Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.
Για τα συγκεκριμένα δεν ξέρω, πάντως άλλα με τον ίδιο τρόπο λειτουργίας
έχουν εσωτερικά δαχτυλίδια-γλύστρες που ''φρενάρουν'' κατά κάποιο τρόπο
το ανεβοκατέβασμα (εχουν και ελατήρια, έτσι;;;
"ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"
Γρασσο
Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό
Με προβληματιζει η αποτελεσματικοτητα του, η διαρκεια του, η συντηρηση του,και η αναγκαιοτητα κατασκευης του εν σχεση με ενα κλασσικο πηρουνι με λαδι.
Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.
επισης το λαδι αποσβαινει,περνωντας απ τις οπες.αν δεν υπηρχε φανταζεσθε τι θα γινοταν μονο με ελατηριο?
Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.
Η απόσβεση που κάνει από μόνο του ένα ελατήριο είναι ελάχιστη. Ένα ιδανικό ελατήριο, σε ιδανικές συνθήκες, συντηρεί στο διηνεκές την ταλάντωση. Το ελατήριο χρειάζεται για να καθορίζει τα όρια της ταλάντωσης και τον τρόπο που γίνεται αυτή. Το πόσο χρόνο θα διαρκέσει η ταλάντωση (ιδανικά θέλεις ένα κύκλο ταλάντωσης μόνο) ορίζεται από κάποιο μέσο που μετατρέπει την κινητική ενέργεια της ταλάντωσης σε θερμότητα. Συνήθως είναι κάποιο ρευστό μέσο, όπως λάδι, ακόμα και αέριο. Το ιξώδες του και οι δίαυλοι από τους οποίους περνάει ορίζουν το μέγεθος της απόσβεσης.
Υπάρχουν βέβαια κι άλλες τριβές, ακόμα και οι ελάχιστες από τις τσιμούχες, που συνδράμουν στην απόσβεση. Κάτι ανέφερε ο bullmont για τριβή μέσω εσωτερικών δακτυλίων, οπότε θα μπορούσε να είναι αυτή η απάντηση που ζητάς panavour.
Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.
Aποτελεσματικό αντίστοιχα των ελατηρίων που φορά σε σχέση με το συνολικό βάρος που διαχειρίζεται. Αν σου αρέσουν νούμερα (σαν και εμένα ) θα έλεγα στο 60% σε σχέση με ένα ίδιο λαδιού
λόγο απουσίας ρυθμίσεων περισσότερο και γενικότερης λειτουργίας πιο λίγο.
Διαρκεί περισσότερο γιατί το γράσο πεθαίνει τελευταίο.
Συντήρηση ανάλογα την χρήση, σε πολύ μεγαλύτερα διαστήματα, καθαρίζεις - αλλάζεις αν έχουν φθαρεί - γρασάρεις - κλείνεις.
Απόλυτα αναγκαία η κατασκευή του, μειώνει το κόστος στο 1/3
Δεν αποσβαίνει το λάδι, ο μηχανισμός που το χρησιμοποιεί αποσβαίνει μετά από ρύθμιση είτε του εργοστασίου είτε μέσω ρυθμιστικών.
Θα είχαμε εκτόνωση χωρίς έλεγχο και επανασυμπίεση εφόσον έχουμε κινούμενο βάρος πάνω του.
Μέσω της τριβής που χρησιμοποιεί το λάδι που είναι και το μέσο αποβολής. Το αέριο είναι ρυθμιστικός παράγοντας στο δικό μου κεφάλι.
Το γράσο λειτουργεί αντίστοιχα με "σταθερές" επιδόσεις σε διαφορετικό μηχανισμό ανάρτησης, πιο απλό.
δεν άνοιξατε ποτέ ανάρτηση ποδηλάτων; πολύ εύκολο και μεγάλη αναβάθμιση η αλλαγή των ελαστομερών με ελατήρια κ.λπ.
Τελευταία τροποποίηση από doctor_john; 12/12/2020 στις 11:18.
αν καταλαβα καλα η αποτελεσματικοτητα του ειναι στο 60% εν σχεσει με ενα κλασσικο πηρουνι?
Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.
Ισως καλύτερα: το εύρος λειτουργίας του καλύπτει το 60% του αντίστοιχου αν ήταν με μηχανισμό λαδιού.
Έχει όμως πολύ ευκολότερη συντήρηση και είναι πιο φθηνό.
υγ: το "αποτελεσματικό" είναι πολύ διευρυμένο για αυτό που ρωτάς.
Αν για παράδειγμα δεχθούμε ότι είναι υποδειγματικό για αναβάτη 65kg καλύπτοντας το 80% των δυνατοτήτων ενός ίδιου λαδιού.
Με 85Kg αναβάτη θα συνεχίσει να λειτουργεί αποτελεσματικά αλλά σε μικρότερο εύρος απο ενός λαδιού (για 85kg αναβάτη..)