1) Οταν τρεχω μια σχετικα χαμηλη ταχυτητα (κατω απο 50), στα 3 πρωτα γραναζια, αμα το γκαζι ειναι κλειστο και το ανοιξω, υπαρχει ενα αρκετα εντονο κλωτσιμα, ειναι φυσιολογικη συμπεριφορα αυτη λογω υψηλης ροπης? Εχω συνηθησει πλεον οταν ειμαι σε τετοια θεση να τραβαω ελαφρα το συμπλεκτη πριν το ανοιξω το γκαζι, ειναι σωστη κινηση αυτη?
Να μην ανοίγεις-από τέρμα κλειστό-το γκάζι με 2α και κυρίως με 3η,πάντα να κάνεις ένα κατέβασμα.
2) Παλι σε χαμηλες ταχυτητες, κοντα στα 20 χλμ, οταν στριβω στα στενα, αλλα και γενικοτερα, με πιανω να πατιναρω τον συμπλεκτη, κυριως επειδη φοβαμαι το παραπανω κλωτσιμα. Υπαρχει πιο σωστος τροπος στροφης σε χαμηλες ταχυτητες ή το πατιναρισμα ειναι οκ?
Προσπάθησε να μπαίνεις στις στροφές με λίγο γκάζι στο χέρι.Αν όμως είναι κλειστή η στροφή τότε δεν πειράζει λίγο συμπλεκτάρισμα.
3) Προσφατα εχω την εντυπωση οτι οι αλλαγες ταχυτητας ειναι κομματακι δυσκολοτερες, και τα κουμπωματα απο νεκρα σε 1η κ 2η βγαζουν πιο δυνατο ηχο. Λαδακι υπαρχει μπολικο, και φυσικα φρεσκο. Υπαρχουν και μερικες περιπτωσεις που ειχα 6ο γραναζι αλλα πηγαινα αργα (φρεναρισμα για διοδια) οποτε και κατεβαζα συνεχομενα ταχυτητες, οπου το σασμαν κωλαγε και ηθελε ανεβασμα-κατεβασμα-σπρωξιμο να κατεβει η ταχυτητα. Ειναι βλαβη ή απλα καλο θα ηταν να κατεβαζω νωριτερα και σταδιακα?
το δεύτερο.
4) Κανα κολπακι να πλενω/λαδωνω την αλυσιδα χωρις σταντ πισω τροχου υπαρχει? Ειχα παει τη μηχανη σε γνωστο πλυντηριο της Αθηνας και λιγο καιρο μετα ειδα αρκετη επιφανειακη σκουρια. Της εβαλα δαχτυλο και ειχε ελαχιστο λαδι. Πειτε μου και πως να βγαλω την σκουρια, ειναι πολυ μαπα στο ματι (o-ring η αλυσιδα)
Στριμώχνεις ένα κομμάτι ξύλο/σίδερο στην δεξιά μεριά του άξονα και σε συνδυασμό με το πλαϊνό στάντ ανασηκώνεται λίγο ο τροχός.Η σκουριά είναι επιφανειακή,με ένα πράσινο σφουγγάρι scots bright θα φύγει
Σας ευχαριστω προκαταβολικα
