moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Ισχύει και σε αυτή την περίπτωση ότι το νεύρο στο ντεπόζιτο είναι εκνευριστικό μέσα στην πόλη, αλλα δεν ενοχλεί και τόσο στη βόλτα.
Αυτο που ενόχλησε εμένα που χρησιμοποιώ τους καθρέφτες, είναι ότι είναι bar end mirrors και αυξάνουν δραματικά το μήκος του τιμονιού, με αποτέλεσμα η διήθηση να είναι αδύνατη με ανοιχτούς καθρέφτες.
Επιπλέον, δεν είναι αρκετά σφιχτοί κάτι που τους κάνει να κλείνουν ακόμα και με 100km/h.
*η αλήθεια είναι ότι δεν ασχολήθηκα για να δω αν μπορουν να σφίξουν.
![]()
Τελευταία τροποποίηση από harris_x; 17/04/2025 στις 11:22.
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Τελευταία τροποποίηση από harris_x; 17/04/2025 στις 11:41.
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Σε συζητήσεις με κάποιους απο εσάς είχα πει ότι αυτό το νεύρο ήταν λόγος για να μη το προτιμήσω.
Δεν ξέρω τελικά...![]()
Μάλλον καταλήγω στο «'μπρος τα κάλλη τι είν' ο "πόνος"»...
Το μηχανάκι είναι τόσο όμορφο που αυτά τα λίγα εκνευριστικά για εμένα χαρακτηριστικά τελικά έρχονται σε δεύτερη μοίρα.
![]()
![]()
Τελευταία τροποποίηση από harris_x; 17/04/2025 στις 11:45.
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Όντως η μηχανή είναι πανέμορφη. Επειδή την είδα από κοντά στη βόλτα προς Επίδαυρο, το νεύρο στο ντεπόζιτο δε μου φάνηκε τόσο έντονο που να ενοχλεί. Δεν την καβάλησα όμως, οπότε...
Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Χάρη δεν σου δίνει περισσότερη εμπιστοσύνη το 200/55 εφόσον έχει μεγαλύτερο contact patch στην κλίση?
Και είναι λιγότερο ευέλικτο σε σχέση με το Brutale μόνο λόγω του ελαστικού, δεν υπάρχει καμία άλλη διαφορά σε specs πλαισίου?
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Η ουρά και το πίσω φως είναι όντως πολύ όμορφα. Ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα.
Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan
Σίγουρα σου δίνει περισσότερη εμπιστοσύνη.
Αλλα σου κόβει και λίγο από το agility.
Με το Brutale έχουν το ίδιο πλαίσιο, αλλα διαφορετική ουρά και ζαντολάστιχο.
Νομίζω η διαφορά έρχεται από το ελαστικό.
Εκτός κι αν λόγω διαφορετικών διαστάσεων ζάντας & ελαστικού, έχουν πειράζει και το μπράτσο. Θα το ψάξω.
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Dreambike από τα λίγα.
Του ποζερα η μάνα δεν έκλαψε ποτέ