Διαβαζα πριν λιγο μια παρουσιαση κινεζοσκουτερ αγνωστης σε μενα μαρκας, και μου γεννηθηκε μια απορια...
Ως γνωστον, ολα τα περιοδικα ειδικου τυπου, στη περιπτωση μας μοτοσυκλετας, δε θα γραψουν ποτε
κακο λογο για μηχανακι, καθως απο τις εταιρειες που τους παραχωρουν μηχανακια για δοκιμη, εισπρατουν
και εσοδα διαφημησης, τα οποια τωρα πλεον που τα περισσοτερα ειναι ηλεκτρονικα η ενθετα σε καποια
κυριακατικη εφημεριδα, ειναι σημαντικο εσοδο, οποτε αν για καποιο μοντελο πουν κατι κακο, τοτε η
αντιπροσωπια πιθανον να του κοψει τη διαφημηση καθως και καθε αλλη σχεση..
Παμε στο σεναριο τωρα:
ας υποθεσουμε, πως καποιος ψαχνει μηχανακι, εχει ενα μπατζετ γυρω στα 7 χιλιαρικα, κοιταει διαφορα,
αλλα διαβαζοντας παρουσιασεις και δοκιμες σε περιοδικα μηχανης, καταληγει σε κινεζο μιας και τοσο τα
εκθειαζουν, ακομα και μαρκες που δε τις ξερουν ουτε αυτοι που τα φτιαχνουν.
ελα ομως που 3-4 χρονια μετα, το μηχανακι βγαινει εντελως φολα και σε ποιοτητα και σε αξιοπιστια..
Με δεδομενο λοιπον πως η χρηση ειναι ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ νορμαλ και στα ορια που ο κατασκευαστης οριζει,
κατα ποσο αραγε θα ηταν εφικτο να κερδισει ο καταναλωτης νομικη διαμαχη στη περιπτωση που
στραφει εναντιον των περιοδικων για παραπλανηση κοινου?