Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 3 από 3

Θέμα: Αγορά μεταχειρισμένου dl650

  1. #1

    Αγορά μεταχειρισμένου dl650

    Ενδιαφέρομαι για αγορά μεταχειρισμένου v-strom 650.
    Ποια είναι τα σημεία που πρέπει να δώσω προσοχή;
    Έχω ακούσει για προβλήματα σκουριάς κάτω από την τιμονόπλακα και σε κάποια άλλα σημεία. Υπάρχει περίπτωση κάποιες σκουριές εκτός αυτών της τιμονόπλακας να μου δημιουργήσουν κάποιο περαιτέρω πρόβλημα;;;
    Πώς μπορώ να καταλάβω αν το μηχανάκι δεν είναι παραεισαγωγής και είναι από την επίσημη αντιπροσωπεία;
    Επίσης πως μπορώ να καταλάβω ότι δεν είναι το "κλειστό" μοντέλο που όπως ακούγεται έχει τελική γύρω στα 160χλμ;;;
    Υπάρχουν γενικά κάποια χαρτιά που πρέπει να έχει ο κάτοχος του ώστε να κοιτάξω;

    Ευχαριστώ.

  2. #2
    Υιοθετημένο... ...μέλος Το avatar του/της athandim
    Εγγραφή
    21/04/2003
    Μηνύματα
    489
    Φίλε μου καλώς ήρθες,

    Θα προσπαθήσω να σου λύσω τις απορίες:

    - Η σκουριά κάτω από την τιμονόπλακα είναι κοινό γνώρισμα σε μεταχειρισμένα V-strom, αλλά και απλά αντιμετωπίσιμη = (Λίγο WD40 και τριψιματάκι και καθάρισες...Μετά ελέγχεις ανά τακτά χρονικά διαστήματα και επαναλαμβάνεις. Βέβαια οι πολύ μερακλήδες - ή ψείρες- βάζουν διάφανο βερνίκι θαλάσσης και καθαρίζουν άπαξ).

    Σκουριές σε άλλα εμφανή σημεία δεν έχω εντοπίσει, χωρίς αυτό να σημαίνει πως η γενικότερη ποιότητα κατασκευής της μηχανής με έχει εντυπωσιάσει. Έχει πολύ δυνατότερα σημεία...

    - Για να καταλάβεις ότι το V-strom που θέλεις να αγοράσεις είναι επίσημης εισαγωγής θα κρατήσεις τα έξι τελευταία νούμερα από τον αριθμό πλαισίου και θα πάρεις τηλέφωνο στα κεντρικά του Σφακιανάκη (210-3499000). Θα ζητήσεις να μιλήσεις με το τμήμα εγγυήσεων και εκείνοι (με τον αριθμό πλαισίου) θα σου πουν...

    Επιπλέον, τα επίσημης εισαγωγής συνοδεύονται με εγχειρίδιο χρήσης στα ελληνικά και βιβλίο service επίσης στα ελληνικά. Αν ο προηγούμενος κάτοχος σου αρχίσει τα ¨δεν μου έδωσαν, αυτά τα ξένα δίνουν σε όλους.. κτλ..¨, υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να είναι παράλληλης εισαγωγής (Ωστόσο, το τσεκάρεις 100% με το τηλέφωνημα που προείπα).

    - Για να μην πέσεις σε ¨κλειστό¨μοντέλο ο πιο αξιόπιστος τρόπος νομίζω ότι είναι η δυναμομέτρηση. ( Μιλάμε για αγορά μοντέλου παράλληλης εισαγωγής πάντα. Τα μοντέλα από το Σφακιανάκη δεν απαιτούν τέτοια διαδικασία)

    - Τα χαρτιά είναι αυτά που σου έγραψα. Προσοχή στο βιβλίο service, όπου φαίνονται τα διαστήματα service με σφραγίδες κτλ..

    'Ενα Jameson με πάγο...

  3. #3
    Ήσουν αρκετά κατατοπιστικός
    Ευχαριστώ πολύ.

Παρόμοια θέματα

  1. ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ D-tracker
    από c_mos1 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 11/04/2006, 04:15
  2. Αγορα ΜεταΧειρισμενου
    από toyota στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 01/07/2005, 14:27
  3. Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 20/05/2005, 23:25
  4. Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 16/03/2005, 17:12
  5. Αγορα μεταχειρισμενου
    από GhostDog στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 01/05/2004, 15:15

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF