Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 20

Θέμα: Βοήθεια για επιλογή πρώτης μηχανής

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    27/05/2024
    Μηνύματα
    11

    Question Βοήθεια για επιλογή πρώτης μηχανής

    Καλησπέρα σε όλους. Πρώτο ποστ στο φόρουμ και επετειακό καθώς σήμερα πήρα το δίπλωμα Α με 0 εμπειρία .

    Ήρθε η ώρα λοιπόν να αγοράσω την πρώτη μου μηχανή. Διαβάζω εδώ και καιρό το φόρουμ και έχω μαζέψει αρκετές πληροφορίες αλλά τά έχω κάνει λίγο αχταρμά καθώς η έλειψη εμπειρίας με δυσκολεύει να κρίνω καλά τις επιλογές και προσπαθώ να τα ξεμπερδέψω.

    Αρχικά λίγα εισαγωγικά, είμαι 30 ετών, 1.80, 80kg και οδηγώ αυτοκίνητο 10 χρονια. Ξεκίνησα να σκέφτομαι την μηχανή επειδή απηύδησα από κίνηση και έλλειψη πάρκινγκ. Στην αρχή σκεφτόμουν για κανα pcx, nmax, symphony, να κάνω την δουλειά μου αλλα όσο ασχολούμαι με μότο έχω γλυκαθει. Νομίζω λοιπόν πως ψάχνω ένα καθαρά commuter μηχανάκι με έμφαση στην ασφάλεια, την ευκολία οδήγησης στην πόλη (να είναι ελαφρύ και ευέλικτο), την οικονομία καυσίμου, λίγο την εμφάνιση και καθόλου το "γκάζι" καθώς προς το παρόν με τρομάζει / δεν με ενδιαφέρει. Επίσης θα κάνω 100% τα riding school πολύ σύντομα.

    Μένω Βύρωνα, θα παρκάρω στον δρόμο (αν πάρω κάτι πάνω απο 3κ λέω να κάνω ασφάλεια κλοπής) και κινούμαι κυρίως Περιφερειακή Υμηττού, Κατεχάκη, Βουλιαγμένης, Κέντρο και ΝΠ. Στην γειτονιά έχω δει να παρκάρουν δρόμο από σκούτερ και παπιά μέχρι v-strom και bmw gs. Υπάρχει επίσης ενα σημείο με φώτα που παρκάρουν πολλά μηχανάκια το ενα δίπλα στο άλλο. Εγώ το πιο "καλό που μπορώ να κάνω είναι να το δένω στα κάγγελα του σπιτιού.

    Μπάτζετ έχω 4-5k μετρητά και αν πάω σε καινούργιο μπορώ να βάλω και κάποιες δώσεις. Τα μοντέλα που μου έχουν κινήσει το ενδιαφέρον είναι τα εξής:

    CB300R που λατρεύω και μου φαίνεται πανέμορφο και πολύ κοντά σε αυτά που νομίζω οτι ψάχνω αλλά και overpriced στα 7k και δεν βλέπω καθόλου μτχ μοντέλα στο Car που δεν ξέρω αν είναι καλό η κακό ούτε στον δρόμο το έχω δει ποτέ.

    Μετά σκέφτομαι το MT-03 σαν πιο budget επιλογή που βλέπω να παίζει πάρα πολύ και έκανα και λίγο μάθημα με αυτό αλλά δεν έχω εμπειρία να το κρίνω.

    Μου αρέσουν ακόμη τα royal Enfield Guerilla 450, hunter 350, kawasaki z400, αλλα γενικα έχω μια προτίμηση σε Ιαπωνία για αμάξια και μηχανάκια.
    Ακούω πολλά καλά λόγια για ΚΤΜ Duke 390 και triumph speed 400 αλλά δεν μου αρέσει καθόλου εμφανισιακά.

    Σκεφτόμουν ακόμη και τα VOGE 300DS & 525DSΧ, τα οποία είναι αρκετά διαφορετική κατηγορία απο τα υπόλοιπα που κοιτάω αλλά μου φαίνονται value for money και μου ψιλό αρέσει που έχουν χώρο για βαλίτσα κλπ αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι ευκίνητα για μέσα στην πόλη που είναι και η βασική μου χρήση. Το fz6 που έκανα μαθήματα ας πούμε μου φαινόταν μαούνα.

    Το βασικό μου πρόβλημα είναι ότι δεν ξέρω τι ακριβώς μου ταιριάζει καλύτερα και δεν έχω την εμπειρία να κρίνω. Για τον λόγο αυτό σκέφτηκα μήπως πάρω είτε μτχ είτε καινούργιο ένα CBF125, να αποκτήσω λίγο εμπειρια στον δρόμο, να μάθω καλύτερα συμπλέκτη και να καταλάβω τι θελω τι μου λείπει κλπ και αργότερα σε 5-10-15 μήνες που θα έχω καλύτερη γνώση και περισσότερα λεφτά στην άκρη να πάω σε κάτι καλύτερο. Φαίνεται να έχει καλή μεταπωλητική αξία και να μην χάσω πολλά λεφτά. Ήμουν έτοιμος να κάνω αυτό το βήμα αλλά με όσους φίλους το συζητάω μου λένε ότι δεν αξίζει το cbf η κάποιο 125αρι, ότι τίθεται ζήτημα ασφαλείας, δεν θα μπορώ να κάνω μια προσπέραση /δικαβαλο κλπ. Εχετε κάποια γνώμη σχετικά με αυτό; Επίσης καινούργιο παίζει στα 3150 και βρίσκω αγγελίες με λίγα χιλιόμετρα στα 2500. Τι θα κάνατε σε αυτήν την περίπτωση και ποια πιστεύετε είναι μια καλή τιμή για μτχ;


    Τώρα μερικές ακόμα ερώτησεις:

    Δικαιολογεί το CB300R το 1.5 παραπάνω χιλιάρικο σε σχέση με το ΜΤ;

    Είναι κάποιο από τα παραπάνω Μηχανάκια περισσότερο /λιγότερο "ευκλεπτο" από τα υπόλοιπα; Ιδανικά θα ήθελα να αποφύγω το να παρκάρω κάπου και να να έχω άγχος αν θα το βρω αν και μάλλον δεν το γλυτώνω.

    Έχετε να προτείνετε κάποιο μοντέλο πέρα από τα προαναφερθεντα για αγορά μτχ καθώς δεν ξέρω καθόλου τι παίζει με τα παλαιότερα μοντέλα;

    Είναι υπερβολή να πάρω κράνος shoei/arai $500+ ακόμα και για το CBF?


    Συγγνώμη για το σεντόνι, και σας ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σας!

  2. #2
    Ο Σκηνοθέτης Το avatar του/της rex4539
    Εγγραφή
    09/02/2023
    Μηνύματα
    175
    Μεταχειρισμένο 125 για πρώτο μηχανάκι. Στη συνέχεια θα ξέρεις ο ίδιος τι αναβάθμιση θέλεις. Ειδικά που θα το παρκάρεις χύμα στο δρόμο.

    Κάνε riding school άμεσα.

    Δώσε όσα περισσότερα μπορείς στην ασφάλεια γενικότερα, όχι μόνο για το κράνος.

  3. #3
    Συντονιστής Το avatar του/της Volpad
    Moderator
    Εγγραφή
    28/03/2019
    Μηνύματα
    1.497
    Μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι και είναι πολύ κοντινός σε αυτά που προτείνω εγώ σε νέους οδηγούς σαν και εσένα.

    Μίας και δεν γνωρίζεις ποιά κατηγορία σου αρέσει λόγω έλλειψης εμπειρίας, πάρε ένα μεταχειρισμένο που πιθανόν να πουλήσεις σε 1 - 2 χρόνια για κάτι διαφορετικό. Θα έχεις μικρότερη χασούρα έτσι.

    Το ΜΤ ειναι καλή επιλογή, αν και εγώ θα σου έλεγα να κοιτάξεις το ΜΤ07 αντι του 03.
    Το CB300 δεν το ξέρω καθόλου.
    Και το CB500 είναι πολύ καλη επιλογή για τις ανάγκες σου.

    Στη θέση σου, εγώ, θα επέλεγα ή το CB500 ή το MT07.
    Σίγουρα δεν θα έπαιρνα 125 για μοναδική μοτοσυκλέτα.

    Το κράνος δεν έχει σχέση με το τι μοτοσυκλέτα καβαλάς. Τιποτα δεν είναι υπερβολή. Το σημαντικότερο είναι να κάθεται σωστά στο κεφάλι σου.


    Για το θέμα των κλοπών, δεν έχω άποψη. Δεν γνωρίζω ποιά μηχανάκια κλέβουν συχνότερα.

  4. #4
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.751
    Καλώς ήρθες και ελπίζουμε να μείνεις.

    Το 300DS όντως είναι ψιλομαούνα στην πόλη, για αυτόν τον λόγο είχα πάρει το 300 AC και τώρα έχω το 500. Τρομερά ευέλικτα και τα 2 στην κίνηση και αξιόπιστα, ούτε το 300 ούτε το 500 μου έχουν βγάλει κάτι ως τώρα.
    Άσε τα 125άρια, είναι εντελώς ψόφια και θα σιχτιρίσεις σε κόντρα άνεμο και ανηφόρες. 300-500 κυβικά είναι μια χαρά για την χρήση που θες (βασικά, την ίδια κάνουμε, commuting) και έχεις και την δυνατότητα να βγεις άνετα παραέξω.
    Σε ότι αφορά τα κράνη, σημασία έχουν 2 πράγματα: πόσο κοστολογείς το κεφάλι σου και να σου κάθεται καλά. Το πόσα κυβικά μηχανή έχεις περνάει σε (σχετικό, βέβαια, αυτό) περνάει σε 2η μοίρα καθώς κανένα κεφάλι ΔΕΝ αντέχει σε χτύπημα με πάνω από 13 χ.α.ω. (ούτε πατίνι δηλαδη)
    Μετά πάμε στο πόσα μπορείς να διαθέσεις, αν έχεις σκυφτάδικο (σπορ) μηχανή η τσολιάδικη (όρθια θέση οδήγησης) διότι διαφορετικό σχεδιασμό εξαερισμού έχουν, θόρυβο και πάει λέγοντας.
    Συνήθως στις αρχές όλοι το πήγαμε "try and error"

    Eλπίζω να σε (ψιλο)κάλυψα.
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  5. #5
    Μέλος
    Εγγραφή
    22/11/2022
    Μηνύματα
    495
    Εγώ θα αναφέρω κάτι από την πρότερη δική μου εμπειρία που είναι και ψιλοπροσφατη (περίπου δύο χρόνια)

    Σε ότι και να ανέβαινα (ακόμη και στο acx της voge που είναι 300αρακι) μου φαινόταν μεγάλο και σκέψου είμαι 1,87 και πολλά περισσότερα κιλά από εσένα.

    Αυτό είναι λογικό καθώς δεν έχει συνηθίσει το σώμα και το μάτι στα μεγέθη και τα κιλά.

    Άμεσα όμως (περίπου στο έτος) εξοικειώθηκα με τα μεγέθη και το σημαντικότερο και το σώμα μου στο να χειριστεί το βάρος μιας μεγαλύτερης μοτοσυκλέτας (στο εξάμηνο πήρα το clx της cf με 70 άλογα και περίπου 200 κιλά).

    Τώρα (έπειτα από την εξοικείωση) εάν αγόραζα κάτι θα ήθελα ένα μεγαλύτερο adventure για να είμαι πιο άνετος και με καλύτερη κάλυψη.

    Άρα ανέβα πάνω έστω και στατικά σε ότι μηχανή σου κάνει κλικ κατ' εμέ μιας και είσαι κάπως πιο ώριμος μην φοβηθείς να ανέβεις και στα 500 κυβικά.

    Εκεί που θες να κινηθείς περιφερειακή Υμηττού κλπ το θες το γκάζι σου για να έχεις ενεργητική ασφάλεια αλλά και ένα κάποιο βάρος για να είναι πιο σταθερή στους όχι και λίγους ανέμους που πιάνει με το παραμικρό (τον κάνω το δρόμο δύο φορές την εβδομάδα και ξέρω)

    Για τον εξοπλισμό να έχεις κατά νου εκτός από κράνος, γάντια, μπουφάν και μποτάκια οπωσδήποτε για να είσαι και safe αλλά και πιο άνετος πάνω στην μηχανή. Α και κλειδαριά δισκόφρενου και καμιά καλή κουλούρα.

    Εκτός από θέμα ασφάλειας είναι και θέμα καλύτερης αίσθησης - άνεσης κατά την οδήγηση (το μπουφάν για να μην σε επηρεάζει αέρας, γάντια για καλύτερο χειρισμό του γκαζιού κλπ και μποτάκια για να μην γλιστράς σε πεζοδρόμια και γλιστερους δρόμους)

    Τώρα για κλοπές αντιλαμβάνεσαι ότι honda και yamaha είναι λίγο φαβορί.

    Καλός μας ήρθες και καλά χιλιόμετρα να έχεις, ασφαλή και διασκεδαστικά

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THRESH
    Εγγραφή
    12/09/2005
    Μηνύματα
    1.184
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από verxus Προβολή μηνύματος

    Ήρθε η ώρα λοιπόν να αγοράσω την πρώτη μου μηχανή. Διαβάζω εδώ και καιρό το φόρουμ και έχω μαζέψει αρκετές πληροφορίες αλλά τά έχω κάνει λίγο αχταρμά καθώς η έλειψη εμπειρίας με δυσκολεύει να κρίνω καλά τις επιλογές και προσπαθώ να τα ξεμπερδέψω.

    Αρχικά λίγα εισαγωγικά, είμαι 30 ετών, 1.80, 80kg και οδηγώ αυτοκίνητο 10 χρονια. Ξεκίνησα να σκέφτομαι την μηχανή επειδή απηύδησα από κίνηση και έλλειψη πάρκινγκ. Στην αρχή σκεφτόμουν για κανα pcx, nmax, symphony, να κάνω την δουλειά μου αλλα όσο ασχολούμαι με μότο έχω γλυκαθει. Νομίζω λοιπόν πως ψάχνω ένα καθαρά commuter μηχανάκι με έμφαση στην ασφάλεια, την ευκολία οδήγησης στην πόλη (να είναι ελαφρύ και ευέλικτο), την οικονομία καυσίμου, λίγο την εμφάνιση και καθόλου το "γκάζι" καθώς προς το παρόν με τρομάζει / δεν με ενδιαφέρει. Επίσης θα κάνω 100% τα riding school πολύ σύντομα.

    Μένω Βύρωνα, θα παρκάρω στον δρόμο (αν πάρω κάτι πάνω απο 3κ λέω να κάνω ασφάλεια κλοπής) και κινούμαι κυρίως Περιφερειακή Υμηττού, Κατεχάκη, Βουλιαγμένης, Κέντρο και ΝΠ. Στην γειτονιά έχω δει να παρκάρουν δρόμο από σκούτερ και παπιά μέχρι v-strom και bmw gs. Υπάρχει επίσης ενα σημείο με φώτα που παρκάρουν πολλά μηχανάκια το ενα δίπλα στο άλλο. Εγώ το πιο "καλό που μπορώ να κάνω είναι να το δένω στα κάγγελα του σπιτιού.

    Μπάτζετ έχω 4-5k μετρητά και αν πάω σε καινούργιο μπορώ να βάλω και κάποιες δώσεις. Τα μοντέλα που μου έχουν κινήσει το ενδιαφέρον είναι τα εξής:

    CB300R που λατρεύω και μου φαίνεται πανέμορφο και πολύ κοντά σε αυτά που νομίζω οτι ψάχνω αλλά και overpriced στα 7k και δεν βλέπω καθόλου μτχ μοντέλα στο Car που δεν ξέρω αν είναι καλό η κακό ούτε στον δρόμο το έχω δει ποτέ.

    Μετά σκέφτομαι το MT-03 σαν πιο budget επιλογή που βλέπω να παίζει πάρα πολύ και έκανα και λίγο μάθημα με αυτό αλλά δεν έχω εμπειρία να το κρίνω.

    Μου αρέσουν ακόμη τα royal Enfield Guerilla 450, hunter 350, kawasaki z400, αλλα γενικα έχω μια προτίμηση σε Ιαπωνία για αμάξια και μηχανάκια.
    Ακούω πολλά καλά λόγια για ΚΤΜ Duke 390 και triumph speed 400 αλλά δεν μου αρέσει καθόλου εμφανισιακά.

    Σκεφτόμουν ακόμη και τα VOGE 300DS & 525DSΧ, τα οποία είναι αρκετά διαφορετική κατηγορία απο τα υπόλοιπα που κοιτάω αλλά μου φαίνονται value for money και μου ψιλό αρέσει που έχουν χώρο για βαλίτσα κλπ αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι ευκίνητα για μέσα στην πόλη που είναι και η βασική μου χρήση. Το fz6 που έκανα μαθήματα ας πούμε μου φαινόταν μαούνα.

    Το βασικό μου πρόβλημα είναι ότι δεν ξέρω τι ακριβώς μου ταιριάζει καλύτερα και δεν έχω την εμπειρία να κρίνω. Για τον λόγο αυτό σκέφτηκα μήπως πάρω είτε μτχ είτε καινούργιο ένα CBF125, να αποκτήσω λίγο εμπειρια στον δρόμο, να μάθω καλύτερα συμπλέκτη και να καταλάβω τι θελω τι μου λείπει κλπ και αργότερα σε 5-10-15 μήνες που θα έχω καλύτερη γνώση και περισσότερα λεφτά στην άκρη να πάω σε κάτι καλύτερο. Φαίνεται να έχει καλή μεταπωλητική αξία και να μην χάσω πολλά λεφτά. Ήμουν έτοιμος να κάνω αυτό το βήμα αλλά με όσους φίλους το συζητάω μου λένε ότι δεν αξίζει το cbf η κάποιο 125αρι, ότι τίθεται ζήτημα ασφαλείας, δεν θα μπορώ να κάνω μια προσπέραση /δικαβαλο κλπ. Εχετε κάποια γνώμη σχετικά με αυτό; Επίσης καινούργιο παίζει στα 3150 και βρίσκω αγγελίες με λίγα χιλιόμετρα στα 2500. Τι θα κάνατε σε αυτήν την περίπτωση και ποια πιστεύετε είναι μια καλή τιμή για μτχ;


    Τώρα μερικές ακόμα ερώτησεις:

    Δικαιολογεί το CB300R το 1.5 παραπάνω χιλιάρικο σε σχέση με το ΜΤ;

    Είναι κάποιο από τα παραπάνω Μηχανάκια περισσότερο /λιγότερο "ευκλεπτο" από τα υπόλοιπα; Ιδανικά θα ήθελα να αποφύγω το να παρκάρω κάπου και να να έχω άγχος αν θα το βρω αν και μάλλον δεν το γλυτώνω.

    Έχετε να προτείνετε κάποιο μοντέλο πέρα από τα προαναφερθεντα για αγορά μτχ καθώς δεν ξέρω καθόλου τι παίζει με τα παλαιότερα μοντέλα;

    Είναι υπερβολή να πάρω κράνος shoei/arai $500+ ακόμα και για το CBF?


    Συγγνώμη για το σεντόνι, και σας ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σας!
    Καλώς ήλθες , καλή διαμονή

    Λογικές οι σκέψεις σου.

    - το δικαιολογεί σαν cafe racer / neo retro που θέλει να πλασαριστεί το Honda CB300.
    Φαίνεται σαν μια καλή είσοδο στο χώρο της μηχανής σε ένα όμορφο μηχανάκι.
    Ακριβό βέβαια ακόμα και ως μτχ , εμένα μ'αρέσει
    https://www.car.gr/classifieds/bikes...4-honda-cb-300

    - Λογικό να σε ανησυχεί η κλοπή, ψάξε πάρκινγκ / κλειστό χώρο. Η καλή κλειδαριά θα βοηθήσει αλλά αν στο έχουν βάλει στο μάτι, δύσκολα είσαι.

    - Εναλλακτικά για κάτι μικρό και στυλάτο , επίσης -> https://www.car.gr/classifieds/bikes...yamaha-xsr-125

    - υπερβολή ναι, όχι όμως στην ασφάλεια.Υπάρχουν και πιο φτηνά κράνη,επίσης ασφαλή. Σε ένα κράνος πληρώνεις επίσης την αεροδυναμική,
    τη συμπεριφορά γενικότερα σε μεγάλες ταχύτητες, τον εξαερισμό, την προεγκατάσταση για ενδοεπικοινωνία, μεγάλη γκάμα αξεσουάρ κλπα.
    Αν δεν χρειάζεσαι κάτι, μπορείς να πας σε κάτι πιο οικονομικό και επίσης καλό (HJC, Scorpion,Bell,Shark κλπα). Φρόντισε να είναι οπωσδήποτε 22.06
    και να το δοκιμάσεις σε κατάστημα.

  7. #7
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    27/05/2024
    Μηνύματα
    11
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από rex4539 Προβολή μηνύματος
    Μεταχειρισμένο 125 για πρώτο μηχανάκι. Στη συνέχεια θα ξέρεις ο ίδιος τι αναβάθμιση θέλεις. Ειδικά που θα το παρκάρεις χύμα στο δρόμο.

    Κάνε riding school άμεσα.

    Δώσε όσα περισσότερα μπορείς στην ασφάλεια γενικότερα, όχι μόνο για το κράνος.


    Ευχαριστώ για την πρόταση. Με το που έχω το μηχανάκι 1-2 μήνες και αποκτήσω βασική εξοικείωση θα ξεκινήσω και τα riding schools. Όσον αφορά τον εξοπλισμό το έχω πάρει αρκετά σοβαρά και στην αρχή θα είμαι σαν χελώνα, ελπίζω να το κρατήσω και στην πορεία :P
    Τελευταία τροποποίηση από verxus; 02/11/2024 στις 11:43. Αιτία: Quote

  8. #8
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    27/05/2024
    Μηνύματα
    11
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Volpad Προβολή μηνύματος
    Μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι και είναι πολύ κοντινός σε αυτά που προτείνω εγώ σε νέους οδηγούς σαν και εσένα.

    Μίας και δεν γνωρίζεις ποιά κατηγορία σου αρέσει λόγω έλλειψης εμπειρίας, πάρε ένα μεταχειρισμένο που πιθανόν να πουλήσεις σε 1 - 2 χρόνια για κάτι διαφορετικό. Θα έχεις μικρότερη χασούρα έτσι.

    Το ΜΤ ειναι καλή επιλογή, αν και εγώ θα σου έλεγα να κοιτάξεις το ΜΤ07 αντι του 03.
    Το CB300 δεν το ξέρω καθόλου.
    Και το CB500 είναι πολύ καλη επιλογή για τις ανάγκες σου.

    Στη θέση σου, εγώ, θα επέλεγα ή το CB500 ή το MT07.
    Σίγουρα δεν θα έπαιρνα 125 για μοναδική μοτοσυκλέτα.

    Το κράνος δεν έχει σχέση με το τι μοτοσυκλέτα καβαλάς. Τιποτα δεν είναι υπερβολή. Το σημαντικότερο είναι να κάθεται σωστά στο κεφάλι σου.


    Για το θέμα των κλοπών, δεν έχω άποψη. Δεν γνωρίζω ποιά μηχανάκια κλέβουν συχνότερα.
    Ευχαριστώ πολύ για την πρόταση και τις πληροφορίες. Η αλήθεια είναι ότι σκέφτηκα και τα cb500 και το mt7, ειδικά το καινούργιο αλλά ένιωσα ότι ανέβαινα πολύ σε κόστος και μέγεθος βάρος κλπ οπότε είπα να επικεντρωθώ στα μικρότερα.


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Dimmanoukas Προβολή μηνύματος
    Εγώ θα αναφέρω κάτι από την πρότερη δική μου εμπειρία που είναι και ψιλοπροσφατη (περίπου δύο χρόνια)

    Σε ότι και να ανέβαινα (ακόμη και στο acx της voge που είναι 300αρακι) μου φαινόταν μεγάλο και σκέψου είμαι 1,87 και πολλά περισσότερα κιλά από εσένα.

    Αυτό είναι λογικό καθώς δεν έχει συνηθίσει το σώμα και το μάτι στα μεγέθη και τα κιλά.

    Άμεσα όμως (περίπου στο έτος) εξοικειώθηκα με τα μεγέθη και το σημαντικότερο και το σώμα μου στο να χειριστεί το βάρος μιας μεγαλύτερης μοτοσυκλέτας (στο εξάμηνο πήρα το clx της cf με 70 άλογα και περίπου 200 κιλά).

    Τώρα (έπειτα από την εξοικείωση) εάν αγόραζα κάτι θα ήθελα ένα μεγαλύτερο adventure για να είμαι πιο άνετος και με καλύτερη κάλυψη.

    Άρα ανέβα πάνω έστω και στατικά σε ότι μηχανή σου κάνει κλικ κατ' εμέ μιας και είσαι κάπως πιο ώριμος μην φοβηθείς να ανέβεις και στα 500 κυβικά.

    Εκεί που θες να κινηθείς περιφερειακή Υμηττού κλπ το θες το γκάζι σου για να έχεις ενεργητική ασφάλεια αλλά και ένα κάποιο βάρος για να είναι πιο σταθερή στους όχι και λίγους ανέμους που πιάνει με το παραμικρό (τον κάνω το δρόμο δύο φορές την εβδομάδα και ξέρω)

    Για τον εξοπλισμό να έχεις κατά νου εκτός από κράνος, γάντια, μπουφάν και μποτάκια οπωσδήποτε για να είσαι και safe αλλά και πιο άνετος πάνω στην μηχανή. Α και κλειδαριά δισκόφρενου και καμιά καλή κουλούρα.

    Εκτός από θέμα ασφάλειας είναι και θέμα καλύτερης αίσθησης - άνεσης κατά την οδήγηση (το μπουφάν για να μην σε επηρεάζει αέρας, γάντια για καλύτερο χειρισμό του γκαζιού κλπ και μποτάκια για να μην γλιστράς σε πεζοδρόμια και γλιστερους δρόμους)

    Τώρα για κλοπές αντιλαμβάνεσαι ότι honda και yamaha είναι λίγο φαβορί.

    Καλός μας ήρθες και καλά χιλιόμετρα να έχεις, ασφαλή και διασκεδαστικά
    Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες
    . Είμαι σε αυτό το στάδιο τώρα να αρχίσω τα test drive απλά δεν ξέρω αν θα με αφήσουν με το προσωρινό δίπλωμα του gov. Πάντως και εγώ νιώθω ότι θα βολεύουν περισσότερο αυτά τα τύπου adv αλλά προς το παρόν όσο αστείο κι αν ακούγεται μου φαίνονται πολύ "πλατυα"

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.076
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από verxus Προβολή μηνύματος
    Στην αρχή σκεφτόμουν για κανα pcx, nmax, symphony, να κάνω την δουλειά μου αλλα όσο ασχολούμαι με μότο έχω γλυκαθει. Νομίζω λοιπόν πως ψάχνω ένα καθαρά commuter μηχανάκι με έμφαση στην ασφάλεια, την ευκολία οδήγησης στην πόλη (να είναι ελαφρύ και ευέλικτο), την οικονομία καυσίμου, λίγο την εμφάνιση και καθόλου το "γκάζι" καθώς προς το παρόν με τρομάζει / δεν με ενδιαφέρει.
    Χρειάζεσαι σκούτερ αλλά δεν το έχεις καταλάβει, και μάλιστα 300αρι.

  10. #10
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    27/05/2024
    Μηνύματα
    11
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bowleno Προβολή μηνύματος
    Καλώς ήρθες και ελπίζουμε να μείνεις.

    Το 300DS όντως είναι ψιλομαούνα στην πόλη, για αυτόν τον λόγο είχα πάρει το 300 AC και τώρα έχω το 500. Τρομερά ευέλικτα και τα 2 στην κίνηση και αξιόπιστα, ούτε το 300 ούτε το 500 μου έχουν βγάλει κάτι ως τώρα.
    Άσε τα 125άρια, είναι εντελώς ψόφια και θα σιχτιρίσεις σε κόντρα άνεμο και ανηφόρες. 300-500 κυβικά είναι μια χαρά για την χρήση που θες (βασικά, την ίδια κάνουμε, commuting) και έχεις και την δυνατότητα να βγεις άνετα παραέξω.
    Σε ότι αφορά τα κράνη, σημασία έχουν 2 πράγματα: πόσο κοστολογείς το κεφάλι σου και να σου κάθεται καλά. Το πόσα κυβικά μηχανή έχεις περνάει σε (σχετικό, βέβαια, αυτό) περνάει σε 2η μοίρα καθώς κανένα κεφάλι ΔΕΝ αντέχει σε χτύπημα με πάνω από 13 χ.α.ω. (ούτε πατίνι δηλαδη)
    Μετά πάμε στο πόσα μπορείς να διαθέσεις, αν έχεις σκυφτάδικο (σπορ) μηχανή η τσολιάδικη (όρθια θέση οδήγησης) διότι διαφορετικό σχεδιασμό εξαερισμού έχουν, θόρυβο και πάει λέγοντας.
    Συνήθως στις αρχές όλοι το πήγαμε "try and error"

    Eλπίζω να σε (ψιλο)κάλυψα.
    Σε ευχαριστώ πολύ, καλώς σας βρήκα .

    Να σου πω την αλήθεια φίλε με έβαλες σε σκέψεις. Είχαν περάσει από το μυαλό μου τα κινέζικα αλλά τα είχα απορρίψει για κάτι πιο δοκιμασμένο και επειδή έψαχνα κάτι που θα κρατησει περισσότερο μεταπωλητικη αξία επειδή θα λειτουργήσει ως μεταβατική μηχανή.

    Το ACX300 και το CLX300 μου φαίνονται πολύ ωραία και κοντά στο cb300. Θα μπορούσες να μου πεις αν δυσκολεύτηκες να πουλήσεις το 300 και πως ήταν η κατάσταση με σέρβις, ανταλλακτικά κλπ σε σχέση με κάτι πιο mainstream?

  11. #11
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    27/05/2024
    Μηνύματα
    11
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Χρειάζεσαι σκούτερ αλλά δεν το έχεις καταλάβει, και μάλιστα 300αρι.
    Αντικειμενικά έχεις δίκιο. Το use case μου ταιριάζει εντελώς σε σκούτερ που είναι και φτιαγμένα γι αυτήν την δουλειά. Απλα σκέφτηκα ότι τώρα που είμαι φρέσκος θα ήθελα να ξεκινήσω κατευθείαν με συμπλέκτη και να δω στην πράξη πόσο με κουράζει κλπ. Επίσης είναι και λίγο αισθητικό το θέμα.

    Με το ρίσκο να μπλεχτω περισσότερο, έχεις να προτείνεις κανένα value 300αρι να κοιτάξω;

  12. #12
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    27/05/2024
    Μηνύματα
    11
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από THRESH Προβολή μηνύματος
    Καλώς ήλθες , καλή διαμονή

    Λογικές οι σκέψεις σου.

    - το δικαιολογεί σαν cafe racer / neo retro που θέλει να πλασαριστεί το Honda CB300.
    Φαίνεται σαν μια καλή είσοδο στο χώρο της μηχανής σε ένα όμορφο μηχανάκι.
    Ακριβό βέβαια ακόμα και ως μτχ , εμένα μ'αρέσει
    https://www.car.gr/classifieds/bikes...4-honda-cb-300

    - Λογικό να σε ανησυχεί η κλοπή, ψάξε πάρκινγκ / κλειστό χώρο. Η καλή κλειδαριά θα βοηθήσει αλλά αν στο έχουν βάλει στο μάτι, δύσκολα είσαι.

    - Εναλλακτικά για κάτι μικρό και στυλάτο , επίσης -> https://www.car.gr/classifieds/bikes...yamaha-xsr-125

    - υπερβολή ναι, όχι όμως στην ασφάλεια.Υπάρχουν και πιο φτηνά κράνη,επίσης ασφαλή. Σε ένα κράνος πληρώνεις επίσης την αεροδυναμική,
    τη συμπεριφορά γενικότερα σε μεγάλες ταχύτητες, τον εξαερισμό, την προεγκατάσταση για ενδοεπικοινωνία, μεγάλη γκάμα αξεσουάρ κλπα.
    Αν δεν χρειάζεσαι κάτι, μπορείς να πας σε κάτι πιο οικονομικό και επίσης καλό (HJC, Scorpion,Bell,Shark κλπα). Φρόντισε να είναι οπωσδήποτε 22.06
    και να το δοκιμάσεις σε κατάστημα.
    Καλησπέρα φίλε.

    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις απαντήσεις και που μπήκες στον κόπο για αγγελίες.

    Σχετικά με τα κράνη πήγα αν και δεν χρειάζομαι κάτι από ενδοεπικοινωνια, εξαερισμούς για ταχύτητα κλπ, πήγα εχτές και δοκίμασα arai quantic, shoei nxr2, ls2 rapid και άλλο ένα hcj στα 200. Η αλήθεια είναι πως τα 2 τελευταία μου φάνηκαν "μουφα" σε σχέση με τα πρώτα αλλά μπορεί να είμαι λίγο προκατηλημμενος. Θα ήθελα να μου κάνει καλύτερα το arai αλλά καθόταν καλύτερα το nxr και ίσως πάω σε αυτό.

  13. #13
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.612
    Αν θες τσέκαρε και την Kawasaki Versys 300

    Την προτείνω πολύ προσωπικά για πρώτη μηχανή γιατί συνδυάζει πολλά καλά χαρακτηριστικά.

    1. Είναι On/off ''μαζεμένο'' και σε μαθαίνει να χειρίζεσαι όγκο/βάρος (175 κιλά κομπλέ)
    2. Έχει καλό ratio κυβικά/άλογα ( 300 κυβικά / 40 άλογα)
    3. Κάνεις και ταξιδάκι και βόλτα και δικάβαλο άνετα.
    4. Έχει αποδειχθεί αξιόπιστη
    5. Έχει μεταπωλητική αξία
    6. Είναι Ιαπωνικό
    7. Το παραπάνω x2
    The Dirty Harry

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.408
    Για την εμπειρία σου,την ηλικία σου,το βάρος σου,και τις γενικότερες ανάγκες σου ΑΥΤΟ η κάτι παρόμοιο

    https://voge.gr/bike/sr3/

  15. #15
    Riding On The Wind Το avatar του/της grinderx
    Εγγραφή
    15/04/2024
    Μηνύματα
    742
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CorpseAlive Προβολή μηνύματος
    Αν θες τσέκαρε και την Kawasaki Versys 300

    Την προτείνω πολύ προσωπικά για πρώτη μηχανή γιατί συνδυάζει πολλά καλά χαρακτηριστικά.

    1. Είναι On/off ''μαζεμένο'' και σε μαθαίνει να χειρίζεσαι όγκο/βάρος (175 κιλά κομπλέ)
    2. Έχει καλό ratio κυβικά/άλογα ( 300 κυβικά / 40 άλογα)
    3. Κάνεις και ταξιδάκι και βόλτα και δικάβαλο άνετα.
    4. Έχει αποδειχθεί αξιόπιστη
    5. Έχει μεταπωλητική αξία
    6. Είναι Ιαπωνικό
    7. Το παραπάνω x2
    Ρε συ αυτό είναι τοπ! Γενικά δεν είμαι και πολύ τις on-off/adv κατηγορίας, αλλά τούτο είναι ομορφούλικο. Συν 300cc δικύλινδρο;; Μια χαρούλα!!
    Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
    Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Βοήθεια για επιλογή πρώτης μηχανής
    από NoobRider στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 16/07/2022, 20:33
  2. Βοήθεια για επιλογή πρώτης μηχανής
    από haga1981 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 56
    Τελευταίο μήνυμα: 18/07/2020, 17:41
  3. Βοήθεια για επιλογή πρώτης μηχανής
    από mikros.bozos στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 27/04/2015, 11:48
  4. βοήθεια για επιλογή πρώτης μηχανής!
    από virelai στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 07/10/2014, 21:15
  5. Βοηθεια παιδες,για επιλογη πρωτης μηχανης
    από gatoupardos στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 25/11/2008, 20:02

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF