Γεια σας στην ομάδα καινούργιος εδώ κ άσχετος στις μοτο ,έχω ένα dt125r μοντελο1995 από συγγενή το παράτησε 15χρονια έξω ,8500χιλ ήταν αδουλευτο τώρα όμως καταλαβαίνετε πως είναι!θα μπορούσατε να με βοηθήσετε να το επαναφέρω;
Γεια σας στην ομάδα καινούργιος εδώ κ άσχετος στις μοτο ,έχω ένα dt125r μοντελο1995 από συγγενή το παράτησε 15χρονια έξω ,8500χιλ ήταν αδουλευτο τώρα όμως καταλαβαίνετε πως είναι!θα μπορούσατε να με βοηθήσετε να το επαναφέρω;
Καλώς ήρθες στο moto.gr.
Τα 15 χρόνια παρατημένο έξω είναι δοκιμασία ακόμα και για έναν γνώστη,πόσο μάλλον για σένα που δεν γνωρίζεις.
Η σκουριά θα έχει ποτίσει σίγουρα όλα τα σιδερένια μέρη ενώ τα αλουμίνια θα έχουν πιάσει ψωρίαση.Πρώτα θα τα καθαρίσεις αυτά και επίσης θα αλλάξεις τσιμούχες στα πηρούνια μπροστά.
Τα ηλεκτρικά είναι επίσης άλλο κεφάλαιο,οι διακόπτες θέλουν έλεγχο στις επαφές τους καθώς και λιωμένα/πολυκαιρισμένα καλώδια.
Μοτέρ σίγουρα καθάρισμα το κάρτερ να φύγουν τα παλιά λάδια (που θα χουν γίνει μούργα),ενώ ο κύλινδρος μπορεί και να είναι σε πιο καλή κατάσταση αν παρέμεινε στεγανός.
Αλυσίδα-γρανάζια κλπ τα πετάς και βάζεις καινούρια.Επίσης κοιτάς το ψαλίδι πίσω αν δουλεύει ομαλά ή θέλει αλλαγή το ρουλεμάν,παρόμοια και το τιμόνι (αν και εκεί θα θέλει σίγουρα).
Κοντολογίς το παίρνεις όπως είναι το πας σε ένα συνεργείο και ρωτάς το μάστορα αν φτιάχνεται και πόσο θα κοστίσει!
Ωραίο προτζεκτάκι να το πιάσεις και να το επαναφέρεις μόνος σου, αν το πας σε συνεργείο πιθανόν να σου κοστίσει όσο ένα καινουργιο.
Μπορείς να ρωτήσεις πόσο θα κοστίσει, στο τέλος όμως υπολόγισε κάτι παραπάνω γιατί πάντα προκύπτουν διάφορα.....εξτραδάκια!
Αν έχεις όρεξη και χώρο στο σπίτι και πιάνουν τα χέρια σου ξεκινα να το λύνεις μόνος σου και να πηγαίνεις σε μάστορα συγκεκριμένα κομμάτια που σε δυσκολευουν ή θέλουν ιδιαίτερη τεχνικη στο χέρι (μοτέρ, βαφη κλπ)
Δεν ξέρω αν είναι η ασχετοσύνη μου που με κάνει τόσο αφελή αλλά τα βλέπω στο γιουτουμπ και ζηλεύω. Πρόσφατα ο αδερφός μου έλυσε τα πάντα (εκτός από μοτέρ) στο παπι του και το ξαναέδεσε που αν και δεν ηταν παρατημένο είχε τις φθορές του και το αποτέλεσμα τον δικαίωσε.
Δεν βιάζομαι κ χώρο έχω θα προσπαθήσω μόνος μου όπως αναφέρει ο motojojo έχω βγάλει πλαστικά ντεπόζιτο ψυγείο καρμπυρατέρ...και εδώ έχω πρόβλημα είναι χάλια θα το καθαρίσω αλλά έχουν σπάσει δύο εξοδοι για την προθέρμανση (mikuni28 τετράγωνο) κ δεν ξέρω αν πρέπει να αλλάξω πιστόνι..έλεγα να το βάλω μπροστά κ να μην πειράξω κινητήρα αλλά τα περιφερειακά κ εδώ σας χρειάζομαι.Συμβουλη να βάλω κανένα κινέζικο καρμπ αν δεν δουλεύει το μαμά .Ρώτησα μάστορα του το πήγα το καρμπ κ μου είπε θα δουλέψει αν το καθαρίσω καλά κ όσο για τα σπασίματα είναι για την προθέρμανση απλά να ταπωσω τα νερά ...αν υπάρχει κανένα βίντεο σχετικό; Για καθάρισμα ντεπόζιτο, ψυγείο νερού, λαδιού μίξης τρόμπα φίλτρα ότι μπορείτε παιδιά θα βοηθούσε ...το κάνω κ σαν ψυχοθεραπεία
Μη βαλεις κινεζικο καρμπ.καθαρισε το γνησιο και θα εισαι οκ.Σε ποια περιοχη εισαι?
Είμαι Βόλο
Η αλήθεια είναι ότι όταν μιλάμε για δίχρονο είναι λίγο πιο εύκολα τα πράγματα.Καλη συνέχεια.
καθε μερα ...νεα μερα.
Εφοσον πιάνουν τα χέρια σου και έχεις χρόνο,μην σταματάς με τπτ.
Μ'ένα μαχαίρι την καρδιά την έσκισες στη μέση κι'αυτή σε αγαπά διπλά αντί για να πονέσει.
Για 15 χρόνια ακινησία θα κοιτούσα και τσιμούχες στροφάλου.
Θα έχεις διαρροές και δεν θα ξέρεις από που είναι.
Όλα τα υπόλοιπα, αφού έχεις χώρο, είναι σταγόνα στον ωκεανό.
Αντισκουριακά σπρέι, σπρέι επαφων, συρματόβουρτσες, γυαλόχαρτα, πετρέλαιο και λεκάνες για να πλύνεις.
Καλά μαστορέματα και περιμένουμε νέα σου με φωτογραφίες να χαζέψουμε.
Τελευταία τροποποίηση από D3300; 03/10/2022 στις 07:05.
I'm diagonally parked in a parallel universe.
https://www.facebook.com/panagiotis.hatzis.9
https://www.youtube.com/watch?v=rB6OlJqV1rQ
Σε μοτοσυκλέτα παρατημένη 15 χρόνια (φαντάζομαι την έσβησαν μια φορά και δεν την έβαλαν μπρος ποτέ ξανά) όλο το μοτέρ είναι μύλος.
Αν δε ήταν εκτεθειμένη στα στοιχεία της φύσης, πιθανότητα να έχει φτάσει σε σημείο που δεν υπάρχει επιστροφή. .
Όχι ότι δεν θα φτιάχνεται, απλά το κόστος θα είναι υπέρογκο για μια μοτοσυκλέτα 40 ετών.
Εγώ λέω όρμα.
Χώρο έχεις, χειμώνας έρχεται, δεν βιάζεσαι να τελειώσεις, ιδανικό ξεκίνημα το διχρονάκι για να μπεις στην φάση "σκαλίζω και μαθαίνω".
Αν έχεις λογική σκέψη και δεν είσαι τσαπατσούλης δεν βλέπω γιατί να μην τα καταφέρεις.
Κατέβασε και διάβασε μια όλο το service manual, να έχεις μια πρώτη ιδέα τι σε περιμένει.
Το κόστος είναι κάτι που μπορείς να το εκτιμήσεις στην πορεία, αφού εντοπίσεις και καταγράψεις φθορές ή τυχόν ελλείψεις.
Αν έχεις σκοπό να το επαναφέρεις σε πραγματικά λειτουργική κατάσταση, προσωπικά θα ξεκινούσα από τον κινητήρα και θα πήγαινα σιγά σιγά στα περιφερειακά.
Αν θες ανέβασε και καμία φωτογραφία να δούμε σε τι κατάσταση είναι.
Γίνεται να στείλω φωτο από κινητό;