Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 35

Θέμα: fz6 check engine light

  1. #1
    Μέλος Το avatar του/της fz600
    Εγγραφή
    23/10/2013
    Μηνύματα
    182

    fz6 check engine light

    Καλημέρα παιδιά.
    Άναψε την Πέμπτη πρωί με το σφάλμα 46, όταν πήγαινα για δουλειά, και το απόγευμα η μπαταρία ήταν γονατισμένη δεν μιζάριζε, εντομεταξύ προσπάθησα να σβήσω το σφάλμα με το kill swich και δεν έσβηνε...την φορτίζω κανά 9ωρο και τα χαράματα Παρασκευή πριν πάω για δουλειά την βάζω, όλα οκ και το σφάλμα έσβησε μόνο του. Σάββατο όλα οκ, και Κυριακή 28/7 ξανά άναψε ενώ οδηγούσα, μετά από 2,5 ώρες μιζάρω όλα οκ, στην πορεία όμως η μπαταρία αποφορτίστηκε και το μηχανάκι άρχισε να μπερδεύει σαν να μην έχει βενζίνα, ήμουν σε κατηφόρα με νεκρά και έσβηνε, έβαζα ταχύτητα ξανά έπερνε αλλά για να μην σβήσει , έπρεπε να πηγαίνω γκαζομένος και το μηχανάκι έκανε διακοπές...τελικά μου έσβησε κοντα στο σπίτι μου...βγάζω την μπαταρία και την μετράω, ήταν 10.80V, τωρα την φορτίζω, και θα την αφήσω κανά δυό μέρες, να δω αν κρατάει το ρεύμα...η μπαταρία είναι gs 7.5 μηνών, το επισημένω γιατί έχει λεχθεί ότι ίσως φταίει η μπαταρία, σαν πρώτη αιτία....μέσα σε 1.5 μέρα, από 12.80V έφτασε 10.80V....μπαταρία η κάποια απώλεια; (πριν ξεκινήσω μετρήσεις σε ανορθωτή και πηνία)

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.880
    Στο μανουαλ θα λέει τι είναι το σφαλμα 46.
    Λογικά πρόβλημα φόρτισης θα λέει.

    Με το kill swich γιατί να σβήσει το σφάλμα? Πρώτη φορά το ακούω αυτό

    Πάρε ένα κινέζικο βολτόμετρο με 4€ η πάρε ένα πολύμετρο με 10-20€ η δανείσου ενα η έστω σύνδεσε τον φορτιστή πάνω χωρίς να φορτίζει, μόνο να δείχνει τα βολτ, και μέτρησε πόσα βόλτ έχει η μπαταρία με την μηχανή να δουλεύει,(δώσε και λιγο γκαζι-στροφες)
    Οτιδήποτε διαφορετικό από 14-14,5 βόλτ σημαίνει πρόβλημα

  3. #3
    Boomer's corner Το avatar του/της D3300
    Εγγραφή
    23/05/2017
    Μηνύματα
    488
    Μπαταρία-ανορθωτής-πηνία.

  4. #4
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.750
    Τα συμπτώματα δείχνουν ανεπάρκεια φόρτισης, πρώτος συνήθης ένοχος ο ανορθωτής και έπονται τα πηνία.
    Το είχα πάθει με το strada, έπεφτε η μπαταρία και έκανε σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο το καντράν. Ένοχος ήταν ο ανορθωτής.
    Έβαλα έναν από...χονΔα και λύθηκε δια παντός.
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Μάλλον ανορθωτής.
    Πιθανόν να χρειαστείς και μπαταρία, μετά τα χουνέρια που της έκανες (διαδοχικές εκφορτίσεις).

  6. #6
    Μέλος Το avatar του/της fz600
    Εγγραφή
    23/10/2013
    Μηνύματα
    182
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaskk Προβολή μηνύματος
    Στο μανουαλ θα λέει τι είναι το σφαλμα 46.
    Λογικά πρόβλημα φόρτισης θα λέει.

    Με το kill swich γιατί να σβήσει το σφάλμα? Πρώτη φορά το ακούω αυτό
    Όταν βρίσκεται σε κατάσταση διάγνωσης τα errors σβήνουν με το kill swich

  7. #7
    Μέλος Το avatar του/της fz600
    Εγγραφή
    23/10/2013
    Μηνύματα
    182
    Τελικά μάλλον τα πηνία παρέδωσαν πνεύμα...την μπαταρία την φόρτισα, και από της 6 το πρωί μέχρι της 14.30 έδειχνε 12.97V σίγουρα δεν είναι...μέτρησα και τον ανορθωτή της τρεις φάσεις και δείχνει εντάξει (με το αρνητικό του πολυμέτρου στο θετικό του ανορθωτή, η τιμές ήταν 7.45, 7.41,7,62, και με το θετικό του πολυμέτρου στο αρνητικό του ανορθωτή η τιμές ήταν 7,46,7,30,7,60...στην θέση ΩΜ 20Κ). Αντιθέτως τα πηνία σε δυναμική μέτρηση με τον κινητήρα σε λειτουργία στο ρελαντί, έδειξαν 23V...17V...7V...στην θέση του πολυμέτρου 200V συνεχές...και στην θέση ΩΜ 200 η τιμές ήταν 0,5..2,1..1,8 ΩΜ. Πριν κάνω της μετρήσεις, ρώτησα για γνήσιο γιαμάχα ανορθωτή, και μου είπαν 251 ευρώ..φαντάζομε πόσο θα κάνουν τα πηνία...Εσείς τι προτείνετε, γνήσια η aftermarket; και ποιας εταιρίας;

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.880
    Πόσα βολτ έδειχνε στην μπαταρία όταν δούλευε?
    Επισκευάζονται κιολας

  9. #9
    Μέλος Το avatar του/της fz600
    Εγγραφή
    23/10/2013
    Μηνύματα
    182
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaskk Προβολή μηνύματος
    Πόσα βολτ έδειχνε στην μπαταρία όταν δούλευε?
    Επισκευάζονται κιολας
    12,50V στης 5.000 στροφές, και πριν 7 μήνες 13,50V...ενώ έπρεπε να δείχνει πάνω από 14V

  10. #10
    Μέλος Το avatar του/της fz600
    Εγγραφή
    23/10/2013
    Μηνύματα
    182
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaskk Προβολή μηνύματος
    Επισκευάζονται κιολας
    Αξίζει για ένα τόσο ζωτικής σημασίας εξάρτημα

  11. #11
    Boomer's corner Το avatar του/της D3300
    Εγγραφή
    23/05/2017
    Μηνύματα
    488
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από fz600 Προβολή μηνύματος
    Αξίζει για ένα τόσο ζωτικής σημασίας εξάρτημα
    Όταν μάθεις τη τιμή των γνήσιων θα αλλάξεις γνώμη.
    Μια χαρά επισκευάζονται, ίσως είναι και καλύτερα από τα εργοστασιακά.

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    Επειδή έτυχε να αντιμετωπίσω το ίδιο θεμα αυτές τις μέρες...
    Μετραγα μπαταρία πηνία και ανόρθωτη και ήταν όλα οκ.
    Τελικά το πρόβλημα ήταν στην κεντρική φυσά της πλεξουδας που κουμπώνει στο ρελε της μίζας
    Δεν έκανε καλη επαφή
    Ρίξε κι εκεί μια ματιά και σου εύχομαι να είναι αυτο

  13. #13
    Μέλος Το avatar του/της fz600
    Εγγραφή
    23/10/2013
    Μηνύματα
    182
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    Επειδή έτυχε να αντιμετωπίσω το ίδιο θεμα αυτές τις μέρες...
    Μετραγα μπαταρία πηνία και ανόρθωτη και ήταν όλα οκ.
    Τελικά το πρόβλημα ήταν στην κεντρική φυσά της πλεξουδας που κουμπώνει στο ρελε της μίζας
    Δεν έκανε καλη επαφή
    Ρίξε κι εκεί μια ματιά και σου εύχομαι να είναι αυτο
    Σε εμένα συμβαίνει το αντίθετο, η μετρήσης που εκανα απευθειας στην μπαταρία και στα πηνία, δεν ήταν σωστές...γίνετε η κεντρική φύσα να προκαλεί όλα αυτα τα προβλήματα;

  14. #14
    Μέλος Το avatar του/της fz600
    Εγγραφή
    23/10/2013
    Μηνύματα
    182
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από D3300 Προβολή μηνύματος
    Όταν μάθεις τη τιμή των γνήσιων θα αλλάξεις γνώμη.
    Μια χαρά επισκευάζονται, ίσως είναι και καλύτερα από τα εργοστασιακά.
    Γνωρίζεις κάποιον ηλεκτρολόγο, με καλό feedback που κάνει αυτή την δουλειά;

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    Οι ωμικες των πηνίων σου δεν είναι κακές
    Ξαναμετρα τάσεις στο εναλλασομενο
    Επίσης μέτρα συνέχεια πηνίων με γειωση
    Επίσης οι δίοδοι του ανορθωτη δε μετριούνται με ωμομετρο
    Τελευταία τροποποίηση από toyar; 30/07/2024 στις 17:06.

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Xmax 250 προβλημα με το διαγνωστικο + check Engine
    από dimitriseas στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 14/03/2023, 17:59
  2. Check engine x-town 300i
    από Aggeliki_nik στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 17/08/2022, 13:15
  3. Mt 09 και λαμπάκι check engine
    από dimitrisag στο forum Yamaha MT series
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 17/05/2021, 00:58
  4. Honda cbf 125 check engine πρόβλημα
    από kyriakosVFR στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 25/10/2019, 08:49
  5. fz6 fazer manual
    από idi στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 02/01/2004, 22:30

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF