

    Το μόνο που καταλάβαινα όταν το έβαζα, ήταν ότι στο ταξίδι ο ήχος του μοτέρ από βαρύς σιδερένιος ακουγότανε πιο Light σαν αλουμινένιος (δεν ξέρω πως αλλιώς να το περιγράψω)

    Το μηχανάκι το ακινητοποιησα προσωρινά επειδή με άφησε τελικά από ηλεκτρικά.
    Μηχανικά, ούτε έσταζε ούτε έκαιγε λάδι μέχρι το τελευταίο του χιλιόμετρο.

    Τελικά το freewind θα έπρεπε να είχε εναλλακτική ονομασια Lada με 2 ρόδες ή τουλάχιστον το τρακτέρ των μοτό.

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της viper1
    Εγγραφή
    16/02/2010
    Μηνύματα
    2.322
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος
    Διαβάζω διάφορα υπέρ και κατά ενώ η δική μου εμπειρία είναι λίγη όσον αφορά τα σύγχρονα χημικά.
    Η ερώτησεις μου είναι οι παρακάτω:

    Ρισκάρουμε φθορά στον κινητήρα αν προσθέτουμε καθαριστικό στην βενζίνη ανα 10000χλμ έτσι ώστε
    να διατηρούμε το θάλαμο καύσης χωρίς επικαθήσεις;

    Υπάρχει κάποιο καθαριστικό πρόσθετο βενζίνης που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε χωρίς
    να ρισκάρουμε οξείδωση ή άλλη φθορά στον κινητήρα ακόμα και αν δεν είναι το καλύτερο σε απόδοση
    όσον αφορά τον καθαρισμό του θαλάμου καύσης;

    αν έχει συζητηθεί ξανά, σχωρνάτε με, δεν το βρήκα. Βάλτε ένα λινκ και πείτε μου αν είναι να σβήσω τα παραπάνω.

    ευχαριστώ!
    Συνήθως τα καθαριστικά είναι για καρμπυρατέρ αντλίες και μπεκ. Να καθαρίζει τον θάλαμο καύσης δεν το έχω ξανακούσει
    Καλό να είσαι μέτριος αρκεί να είσαι Καφές

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    27/12/2008
    Μηνύματα
    1.004
    Καθαριστικά κυκλοφορούν στο εμποριο χρόνια. Δια πάσα νοσον.
    Αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι δια πάσα νοσον, αλλά για πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις.
    Όσο το μοτέρ λειτουργεί δεν χρειάζεται τίποτα. Επικαθισεις στις βαλβιδες, καρβουνιλα στο θάλαμο, ναι υπάρχουν, αλλά δεν επηρεάζουν καθόλου. Χειρότερη κατανάλωση θα έχεις από μια τελειωμένη αλυσίδα παρα από επικαθισεις.
    Anyway είναι πως το βλέπει ο καθείς.
    Τα Καθαριστικά, κάνουν δουλειά όντως. Σπάνε την καρβουνιλα..
    Το θέμα είναι που πάνε τα κατάλοιπα!
    Κάποια ψιλά θα βγούνε απ την εξαγωγή, κάποια όμως θα μείνουν μέσα στον κύλινδρο..
    Αντίστοιχα τα Καθαριστικά Κάρτερ ή ρεζερβουάρ. Ναι καθαρίζουν. Μόνο που βουλώνουν τα φίλτρα μετά απ τις μακες.

    Γνώμη μου, σε καινούργιο μοτέρ, χρησιμοποίησε τακτικά (πχ μια φορά το χρόνο) τα Καθαριστικά έτσι ώστε να παραμείνει σε καλή κατάσταση.
    Σε παλαιά μοτέρ, ταλαιπώρημενα, υπάρχει πιθανότητα (μικρή αλλά υπάρχει) το καθαριστικό να κάνει ζημιά

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της viper1
    Εγγραφή
    16/02/2010
    Μηνύματα
    2.322
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από typhoon Προβολή μηνύματος
    Καθαριστικά κυκλοφορούν στο εμποριο χρόνια. Δια πάσα νοσον.
    Αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι δια πάσα νοσον, αλλά για πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις.
    Όσο το μοτέρ λειτουργεί δεν χρειάζεται τίποτα. Επικαθισεις στις βαλβιδες, καρβουνιλα στο θάλαμο, ναι υπάρχουν, αλλά δεν επηρεάζουν καθόλου. Χειρότερη κατανάλωση θα έχεις από μια τελειωμένη αλυσίδα παρα από επικαθισεις.
    Anyway είναι πως το βλέπει ο καθείς.
    Τα Καθαριστικά, κάνουν δουλειά όντως. Σπάνε την καρβουνιλα..
    Το θέμα είναι που πάνε τα κατάλοιπα!
    Κάποια ψιλά θα βγούνε απ την εξαγωγή, κάποια όμως θα μείνουν μέσα στον κύλινδρο..
    Αντίστοιχα τα Καθαριστικά Κάρτερ ή ρεζερβουάρ. Ναι καθαρίζουν. Μόνο που βουλώνουν τα φίλτρα μετά απ τις μακες.

    Γνώμη μου, σε καινούργιο μοτέρ, χρησιμοποίησε τακτικά (πχ μια φορά το χρόνο) τα Καθαριστικά έτσι ώστε να παραμείνει σε καλή κατάσταση.
    Σε παλαιά μοτέρ, ταλαιπώρημενα, υπάρχει πιθανότητα (μικρή αλλά υπάρχει) το καθαριστικό να κάνει ζημιά
    Μέσα στον κύλινδρο δεν μένουν κατάλοιπα. Μένουν στην κεφαλή στις βαλβίδες στις έδρες αυτών και επάνω μέρος του εμβολου.
    Σωστό μίγμα αρα σωστή καύση καθαρές βενζινες και καλής ποιότητας έλαια είναι προτιμότερο από καθαριστικά
    Καλό να είσαι μέτριος αρκεί να είσαι Καφές

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    Αν τα καθαριστικά ήταν απαραίτητα θα τα βάζαν οι κατασκευαστές στα σέρβις και θα τα χρέωναν χρυσά
    Στην πραγματικότητα σέρβις όταν και όπως πρέπει και σωστή προθέρμανση είναι η ζωή κάθε κινητηρα

  7. #7
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.635
    Μπορούμε να πούμε πως αν γεμίζουμε μια φορά το διμηνο με κατοστάρα και κάνουμε ένα ταξιδάκι ξεκαπνίσματος
    είναι ένας τρόπος να συντηρούμε το θάλαμο καύσης καθαρό;



    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από tzimidis Προβολή μηνύματος
    ...Το μόνο που καταλάβαινα όταν το έβαζα, ήταν ότι στο ταξίδι ο ήχος του μοτέρ από βαρύς σιδερένιος ακουγότανε πιο Light σαν αλουμινένιος (δεν ξέρω πως αλλιώς να το περιγράψω)...
    Αυτό που περιγράφεις το έχω δεί να συμβαίνει με μίγματα που έχουν μεγαλύτερη θερμική απόδοση, πχ με κατοστάρα, με υδρογόνο, με καθαριστικά κ.λπ.

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    27/12/2008
    Μηνύματα
    1.004
    Ναι οκ αλλά γιατί μας έχει πιάσει νέα μόδα να είναι καθαρός ο κύλινδρος? Μου βγει κατά καιρούς κάτι διαφημίσεις για καθαρισμό λέει του κινητήρα με υδρογόνο?? Η με κάτι αντίστοιχο τέλοσπαντων. Δε χρειάζεται για μένα, όσο είσαι επιμελής στα σέρβις κ στα καύσιμα.

    Αι απόψεις διίστανται!!

  9. #9
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.635
    Δεν έχω πετύχει κάποια διαφήμιση.
    Με ενδιαφέρει γιατί είναι το πρώτο μου γιαπωνέζικο, μικρό μετά από πολλά χρόνια, πρώτο με καπελότα
    και έχουν αναφερθεί σφάλματα που δείχνουν τις ρυθμίσεις βαλβίδων.
    Γι'αυτό θέλω μια χαλαρή ρουτίνα καθαρισμού που θα με κρατά ήσυχο πως δεν έχω επικαθήσεις
    σε βαλβίδες - έδρες.

    Αν κάνεις τα service επιμελώς δεν σε διασφαλίζει ότι είναι σχετικά καθαρός ο θάλαμος.
    Με τα καύσιμα τι εννοείς;

    Αυτό με το υδρογονο το έχω τσεκάρει σε κινητήρες αυτοκινήτων, όντως κάνει δουλειά και είναι εύκολο
    σαν διαδικασία.

  10. #10
    νέος SOS Το avatar του/της νεοσσός
    Εγγραφή
    23/02/2015
    Μηνύματα
    3.452
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος
    Αυτό που περιγράφεις το έχω δεί να συμβαίνει με μίγματα που έχουν μεγαλύτερη θερμική απόδοση, πχ με κατοστάρα, με υδρογόνο, με καθαριστικά κ.λπ.
    Την προπερασμένη εβδομάδα που είχα βάλει βενζίνη 100 οκτανίων στη μοτοσυκλέτα μου, άκουγα τη διαφορά στη λειτουργία του κινητήρα. Προτιμώ όμως τον ήχο της 95άρας.
    Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της viper1
    Εγγραφή
    16/02/2010
    Μηνύματα
    2.322
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από νεοσσός Προβολή μηνύματος
    Την προπερασμένη εβδομάδα που είχα βάλει βενζίνη 100 οκτανίων στη μοτοσυκλέτα μου, άκουγα τη διαφορά στη λειτουργία του κινητήρα. Προτιμώ όμως τον ήχο της 95άρας.
    Αν βάλεις ακραπα θα σ'αρέσει ο ήχος ότι βενζίνη και να βάλεις
    Καλό να είσαι μέτριος αρκεί να είσαι Καφές

  12. #12
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.635
    Nα δώ πως θα τον πείσεις μετά ότι πρέπει να τσεκάρει το μίγμα του και να σου λέει "μα δεν ξέρει το εργοστάσιο" και τέτοια..

  13. #13
    Τι αρώτηξε; Το avatar του/της Acacius
    Εγγραφή
    21/01/2009
    Μηνύματα
    2.109
    Νομίζω ότι η βενζίνη με βιοαιθανόλη καθαρίζει το σύστημα τροφοδοσίας και το θάλαμο καύσης καλύτερα από τη συμβατική. Χάνεις λίγο σε κατανάλωση όμως και το όχημα πρέπει να είναι σχεδιασμένο με πρόβλεψη για αυτή. E10 έχουμε στην Ελλάδα ή ακόμα;

  14. #14
    Σουλατσαδόρος Το avatar του/της Coyote.V
    Εγγραφή
    06/07/2009
    Μηνύματα
    2.133
    Αφήστε την καρβουνίλα μέσα, θα μικρύνει ο όγκος, θα ανέβει η συμπίεση, σαν να έχεις πλανίσει καπάκι.

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thunder ace
    Εγγραφή
    07/02/2013
    Μηνύματα
    2.618
    Βρε σεις..δωστε το στον dalton για μια βολτα...ολα γυαλι θα ειναι μετα.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2003, 15:54
  2. Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 16:14
  3. Απο Σημερα.................
    από sozos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 08:16
  4. Μία moto-βόλτα από το πουθενά…
    από superfour στο forum Ταξιδιωτικά
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2003, 02:10
  5. Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2003, 01:39

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF