Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 13 από 13

Θέμα: Αλλαγή από MT-03 660cc

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/08/2024
    Μηνύματα
    2

    Αλλαγή από MT-03 660cc

    Καλώς σας βρήκα σύντροχοι. Νέο μέλος εδώ αλλά παλιός αναβάτης.
    Ολόκληρα 15 πλέον τελευταία χρόνια, κάτοχος Yamaha MT-03, 660cc 1ης γενιάς (κινητήρας XTX όπως θα γνωρίζετε).

    Αισίως έχω πάρει την απόφαση ότι είναι καιρός πλέον να πάω σε κάτι πιο καινούριο, πιο γρήγορο αλλά όχι απαραίτητα αλλαγή κατηγορίας μιας και τα naked εξακολουθούν να μου αρέσουν περισσότερο απ'όλα παρά τους συμβιβασμούς σε πολλές χρήσεις (πχ μεγάλο ταξίδι).

    ''Σπάω'' καιρό τώρα το κεφάλι μου προσπαθώντας να κατασταλάξω κάπου, αλλά μάταια. Τουτέστην, θα εκτιμούσα προτάσεις ανεξαρτήτως μάρκας στην κατηγορία αυτή. Για να διευκρινίσω:

    -Μιλάμε για καινούριο
    -Τιμή ιδανικά έως 15k. Περισσότερο αν με κερδίσει κάτι, ίσως. Δόσεις θα είναι εξάλλου.
    -3κύλινδρο ή 4κύλινδρο, πάνω από 100 άλογα.
    -Η χρήση του θα είναι κυρίως εντός πόλης με μικρές εξορμήσεις τα ΣΚ (έως 100km).

    Χρήσιμη πληροφορία: Σκεφτόμουν (σκέφτομαι ακόμα δλδ ) το MT-09 SP καινούριο, αλλά δεν έχω καταφέρει να κάνω βόλτα με οποιοδήποτε ΜΤ-09 γενικότερα ώστε να σχηματίσω γνώμη. Επίσης, και το MT-10 SP είναι μια επιλογή αλλά παρομοίως δεν έχω άποψη για το αν δικαιολογεί τα κατ'εμέ αρκετά περισσότερα χρήματα απόκτησης του από το MT-09.
    Έχω οδηγήσει μόνο ΜΤ-07 gen 3 αλλά η αλήθεια είναι πως δεν με ικανοποίησε το ''γκάζι'' του ώστε να κάνω τη μετάβαση. Γι'αυτό και παραπάνω απέκλεισα τα 2κύλινδρα.

    Παρόλα αυτά, κάθε επιπρόσθετη πρόταση είναι καλοδεχούμενη, ιδιαίτερα αν προέρχεται από προσωπική εμπειρία.
    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της husky21
    Εγγραφή
    09/11/2015
    Μηνύματα
    1.176
    Ουσιαστικα απο αυτα που λες
    δλδ χρηση εντος πολης κ καμια 100χλμ παραεξω
    τα ΣΚ ολα τα 3κυλινδρα κ 4κυλινδρα ειναι υπερβολικα
    οποτε εγω συμπεραινω οτι απλα θελεις ενα "καυλομηχαμηνα"
    Απο μενα ΜΤ10 και αν το φτανει η τσεπη σου το Τουονο ν4

  3. #3
    Μέλος Το avatar του/της geioann
    Εγγραφή
    08/09/2019
    Μηνύματα
    334
    Triumph 765 rs

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της husky21
    Εγγραφή
    09/11/2015
    Μηνύματα
    1.176
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από geioann Προβολή μηνύματος
    Triumph 765 rs
    κ αυτο πολυ ωραιο

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    To 09 θα σε βολεψει σιγουρα. Ειναι εξαιρετικα ευκινητο για την κατηγορια του λογω μικρου βαρους -προσωπικα το πρωτης γενιας το ειχα και για commuter εντος πολης και με βολευε. Λογικα θα νιωσεις ανετα επανω του αφου εχει αυτο το μοταρνταδικο στησιμο που εχει το και δικο σου. Ειναι μαλλον η χρυση τομη αναμεσα σε μηχανακι για παιχνιδι και καθημερινη χρηση.

    Οτιδηποτε μεγαλυτερο θα υστερει στη χρηση εντος πολης.

    Επισης το οτι κρατησες ενα μηχανακι με 45 αλογα για τοσα χρονια μου λεει οτι μαλλον δεν εισαι και ο σουπερ-γκαζοφονιας, οποτε τα 110 αλογα του 09 θα σε καλυψουν μια χαρα.

  6. #6
    Riding On The Wind Το avatar του/της grinderx
    Εγγραφή
    15/04/2024
    Μηνύματα
    741
    Kawasaki Z900RS ;;

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.934
    MT-09 και από μένα.
    Ικανοποιητικό γκάζι, πολύ παιχνιδιάρικό!
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  8. #8
    Μέλος
    Εγγραφή
    22/11/2022
    Μηνύματα
    495
    Τα λεφτά δεν είναι λίγα, κατ ' επέκταση και οι επιλογές.

    Επειδή μηχανή έχεις ήδη, εγώ θα έλεγα πάρε το χρόνο σου, οδήγησε όσα περισσότερα μπορείς και όταν κάτι σου κάνει κλικ θα σου αρθούν όλοι οι ενδοιασμοί.

    Και επειδή είναι μια διαδικασία που δεν την περνάς κάθε μέρα, κοίτα να το χαρείς όσο μπορείς. Μη βιαστείς, πάρε το χρόνο σου για να μπορέσεις να απορροφήσεις ότι οδηγικό feedback πάρεις από τις υποψήφιες προς αγορά και πράξε αναλόγως.

    Προσωπικά, αν και εγώ έχω βολευτεί πολύ το naked, θα προσπαθούσα να οδηγήσω και άλλες κατηγορίες για να έχω πιο πλήρη εικόνα.

    Τώρα όσα έχουν προταθεί και θα προταθούν, σε αυτό το budget είναι σούπερ εννοείται (είτε mt, είτε 765rs, είτε z900rs, είτε το cb της Honda και όποιο άλλο μου διαφεύγει)

  9. #9
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/08/2024
    Μηνύματα
    2
    Παιδιά σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.

    Και για να το πάρω με τη σειρά, το triumph 765rs και το Tuono v4 δεν τα είχα στο μυαλό. Το Aprilia ειδικά μου άρεσε αρκετά μιας και φαίνεται να συνδυάζει το γυμνό με λίγο sport touring κάπως.

    Όσον Z900, αν και την έχω σε εκτίμηση την Kawa, για κάποιο λόγο χάνει από το MT-09 μιας και μου φαίνονται αρκετά όμοια αλλά οπτικά και συναισθηματικά θα πήγαινε στη Yamaha αν ήταν να διαλέξω από αυτά.

    Ναι δεν είμαι ο ''γκαζοφονιάς'' όπως ανέφερε ο φίλος @tpc. Έμεινα αρκετά χρόνια με το ταπεινό μονοκύλινδρο η αλήθεια είναι (για οικονομικούς στην αρχή και συναισθηματικούς λόγους αργότερα). Ωστόσο η αλήθεια είναι ότι το βαρέθηκα όσον αφορά το γκάζι του και έπαψε να με συγκινεί στον τομέα αυτό. Γι'αυτό τώρα που το πήρα απόφαση ψάχνομαι αρκετά ώστε η νέα αγορά να μου ξανά προκαλέσει ρίγη συγκίνησης στο riding από όλες τις απόψεις.

    Ο φίλος @Dimmanoukas έγραψε ό,τι ακριβώς σκέφτομαι όταν σκέφτομαι λογικά. Να πάρω το χρόνο μου, να μη βιαστώ και να κάνω όσες περισσότερες δοκιμές μπορώ. Το δύσκολο όμως είναι να βρεθεί το εκάστοτε μηχανάκι πάντα για να πάρεις το οδηγικό feedback (εκτός αν υπάρχει σε test ride από αντιπροσωπεία).

  10. #10
    Μέλος
    Εγγραφή
    22/11/2022
    Μηνύματα
    495
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Mike_V88 Προβολή μηνύματος
    Παιδιά σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.

    Όσον Z900, αν και την έχω σε εκτίμηση την Kawa, για κάποιο λόγο χάνει από το MT-09 μιας και μου φαίνονται αρκετά όμοια αλλά οπτικά και συναισθηματικά θα πήγαινε στη Yamaha αν ήταν να διαλέξω από αυτά.

    Προσοχή η αναφορά μου είναι για το z900rs όπου είναι πιο classic σε εμφάνιση, αντίστοιχο είναι το xsr της Yamaha.

    Ο φίλος @Dimmanoukas έγραψε ό,τι ακριβώς σκέφτομαι όταν σκέφτομαι λογικά. Να πάρω το χρόνο μου, να μη βιαστώ και να κάνω όσες περισσότερες δοκιμές μπορώ. Το δύσκολο όμως είναι να βρεθεί το εκάστοτε μηχανάκι πάντα για να πάρεις το οδηγικό feedback (εκτός αν υπάρχει σε test ride από αντιπροσωπεία).
    Σε αρκετά από αυτά υπάρχουν.

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.934
    To XSR έχει περάσει από τα χέρια για 1 χρόνο και 22.000Κμ ερχόμενος από Hornet 600 του '08.

    Φοβερό μοτέρ, με ροπή από χαμηλά και ικανοποιητικό γκάζι αν σκεφτείς ότι σηκώνεται με τρίτη χωρίς συμπλέκτη.
    Από στήσιμο άκρως καλύτερο από το Hornet, τερμάτισα το πίσω λάστιχο στα πρώτα 500Κμ και ενώ το έστρωνα ακόμα, στο Hornet δεν τα κατάφερα ποτέ.

    Το MT-09 έχει πιο καγκούρικη(motard) θέση οδήγησης αλλά μιλάμε για το ίδιο πλαίσιο και μοτέρ.
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  12. #12
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Mike_V88 Προβολή μηνύματος
    Παιδιά σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.

    Και για να το πάρω με τη σειρά, το triumph 765rs και το Tuono v4 δεν τα είχα στο μυαλό. Το Aprilia ειδικά μου άρεσε αρκετά μιας και φαίνεται να συνδυάζει το γυμνό με λίγο sport touring κάπως.

    Όσον Z900, αν και την έχω σε εκτίμηση την Kawa, για κάποιο λόγο χάνει από το MT-09 μιας και μου φαίνονται αρκετά όμοια αλλά οπτικά και συναισθηματικά θα πήγαινε στη Yamaha αν ήταν να διαλέξω από αυτά.

    Ναι δεν είμαι ο ''γκαζοφονιάς'' όπως ανέφερε ο φίλος @tpc. Έμεινα αρκετά χρόνια με το ταπεινό μονοκύλινδρο η αλήθεια είναι (για οικονομικούς στην αρχή και συναισθηματικούς λόγους αργότερα). Ωστόσο η αλήθεια είναι ότι το βαρέθηκα όσον αφορά το γκάζι του και έπαψε να με συγκινεί στον τομέα αυτό. Γι'αυτό τώρα που το πήρα απόφαση ψάχνομαι αρκετά ώστε η νέα αγορά να μου ξανά προκαλέσει ρίγη συγκίνησης στο riding από όλες τις απόψεις.

    Ο φίλος @Dimmanoukas έγραψε ό,τι ακριβώς σκέφτομαι όταν σκέφτομαι λογικά. Να πάρω το χρόνο μου, να μη βιαστώ και να κάνω όσες περισσότερες δοκιμές μπορώ. Το δύσκολο όμως είναι να βρεθεί το εκάστοτε μηχανάκι πάντα για να πάρεις το οδηγικό feedback (εκτός αν υπάρχει σε test ride από αντιπροσωπεία).
    Z900 RS προτειναν, όχι Z900.
    done.

  13. #13
    Riding On The Wind Το avatar του/της grinderx
    Εγγραφή
    15/04/2024
    Μηνύματα
    741
    Θα έλεγα και Honda CB650R, 4κύλινδρο 650cc με 95 άλογα. OK, δεν είναι πάνω από 100 που λες, αλλά αφού δεν είσαι και του γκαζιού (σάμπως και τα 95 λίγα είναι; ).

    Επίσης γιατί όχι κάτι σε ένα καθαρό μεταχειρισμένο; Πάντως το πιο σωστό είναι αυτό που είπε ο Dimmanoukas (πάρε το χρόνο σου και δοκίμασε).
    Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
    Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan

Παρόμοια θέματα

  1. καμενος εγκεφαλος απο MT-03
    από Ninoaoe στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 23/08/2013, 21:16
  2. Yamaha mt-03
    από Projector στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 55
    Τελευταίο μήνυμα: 25/08/2006, 22:07
  3. yamaha mt-03 ή kawasaki er-6n
    από skynet στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 46
    Τελευταίο μήνυμα: 24/07/2006, 13:58
  4. mt-03 vs Pegaso strada
    από dimz στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 27/06/2006, 08:36

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF