Καλησπέρα, σκέφτομαι για αγορά σκούτερ 300cc. Θα ήθελα να ρωτήσω γνώμες για το συγκεκριμένο σκούτερ κυρίως απο άτομα που το έχουν στην κατοχή τους. Ευχαριστώ..
Καλησπέρα, σκέφτομαι για αγορά σκούτερ 300cc. Θα ήθελα να ρωτήσω γνώμες για το συγκεκριμένο σκούτερ κυρίως απο άτομα που το έχουν στην κατοχή τους. Ευχαριστώ..
Το οδηγησα. Δεν το εχω. Ειναι σαν να εχεις ενα μπεβερλυ 300. Μικρες διαφορες, καλο φαινετε.
Φίλε δεν θέλω να σε αποτρέψω από την αγορά του.
Πριν δύο μήνες ήμουν ανάμεσα σε αυτό και το κλασικο,ψιλοασχημο citycom.
Αυτό που μέτρησε για μένα (αν και το HD300 είναι πιο όμορφο και πιο φρέσκο) είναι ο χώρος για τα πόδια. Για μένα είναι πολύ σημαντικό. Στο citycom το πόδι πατάει καλύτερα,έχει περισσότερο χώρο και κρύβεται ολόκληρο (βροχή).Στο HD300 ο χώρος για τα πόδια είναι υπερβολικά μικρός και το μισό πέλμα είναι στο αέρα και αν βρέξει νομίζω ότι δεν προστατεύεται.
Επειδή είχα το gts 300 f4 να ξέρεις ότι ο κινητήρας τον 27.5 ίππων που φοράει το HD 300 είναι αρκετά δυνατός και αξιόπιστος.
Για μέσα στην πόλη και κοντινά ταξιδακια ο ιδανικός. Επίσης αρκετά οικονομικός 3,5-4 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα καίει.
Ότι και να διαλέξεις κάντο δοκιμή πρώτα η έστω κάθησε πάνω του να δεις αν σε βολεύει.
Καλή τύχη.
Σίγουρα θα το οδηγήσω πρώτα, απλά θέλω να ξέρω πως είναι από αξιοπιστία και πως πάει στον δρόμο. Δεν έχει φερινκ θα είναι δύσκολο στα 100 - 120?
Όσο αφορά το cyticom δεν μου αρέσει καθόλου γιαυτό και το απορρίπτω.
Έχω στο μυαλό μου το hd 300 αλλά και το kymco xtown 300. Κοιτούσα και το beverly 300 αλλά άκουσα αρκετά προβλήματα και το φοβάμαι.
Κοίτα να μην λέμε ψέματα. Σαν ποιότητα πλαστικών, φινιρίσματος και συναρμογή πλαστικών το beverly 300 είναι μακράν καλύτερο. Αλλά το HD300 έχει κινητήρα Διαμάντη και πιο δυνατο και πιο αξιόπιστο.
Κατανάλωση πάνω κάτω στα ίδια είναι.
Κοίτα όσον αφορά το φερινκ , όταν πήγα για σέρβις είδα ένα HD 300 το οποίο είχε. Μάλιστα μου φάνηκε εργοστασιακό γιατί ήταν πολύ κομψό και προσεγμένο, σαν μανισιο. Καλύτερα ρωτα. Δεν νομίζω να μην το έχει προβλέψει η sym.
Τώρα , για το kymco xtown 300 είναι άλλη κατηγορία. Ανήκει στα καναπεδατα. Με λάστιχα 14-13 δεν είναι ότι καλύτερο για τους ελληνικούς δρόμους. Ένας από τους λόγους που πούλησα το GTS 300 F4.
Καλύτερα να πάρεις κατι με 16αρες ζάντες. Καλύτερες στις λακούβες.
Για to HD πήγαινα και Citycom πήρα, βέβαια το έχω για υπηρέτρια, οδήγησε πριν αγοράσεις..
Τι σε έκανε να αλλάξεις γνώμη? Γτ επέλεξες το cyticom?
...κοιτα εγω εχω αλλαξει 3 sym ....και μπορω να πω πως ειμαι ευχαριστημενος για τα χρηματα που εδωσα την εκαστοτε φορα .
Ειναι vfm, χωρις να μπορει καποιος να πει πως ειναι το καλυτερο της κατηγοριας .
Οπως ειπαν και οι απο πανω ...
Κινητηρας δυνατος και αξιοπιστος ,αλλα αυτο με τα πλαστικα ειναι ενα θεμα ,χωρις αυτο να σημαινει πως ειναι και τραγικα . Ετσι ;
Απλα δεν εχουν την ποιοτητα των ιταλικων η ιαπωνικων , τα οποια ομως για να αποκτησεις πρεπει νανβαλεις το χερι βαθεια στην τσεπη.
Οπωσδηποτε κοιτα να ανεβεις σε ολα οσα σε ενδιαφερουν και να παρεις μια σωστη αποφαση αφου συνυπολογισ3ις και την χριση για την οποια το θες .
διασταση Τροχων
Ποδια
Τζαμαρια
Κτλ κτλ
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά.
Θα το κάνω ένα τεστ ντριβε να δω πώς πάει..
Νομίζω το συγκεκριμένο είναι ποιο κοντά στα γούστα μου, δλδ εχει16αρες ζάντες, μου αρέσει εμφανισιακά και έχει καλή τιμή και από αυτά που ακούω είναι αξιόπιστα τα sym..
Το μηχανάκι το έχω 40 μέρες κ έχω κάνει 4000 χιλιόμετρα. Καλό είναι. Μέχρι κ διανομή το έχω δουλέψει. Μια μέρα έκανα 157 χιλιόμετρα... Ούτε θερμοκρασία ανεβάζει ούτε τίποτα. Μια ζελατίνα χρειάζεται γιατί κοντράρει ο αέρας αρκετά μετά τα 100 χιλιόμετρα στην έθνικη. Είχα και beverly. Δεν διαφέρουν κ πολύ τα μηχανάκια σε αυτή την κατηγορία. Το sym είναι ποιο παιχνιδιαρικο κ μπαίνει στις στροφές καλύτερα. Περίπου στα 60 χιλιόμετρα έχω ένα κοσκινισμα στο τιμόνι αλλά μετά δεν το κάνει όσο ανεβάζεις χιλιόμετρα. Μου είπαν ότι φταίνε τα λάστιχα. Τα ίδια έκανε κ το beverly.
Κ μου στραβωνει κ λίγο, ελάχιστα δηλαδή, το τιμόνι του. Όταν για παράδειγμα πάω να το σηκώσω στο διπλό σταν κ πιάσω το τιμόνι από την μία μεριά κ το τραβήξω λίγο παραπάνω από ότι πρέπει στραβωνει. Ή όταν πέσω σε καμία λακουβα λίγο μεγάλη, που δωξα το θεό έχουμε αρκετές στους δρόμους μας.... Πήγα κ ρώτησα γιατί με εκνευρίζει απίστευτα αυτό το στραβωμα να πω την αλήθεια κ μου είπαν ότι δίνουν μια μικρή ανοχή-ελαστικοτητα στο τιμόνι γιατί αλλιώς θα έκοβε τον σταυρό του τιμονιού σαν αγγούρι όταν έβρισκε κάπου κόντρα.
Φιλε johnsassa, θέλω να μου πεις πως είναι σε ταξίδι εκτός πόλης και αν το δοκίμασες διπλός. Όσο αφορά τιν ζελατίνα με προβλημάτισε και μένα, εσύ του έχεις βάλει ζελατίνα? Και απο κατανάλωση πως είναι?
Ευχαριστώ για τον χρόνο σου..
Citycom ή hd με ίδιο κινητήρα για μέσα στην πόλη και σπάνια για μικρό ταξίδι. Ύψος 1,86
Τον Ιούνιο ήμουν στην ίδια αναζήτηση.
Τα οδήγησα και τα δύο και τελικά πήρα citycom... Χρήση καθαρά μέσα στην πόλη για δουλειά κτλ αλλά και κοντινά μπανακια προς Σούνιο και από την άλλη μεριά προς Ζούμπερι διπλός και φορτωμένος κάτω από τη σέλα μια χαρά τα έβγαλε το μηχανάκι..Ιούλιο, Αύγουστο, Σεπτέμβρη, Οκτώβρη. Πατάει καλά το Σίτι στο δρόμο είναι γρήγορο για σκούτερ και έχει φρενάρες ενώ δεν καίει τίποτα.. Με ένα δεκάρικο βγάζει 250 χιλιόμετρα άνετα.
Το προτίμησα από το πιο φρέσκο hd γιατί είσαι πολύ καλύτερα καλυμμένος από αέρα νερά κτλ ενώ το παραπάνω βάρος του το κάνει να δίνει μια πιο στιβαρή αίσθηση στο δρόμο φορτιζοντας τις αναρτήσεις. Επίσης θεωρώ ότι έχει καλύτερα φώτα (το Σίτι).
Τα μηχανάκια σα μοτέρ είναι ίδια.. Είναι καθαρά θέμα γούστου και αν ζυγίζεις τις παραπάνω λεπτομέρειες που σου παρέθεσα. Πολύ φτηνά σέρβις επίσης και αρκετά εκτεταμένο δίκτυο συνεργείων.
Δεν υπάρχει ακατάλληλος καιρός για ταξίδι με μοτοσυκλέτα, υπάρχουν μόνο ακατάλληλα ρούχα και εξοπλισμός.