Όλα νέα, συγκριτικά με το προηγούμενο Vitpilen 701
- Ατσάλινο πλαίσιο δύο δοκών
- Νέο ρεζερβουάρ των 16 λίτρων
- Αφαιρούμενο υποπλαίσιο
- 4 Ride Modes
- Cornering ABS
- Cornering Traction Control MTC 10 επιπέδων
- Συμπλέκτης είναι περιορισμένης ολίσθησης
Ο κινητήρας αποδίδει 105 hp / 9.250 rpm και 8,87 kgm / 8.000 rpm, ενώ έχει ημίξηρο κάρτερ και αραιά διαστήματα service, κάθε 15.000 χλμ.
Στις αναρτήσεις βρίσκουμε ανεστραμμένο και ρυθμιζόμενο πιρούνι WP APEX 43mm, με 140mm διαδρομής, ενώ το μονό και επίσης ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ της ίδιας σειράς έχει διαδρομή 150mm.
Οι χυτοί τροχοί αλουμινίου είναι διάστασης 17 ιντσών, ενώ ως λάστιχα πρώτης τοποθέτησης έχουν τοποθετηθεί τα εξαιρετικά Michelin Road 6.
Στα φρένα έχουμε δυο τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της J.Juan με δίσκους 300mm, ενώ 240mm είναι ο δίσκος πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα.
Το δικάναλο ABS είναι της Bosch
Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 180 κιλά χωρίς υγρά, όταν το μονοκύλινδρο 701 ζύγιζε 157.
Η οθόνη οργάνων είναι ψηφιακή, έγχρωμη TFT 5 ιντσών από ορυκτό γυαλί, που έχει υποστεί optical bonding, έχοντας μια στρώση ρητίνης ή gel σιλικόνης μεταξύ γυαλιού και του πάνελ της οθόνης ώστε να μην υπάρχει αέρας, μειώνοντας έτσι στο ελάχιστο τις αντανακλάσεις. Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται και πλήρης συνδεσιμότητα με το smartphone του αναβάτη."
Από motomag.gr
![]()